Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    elikkäs mistä sais noi kauhukahvat takanaolevalle?
    jos ei o orkkis osia niin minkälaisella patentilla sinne sais jotkut kahvat kiinni??
  2. #2
    Lainaa (make_ @ Elo. 27 2005,18:09) kirjoitti
    elikkäs mistä sais noi kauhukahvat takanaolevalle?
    jos ei o orkkis osia niin minkälaisella patentilla sinne sais jotkut kahvat kiinni??
    Sori, pakko kysyä mihin se takanaolija niitä kahvoja tarvitsee? Isojenpoikien jutut, ja omat kokemukset aiheesta, todistavat aukottomasti, että pelkääjän ainut ja paras kahva on kuski. Ihan rohkeasti vaan vyötäröltä kiinni, niin ei jalat nouse takapenkkiläisellä kohti taivasta kun kuski availee, ja on melkoisen hyvä muuten nojata tankkiin kun kuski taasen himmailee. Tai vitustako mä mitään tiedän, ikinä en ole kenenkään kyydissä ollut, enkä ihan äkkiä mene...

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  3. #3
    Ei niillä kahvoilla ole mitään tekoa... Pitäis poistaa muistakin pyöristä.
    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
  4. #4
    no katsokaas nääs kun jarrutan ni muijan ranteet huutaa leipää!! joten jos joku nyt vois jeesata? eikä sitä aina tu ajettua ihan reikä päässä...
  5. #5
    Pari Big Big Mäkkiä per päivä kuukauden ajan, eiköhän se sitä synny. Ja kulkee aina mukana vaikka pyörää vaihtais
  6. #6
    Pari Big Big Mäkkiä per päivä kuukauden ajan, eiköhän se sitä synny. Ja kulkee aina mukana vaikka pyörää vaihtais




    Reissut mielessä........
  7. #7
    Lainaa (make_ @ Elo. 29 2005,12:41) kirjoitti
    no katsokaas nääs kun jarrutan ni muijan ranteet huutaa leipää!! joten jos joku nyt vois jeesata? eikä sitä aina tu ajettua ihan reikä päässä...
    kumman ranteet huutaa? jos olis kahvat ni luulis sillon huutavan kyytiläisen ranteet; jos taas ei ota vastaan tankista niin silloin huutaa kuskin ranteet?

    kun jarrutetaan kyytiläinen ottaa vastaan tankista ja puristaa jaloilla kuten itse teen tankille - noin meillä ainakin toimii.
  8. #8
    EI!!! Siis "kauhukahvoilla" ei tehdä mitään!! sillä tavalla kun käsket kyytiläistä pitämään kiinni ni käy aika äkkiä huonosti!! Kädet kuskin ympärille ja jarrutuksissa kyytiläinen tankista kiinni!!!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  9. #9
    Laita googlee hakusanaksi "Renntec Grab Rails" niin alkaa hirvityksiä löytymään.

    Mutta osta samantien tuo

    niin alkaa ulkonäkö vastaamaan muita ominaisuuksia ja matkamopo on valmis.
    -Villiaasin poika-
  10. #10
    no nyt meni vit...lun puolelle. emäntä nääs ei dikkaa jarrutuksista ku on ranteet niin heikot...ja ottaa kiinni tankista mutta ei ilmeisesti jerkku riitä. mutta olkoot jos ei siihen mitään fiksun näköstä saa aikaseks...
  11. #11
    Tiukoissa jarrutuksissa takapuolta ylos penkistä ja jaloilla tukea jalkatapeista, kantapäät alas. Mulla ainakin kevenee huomattavasti paino käsien päältä.
  12. #12
    Mulla oli tollanen 600cc versio, ja tyttöystävä ei siinä tosiaan tykännyt istua kyydissä. Fillarissa ei kyytiläinen saa oikeen mitenkään tukea jaloilla johtuen ton mopon perän muotoilusta.

    Mun tyty piti sitten kiinni vyötäisiltä, ja rauhallisissa jarrutuksissa sitten otti vastaan mun reisien yläpinnasta. Eli jaloilla sai sen verran tukea, ja käsillä sitten tuettua lisää että kyydissä pysyi. itse asiassa piti aika usein toista kättä nahkarotsin taskussa, sekin vähän jeesasi.

    Ja kun kädet on tossa vyötäisillä, ne nopea siirtää sitten tankille jos oikeesti tarttee kovaa jarruttaa. Koska jos jostain takakahvasta pidät kiinni, ja varsinkin jos "heikot ranteet", niin nopeassa jarrutuksessa ootte siinä kuskin jakkaralla kumpikin. Ihan varmasti.

    Ei toi laite oo tosiaan kyysäämiseen tehty.
  13. #13
    Sorry, en vain mitenkään voinut
    Mulla tosin on pyörässä kauhukahvat takana. vakiona vfr:ssä.
  14. #14
    Turhathan ja vaaralliset noi kahvat o kyytiläiselle... Ne o vaan EU:n vaatimat uudemmissa mopoissa, joten sellaset o sit laitettu rumentamaan joitain mopoja.

    Jos o pakko saada jotku kiinnikkeet ni värkkää jonkinlaiset remmisysteemit sille misulles, siis sellaset jotka tulee esim penkin alle kiinni, niistä voi sit pidellä kiinni jarrutuksissa. En tiä toimiiko mut eipä kellään o ollu muutakaan tarjota...
    Heinäpään Härkä, zx-10r
  15. #15
    Lainaa (j24 @ Elo. 29 2005,16:16) kirjoitti
    Lainaa (make_ @ Elo. 29 2005,12:41) kirjoitti
    no katsokaas nääs kun jarrutan ni muijan ranteet huutaa leipää!! joten jos joku nyt vois jeesata? eikä sitä aina tu ajettua ihan reikä päässä...
    kumman ranteet huutaa? jos olis kahvat ni luulis sillon huutavan kyytiläisen ranteet; jos taas ei ota vastaan tankista niin silloin huutaa kuskin ranteet?

    kun jarrutetaan kyytiläinen ottaa vastaan tankista ja puristaa jaloilla kuten itse teen tankille - noin meillä ainakin toimii.
    Juu juuri näin - itse kyydissä ennen oman mopon hankkimista istuneena:
    - Reilusti vaan vyötäröltä kiinni, ei pääse ilmavirtakaan niin "riepottelemaan"
    - Jarrutuksissa puristaa jalat kuskiin kiinni, vie aikas paljon painoa pois käsiltä, jotka siis on tankilla
    - Ainaskin kaupunkiajossa isäntä alko himmaileen vauhtia ennakoivan ajon oppien mukaisesti, niin ei tarvinnut kauheesti käsiinkään nojailla. Nous takana vaan pystympään (tietty hallitusti) niin ei lutistunu turhaan kuskin niskaan . Tässä lähestymistavassa pitää tosin itsekin seurata esim niitä valojen vaihtumista niin tietää milloin lähdetään taas...

    Muutenki toi ennakoiva ajo on ritsalla istujan kannalta enemmän kuin pop juttu, ei silloin tosiaan kandee kaahailla *. Rauhassa siis ja nautiskellen !!
    B.I.T.C.H. - Babe In Total Control of Herself
  16. #16
    Mitään kahvoja tarvi, matkamopot on juttu erikseen, sitäpaitsi turvallisempaa kun emäntäs opettelee tuon tankista tukemisen, ei ota ranteisiin *
    Kahvojen kanssa ajellessas sun ei tarvi tehdä kun yksi rivakampi kiihdytys ni eukkos jalat vispaa korvien vieressä, jos se sillon edes kahvoista pitää kiinni. Tosin kun tuossa vyötäröotteessa, tunnet aina millon susta tykätään, jolloin voit huoletta laulattaa..



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  17.  
  18. #17
    kiitoksia...kaikille. asia on harvinaisen selvä.
    emäntä kiitteli vinkeistä myös