Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Eli tältä kesältä (2005) pikku retken kuvaus kuvineen.
    Via Balticaa alas, 13 päivää, 14 maata, 6000 km
    On sen verran laaja et laitoin sen tuonne blogiin..

    http://wene.blogspot.com/2005_07_01_wene_archive.html
    Eka reissupäivä on 1.7.


    -w-





    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  2. #2
    Hienoo tarinaa,tommoseen pitäs itekki joskus keretä..Ton jälkeen en ihmetele et vaihdoit Pyörään
  3. #3
    minäkin haluan



    ERRARE HUMANUM EST
  4. #4
    Hmm... Muistuttaa omaa reissuani toukokuun lopulla ja kesäkuussa. 3 vkoa 3 pvää, 11 maata, 6200 km. Pyöränä KTM Adventure LC4 2004. Kroatia, Slovenia, Garda ja Alpit. Täysin samallaisia kuvia Grossgloknerilta (tai miten se nyt kirjoitetaan) mullakin ja kyllä oli kylmä!

    Istrian niemimaa on aivan loistava paikka. Kantsii ehdottomasti muidenkin käydä ja samoin ajaa tuo Adrianmeren rannikkotie.
  5. #5
    hyvää settiä! huomenna alkaa minun "matkamotoristin" ura, kun ensimmäinen oma prätkä pitää siirtää kempeleestä rovaniemelle. niin, ja korttikin on jo yhdeksän tuntia vanha...
    jos kaikki menee putkeen, niin vifferi maistaa eurooppalaista tiestöä ensi kesänä. sitä odotellessa.



    Honda CBR 1000 RR -08
  6. #6
    Lainaa (jjjl @ Syys. 15 2005,22:01) kirjoitti
    hyvää settiä! huomenna alkaa minun "matkamotoristin" ura, kun ensimmäinen oma prätkä pitää siirtää kempeleestä rovaniemelle. niin, ja korttikin on jo yhdeksän tuntia vanha...
    jos kaikki menee putkeen, niin vifferi maistaa eurooppalaista tiestöä ensi kesänä. sitä odotellessa.
    Turvallisia kilsoja sitten vaan ja reissun päälle jummaleisson!

    Ens kautta odotellessa....

    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  7. #7
    Oikein hyvä ja viihdyttävä kuvaus ja respect siivujen pituudesta. Omilla Via Baltica/Puola siivuillani siirtymät on olleet vaatimattomampia. Välimeren rannalla olitte vähän sen jälkeen, kun itse olin jättänyt nuo nurkat ja matkalla kohti Moselia.

    Tänä vuonna tulin ja menin lännen kautta. Viime vuonna män toisin.

    Toi tietullijuttu meni hivene hämäräks: maksullinen tie ilman lähtökuittia??
    ... jotain piti muistaa
  8. #8
    Lainaa (seku @ Syys. 16 2005,11:38) kirjoitti
    Oikein hyvä ja viihdyttävä kuvaus ja respect siivujen pituudesta. Omilla Via Baltica/Puola siivuillani siirtymät on olleet vaatimattomampia. Välimeren rannalla olitte vähän sen jälkeen, kun itse olin jättänyt nuo nurkat ja matkalla kohti Moselia.

    Tänä vuonna tulin ja menin lännen kautta. Viime vuonna män toisin.

    Toi tietullijuttu meni hivene hämäräks: maksullinen tie ilman lähtökuittia??
    Kiitos kiitos vain kommenteista.
    Joo...Tämän varmaankin joku viisas saattaa korjata. mutta jotenkin Unkarin meininki oli käsittääkseni et jostakin kiskasta tms pitäsi hankkia vaihtelevia aikoja kerrallaan voimassa oleva passi, joka sitten liimataan fillariin näkyville. "Moottoritiepassi"...
    Näitä läpäkeitä sitten saatetaan tarkastella aika ajoin tunnetuin seurauksin... (vrt matkatarina)

    Tai sit meitä kusetettiin pahemman kerran.



    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  9.  
  10. #9
    Ahaa! Sydeemi on sama, ku Itävallassa –paitsi selvisitte halvemmalla. Itävallassa 10 pv = 5,6 egee ja sakko 100 egee.

    Sit siihen liittyy jumppahuima juttu. Luulin, et ku on ostanu ja ei liimaa sitä mopoon (ne p..leen liimat), ni ookoo but what the fuck. Ku baanakyttä tulee ja hiffaa, et ei limattua, ni sata egee, vaikka on ostettu tarra. Näin ne valisti, Itävallan baanapojat, tosin motoristit, ei polliisi. Vielä oon siten säästyny



    ... jotain piti muistaa