Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 75:sta
  1. #31
    Jovvai..



    IBIS

    ja laadukkaampi mutta ei välttämättä yhtään kalliimpi


    NOVOTEL

  2. #32
    www.hrs.com tai www.hrs.de

    - kaikki maat
    - hyvät peruutusehdot
    ->KTM 1290 Super Adventure R -18
    ->XJR 1300 -08
    ->XJR 1300 SP -99
    Solifer 77A
  3. #33
    *Saariselällä Hotelli Laanihovissa on kesällä 2011 motoristihinta 28 €/hlö sis. sauna ja aamiainen sekä pesukoneen &kuivausrummun vapaa käyttö. Motoristi-isännän verstaasta löytyy myös apu moneen pulmaan Hotelli Laanihovi
  4. #34
    Monotanssit: tuo synninpesä... ,,tuli oltua taas 2 vk Sääriselällä ja mukavaa oli...
  5. #35
    Tästä mainio majapaikka, jos ajelee esim. Mikkeli - Savonlinna- akselia:

    Korholan lomapesä

    Älkää antako nimen johtaa harhaan ;) aittamajoitus aamiaisineen 30 €, ja suosittelen nimen omaan aittaa, jos matkaa yksin tai kaksin.

    Loistava aamupala, ja isäntä tarjosi katoksen kun huomasi että olen pyörällä liikenteessä.
  6. #36
    Pari kokemusta pohjoisen tutkimusmatkalta:
    -hotelli Kilpis Kilpisjärvellä: melko kallis (100e), huone vähän kulahtanut mutta ok, ravintola ok, prätkille lukittu säilytystila, jossa pesumahdollisuus.
    -hotelli Luossajohka Utsjoella: kallis (95e), hotellissa ei mitään palveluja, ei edes respaa, avaimen sai läheisestä baarista (kunhan ensin joku toinen majoittuja opasti), huone todella karu. Interweb-sivuston perusteella oletin pääseväni edes perustason hotelliin nautiskelemaan Tenon lohesta mutta "hotelli" on ilmeisesti joku vanha motelli, jonne majoitetaan lähinnä keikkatyöläisiä. Etelän miestä vedätettiin ja kunnolla, mutta sain 2 yötä samaan hintaan, ensimmäisen ja viimeisen. Erityispiirteenä mainittakoon että paikan piha oli paikallisen nuorison pilluringin kääntöpaikka, vähän arvelutti jättää pyörää yksin yöksi.
    -Rovaniemen vaakuna: standardi ketjuhotelli, ei valittamista, parkkihalli plussaa.

    Edit: tuli näemmä komeasti off topiccia, eivät olleet varsinaisesti edullisia paikkoja mutta ehkä kokemuksista on jollekin apua joskus.



  7. #37
    Lainaa (s&s @ Heinä. 08 2011,08:30) kirjoitti
    Pari kokemusta pohjoisen tutkimusmatkalta:
    -hotelli Kilpis Kilpisjärvellä: melko kallis (100e), huone vähän kulahtanut mutta ok, ravintola ok, prätkille lukittu säilytystila, jossa pesumahdollisuus.
    -hotelli Luossajohka Utsjoella: kallis (95e), hotellissa ei mitään palveluja, ei edes respaa, avaimen sai läheisestä baarista (kunhan ensin joku toinen majoittuja opasti), huone todella karu. Interweb-sivuston perusteella oletin pääseväni edes perustason hotelliin nautiskelemaan Tenon lohesta mutta "hotelli" on ilmeisesti joku vanha motelli, jonne majoitetaan lähinnä keikkatyöläisiä. Etelän miestä vedätettiin ja kunnolla, mutta sain 2 yötä samaan hintaan, ensimmäisen ja viimeisen. Erityispiirteenä mainittakoon että paikan piha oli paikallisen nuorison pilluringin kääntöpaikka, vähän arvelutti jättää pyörää yksin yöksi.
    -Rovaniemen vaakuna: standardi ketjuhotelli, ei valittamista, parkkihalli plussaa.

    Edit: tuli näemmä komeasti off topiccia, eivät olleet varsinaisesti edullisia paikkoja mutta ehkä kokemuksista on jollekin apua joskus.
    Seon just se aika kun etelänmiäs käypi pyydykseen...

    Ainoa "järkevä" majapaikka tuolla Utsjoen / norjan välimailla on jatkaa ylemmäs Skippagurraan jossa heti risteyksessä Camping. Ei uutta mutta perus mökit ja sauna löytyy!
  8. #38
    Jos saariston rengastie kiinnostaa, Iniössä hyvä majoitus http://www.bodgard.tk/ ja isännältä saa kierroksen kotimuseossa jossa on kaikkea mielenkiintoista kaksi- ja nelipyöräisistä lähtien. Suosittelen.



    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  9. #39
    Korppoossa 2.8. http://www.rumarstrand.com/Welcome/Welcome.html oli paikkana ok mutta henkilökunnalla oli joko "omistajantytär" -syndrooma tai pullo jemmassa.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  10. #40
    Villa Löwenherz

    Niin no tuollahan on pakko käydä... *
    Kawa Z650F vm82 -> suska gsx 1100 f vm88 -> Suska Bandit 1250 S vm 07"RIP"-> Yamaha FJR 1300 vm07 -> Hayabusa 09/10 -> BMW K1300S vm 2012
  11. #41
    Louis.de:lta tuli pari kuponkia tällaisiin hotelleihin.
    Akzent Hotels
    Ex-list:
    HD Dyna Fat Bob -11
    Yamaha FJR1300A -05
    BMW F650GS -07
  12. #42
    Hotelli Torunissa Puolassa

    Kannattaa todellaki käydä. Näkemisen arvoinen hotelli ja kaupunki on myös hieno.
    Kawa Z650F vm82 -> suska gsx 1100 f vm88 -> Suska Bandit 1250 S vm 07"RIP"-> Yamaha FJR 1300 vm07 -> Hayabusa 09/10 -> BMW K1300S vm 2012
  13. #43
  14. #44
    Luksusta matkantekoon viiden tähden hotellista ja halvalla...

    http://fi.hotels.com/ho275670/city-p...-poznan-puola/
    Kawa Z650F vm82 -> suska gsx 1100 f vm88 -> Suska Bandit 1250 S vm 07"RIP"-> Yamaha FJR 1300 vm07 -> Hayabusa 09/10 -> BMW K1300S vm 2012
  15. #45
    Kuka oikeesti haluu prätkäreissulla asuu tollasessa kliinisessä pusiness-hotellissa .....
  16. #46
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Kuka oikeesti haluu prätkäreissulla asuu tollasessa kliinisessä pusiness-hotellissa .....
    Minä. En mä halua mopoilun ulkopuolella näyttää ja haista motoristilta, enkä myöskään toivo sitä kanssamajoittujilta
    Mikään ei oo niin ihanaa reissussa kuin päivän ajelun jälkeen vaihtaa totaalisesti pois motorismista, mekko päälle, tukka nätisti ja ravintolaan syömään. Vaahtokylpyjä, huonepalvelua ja sellasta. Ei telttoja, ei mökkeilyä, vaan joka ilta kuivat ja puhtaat liinavaatteet. [kermapersehymiö]
    Yamaha R1 '06
  17. #47
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Kuka oikeesti haluu prätkäreissulla asuu tollasessa kliinisessä pusiness-hotellissa .....
    Minä.
    Suomessakin ollaan valittu aina hotelli, jossa on esim sauna omassa huoneessa.
    Hintaero on ollut naurettavan pieni huoneeseen ilman saunaa, luksusta nääs kun saa löhötä saunassa omassa huoneessa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  18. #48
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Minä. En mä halua mopoilun ulkopuolella näyttää ja haista motoristilta, enkä myöskään toivo sitä kanssamajoittujilta
    Mikään ei oo niin ihanaa reissussa kuin päivän ajelun jälkeen vaihtaa totaalisesti pois motorismista, mekko päälle, tukka nätisti ja ravintolaan syömään. Vaahtokylpyjä, huonepalvelua ja sellasta. Ei telttoja, ei mökkeilyä, vaan joka ilta kuivat ja puhtaat liinavaatteet. [kermapersehymiö]
    Heh, muuten sama, mutta mekko päälle emännälle...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19. #49
    En mäkään telttoja ym. perseilyä harrasta, mutta olen saanu onneksi työmatkoilla kai asua noissa"5-tähden" paikoissa ihan tarpeeksi.

    Hotelleissa mekin bunkataan prätkäreissuilla, pointtini olikin tuo ns. luksus, itse suosin enemmän persoonallista ja viihtyisää majapaikkaa, ei niiissä puhtaudesta tms. tarvitse tinkiä, kyllä muissakin kuin 5-tähden hotelleissa tulee vesi hanasta, ruoka tarjoillaan posliinilautasella, esikoinen pakenee pöntöstä putkiviidakkoon, ja palvelua saa sen mitä tarvitsee, ilman enempää brassailua.
  20. #50
    Lainaa ;5085183 kirjoitti
    Löytyisiköhän keltään yhteystietoja Kotasen leirialueelle Jyväskylässä?
    Ei ole kotanen yleinen leirintäalue,sen omistaa kaupunki ja esim. kerhoni saa käyttää,vuokrata sitä Kotasrallin pitämiseen,joka on nyt juuri tänä viikonloppuna
  21. #51
    Ja rallipaikalle on kyllä joka vuosi erinomaiset opasteet..
  22. #52
    Ei sen luxusta tarvii olla omine saunoineen jne, mutta perushotelli kumminkin. Vinkki, jos jalkineet tai hanskat kostuu sisäpuolelta, niin hiustenkuivaaja töhöttämään sisäpuolelle joksikin aikaa.
    Kesän reissulla alppimyrskyn jälkeen gore-jalkineet vähän kostuivat sisäpohjistaan - hiustenkuivaaja töhöttömään ja vot, kohta oli kuivaa. Ja haju sen mukainen, että puukko olisi tarvittu puhkomaan huoneen ilmaa.
    <p>.</p>
  23. #53
    Äänisen kiertäjille uusi 4-tähden majoitus ja ruokapaikka Karhumäen ja Poventsan välissä Äänisen rannalla.
    http://www.beartour.ru/eng/index.html
  24. #54
    Pommitanpas nyt tätäkin aihetta kun se tuossa möllöttää oikein ylösnostettuna, mutta koskemattomana vuodesta 2012.

    Asiaan: Josko jollain olisi vinkkiä hinta-laatu suhteeltaan hyvästä majoituksesta kohteissa Riika (Two Wheelsin vaihtoehdoksi), Kaunas, Varsova, Berliini, Hampuri, Kööpenhamina ja Jönköping.

    Haussa siis edullista hotellimajoitusta, ei mitään saastasia paskaluukkuja, muttei myöskään odoteta mitään viiden tähden luksusta.

    Ainakin Trivagon ja Booking.com tarjontaa on jo tullut selattua ja kyllä lupaavia vaihtoehtoja näyttäisi piisaavan. Heräsi vaan ajatus että täältä voisi löytyä hyviä suosituksia ja mahdollisesti jotain spesiaali vinkkejä motoristeille.

    Niin ja heinäkuun alkupuoli olisi näillä näkymin tarkotus olla reissussa.
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  25. #55
    Itse käytän aina balttiassa Europa Royale ketjun hotelleja Riikassa, Kaunasissa Ja Vilnassa. Kaikissa hyvälaatuinen majoitus ja aamiainen, sekä prätkän/auton saa hyvin pihalle
    Ei kiinnosta pätkääkään
  26. #56
    Jonkinmoisen kuvan saa jo booking.comin arvosteluista, ja vielä ehkä paremman jos viitsii/innostuu tsekkaamaan tripadvisorin.
    Tripadvisoria tulee myös toisinaan käytettyä, jos haluaa vältellä ruokapaikkoja, joissa hinta/laatu ei kohtaa.

    Sitten jos oikein lanttia haluaa venyttää, niin varaa hotellin saman päivän iltana. Ainakin Hotels.comilla on ollut tapana alentaa viime hetkellä joidenkin paikkojen hintaa 10 %:lla. Tänä perustunee siihen, että hotels.com ostaa kapasiteettia, kun booking.com taas vastaavasti ottaa vain provision.
    Viimeksi muokannut: Nomad; 11.02.2016 klo 21:43.
  27. #57
    Slovenian eteläinen puoli.
    Rauhaa ja loistopalvelua edullisesti. Skocjan, Slovenia.
    http://www.marincic-inn.com

    Itävalta. IselsbergerHof, Iselsberg
    biker-mesta, erittäin alkeellista mutta miellyttävää. Edullinen paikka.
    http://www.iselsbergerhof.at


    - J
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  28. #58
    Omalla EUroopan reissulla viime kesänä osui aika monen tasoisia paikkoja, vaikka hintataso pyrittiin pitämään melko edullisena (30-50€ aamiaisella).
    Ehkä isoin yllätys oli että kalliilla alueella Ranskan Rivieralla oli mukava, edullinen, ilmastoitu, hyvä ravintola ja oikein hyvällä paikalla oleva Relais de Monti
    Muita hyviä matkan varrelle osuneita olivat:
    Hotel Sigulda Latviassa Siguldassa
    Villa Aurora, Bojanovo E-Puola
    Le Bouquetin, Eygliers Ranska (Pieni B&B majoitus perheen talon alakerrassa)
    Chalet Sul Lago, Italian puolella Mt Cenisin kupeessa (Michelin Ravintola)
    Hotel Diadem, Chojnicen E-puolella Puolassa (Tää on muka 2:n tähden hotelli vaikka on ihan erinomainen! Uima-allas, saunaosasto, isot huoneet ja rauhallisella paikalla)
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.11.2016 klo 09:51.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #59
    Lainaa Corsair kirjoitti Katso viesti
    IselsbergerHof, Iselsberg
    erittäin alkeellista
    Ensimmäisen kerran kävin tuolla 80-luvun lopulla ja viimeksi olin siellä joskus 2002-04 tietämissä eikä se silloin mikään alkeellinen mesta ollut eli on ilmeisesti reilussa kymmenessä vuodessa sellaiseksi muuttunut tai sitten mun käsitys ei kohtaa muiden käsitykseen alkeellisuudesta.
    Ennen se oli tavallinen motoristien suosiossa oleva Gasthaus.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  30.  
  31. #60
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäisen kerran kävin tuolla 80-luvun lopulla ja viimeksi olin siellä joskus 2002-04 tietämissä eikä se silloin mikään alkeellinen mesta ollut eli on ilmeisesti reilussa kymmenessä vuodessa sellaiseksi muuttunut tai sitten mun käsitys ei kohtaa muiden käsitykseen alkeellisuudesta.
    Ennen se oli tavallinen motoristien suosiossa oleva Gasthaus.
    Niin se on varmaan lukijan päässä tuo. Itse käynyt ko. paikassa viitenä eri vuonna ja pidän Seppin paikasta todella paljon.
    - Ei wifiä, muuta kuin aulassa.
    - huoneen suihkut ja wc:t ovat sieltä 80-luvulta
    - huoneessa ei ole muuta kuin sängyt ja pöytä
    - ei tv:tä ym..
    - hienot huolto- ja pesumahdollisuudet
    - kiva pieni baari
    - huippuhyvä ravintola, perinteinen Itävaltalainen. Suosittelen puolihoitoa.
    - Aitoa biker-henkeä. Paikka täynnä motoristeja, aina.

    Siitä vaan sitten mieltä pahoittamaan ja kommentoimaan miten ennen riitti kyllä tämä ja tuo. Eikä ennen kyllä sitä eikä tätä.

    Haen popparit.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen