Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 69:een 69:sta
  1. #61
    Yritän ehtiä ottaa kuvia viikonlopun aikana, jos jaksat odottaa Mutta ylipäätään on vaikea sanoa tarkasti, mikä sopii sun Hondaan ja tohon kohtaan. Mulla on Yamaha FZ6S ja panen sen myös FJR:ään vapun jälkeen, molempiin siis katteisiin kiinni ja niistä tiedän, että kiinnike toimii ja on riittävän tukeva. Ja olisin saanut sen molempien tankoonkin kiinni, vaikka tangot on erilaisia. Tilasin muuten noi RAM jutut GPS Warehousesta Englannista (linkkini on sinne). Ihan summamutikassa en tilannut, vaan taisin Googlella hakea vinkkejä, kokeile vaikka HONDA GPS MOUNT
  2. #62
    mitenkäs on, kannattaako hankkia questia esim. jenkeistä (jos on itse menossa käymään)? On vaan melko edullinen sielläpäin => n. 500$.

    Onko laitteessa muuta eroa, kuin muistin määrä 115megaa ja kartastot?? Kai nuo peruskartat ja muut (europe cityselect 7) pystyy päivittämään jälkeenpäin... (ja mahdollisesti saakin jostain lainaksi..)
  3. #63
    Ymmärtääkseni ei oikein mahdu kartat sisään...

    Ja samanhintainen se on Lontoossakin...

    http://www.gpsw.co.uk/details/prod2337.html

    £334.85 inc vat

    En lähtisi ostelemaan sieltä kun tuolta saa laillisestikin mukaan Europe-kartan...

    PaHa
  4. #64
    335£ = 490€

    500$ = 390€

    ero = 20%

    Sama hinta?

    Toinen asia on tietysti tuo karttajuttu sekä muisti...
  5. #65
    Heei.... nopiata päässälaskua...

    Ja kyllä mä arvostan suomenkieltä ja kunnon karttasoftaa..

    PaHa
  6. #66
    Lainaa (Jesse James @ Huhti. 13 2005,16:17) kirjoitti
    mitenkäs on, kannattaako hankkia questia esim. jenkeistä (jos on itse menossa käymään)? On vaan melko edullinen sielläpäin => n. 500$.

    Onko laitteessa muuta eroa, kuin muistin määrä 115megaa ja kartastot?? Kai nuo peruskartat ja muut (europe cityselect 7) pystyy päivittämään jälkeenpäin... (ja mahdollisesti saakin jostain lainaksi..)
    Ajattelin itse juuri Jenkeissä olleena ostaa Questin sieltä. Hinnat olivat nimittäin houkuttelevia. Ongelmaksi tuli tuon jenkkiversion riittämätön muisti. Euroversiot olivat kahdelta kauppiaalta "loppu juuri nyt" enkä halunnut tuota jenkkiversiota. Onneksi olin etukäteistutustunut asiaan täältä foorumeilta juuri tuon asian tiimoilta. Muuten olisi tullut ostettua jenkki versio. Kiitos vaan kaikille tiedoista.

    Minun neuvoni on käyttää Eurooppalaista hankintakanavaa, joko netin kautta tai sitten ostaa laite ihan koto Suomesta.
    .
  7. #67
    Lainaa (Vilho @ Huhti. 08 2005,13:45) kirjoitti
    Sain Aspidista oman Questini viikko sitten kahdessa päivässä. Autossa on toiminut hyvin, mopoon en ole vielä ehtinyt asentaa vaikka Garminin oma mopotelinekin tuli hommattua.

    Mukana tuli kuitenkin CitySelect v6 ja lupaus toimittaa v7 heti kun tulee Garminilta.. *

    vma: Kerro jos saat 7kan niin tiedän karhuta omaani.
    Vilho, eilen illalla oli tullut sähköpostiin tieto että V7 CD päivitys lähetetään huomenna (eli tänään).

    Tätä ennen olin hieman kovistellut heidän myyntiään mainostetun tuotteen ja toimitetun tuotteen erosta ja sen laillisuudesta. Pysyin hyvin asiallisella linjalla ja sain myös asiallisia vastauksia.
    Mikäli V7 CD todellakin saapuu ensi viikolla, olen tyytyväinen.
    .
  8. #68
    Nyt on syystä tai toisesta ;) Magellanin Meridian Gold sekä Color omistuksessa. Tänään tein vertailevaa testiä eli laitoin laitteet vierekkäin autoon sekä katsoin kumpi vaikuttaisi paremmalta.

    Goldin ominaisuudet
    +käytettävissä päivällä myös ilman taustavaloa
    +näytön näkyvyys auringonpaisteessa
    +nopea näytönpäivitys
    -jokien ja teiden erottaminen toisistaan joskus vaikeaa (värittömyys)

    Colorin ominaisuudet
    +värinäyttö eli vedet on sinistä ja motarit punaista
    +ulkoisen antennin kiinnittämismahdollisuus (tarpeeksi herkkä muutenkin)
    -ei näy kunnolla arskan paisteessa
    -ei voi käytännössä käyttää ulkona ilman taustavaloa
    -edellisestä johtuen suurempi virrankulutus
    -näyttö päivittyy hitaammin kuin goldissa (eli gold on risteyksessä silloin kun auto (100km/h) on siinä, color vasta saapumassa risteykseen) Tämä voi johtua myös firmwaren eri versioista tms. Tutkittava.

    Eli vaikuttaa että mopoilijoille Gold olisi parempi vaihtoehto. Colorissa värinäyttö selkeyttää joskus karttanäkymää mutta Goldillakin pärjää mainiosti. Sitäpaitsi kartan selkeämmästä näkymästä ei ole mitään hyötyä jos koko karttaa ei edes näe auringonpaisteessa. Tänään joutui pari kertaa tarkistamaan onko taustavalo päällä kun kartasta ei saanut mitään selvää.
    Onkohan olemassa mitään heijastuksenesto kalvoa joka auttaisi asiaa?
  9.  
  10. #69
    Tässä sitten hieman kuvia, miten kiinnitin Garmin Questin FZ6S:ään. Kiinnitysmekanismi on siis RAM-B-101 ja Questin oma kiinnityskotelo.
    Kuva penkistä katsoen
    Kuva sivusta
    Kuva edestä
    Kuva kiinnitystapista
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123