Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 70:een 70:sta
  1. #61
    Mistä noita saa??
    Äksteeär
  2. #62
    Lainaa (Midis @ Kesä. 20 2006,15:17) kirjoitti
    Mistä noita saa?? *
    Käytännössä joka varustekaupasta...
  3. #63
    Olen myös erittäin tyytyväinen läpyskään kun ensin opettelin käyttämään sitä. Alku ei ollut kovin lupaava joten läpyskä oli pari-kolme kesää rojulaatikossa josta sen tänä keväänä sitten kaivoin ja väkisin harjoittelin ajamaan sen kanssa. Nyt ei osaa oikein ajaa ilman sitä. Erinomainen värkki.
  4. #64
    suosittele! ittel oli kaasukäden ranne tulehtunu(en ole sinkku.. ) ku ajokausi oli aluillaan..eikä tietty voinu olla ajamatta. kannattaa alussa olla varovainen,että tottuu..pieni ranne liike, ja mopo saakin hiukan enempi soppaa ku ajattelit.. ite vaan säikähdin..
  5. #65
    Silloin kun kaasukäsi väsyy niin voipi kaasutella vaikka vasemmalla ja lepuuttaa oikeaa kättä... Yksi oleellinen asia joka vaikuttaa käsien väsymiseen on kahvakumit... Vaihtaa ne sellaisiin oikeisiin silokoni kumeihin niin lakkaa kädet puutumasta, toinen ratkaiseva asia on rennot hartiat...
  6. #66
    Lainaa (hondamania @ Touko. 21 2006,15:59) kirjoitti
    Hintaansa nähden paras lisälaite, mitä minä olen asentanut (liittyy luonnollisesti tapaan ajella aika pitkiä matkoja eli 500-1000 km päivä) *
    Samoilla linjoilla. Ainkin jos moottoripyöräily on jotain muuta, kuin kylän vastakkaisissa päissä olevien huoltoaseman ja kioskin välin mittailua.



    Nuoruus on humala ilman viiniä. (Goethe)
  7. #67
    Mulla on tuommoinen kaasun hirttäjä Wunderlichtilta:

    Vähän pyöräyttämällä se puristuu kahvan päätä vasten ja kaasu jämähtää siihen. Ihan kätevä välillä.
    Dixi et animam levavi
  8. #68
    Stormi jakaa ilmaiseksi kun tiskiltä kysyy.
    Ilman kuponkejakin.
  9. #69
    Lainaa (ek@ @ Syys. 13 2006,00:09) kirjoitti
    Mulla on tuommoinen kaasun hirttäjä Wunderlichtilta:

    Vähän pyöräyttämällä se puristuu kahvan päätä vasten ja kaasu jämähtää siihen. Ihan kätevä välillä.
    Hmm..

    Kuinka kireälle kaasu menee ?? Saahan sen kait auki ilman tuon keksinnön välppäämistä, jos tulee kiire hidastella.

    Sopiiko tuo kaikkiin normaaleihin pyöriin - kiinnostaa nääs.
    Kopukka

    Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
  10.  
  11. #70
    Lainaa (kopukka @ Syys. 15 2006,00:08) kirjoitti
    Kuinka kireälle kaasu menee ?? Saahan sen kait auki ilman tuon keksinnön välppäämistä, jos tulee kiire hidastella.

    Sopiiko tuo kaikkiin normaaleihin pyöriin - kiinnostaa nääs.
    Kyllä sen saa varmaan kuinka tiukkaan tahansa, jos vaan viitsii väkisin vääntää, mutta normaalisti pyöräyttämällä se vaan vähän nahistaa ja kaasun saa pois päältä pyöräyttämällä kahvasta. Kaasua voi siis käyttää, mutta se ei palauta itsekseen. Jossain sopivassa välissä sitten löysää tuon mutterin.

    Bemarissa tuon kumin alta tulee kahva yli reilun sentin paksuisena vähän matkaa ja päässä on kierteet tuolle läpi menevälle pultille. Eli tuossa Wunderlictin mokkulassa on sorvattu sisennys, mihin bemarin kahva uppoaa. Jos kahva loppuu esimerkiksi tuon kumin päähän, niin sitten rikkoja tuon jumittajan keskellä olevaan koloon laittamalla pitäisi onnistua. Jos on kuvaa omasta kahvasta ilman painoa mittojen kanssa, niin voin kyllä tarkistaa, jos vaikka sopisi.
    Dixi et animam levavi
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123