Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 70:sta
  1. #1
    Onko kellään ollu käytössä sellainen kaasun hirttäjä, throttle holder? Meinaa känny puutua pitkällä reissulla *, oon kuullu, että tuo on hyvä kampe. Ei ole pahan hintainen lisävaruste, jos vaan toimii... *
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  2. #2
    Tarkoitat varmaan sitä Throttle Rockeria??Itse kyllä tykkään siitä matka-ajossa,ei puudu kaasukäsi!Suosittelen hankkimaan ko.vimpaimen!
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  3. #3
    koitappa throttle rockeria ennenkö hirttelet kaasua kiinni itse ainakin suosittelen
    pyörää vailla.
  4. #4
    suosittelen...
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  5. #5
    kannatan myös...
    Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
  6. #6
    Persieestä. Tai riippuu varmaan pyörästä. Kerran kokeilin kikserissä, ja se siitä. Saat vitosella jos haet Vantaalta.

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  7. #7
    Jos Throttle rockeria tarkotat niin se ainakin on hyvä apuväline. Throttle holderista en oo kuullukaan.
  8. #8
    Suosittelen, kaupungissa käännän sen pois tieltä mutta matkalla taas väännän takaisin kämmenen tuntumaan.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  9. #9
    Suosittelen.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  10. #10
    Mulla on kotilossakin throttle rocker, tai ainakin se tarra, mutta mopossa ei. Kuulostaa ihan hygeplexikahvanlämppärijutulta. Ei mulla oo niitäkään. Mopossa.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  11. #11
    Throttle holderilla löyty Googlesta ao. linkki. Vempain on varmaan vastaava. *

    CrampBuster

    Täytyy käydä paikallisista liikkeistä katsomassa, Vantaa sen verran kaukana, ettei viitti lähtee hakeen. *
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  12. #12
    Toihan on ihan suora kopio Throttle Rockerista.

    En voi suositella muuten kuin pitkälle reissulle. Muuttaa tuntumaa kaasukahvaan. Puutumista se kyllä estää.
  13. #13
    Kyllähän toi ainakin seeprassa toimii ja tyytyväinen olen ollut... hinta noin 10-15€ väliin....
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  14. #14
    Pienen totuttelun jälkeen mainio apu. En viitsisi ajaa enää ilman sitä
    varsinkaan pitempiä matkoja.
    Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
  15. #15
    Suosittelen itsekin sitä, paljon helpompi säädellä kaasua kun ajelee kaupungin ulkopuolella... keskustassa ei niinkään kätevä enää...
    History: CB600F Hornet / YZF600R Thundercat / GSX1300R Hayabusa
  16. #16
    Matka-ajossa verraton kaveri. Karhensin vielä hiekkapaperilla pinnan, jotta nahkatumppu saa tuntumaa paremmin muuten niin liukkaaaaaasta muovin pinnasta.
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
  17. #17
    Lainaa (mikatossa @ Kesä. 22 2005,17:22) kirjoitti
    hinta noin 10-15€ väliin....
    On siinä muovilla kilohintaa Mekaanisestikin vielä sen verran yksinkertainen että matkamotoristihan vääntää moisen vaikka ed.iltana tyhjennetyn kaljatölkin alumiinista

    Ei mutta tässähän sitä on hyvä syy pitää aina vähintään se tölkki tai pari laukussa mukana - joskos vaikka rannetta rupeis puuduttamaan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  18. #18
    Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä. Auttaa käden puutumiseen loistavasti. Mutta kaasukäden puutumiseen vaikuttaa myös pyörän geometria, jousitus, asfaltin karkeus, renkaan kuvio yms. Tärinä puutumisen aiheuttaa. Yhtenäisen tangon omaaviin pyöriin voi laittaa tangon sisälle vaimennukseksi "barsnake" tuotenimellä kulkevan kumipötkön. Se auttaa myös tärinään loistavasti.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  19. #19
    Lainaa (Athene @ Kesä. 23 2005,13:20) kirjoitti
    Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä.
    Agreed. Pitkään korkeita nopeuksia pidettäessä hirmuhyvä apuväline, mutta ainakin itse heti taajamaan tullessa veivaan sen alaspäin pois tieltä. Totutellessa sain traumoja kun yhtäkkiä oltiinkin vaijerit kireenä vaikka itellä ei ollut aikomuksia mokomaan..
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  20. #20
    Lainaa (tumpp4 @ Kesä. 27 2005,14:48) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Kesä. 23 2005,13:20) kirjoitti
    Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä.
    Agreed. Pitkään korkeita nopeuksia pidettäessä hirmuhyvä apuväline, mutta ainakin itse heti taajamaan tullessa veivaan sen alaspäin pois tieltä. Totutellessa sain traumoja kun yhtäkkiä oltiinkin vaijerit kireenä vaikka itellä ei ollut aikomuksia mokomaan..
    Myin munkkikahveita vastaan tuon kapistuksen pois kaverille. En uskaltanut gixeriin laittaa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #21
    Kyllä se rokkeri on parempi kuin ei mitään. Olen sitä opetellut muutaman kesän siitä alkaen kun semmoinen haltuuni joutui.
    Alussa meinasin heittää sen lepikkoon. Mulla se auttaa vain osittain.
    Huomioita:
    * jokaiselle nopeusalueelle oma asento. Jos ajaessa varomattomasti säätää, kaasu hirttää ja meinaa ajaa esimerkiksi Jämpsän liikenneympyrään suoraan keskelle.
    * asetettu asento ei pysy vaan liukuu ja joutuu liu'uttelemaan takaisin.
    * kaasukäsi siltikin puutuu. Ehkä vähemmän kuin ilman rokkeria
    * kaupunkinopeuksissa pelkästään tiellä
    Ajelen viikonloppuisin tankin täyden siivuja eli *kolmisen sataa ja ylikin. Siitä se kokemus rokkerista.



    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  22. #22
    Joskus Nyysseistä satuin lukemaan yhdestä ongelmasta ton kanssa. Joissain suoremmalla tangolla varustetuissa pyörissä härpätin ottaa kiinni helposti tankkiin tangon ollessa ääriasennossa. Saattaa aiheuttaa parkkiksella hassuja tilanteita kun kaasu kääntyykin stongan mukana auki...
  23. #23
    Lainaa (motometu @ Kesä. 22 2005,15:20) kirjoitti
    Suosittelen, kaupungissa käännän sen pois tieltä mutta matkalla taas väännän takaisin kämmenen tuntumaan.
    Kaupungissa vaikeuttaa asioita, pidemmällä siivulla helpottaa ainakin tämmöstä jollon *hiukka* enemmän käsien päällä.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  24. #24
    Kyllä se verraten hyvin toimii nimenomaan matkalla, eikä siitä hirveesti ollut haittaa kaupunkiajossakaan, kunhan siihen tottui. Avainjuttu sen kanssa elämiseen on se, ettei aseta sitä lärpäkettä liian ylös. eli liian pystyyn. Sehän ei saa olla kaasutettaessa tiellä, vaan siihen vaan nojataan peikalolla tai kämmenellä pitkän matkan aikana, kun haluaa höllätä otetta kaasukahvasta. Jos sen käyttö tuntuu hankalalta matka-ajossa, syy voi hyvinkin olla väärä asento. Jossain sileässä ja kapeassa kaasukahvassa voi olla hiukka hankalampi saada se pysymään oikeassa asennossa.

    Aiemmin pidin tuota jatkuvasti kahvassa kiinni, kun se optimiasento köytyi. Mutta nyt se on mennyt hukkaan, ja pitemmillä pätkillä sitä on hiukan kaivannut, vaikka mopottikin on kyykympi kuin entinen. Jossain aktiivisemmassa mutkapätkä-reippailussa tai vaikka radalla se toki on lähinnä tiellä. Kieltämättä aika hyvä kilohinta, mutta mikä ettei hyvällä oivalluksella tulis tehtyä bisnestä.
  25. #25
    Käytössä koko ajan. Suosittelen. Asento on tosiaan tärkeä ei saa olla liian pysytssä. Totuttelua muovinpala vaatii kyllä, mutta kun on tottunut pois en vaihtaisi.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
  26. #26
    Käytössä on aina matka-ajossa, yksinkertainen ja toimiva vehe, ei voi muuta sanoa!
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  27. #27
    Olin tyytyväinen kunnes meinasin mutkatiellä vetää ekasta kaarteesta pihalle , jäi jotenkin jumiin. En käyttänyt sen jälkeen.
    Pitkillä suorilla osuuksilla varmaan ok.
    Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
    Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
  28. #28
    Olen tuota tottunut käyttämään, ainoa mahdollinen ongelma (esiintynyt pari kertaa vauhdikkaamman pitkän ajon jälkeen, eli lärpykkä säädetty melko "korkealle") on ollut se, että kun ikäänkuin päästää moottorijarrutukselle, niin lärpykkä estääkin kaasun vapautumisen...ja moottorijarrutus onkin heikompi kuin oletti...
  29. #29
    On mullakin Throttle Rocker, ihan ihan ok, mutta pitkillä matkoilla olen käyttänyt fillarin sisäkumista leikattua viipaletta tangon päässä olevan painon ja kaasukahvan välillä. Pitää sopivasti, että voi lepuuttaa kaasukättä, muttei estä kaasunkahvan käyttöä. Sopivan löysän kumin voi ajon aikanakin kääntää kahvan päälle tai pois.

    Tietysti, jos ei ole tangon päässä tärinänvaimenninta, ei homma silloin toimi...
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  30.  
  31. #30
    Kovin on hintanen läpyskä...pari euroa tuommosesta olis varmaan oikea hinta?
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen