Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415
Tulokset 421:stä 440:een 440:sta
  1. #421
    Maksoin 713,79 €. Siinä on sitten mukana mp teline. Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline. On se hienoo!!!!
  2. #422
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2006,20:20) kirjoitti
    Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline.
    Arvaan, että joudut...kyseinen mp-teline on enemmänkin asennuskehikko, kuin varsinainen teline.

    Esimerkki Ram-mount + Rocket:
    *kliks*



  3. #423
    Lainaa (MikaL @ Maalis. 03 2006,23:24) kirjoitti
    Sen verta Quest1 karttasoftan päivittämisesta V8 tasolle että mikäli laite on hankittu ti rekisteröity eka kerran 1.1.2006 jälkeen niin päivitys on ilmainen - tämä on siellä Garminin WWW-sivuilla mainittu ja siellä oli PDF mistä löytyy suomen maahantuoja ja asiaa myös sieltä kyselin. Suomen maahantuojalta NavCor mistä tuon päivitys DVD:n saa 3 viikon kulutta. Se sitte naktivoidaan Garminin sivuilla ja silloin sitten maksetaan 79 ekee...jotenkin näin.
    Ja oma tuli perjantaina postissa, pitää nyt sitten katsoa kannattaako tuota päivitystä maksaa mutta joutaahan tuon ottaa käyttöön sitten vaikka kesällä.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  4. #424
    kellään medionin pna240t-e:stä minkään näköistä mutua tai käyttökokemuksia??
    04 Buell xb12s

  5. #425
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 27 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2006,20:20) kirjoitti
    Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline.
    Arvaan, että joudut...kyseinen mp-teline on enemmänkin asennuskehikko, kuin varsinainen teline.

    Esimerkki Ram-mount + Rocket:
    *kliks*
    Kiitos linkistä. Laitoin heti sinne tarjouspyynnön.
    Ei aina jaksaisi narista, mutta kustaanko meitä jatkuvasti silmään vai mikä siinä on ? Tätä Garminin telinettä mainostetaan moottoripyörätelineenä. Kävin venemessuilla ihan sitä varten, että tutustuisin näihin navigaattoreihin ja siellä kyllä joku garminin edustaja kertoi naama vakavana että tähän saa lisävarusteena tämän moottoripyörätelineen.
    Tässä sitä ollaan.
  6. #426
    Lainaa (kotka @ Huhti. 05 2006,20:39) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 27 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2006,20:20) kirjoitti
    Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline.
    Arvaan, että joudut...kyseinen mp-teline on enemmänkin asennuskehikko, kuin varsinainen teline.

    Esimerkki Ram-mount + Rocket:
    *kliks*
    Kiitos linkistä. Laitoin heti sinne tarjouspyynnön.
    Ei aina jaksaisi narista, mutta kustaanko meitä jatkuvasti silmään vai mikä siinä on ? * Tätä Garminin telinettä mainostetaan moottoripyörätelineenä. Kävin venemessuilla ihan sitä varten, että tutustuisin näihin navigaattoreihin ja siellä kyllä joku garminin edustaja kertoi naama vakavana että tähän saa lisävarusteena tämän moottoripyörätelineen.
    Tässä sitä ollaan. *
    Yleismallista jokaiseen MP-malliin sopivaa telinettähän ei oikein voi olla olemassakaan.

    Eli tuo on lukittava ulkokäyttöteline itse laitteelle, joka taas voidaan kiinnittää edelleen mihin vain. Laite saa sen liittimen kautta käyttövoiman ja on asiallisesti paikallaan ja helposti irroitettavissa kun tarvitaan.

    Se, mitä tarvitaan lisäksi MP:ssä on sopiva kiinnitysrauta tankoon tai johonkin korvakkeeseen. Käytännössä palanen reiitettyä ruostumattomaksi käsiteltyä latta-asennusrautaa tai miksei muoviakin.

    Kannattaa myös tankoon kiinnitettäessä laittaa väliin eristeeksi esim kumin pala, että metallit ei turhaan reagoi keskenään kosteissa oloissa.

    Jotenkin vaikuttaa, että moni ei ole itse koskaan kiinnittänyt tai asentanut laitteita pyöräänsä. Silloinhan ei ole kyse kusetuksesta vaan siitä, haluaako opetella ja asentaa itse vai ei ja asennuttaa liikkeessä.

    Ystävällisin terkuin
    Pekka & Shoppilaiset
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #427
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 27 2006,13:50) kirjoitti
    Kertokaas nyt Italo tai joku muu tietävä, että onko Quest II:ssa huonompi kartta (Suomen osalta) kuin Quest ykkösessä?
    Ei.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #428
    Millaisia kokemuksia/tietämystä olisi sen Tomtom biker systeemin osalta???

    Toimiikos ja millainen on kartta?

    Lähinnä ensikesän välimeren retkelle ajattelin busaan sen köyttää kiinni..
  9. #429
    Lainaa (Italowestern @ Huhti. 05 2006,20:58) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Huhti. 05 2006,20:39) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 27 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2006,20:20) kirjoitti
    Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline.
    Arvaan, että joudut...kyseinen mp-teline on enemmänkin asennuskehikko, kuin varsinainen teline.

    Esimerkki Ram-mount + Rocket:
    *kliks*
    Kiitos linkistä. Laitoin heti sinne tarjouspyynnön.
    Ei aina jaksaisi narista, mutta kustaanko meitä jatkuvasti silmään vai mikä siinä on ? * Tätä Garminin telinettä mainostetaan moottoripyörätelineenä. Kävin venemessuilla ihan sitä varten, että tutustuisin näihin navigaattoreihin ja siellä kyllä joku garminin edustaja kertoi naama vakavana että tähän saa lisävarusteena tämän moottoripyörätelineen.
    Tässä sitä ollaan. *
    Yleismallista jokaiseen MP-malliin sopivaa telinettähän ei oikein voi olla olemassakaan.

    Eli tuo on lukittava ulkokäyttöteline itse laitteelle, joka taas voidaan kiinnittää edelleen mihin vain. Laite saa sen liittimen kautta käyttövoiman ja on asiallisesti paikallaan ja helposti irroitettavissa kun tarvitaan.

    Se, mitä tarvitaan lisäksi MP:ssä on sopiva kiinnitysrauta tankoon tai johonkin korvakkeeseen. Käytännössä palanen reiitettyä ruostumattomaksi käsiteltyä latta-asennusrautaa tai miksei muoviakin.

    Kannattaa myös tankoon kiinnitettäessä laittaa väliin eristeeksi esim kumin pala, että metallit ei turhaan reagoi keskenään kosteissa oloissa.

    Jotenkin vaikuttaa, että moni ei ole itse koskaan kiinnittänyt tai asentanut laitteita pyöräänsä. Silloinhan ei ole kyse kusetuksesta vaan siitä, haluaako opetella ja asentaa itse vai ei ja asennuttaa liikkeessä.

    Ystävällisin terkuin
    Pekka & Shoppilaiset
    Miksi ei näissä hienoissa mainoksissa sitten sanota että tämä on ainoastaan tällainen ulkokäyttöteline joka tarvitsee vielä lisäksi pyörämallikohtaisen kiinnityksen joka sitten pitää ostaa tai rakentaa ja asentaa/asennuttaa erikseen.
    Ei kaikki ole käsistään käteviä metallitöitä hallitsevia eikä esim. minua itseäni kiinnosta korjata moottoripyörää. Minua kiinnostaa ajaa sillä.
  10. #430
    tuskin ketään kiinnostaa,mutta laitanpa nyt oman korteni tähänkin kekoon..elikkäs liittyen tohon medionin pna240t naviin,jonka sain eilen.
    siinä mukaan tulevat telineet on kyl ihan buenot,prätkäteline on mallia kiinnitetään stongaan (mielestäni jees) ja autoteline on sitten mallia imukupilla tuulilasiin...itse laitekin vaikuttaa hyvältä ja helpolta käyttää,tosin siihen pitää heti ensimmäiseks asentaa suomen kartta,koska muistikortilla on vain ruotsi,norja ja tanska... elikkäs medionin mainostama plug and play onkin todellisuudessa * *
    ja vieläkin hullummalta kuulostaa se että pelkällä pohjoismaiden kartoilla olevaan versioon tulee 512mb muistikortti mukaan ja tähän meikäläisen ostamaan (p.maat+eu kartat) tulikin 256mb muistikortti...luulisi tuon olevan meinaan juurikin toisinpäin * * *
    eilisen kolmen tunnin räveltämisen jälkeen päätin että vien masiinan eräälle nörttikaverille,se asentakoot kartat sun muut tarvittavat hilppeet siihen.
    huomasinpa juuri että mukaan olisi pitänyt tulla myöskin suoja laukku...



    04 Buell xb12s

  11. #431
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Huhti. 06 2006,15:41) kirjoitti
    tuskin ketään kiinnostaa,mutta laitanpa nyt oman korteni tähänkin kekoon..elikkäs liittyen tohon medionin pna240t naviin,jonka sain eilen.
    siinä mukaan tulevat telineet on kyl ihan buenot,prätkäteline on mallia kiinnitetään stongaan (mielestäni jees) ja autoteline on sitten mallia imukupilla tuulilasiin...itse laitekin vaikuttaa hyvältä ja helpolta käyttää,tosin siihen pitää heti ensimmäiseks asentaa suomen kartta,koska muistikortilla on vain ruotsi,norja ja tanska... elikkäs medionin mainostama plug and play onkin todellisuudessa * *
    ja vieläkin hullummalta kuulostaa se että pelkällä pohjoismaiden kartoilla olevaan versioon tulee 512mb muistikortti mukaan ja tähän meikäläisen ostamaan (p.maat+eu kartat) tulikin 256mb muistikortti...luulisi tuon olevan meinaan juurikin toisinpäin * * *
    eilisen kolmen tunnin räveltämisen jälkeen päätin että vien masiinan eräälle nörttikaverille,se asentakoot kartat sun muut tarvittavat hilppeet siihen.
    huomasinpa juuri että mukaan olisi pitänyt tulla myöskin suoja laukku... *
    Paketti on Medionin alkuperäinen pohjoismainen kampanjapaketti ja sisältö on juuri tuolla 256MB kortilla, kuten laitteen pakkauksessakin selkeästi lukee. Googlettamasi tieto ei siten pidä paikkaansa shopin myymän pakkauksen osalta.

    Muistikortin kapasiteettia en ole itse kokeilemalla tarkistanut, mutta luultavasti pakkauksen info pitää paikkaansa.

    Mitäs hintaa tuossa googlettamassasi paketissa pidettiin? Suojapussi on myös voitu valita jonkin muun tukkurin pakkaukseen mukaan. Meidän tukkurimme on selkeästi satsannut lähinnä edulliseen hintaan.

    Etsin tuohon sopivan pussin jostain ja lisään senkin hinnastoon, niin homma onnistuu sitten helpommin. Etkös jossain vaiheessa kirjoitellut löytäneesi sopivan pussukan laitteelle. Tuohan oli jo alusta asti selvä, että sitä ei laitteeseen alunperin pakkauksessa kuulu. Paketin sisältöhän käytiin läpi ennen ostosta, jollen väärin muista.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #432
    Lainaa (kotka @ Huhti. 06 2006,13:44) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Huhti. 05 2006,20:58) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Huhti. 05 2006,20:39) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 27 2006,20:25) kirjoitti
    Lainaa (kotka @ Maalis. 27 2006,20:20) kirjoitti
    Saa sitten nähdä saako sen rokettiin kiinni suoraan vai tartteeko hankkia telineen teline.
    Arvaan, että joudut...kyseinen mp-teline on enemmänkin asennuskehikko, kuin varsinainen teline.

    Esimerkki Ram-mount + Rocket:
    *kliks*
    Kiitos linkistä. Laitoin heti sinne tarjouspyynnön.
    Ei aina jaksaisi narista, mutta kustaanko meitä jatkuvasti silmään vai mikä siinä on ? * Tätä Garminin telinettä mainostetaan moottoripyörätelineenä. Kävin venemessuilla ihan sitä varten, että tutustuisin näihin navigaattoreihin ja siellä kyllä joku garminin edustaja kertoi naama vakavana että tähän saa lisävarusteena tämän moottoripyörätelineen.
    Tässä sitä ollaan. *
    Yleismallista jokaiseen MP-malliin sopivaa telinettähän ei oikein voi olla olemassakaan.

    Eli tuo on lukittava ulkokäyttöteline itse laitteelle, joka taas voidaan kiinnittää edelleen mihin vain. Laite saa sen liittimen kautta käyttövoiman ja on asiallisesti paikallaan ja helposti irroitettavissa kun tarvitaan.

    Se, mitä tarvitaan lisäksi MP:ssä on sopiva kiinnitysrauta tankoon tai johonkin korvakkeeseen. Käytännössä palanen reiitettyä ruostumattomaksi käsiteltyä latta-asennusrautaa tai miksei muoviakin.

    Kannattaa myös tankoon kiinnitettäessä laittaa väliin eristeeksi esim kumin pala, että metallit ei turhaan reagoi keskenään kosteissa oloissa.

    Jotenkin vaikuttaa, että moni ei ole itse koskaan kiinnittänyt tai asentanut laitteita pyöräänsä. Silloinhan ei ole kyse kusetuksesta vaan siitä, haluaako opetella ja asentaa itse vai ei ja asennuttaa liikkeessä.

    Ystävällisin terkuin
    Pekka & Shoppilaiset
    Miksi ei näissä hienoissa mainoksissa sitten sanota että tämä on ainoastaan tällainen ulkokäyttöteline joka tarvitsee vielä lisäksi pyörämallikohtaisen kiinnityksen joka sitten pitää ostaa tai rakentaa ja asentaa/asennuttaa erikseen. *
    Ei kaikki ole käsistään käteviä metallitöitä hallitsevia eikä esim. minua itseäni kiinnosta korjata moottoripyörää. Minua kiinnostaa ajaa sillä. *
    Olet kyllä ihan oikeassa, että tuo asia pitäisi mainita tuotteen yhteydessä. Korjaan sen shoppiinkin.

    Kun nyt itse tuota kapulaa tutkin, totesin sen olevan varsin helppo kiinnittää, mutta tankokiinnike tarvitaan, jos ei pyörästä löydy valmiiksi sopivaa paikkaa, johon tuo kapula menee suoraan ruuvaamalla kiinni. Sekin kannattaa tarkistaa ennen viritysten rakentelua.

    Esim. mittariston yhteydestä saattaa hyvinkin löytyä sopiva paikka ilman erillisiä adaptereita, tai selviää ainakin hyvin vähäisellä lisäpalikalla. Kännykkäpuodithan noita telineitä myyvät monenlaisia halvalla.

    Koetan katsella sopivaa yleiskiinnityssatsia noiden yhteyteen, niin on sitten helpompi ostaa samasta paikasta kaikki tarvittava.

    Jos syntyy pulmia niin eikun yhteyttä ottamaan vain. Autan asiassa mielelläni.

    t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #433
    Lainaa (Italowestern @ Huhti. 06 2006,17:58) kirjoitti
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Huhti. 06 2006,15:41) kirjoitti
    tuskin ketään kiinnostaa,mutta laitanpa nyt oman korteni tähänkin kekoon..elikkäs liittyen tohon medionin pna240t naviin,jonka sain eilen.
    siinä mukaan tulevat telineet on kyl ihan buenot,prätkäteline on mallia kiinnitetään stongaan (mielestäni jees) ja autoteline on sitten mallia imukupilla tuulilasiin...itse laitekin vaikuttaa hyvältä ja helpolta käyttää,tosin siihen pitää heti ensimmäiseks asentaa suomen kartta,koska muistikortilla on vain ruotsi,norja ja tanska... elikkäs medionin mainostama plug and play onkin todellisuudessa * *
    ja vieläkin hullummalta kuulostaa se että pelkällä pohjoismaiden kartoilla olevaan versioon tulee 512mb muistikortti mukaan ja tähän meikäläisen ostamaan (p.maat+eu kartat) tulikin 256mb muistikortti...luulisi tuon olevan meinaan juurikin toisinpäin * * *
    eilisen kolmen tunnin räveltämisen jälkeen päätin että vien masiinan eräälle nörttikaverille,se asentakoot kartat sun muut tarvittavat hilppeet siihen.
    huomasinpa juuri että mukaan olisi pitänyt tulla myöskin suoja laukku... *
    Paketti on Medionin alkuperäinen pohjoismainen kampanjapaketti ja sisältö on juuri tuolla 256MB kortilla, kuten laitteen pakkauksessakin selkeästi lukee. Googlettamasi tieto ei siten pidä paikkaansa shopin myymän pakkauksen osalta.

    Muistikortin kapasiteettia en ole itse kokeilemalla tarkistanut, mutta luultavasti pakkauksen info pitää paikkaansa.

    Mitäs hintaa tuossa googlettamassasi paketissa pidettiin? Suojapussi on myös voitu valita jonkin muun tukkurin pakkaukseen mukaan. Meidän tukkurimme on selkeästi satsannut lähinnä edulliseen hintaan.

    Etsin tuohon sopivan pussin jostain ja lisään senkin hinnastoon, niin homma onnistuu sitten helpommin. Etkös jossain vaiheessa kirjoitellut löytäneesi sopivan pussukan laitteelle. Tuohan oli jo alusta asti selvä, että sitä ei laitteeseen alunperin pakkauksessa kuulu. Paketin sisältöhän käytiin läpi ennen ostosta, jollen väärin muista.
    niin VEDEN kestävän pussukan/laukun sille löysin joo...eli tuo mainitsemani mukaan kuuluva suojalaukku ei siis ole veden pitävä...ja hintahan nyt pyörii muilla 5-600e pakeilla,mutta kahtellaan ny mikä sitten tulee olemaan loppuhinta (jos nyt isomman muistikortin joutuu ostaan) tälle teidän laitteelle kun rupeen tai no kaveri rupiaa siihen noita karttoja asentaan.



    04 Buell xb12s

  14. #434
    Vanha totuus:"Köyhällä" ei ole varaa ostaa halvinta, toimii edelleen.

    Monissa jutuissa mitä Org:in sivuillakin on hankinnoista, ostetaan aina halvinta, ja sit kitistään perään...

    Hilloo tiskiin vaan enemmän niin kitinän aiheetkin kummasti vähenee samassa suhteessa.
  15. #435
    Lainaa (Gari @ Huhti. 06 2006,19:23) kirjoitti
    Vanha totuus:"Köyhällä" ei ole varaa ostaa halvinta, toimii edelleen. *

    Monissa jutuissa mitä Org:in sivuillakin on hankinnoista, ostetaan aina halvinta, ja sit kitistään perään...

    Hilloo tiskiin vaan enemmän niin kitinän aiheetkin kummasti vähenee samassa suhteessa.
    kyllähän tuon muistin joo kun tilausta olin viimeistelemässä...
    ahneellahan ja saiturillahan on yleensä paskanen loppu,
    kuten nytkin
    04 Buell xb12s

  16. #436
    italo..tuli muistikortti tyhjennettyä jotta siihen sais pohjoismaat paketin tilalle...lataaminen aloitettiin....ja humps...kortilta loppui vissiin tila kun lopetti lataamisen kuin seinään...??
    rupes jo kaverikin tekemään liikettä...ja se nyt on sentäs räplänny tietokoneita pennusta asti.
    ideoita??
    04 Buell xb12s

  17. #437
    noniin lopputulos oli sitten se että pohjoismaat kartasto EI tolle muistikortille mahdu!näin ilmoitti tietokone.
    uutta muistikorttia siis hakemaan..jippii!!
    04 Buell xb12s

  18. #438
    Pannanpa tähän vähän uppia.. Jos jotain kiinnostaa niin mä pistin customiini pleksiin kiinni 9300 telineen ja nyt voi navigoida samalla pelillä sekä mopolla että autolla.

    Täältä tarkemmin
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
  19. #439
    Köyhän pitää sorvata nuokin vermeet itse. Ostin käytetyn HP iPaq 2100:n 150€:lla ja Holuxin GPSlim 236 Bluetooth mokkulan 130€:lla
    Tein itse softan joka käyttää OpennetCF ilmaispalikoita, karttanäyttö on vielä vaiheessa, mutta karttamateriaalina käytän Google Mapsin karttoja.

    Jäähän tuo ominaisuuksissa "oikeista" GPS härpäkkeistä, mutta ihan mukava tuo oli askarrella kasaan. Vielä kun saisi jotenkin noille virtaa moposta, vaikka kyllä tähän saakka pikkulenkeillä on virta riittänyt akuistakin.
  20.  
  21. #440
    Lainaa (stoneface @ Heinä. 09 2005,02:14) kirjoitti
    Navicore on ihan toimiva paketti ! tee-se-itse miehen taidoilla tein puhelimelle ohjaustankoon kiinnitetyn telineen toimii hyvin eikä ole haitolla! ja oli helppo tehä!

    puhelimella pystyy samasta tellinkistä ottamaan vielä video kuvaa etu maastosta! siis huippu!
    Oisko sulla laittaa kuvia systeemistäsi. Itellä suunnitelmissa samanlainen paketti.

    edit. Oho se olikin vuoden vanha viesti se.....



Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415