Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Linkki

    Britti Nick Sanders aikoo reissata maailman ympäri 20 päivässä 20 000 mailia R1:llä mukanaan vain kamera ja luottokortti. Päiväetapit 1000 mailia. Maailmanennätystähän tuossa haetaan.

    On siinä seikkailua kerrakseen .
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  2. #2
    Ajais nyt edes koko Euraasian mantereen poikki, eikä lentelisi välillä..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  3. #3
    No R1 on jo moneen otteeseen todettu matkapyöräksi, joten hyvä valinta ainakin sen suhteen =)
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  4. #4
    No buu!!

    Kaverihan lentää enemmän kuin ajaa.. skippaa koko Euraasian. Jotenkin tuosta kartasta voisi kuvitella, että sälli ajaa vain asfalttiteitä. Eihän siinä nyt mitään ongelmaa ole.. tiukasti saa kyllä vetää silti.

    Pitäsköhän munkin.. ajais Lappeenrannasta Helsinki-Vantaalle, lentäis koko maailman ympäri ja sitten vaan ajelis Helsinki-Vantaalta takasin Lappeenrantaan..
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  5. #5
    Enpä voinut oilla pistämättä mailia sinne sivustolle, missä tuo oli. Näyttää kyllä siltä, että enempi kaveri lentää kuin ajaa, mitenkään niitäkään kilometrejä väheksymättä...
    * Arctic Ranger *
  6. #6
    tykkää ukko vissiin lentokoneista.....
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  7. #7
    Tää on joku ilmailuharrastaja?
    Desmo Jugend
  8. #8
  9. #9
    mitenkä, ku en saa ko. sivua auki täältä työpaikan koneelta, ni kuinka paljon sille herralle tulee kilometrejä pyöränpäällä? arvioita?
    Busa -03
  10. #10
    Pistetäänpä hieman päivitystä tähän topikkiin eli Nick Sanders
    ajoi kaiken kaikkiaan 19650 mailia 19 päivässä, 3 tunnissa ja 15 minuutissa, mutta, iso MUTTA, kokonaisaika taukoineen ja siirtymisineen oli yli kaksi kuukautta reissaamista

    kun taas

    Kevin ja Julia Sanders ajoivat BMW R1150GS:llä vuonna 2002 maailman ympäri kokonaisaikoineen 19 päivään ja 8 tuntiin 19461 mailia. Päiväreissut ovat olleet 1000 mailia päivässä käsittäen 12 maata neljässä eri mantereessa.

    Ja mistä tässä on kyse, no näillä henkilöillä on nyt pieni akateeminen riita, kumpi ennätyksistä kelpuutetaan Guinnesin ennätystenkirjaan ennätykseksi. Itse kyllä kallistuisin jälkimmäiseen pariin.



    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  11. #11
    Ihan koko homma, ymmärrän että meren yli pitää lentää mutta tää kaveri luulee olevansa Charles Lindbergh jolla on moottoripyörä lentokoneessa uninallen sijaan
  12. #12
    Menee motoristien maine, kun tuo jätkä vaan lentelee.
  13. #13
    Mä kyllä olen sen verran vässykkä (ja myös tosikko), että mun mielestä kaverin veto on helvetin kova. On se vähän eri asia ajaa tuhat mailia ilmastoidulla bemarilla, jossa apupyörät pitää pystysssä, kuin sama matka kunnollisella kyykyllä.

    Ei hymiöitä!
  14.  
  15. #14
    turha jätkä
    Kawasaki Ninja ZX-10R