Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Ihan tämmönen ittesä kiusaus threadi Eli motoo oon pikkusen suunnitellu.

    Kuutiotita se vähintään 600. Eli ei mikään kisa käyttöön tarkoitettu vaan ihan haahuiluun mutkissa ja teollisuus alueilla.

    KTM lc4 ollu enemmän kiikarissa, hienon näkösiä ja käsittääkseni parhaita??? Mut jos jollain oma sana asiaan mikä olis kiva niin kertoa saa.

    Matkaa ei hirveesti tulis ajettua joskus lahdesta hesaan ja takas yms.

    Onko esim lc4 mimmonen huolto väleiltään. Tarviiko 2000 välein olla uusimassa osia ja öljyjä?
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  2. #2
    Jos mä olisin nyt motoa hommaamassa, niin ykkösvaihtoehto olis Honda XR650R kaksilla vanteilla tottakai. Suomesta tota mallia ei löydy kuin ehkä pari kappaletta, mutta ruottista ja saksasta löytyy...
    http://www.blocket.se/view....&city=0
  3. #3
    Muuten hieno smoto, mut ruottalaisilla sama ongelma ku suomalaisilla ylihintasia on 6900€ 03 pelistä.....+verot

    Mut saksasta varmaan totakin saa jo ihan fiksulla hinnalla
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  4. #4
    Jaa a eipä saanukkaan :/ ihme homma huomattavasti kalliimpi ku KTM lc4
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  5. #5
    Miksi turhaan miettiä vaihtoehtoa hienon näköiselle ja parhaalle?

    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  6. #6
    Lainaa (Viilettäjä @ Elo. 24 2005,16:39) kirjoitti
    Onko esim lc4 mimmonen huolto väleiltään. Tarviiko 2000 välein olla uusimassa osia ja öljyjä?
    Niin joo, huoltoväli on 5tkm, joten ei mikään paha. Ainoa miinus on tärinä. Itsekin luin tuosta "ominaisuudesta" ennen kotarin ostoa, mutta silti tärinän voimakkuus yllätti. Eipä se kuitenkaan haittaa, jos ei lähde rautapersettä ajamaan
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  7. #7
    Lainaa (Viilettäjä @ Elo. 24 2005,17:18) kirjoitti
    Jaa a eipä saanukkaan :/ ihme homma huomattavasti kalliimpi ku KTM lc4
    Ei se mikään ihme ole. Toi honda on ehkä vähän eri luokan pyörä kuin LC4. Honda on kevyempi, tehokkaampi ja vähän enemmän race. Ja Honda on aina honda, paljon laadukkaampi laite kuin kotarit. Sen takia maksaa enemmän.
  8. #8
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 24 2005,20:13) kirjoitti
    Ja Honda on aina honda, paljon laadukkaampi laite kuin kotarit. Sen takia maksaa enemmän.
    Höpön höpö. Sitten, kun minustakin tulee tylsä ja wanha niin ostan hondan.
    Totta puhuakseen niin kotarissa tuo tekniikka sinällään on viisammin tehty. Japsien on pakko tehä erikoiset laakerit, stefat ja yli päänsä kaikki mikä on keksitty niin keksiä uudestaan. Minun mielikuva asiasta. nim. ei enään kiinalaisia tähän taloon.
  9. #9
    KTM on mun unelma 2 mopo
    ERRARE HUMANUM EST
  10. #10
    Lainaa (willik @ Elo. 24 2005,20:28) kirjoitti
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 24 2005,20:13) kirjoitti
    Ja Honda on aina honda, paljon laadukkaampi laite kuin kotarit. Sen takia maksaa enemmän.
    Höpön höpö. Sitten, kun minustakin tulee tylsä ja wanha niin ostan hondan.
    Totta puhuakseen niin kotarissa tuo tekniikka sinällään on viisammin tehty. Japsien on pakko tehä erikoiset laakerit, stefat ja yli päänsä kaikki mikä on keksitty niin keksiä uudestaan. Minun mielikuva asiasta. nim. ei enään kiinalaisia tähän taloon.
    Yritin vain kertoa topikin aloittajalle, että on muita ja parempiakin vaihtoehtoja kuin ne nyt kovin muodikkaat kotarit. Ja vielä kun LC4-mallista oli kyse, niin parempien mallien keksiminen ei ole edes vaikeaa. Sori Julle!
  11. #11
    Eikös tossa LC4 koneessa oo öljynvaihto tehty vähän turhan monimutkaseks?

    Owners Manual - sivut 39-40



    Pain is just weakness leaving the body
  12. #12
    Ja vanhemmassa Kotarin 525:ssa (-'03?) Kytkimen niitit lentelevät koneen sisään. Se on sitä laatua ja yksinkertaisuutta. Itse olisin todella varuillani kotarin kannssa. Se on enduroiden Ducati. Kiva kun toimii, mutta hajoaa turhankin usein.
    - JAM Racing Team -
  13. #13
    Lainaa (mekanik @ Elo. 25 2005,07:17) kirjoitti
    Eikös tossa LC4 koneessa oo öljynvaihto tehty vähän turhan monimutkaseks?

    Owners Manual - sivut 39-40
    Juu. Onhan tuo monimutkaisin öljyn/suodaTINTEN (2kpl) vaihto, minkä olen nähnyt.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  14. #14
    No jos se on enduroiden ducati niin sitten ei oo mitään syytä huoleen Kyllä ktm:n viimeistely yleensäottaen pesee japsit mennen tullen. Molempia motteja avanneena voin kyllä todeta sen. Senyt on vaan niin että jos ilmajäähdytteisestä +600cc koneesta otetaan alle 50 heppaa irti se ei taatusti hajoo siihen että tehoa olis liikaa. Mitä XR:ään tulee niin yhden 400cc mallin omistaneen en toista kaipaa. Aika kiva kaikennäköiseen ajeluun, mutta on sellanen tylsä ja tehoton kompromissi ja en tosiaankaan jaksa uskoa, että tosta 650 hondassa sitä henkee kovin kummoisesti olis. Jos smoto tarttis laittaa merkki olis Husaberg, KTM, tai sitten joku vesijäähdytteinen japsi esim. WR jammu jos sopivaa kotkaa tai husabergia ei löytyis. Toiset tykkää kompromisseista ja vähästä huollosta, mutta mun mielestä smoto pyörä ei sellanen oo. Noiden ilmajäähdytteisten kannet käy sen verran kuumana että ennemmin tai myöhemmin niiden kanssa on murheita jos sille antaa leipää reilusti ja tykkää poltella lakua pienissä vauhdeissa.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  15. #15
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 25 2005,16:40) kirjoitti
    No jos se on enduroiden ducati niin sitten ei oo mitään syytä huoleen * *Kyllä ktm:n viimeistely yleensäottaen pesee japsit mennen tullen. *Molempia motteja avanneena voin kyllä todeta sen. *Senyt on vaan niin että jos ilmajäähdytteisestä +600cc koneesta otetaan alle 50 heppaa irti se ei taatusti hajoo siihen että tehoa olis liikaa. *Mitä XR:ään tulee niin yhden 400cc mallin omistaneen en toista kaipaa. *Aika kiva kaikennäköiseen ajeluun, mutta on sellanen tylsä ja tehoton kompromissi ja en tosiaankaan jaksa uskoa, että tosta 650 hondassa sitä henkee kovin kummoisesti olis. *Jos smoto tarttis laittaa merkki olis Husaberg, KTM, tai sitten joku vesijäähdytteinen japsi esim. WR jammu jos sopivaa kotkaa tai husabergia ei löytyis. Toiset tykkää kompromisseista vähästä huollosta, mutta mun mielestä smoto pyörä ei sellanen oo. * Noiden ilmajäähdytteisten kannet käy sen verran kuumana että ennemmin tai myöhemmin niiden kanssa on murheita jos sille antaa leipää reilusti ja tykkää poltella lakua pienissä vauhdeissa.
    XR 650R on vesijäähdytteinen.
  16. #16
    Okei... No honda kummiski
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  17. #17
    Itse ottaisin aihioksi ehkä Hondan CRF:n, jossa runko kestää rasitusta joustamatta. Kuutioissa se kyllä antaa ikävästi tasoitusta...

    Tarkennan sen verran, että KTM on loistovehje silloin kun se toimii, mutta tiimimme Kotaria sivusta seuranneena itse en rupeisi siitä kilpuria tekemään. Kaksi kytkintä ja kaksi koneremppaa kesässä + itsestään katkennut putki ym ym...

    Ja ajaisin itsekin kilpaa Ducatilla jos vaan p*rse kestäisi.
    - JAM Racing Team -
  18. #18
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 24 2005,16:57) kirjoitti
    Jos mä olisin nyt motoa hommaamassa, niin ykkösvaihtoehto olis Honda XR650R kaksilla vanteilla tottakai. Suomesta tota mallia ei löydy kuin ehkä pari kappaletta, mutta ruottista ja saksasta löytyy...
    http://www.blocket.se/view....&city=0
    ääni tälle pyörälle, hondurasilla saat varmasti huolettomampia kilometrejä...
    KTM
  19. #19
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 24 2005,16:57) kirjoitti
    Jos mä olisin nyt motoa hommaamassa, niin ykkösvaihtoehto olis Honda XR650R kaksilla vanteilla tottakai. Suomesta tota mallia ei löydy kuin ehkä pari kappaletta, mutta ruottista ja saksasta löytyy...
    http://www.blocket.se/view....&city=0
    Tuollainen peli kiinnostaisi kovasti.. Onkohan kellään mitään hajua hintatasosta Suomessa, tai mitä kautta moisen Suomeen saisi..



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  20. #20
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 24 2005,16:57) kirjoitti
    Jos mä olisin nyt motoa hommaamassa, niin ykkösvaihtoehto olis Honda XR650R kaksilla vanteilla tottakai. Suomesta tota mallia ei löydy kuin ehkä pari kappaletta, mutta ruottista ja saksasta löytyy...
    http://www.blocket.se/view....&city=0
    Tuossa infoa italiaksi ja vähän kuvia

    Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta peliltä.
  21. #21
    http://www.ultramotard.com

    ja siellä

    http://www.ultramotard.com/bb/forum17.php

    niin saa tietoa kaikista SM pyöristä ja Enduroista etc.

    Sekä www.husaberg.org ....

  22. #22
    Mahtavaa tämähän thread herätti juuri selllaista keskustelua mitä etsinkin. KTM on mun mieleen ulkoisesti mut yhden 650cc suskan omistaneena päätysisin tässäkin valinnassa ehkä japskiin, kun en mikään rasvanäppi ole että jakasaisin sitä remppaamista.

    Katsellaan miten syksy etenee, jos sitä? No jos ei kuiteskaan
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  23. #23
    Tuo Husqvarnan 610 SM rupesi tosissaan houkuttamaan ensi kesäksi... on muutes todella komean näköinen!
    Olisi kiva saada tietää hiukan lisää esim. huoltohommista.



    Mp-Racingin etusivulta pääsee käsiksi yhteen testiin! Hyvältä näyttää...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  24. #24
    wau toi on kyl mageen näkönen moto
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  25. #25
    Lainaa (Julle @ Elo. 24 2005,17:52) kirjoitti
    Miksi turhaan miettiä vaihtoehtoa hienon näköiselle ja parhaalle? *

    Nyt saattaisi olla tämä hienon näköinen ja paras myynnissä. Kiinnostuneet voipi asettua jonoon ja kysellä lisätietoja

    email: j.julin@mail.suomi.net
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  26. #26
    Ööh myynnissä.. ehtikö se viikon olla Olisit ostanu sen TM black dreamin heti!

    No ei se mitään, mullakin piikkiaikoina vaihtu vehkeet aika tiheesti. Nyt teen muuten just historiaa nykyisen vehkeen kanssa, mulla on ollu toi kohta vuoden, ikinä ollut niin pitkään yhtäkään laitetta



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  27. #27
    Lainaa (kwak750 @ Syys. 08 2005,13:39) kirjoitti
    Ööh myynnissä.. ehtikö se viikon olla Olisit ostanu sen TM black dreamin heti!

    No ei se mitään, mullakin piikkiaikoina vaihtu vehkeet aika tiheesti. Nyt teen muuten just historiaa nykyisen vehkeen kanssa, mulla on ollu toi kohta vuoden, ikinä ollut niin pitkään yhtäkään laitetta
    Njoo, onhan tuolla jo kuukauden verran ajeltu. Syy mahdolliseen myyntiin on se, että toinen unelmapyörä olisi kiikarissa. Nimittäin turboBandit

    Eihän näihin laitteisiin kannata rakastua, KTM on jo kolmas pyörä tälle kesälle. Noita hyviä turbobanditteja on sen verran harvoin saatavilla, että kun sellaisen sattuu löytämään niin on melkein samantien napattava kiinni. Mikäli vaan pankkitilillä olisi enemmän katetta en Kotarista luopuisi, ehdottomasti hauskin ja monipuolisin tähän saakka omistamistani pyöristä.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  28. #28
    Jaa että se on musta se Jullen kotari? Soot sitten varmaan sinä joka joskus aamuisin pärryyttelee vastaan ku meen töihin (fazerin sininen).

    Älä hyvä mies myy noin hyvää peliä, anna niiden bandiittien olla, kuulin että niissä ei pysy sliparit paikallaan Ainakaan täällä päin.

    edit: Jos rahaa irrallaan olisi niin kyllä smoto ois ehoton kakkospyörä. Onneksi ei ole. Irtonaista pätäkkää siis ;) Ihan hyvä, että Oulussa ei pääse missään koeajaan noita pelejä, menis yöunet kyllä.



    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  29. #29
    Lainaa (Ulpe @ Syys. 08 2005,18:56) kirjoitti
    Jaa että se on musta se Jullen kotari? Soot sitten varmaan sinä joka joskus aamuisin pärryyttelee vastaan ku meen töihin (fazerin sininen).

    Älä hyvä mies myy noin hyvää peliä, anna niiden bandiittien olla, kuulin että niissä ei pysy sliparit paikallaan Ainakaan täällä päin.

    edit: Jos rahaa irrallaan olisi niin kyllä smoto ois ehoton kakkospyörä. Onneksi ei ole. Irtonaista pätäkkää siis ;) Ihan hyvä, että Oulussa ei pääse missään koeajaan noita pelejä, menis yöunet kyllä.
    Eipä Oulussa ole vielä toista samanlaista Kotaria vastaan tullut, joten minä kai se sitten olen ollut...

    Sekin on totta, että Bandittien osat ei meinaa pysyä tallessa. Samoin ne tuppaa muuttumaan romuksi kohtuuherkästi. Siitäkin huolimatta turboBandit on toivelistalla.

    Pätäkkää saa kun vaan myy vanhoja ajopelejä poies. Ehkä joku vois huolia tuon sinunki Fazerin?
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  30.  
  31. #30
    Lueskelin juttua Husabergin FS650e motosta, ja se vaikuttais aika julmetun ärhäkältä peliltä. Se on suoraan kisapelistä muutettu kadulle vain lisäämällä valot ja vilkut. Minkähänlaiset huoltovälit siinä sitten mahtaa olla..?

    Tuon 2006 malli on todella nätti vehje.. ei vaan tiedä uskaltaisko husaan kajota.. Hondamiäs kun olen Harmi ettei Turun suunnalla ole jälleenmyyjää..

    edit: mopomallit sekasin



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen