Oi kaiken tietävät. Auttakaa hädässä pahvipäätä.Minkähän merkkinen tuo orkkis takaiskari oikein on? Ja mitä vaihtoehtoja sille olis, siis muita kuin tuo 1000€ Öhlins. Ja kannattaako huolto ja missä? *
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Viimeeksi kun juttelin iskari huoltajan kanssa niin alkuperäinen on huollettavaa mallia...
Osaatko JP suositella mitään huoltoliikettä? Tai kukaan muu?
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Motorservice Portaankorva Haukiputaalla on yksi todella hyvä...
Racing Kaukonen on ennenkin fiksaillu esim. Acen iskareita, halvalla ja hyvin. 040-837 2799
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kiitoksia vinkeistä..pitää ottaa yhteyttä kyseisiin pajoihin niin saapi homman etiäpäin.
Meikän turpokwaak