Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Jenkit näyttävät harrastavan tätä hyvinkin yleisesti.

    Onko joku Suomessa tehnyt ja jos on niin kannattaako? Onko paljon eroa kestossa 530:n ja 520:n välillä?

    Luulisi ainakin rullaavan kevyemmin. Asiaa tuntemattomien mutu, spekulointi ja homman järkevyyden arviointi ei tällä kertaa kiinnosta, vain omakohtaisia kokemuksia kaivataan. Jos ei edes tiedä mistä on kyse niin siirtyköön seuraavaan aiheeseen ilman turhia kommentointeja ja kyselyitä, kiitos.
  2. #2
    Tuon aika perinteinen racing-modaus. Suurin etu on, että 520 rattaita on paremmin saatavilla kuin 530:iä. Myös rullaavuudesta ja pyörivän massan minimoinnista (sekä ketjut että rattaat) on teoriassa hyötyä, mutta itse en ainakaan huomannut eroa kääntyvyydessä/kiihtyvyydessä.

    Kestävyyden eroista en osaa sanoa. 520 ketjut kestävät noin 1.5v kisakäyttöä. Itse vaihdan ketjut aina kauden alussa.
    - JAM Racing Team -
  3. #3
    Mielenkiintoista... täytyypä ite ruveta suunnittelemaan vaihtoa ens kesänä! Mukava ois saada kokeilla vähän eri välityksiä...
  4. #4
    Lainaa (johtaja @ Elo. 16 2005,15:36) kirjoitti
    Tuon aika perinteinen racing-modaus. Suurin etu on, että 520 rattaita on paremmin saatavilla kuin 530:iä. Myös rullaavuudesta ja pyörivän massan minimoinnista (sekä ketjut että rattaat) on teoriassa hyötyä, mutta itse en ainakaan huomannut eroa kääntyvyydessä/kiihtyvyydessä.

    Kestävyyden eroista en osaa sanoa. 520 ketjut kestävät noin 1.5v kisakäyttöä. Itse vaihdan ketjut aina kauden alussa.
    Toivoinkin että joku rataharrastaja tähän vastaa. Kiitoksia vaan.

    Sinänsä se kestävyys ei niin paljoa purista, kunhan ei tarvitse jatkuvasti (pari kertaa kaudessa) olla vaihtamassa. Ja jos kerran kisakäytössä kestää kauden niin eiköhän se venymättä kestä katukäytössä ja satunnaisessa rata-ajossa ainakin saman verran kunhan jaksaa huoltaa. Taidankin tehdä tuon modauksen kun tulee ketjujen ja rattaiden aika vaihtua, sittenhän sen itsekin kokee.
  5. #5
    omassani käytän myös 520 ketjua. renthalin rattaat ja korkeimman spexin ketju on toimiva paketti. saman hintainenkin kuin alkup paksumpi setti.
    ja ainahan on mahdollista että saa hepan enemmän rataan
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  6. #6
    Lainaa (Cterror1 @ Elo. 16 2005,23:32) kirjoitti
    omassani käytän myös 520 ketjua. renthalin rattaat ja korkeimman spexin ketju on toimiva paketti. saman hintainenkin kuin alkup paksumpi setti.
    ja ainahan on mahdollista että saa hepan enemmän rataan
    No niin tietysti johtuu vielä se tärkeä viimeinen lisäheppa renkaalle ja unohtamatta tällä saavutettavaa tärkeää racing-uskottavuusbonusta nakkikioskilla. Kaikkea se hullu mieli teettää, mutta nyt ankarasti luettuani aiheesta olen tullut siihen johtopäätökseen että hyvälaatuiset 520:t kestää sen minkä 530:kin. Eli vaihtoon menee, alkoikin sopivasti ketjut hajota alle...
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Korruptio @ Elo. 18 2005,14:57) kirjoitti
    ja unohtamatta tällä saavutettavaa tärkeää racing-uskottavuusbonusta nakkikioskilla.
    mä voin myydä sulle vielä parin reunalta laidalle asti naarmuuntuneita Pirelli Supercorsia siihen kylkiäisiksi. alkaa olla uskottavuus kohdallaan. nopeankaupan etuna paketti loppuunkuluneita polvipaloja mukaan

    ei vaines... vaihda ihmeessä. pyörivät ne kevyemmin.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland