Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    pyörällä ajettu n:9t niin ketjut on alkanut pitää ihmeellistä ääntä eli kun laitan pyörän keskituelle ja pyöritän takarengasta hissukseen kuuluu eturattaasta semmosta napsumista aivan kuin rattaan hampaat jäisivät kiinni ketjuihin saman huomaa kun pyöritän moottorilla ja pyörä on ilmassa silloin ketjut alkaa oikein hyppiä jä pitävät helvetin moista meteliä.olen avannut etukopan mutta en huomannut eturattaan kuluneen,kannattaako huollestua.
  2. #2
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Rasvaatko?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  3. #3
    Lainaa (MattiR @ Elo. 14 2005,10:21) kirjoitti
    Rasvaatko?
    jatkuvasti
  4. #4
    Tuohon matkaan olet jo luultavasti joutunut muutaman kerran ketjuja kiristämään.... onko takaregas suorassa ? Toisaalta noilla pomppimis- ja rusahteluongelmilla meni velipojalta ketjut ja rattaat vaihtoon... oli eturatas finaalissa... oli kyllä ajettu tuplasti tuo mainisemasi määrä *
    Numero selkään ja baanalle, Jawa on luotu miehille.....
  5. #5
    En tiedä pitääkö samanlaista ääntä, kuin oma pyörä, mutta omassa oli ainakin ketjut liian kireällä. Hieman löysäsin, niin lakkasi kolinat.
    Suzuki GSX-R750 -99
  6. #6
    pitää kokeilla löysätä ketjuja,omasta mielestä ovat kyllä sopivan löysällä?
  7. #7
    Oletko tarkastanut missä kunnossa rattaat ovat, varsinkin eturatas? Ja "pyöriikö" ketju nätisti, eli mikään nivel ei ole jumissa? Onko ketjut pesty milloin?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  8. #8
    Lainaa (PAPPA-63 @ Elo. 14 2005,17:24) kirjoitti
    pitää kokeilla löysätä ketjuja,omasta mielestä ovat kyllä sopivan löysällä?
    Laita joku sinun painoinen ihminen siihen pyörän päälle istuskelemaan, tai vähän pomppimaan ja koita itse ketjuista, että kiristyvätkö ne liikaa.

    Ainakin itselläni ketjut menevät liian kireälle, jos koitan kiristää niitä ilman koeistujaa
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  9.  
  10. #9