Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    fak..

    Missä myydään sellasia "kierreulosvetäjiä" vai mitä onkaan, eli ei sellasta perinteistä? Täytyisi saada 750 darran magneetto irti ja voi vittu se on tiukassa!
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  2. #2
    ei sellaista tarvi, otat vaan vasaran jokka ensin kopaiset akselin päähän, sitten magneeton kylkeen sitten pyöräytät n. neljännes kierroksen magneettoo ja toista tätä kunnes magneetto pomppaa pikkasen ylöspäin ja sitten vedät raakavoimaa käyttäyen irti...
  3. #3
    Lainaa (Rubberduck @ Elo. 13 2005,21:12) kirjoitti
    ei sellaista tarvi, otat vaan vasaran jokka ensin kopaiset akselin päähän, sitten magneeton kylkeen
    Kannattaa muistaa pyörittää mutteri akselin päähän ennen kuin rupeaa kopsimaan, ettei pieksä kierteitä p*skaksi...
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  4. #4
    Lainaa (Rubberduck @ Elo. 13 2005,21:12) kirjoitti
    ei sellaista tarvi, otat vaan vasaran jokka ensin kopaiset akselin päähän, sitten magneeton kylkeen sitten pyöräytät n. neljännes kierroksen magneettoo ja toista tätä kunnes magneetto pomppaa pikkasen ylöspäin ja sitten vedät raakavoimaa käyttäyen irti...
    ja toista tämä kunnes....koko akselin pää on "ruvella" eli jätä
    mutteri ihan akselin päähän ja sitten tuo äsken neuvottu.
  5. #5
    Hmm.. ihan hyviä neuvoja, mutta siinä vauhtipyörässä/magneetossa on ne saatanan magneetit ja jos sitä alkaa koputtelemaan vasaralla , niin ne irtoaa? Jossain vehkeessä sain tolla tyylillä ne magneetit irti.

    Jos kokeilis tolla "kumivasaralla" ensin.. Ei viittis enään tässä vaiheessa alkaa ryssimään kun kaikki muut on auennut todella siististi. Ei yhtään osaa paskana, vielä



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  6. #6
    Olisko täällä sopivaa kokoa:
    mc-scatter
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  7. #7
    Jos vaan saat jostain sellasen oikean kierreulosvetäjän, käytä sitä. Itse irroitin Husabergistä kynsivetäjällä, ja vasaralla. Tulos, magneetit irtos, hirveitä jälkiä vauhtipyörään ja vauhtipyörä kieroks. Oli ihan vitun kovassa. Lopulta se lähti irti kun lämmitin kuumailmapuhaltimella, ulosvetäjä niin tiukalle kuin sai ja lekalla kylkeen. Onneksi käämien mukana tuli uusi vauhtipyörä.

    Jake
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  8. #8
    Jos dr:ssä olisi sama kuin tellu suzukissa. Se on sama pultti kuin kuplavolkkarin kampuran päässä. Itselle sai yhdestä moottorikoneistamosta. Antoi mitat ja se antoi semmoisen.

    Lähti irti, hakata ei kannata ilman ulosvetäjää, koska voima menee laakereille. Eli sitten kun on sopiva pultti, niin kiristystä, naputusta, kiristystä, voi olla hel.... tiukassa silti.

    lopulta se poksahtaa irti.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #9
    jätin joskus itse pänniin vetäjän yöksi ja ruuttasin Wd40tä kaikki paikat täyteen. aamulla oli magneetto lattialla. ei se varmaan hakkaamalla edes lähde.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  10. #10
    njoo.. täytyy kysästä samalla tosta koneistamosta kun haen pytyn pois. Onneksi en ehtinyt paljoa koputella sitä! Magneetit ei ainakaan ehtineet irrota
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  11.  
  12. #11
    ei kait magneetit sieltä tipu jos lekaa pienemmällä oot koputellu.....