Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Ducatilta löytys köyhän miehen versio...

  2. #32
    Lainaa (smxxx @ Marras. 18 2005,23:02) kirjoitti
    Ducatilta löytys köyhän miehen versio...
    Tilaus olisi kait ajat sitten jo pitänyt pistää sisälle jos tuollaisen haluaa. Todella hieno tuo ducati. Ja niin myös tuo aiheena oleva pyörä.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  3. #33
    Onhan tuo Ducce hieno, mutta jotenkin raskaan näköinen verrattuna Nortoniin...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #34
    Molemmat näyttää oikealta moottoripyörältä verrattuna nykyajan muovihimmeleihin
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  5. #35
    Toi nortoni on kyllä hieno,hommaisin koristeeksi jos vaan voisin! toi ducati on kyllä aivan stanan ruma




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  6. #36
    TUOSSA olis linkki, jossa mukavasti faktaa laitteesta. Kieltämättä kivasti nostalgisen näköinen laite.
  7. #37
    TUOSSA vielä Trumpan Thruxtonista hiukan pidemmälle viety vastine... aika helvatan hyvännäköinen laite.. Orggis Thruxtoni näyttää ton vierellä "matkapyörältä"
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  8. #38
    Noh makuasiat on makuasioita, eikä sitä pyörää muille kuin itselle osteta. Noi putkirunkoiset vaan on mun silmään ihan vitun rumia.
    Life is too short to drink cheap beer.
  9. #39
    "TUOSSA vielä Trumpan Thruxtonista hiukan pidemmälle viety vastine... aika helvatan hyvännäköinen laite.. Orggis Thruxtoni näyttää ton vierellä "matkapyörältä" "

    Prkle, että on upea. Nyt meni yöunet!

    P.S. Vaikka onhan joku muu tietenki parempi. Jos tykkää sellasista..

    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  10. #40
    Lainaa (SenioRR @ Elo. 12 2005,11:54) kirjoitti
    Oon siis syvästi rakastunut! Norton America 952

    Voi jumalauta, mitenkä voi pyörä olla kaunis! Suorastaan silmiä hivelevän upea! Tämän pelkistetyn teoksen rinnalla kalpenevat mielestäni kaikki nykyiset himmelit...

    Oon jo kauemman aikaa tiennyt tuon pyörän olemassaolosta, mutta vasta äsken erehdyin käymään kyseisen firman kotisivuilla. Pyörään käytetyt osat ovat parasta mahdollista laatua, joten voinee olettaa, ettei itse laitekaan ole aivan halpa... Ja ne äänet, joita sivulla olevilla videoilla pääsee kuuntelemaan! Ja kuin pisteeksi ii:n päälle; videoilla soi Clashin "Garage Land" ja "Bored with the USA"!!

    Yöuneni ovat menneet vähäksi aikaa... Viddu kun pitää olla köyhä.

    Osoite: www.nortonamerica.com
    Niin kaunis kuin tekninen laite vain voi olla.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  11. #41
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  12. #42
    Lainaa (smxxx @ Marras. 18 2005,23:02) kirjoitti
    Ducatilta löytys köyhän miehen versio...

    Kyllä kelpais tämä.
  13. #43
    Lainaa (SenioRR @ Marras. 19 2005,11:04) kirjoitti
    Onhan tuo Ducce hieno, mutta jotenkin raskaan näköinen verrattuna Nortoniin...
    Mielestäni toisinpäin.
  14. #44
    mielestäni tuo ducce on makeannäköinen. on se norttoniki. koeajoima semmosta viikonloppuna. siis duccea. muuten kiva, mutta mulla kädet väsy heti ajoasennostansa. liian etunoja jotenki.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #45
    Hienoja yksityiskohtia tuossa Ducatissa, jotenkin nuo peilit on mielenkiintoisesti kiinni.. Tuostahan oli viime MP Maailmassa (muistaakseni) juttuakin..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  16.  
  17. #46
    Kyllähän toi norton on tosi kaunis ja jos en olisi niin rakastunut omaan pikku ducatiini, niin miksei
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12