Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 94:sta
  1. #61
    Olin jo vakaasti päättänyt, että en tule, mutta, mutta täytyyhän sitä kerran vuodessa saada ravintolassa huonoa palvelua ja kulkea silmät selässä ryssiä väistellen, unohtaa aamiainen. Puhumattakaan tulleissa jonottamisesta ja muusta paskasta mitä tuolla kuitenkin tapahtuu.
    Joten ilmoittauduttu ja maksettu
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  2. #62
    Passin numero jäi pois, tarvitaanko sitä vielä? Jos, niin kelle ilmoitan?
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  3. #63
    Lainaa (Mikk@ @ Loka. 14 2005,20:53) kirjoitti
    Passin numero jäi pois, tarvitaanko sitä vielä? Jos, niin kelle ilmoitan?
    Ei kuulemma tarvita... Jäänne viimevuoden lomakkeesta...
  4. #64
    Ettekös vieläkää tajuu, SILLON OLLAAN VALENCIASSA!!!
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
  5. #65
    Onkohan vielä mahdollista "myydä" paikan. Kolmas "minä" ei pääse, ja paikka on maksettu, joten en haluaisi heittää 80 eemeliä tuhkana tuuleen. Onnistuuko että joku "lunastaa" paikan, ja ilmoitetaan varustamolle että näin on?

    Ja onko ylipäätään kukaan kiinnostunut lunastamaan sen paikan? Ainahan teitä mattimyöhäisiä löytyy
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  6. #66
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 17 2005,14:38) kirjoitti
    Onkohan vielä mahdollista "myydä" paikan. Kolmas "minä" ei pääse, ja paikka on maksettu, joten en haluaisi heittää 80 eemeliä tuhkana tuuleen. Onnistuuko että joku "lunastaa" paikan, ja ilmoitetaan varustamolle että näin on?

    Ja onko ylipäätään kukaan kiinnostunut lunastamaan sen paikan? Ainahan teitä mattimyöhäisiä löytyy *
    Paikka järkätty eteenpäin yhdelle mattimyöhäiselle..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  7. #67

    Neuvokaa nyt ensikertaista: Koska liput yms. jaetaan? :mitähäh:Terminaalissa aamusella aikaisin? Millä lipun terminaalissa saa "lunastettua"? Kui? Häh?
  8. #68
    Lainaa (Vrauta @ Loka. 17 2005,20:48) kirjoitti
    Neuvokaa nyt ensikertaista: Koska liput yms. jaetaan? :mitähäh:Terminaalissa aamusella aikaisin? Millä lipun terminaalissa saa "lunastettua"?
    Liput jaetaan aamulla terminaalissa ennen laivan lähtöä. Tarkemmat ohjeet tulevat myöhemmin. Ja jos ihmettelet, että mistä meidät sieltä terminaalista löytää, vastaus on niinkin helppo kuin BAARISTA.



    ©
  9. #69
    Lainaa (Petri12r @ Loka. 18 2005,08:21) kirjoitti
    Lainaa (Vrauta @ Loka. 17 2005,20:48) kirjoitti
    Neuvokaa nyt ensikertaista: Koska liput yms. jaetaan? * :mitähäh:Terminaalissa aamusella aikaisin? Millä lipun terminaalissa saa "lunastettua"?
    Liput jaetaan aamulla terminaalissa ennen laivan lähtöä. Tarkemmat ohjeet tulevat myöhemmin. Ja jos ihmettelet, että mistä meidät sieltä terminaalista löytää, vastaus on niinkin helppo kuin BAARISTA.
    Eihän me koskaan aamulla baarissa, ei ainakaan ennen olla oltu..
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  10. #70
    Lähtijämääräksi on lyöty lukkoon 50 henkilöä ja määrä on ilmoitettu laivayhtiölle/hotellille. Lisähuoneita ei ainakaan tällä hetkellä ole saatavilla, jos joku välttämättä haluaa vielä mukaan niin lisävuoteelle pääsee jonkun "parin" huoneeseen jos jotkut suostuvat ottamaan. Lähtijöiden nimiin voidaan vielä tehdä muutoksia, eli jos jollekulle tulee hätäpikaäkkiperuutus eli este, niin paikkansa voi oma-aloitteisesti yrittää kaupata jollekin. Mulle/Gixxerrille on ilmoitettava jos parinvaihtoa tapahtuu

    Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.



    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  11. #71
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Zia @ Loka. 18 2005,08:37) kirjoitti
    Mulle/Gixxerrille on ilmoitettava jos parinvaihtoa tapahtuu
    Jos parinvaihto tapahtuu matkan aikana, pitääkö silloinkin ilmoittaa teille ?-)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  12. #72
    Lainaa (Jassu @ Loka. 18 2005,08:41) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Loka. 18 2005,08:37) kirjoitti
    Mulle/Gixxerrille on ilmoitettava jos parinvaihtoa tapahtuu
    Jos parinvaihto tapahtuu matkan aikana, pitääkö silloinkin ilmoittaa teille ?-)
    Tottakai... ne haluu vaan viiä parhaat päältä. Epäreiluu!
  13. #73
    Lainaa (Bluesman @ Loka. 18 2005,08:35) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Loka. 18 2005,08:21) kirjoitti
    Lainaa (Vrauta @ Loka. 17 2005,20:48) kirjoitti
    Neuvokaa nyt ensikertaista: Koska liput yms. jaetaan? :mitähäh:Terminaalissa aamusella aikaisin? Millä lipun terminaalissa saa "lunastettua"?
    Liput jaetaan aamulla terminaalissa ennen laivan lähtöä. Tarkemmat ohjeet tulevat myöhemmin. Ja jos ihmettelet, että mistä meidät sieltä terminaalista löytää, vastaus on niinkin helppo kuin BAARISTA.
    Eihän me koskaan aamulla baarissa, ei ainakaan ennen olla oltu..
    Eiköhän meillä taas ole oma baari ensimmäiset 50km
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  14. #74
    Paljonkos meitä on lähdössä tähän soossiin
    enää ei oo mitä irrota
  15. #75
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sulaahulluutta @ Loka. 18 2005,21:06) kirjoitti
    Paljonkos meitä on lähdössä tähän soossiin
    - Klik -
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  16. #76
    Kiits
    enää ei oo mitä irrota
  17. #77
    Laitetaas pikku tiivistelmä..

    Laiva Eckerö Linen m/s Nordlandia

    Eli lähtö 8:00 Helsingistä Länsisatamasta
    Perillä Tallinnassa 11:30, bussikuljetus hotellille Radisson SAS

    Paluu lähtee Tallinnasta 16:00, bussikuljetus hotellilta satamaan
    Perillä Helsingissä 19:30

    Kaikkien on oltava Länsisatamassa tuntia ennen laivan lähtöä (eli klo 7:00), jolloin jaetaan liput. Tapaamispaikaksi on perinteisesti muodostunut terminaalin baari.. Kaikilla on oltava passi mukana!

    Ja huom. jos joku tulee paikalle julkisilla kulkuvälineillä.. lauantai 5.11 on pyhäinpäivä eli pyhäpäivä eli dösät yms. ilmeisesti sunnuntaiaikataulussa, joten huomioikaa tämä että olette ajoissa satamassa.

    Tallinnassa vapaata toimintaa ennen illallista, ruokailu piakkoin ilmoitettavassa paikassa alkaen klo 18 tai 19. Ravintolaan mennään takseilla, ryhmänjohtajat vastaavat taksimaksuista, joten etsi ja löydä oma ryhmäsi. Safkan jälkeen ilta jatkuu jossakin menomestassa tms.

    Pari juttua:

    - koetetaan pitää porukkaa suurinpiirtein kasassa ja kattellaan vähän muidenkin kuin oman navan perään
    - huolehdi että olet siinä kunnossa ettet joudu tappeluun paikallisten/venäläisten kanssa
    - jos kuntosi alkaa uhkaavasti näyttää siltä, paluu hotelliin alkaa olla vahva vaihtoehto, älä odota pelastavaa nyrkkitappeluarmeijaa tueksesi

    Eipä muuta, mukavaa matkaa kaikille
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  18. #78
    Nimimerkki Maalaispoika tiedustelee: minne Länsisatamassa saa jättää kotilonsa?
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  19. #79
    Lainaa (iama @ Loka. 21 2005,09:51) kirjoitti
    Nimimerkki Maalaispoika tiedustelee: minne Länsisatamassa saa jättää kotilonsa?
    "Pitkäaikainen paikoitusalue sijaitsee 800 m päässä terminaalista. Paikoitusalueella on lippuautomaatti. Terminaalin päädyssä on sisäpaikoitushalli, josta voi varata paikan etukäteen, puh. 09-6854300"
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  20. #80
    Lainaa (Zia @ Loka. 21 2005,09:29) kirjoitti
    - huolehdi että olet siinä kunnossa ettet joudu tappeluun paikallisten/venäläisten kanssa
    - jos kuntosi alkaa uhkaavasti näyttää siltä, paluu hotelliin alkaa olla vahva vaihtoehto, älä odota pelastavaa nyrkkitappeluarmeijaa tueksesi
    Täh? Eiks tää olekkaan .Orgin reissu? * * *
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  21. #81
    Lainaa (Zia @ Loka. 21 2005,09:29) kirjoitti
    odota pelastavaa nyrkkitappeluarmeijaa tueksesi

    Eipä muuta, mukavaa matkaa kaikille
    eiköhän se näin mene.......
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  22. #82
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 17 2005,14:38) kirjoitti
    Ja onko ylipäätään kukaan kiinnostunut lunastamaan sen paikan? Ainahan teitä mattimyöhäisiä löytyy
    Nimittäin mun paikka tuli kanssa jakoon,eli en pääse lähtemään.Onko kukaan kiinnostunut tästä paikasta???



    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  23. #83
    Lippu myynnissä. -KLIK-
    ©
  24. #84
    Lainaa (Zia @ Loka. 18 2005,10:37) kirjoitti
    Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.
    Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli? *
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  25. #85
    Lainaa (ZillaR1 @ Loka. 30 2005,14:10) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Loka. 18 2005,10:37) kirjoitti
    Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.
    Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli? *
    Ruokavastaava eli Gixu varmaan osaa sanoa..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  26. #86
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ZillaR1 @ Loka. 30 2005,14:10) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Loka. 18 2005,10:37) kirjoitti
    Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.
    Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli?
    Samaa tässä itse mietin.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #87
    Käykö siellä nykyään eurot???
    Fun is not a straight line
  28. #88
    Lainaa (Sebu @ Loka. 31 2005,18:14) kirjoitti
    Käykö siellä nykyään eurot???
    ei virallisesti...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  29. #89
    Ja nyt siellä taas räjähteleekin...
    HS
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 03 2005,11:09) kirjoitti
    Ja nyt siellä taas räjähteleekin...
    HS
    jokos meistä joku on sinne lähteny etukäteen...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen