Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 94:sta
  1. #31
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 16 2005,09:01) kirjoitti
    Lainaa (xanthic @ Elo. 15 2005,19:39) kirjoitti
    Hyvä että viimevuodesta on toivuttu.. =)

    Mutta missään nimessä ei tätä reissua voi väliin jättää, eli messissä samalla ryminällä kun viimevuonna...

    Bluesman, kai me tääs lauletaan karaokee siel torilla?-)

    Missähän mun tonttulakki on..
    Totta v***a, viimekertakin oli hirvee yleisömenestys...
    Elä sitä vanhaa lakkia, nus... lainataan uudet tänä vuonna jostain...
    Niin...ja mä "pääsen" taas todennäköisesti kantomieheksi...

    PS: HAUSMYLLY RULES!



    aina noit menee...noit menee aina.
  2. #32
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Elo. 17 2005,16:26) kirjoitti
    Lainaa (ZillaR1 @ Elo. 16 2005,19:52) kirjoitti
    Huoltojoukot mukana... Käydään hakemassa mitali Tallinnasta!!
    Öööh,onks tää joku kisamatka...? vai mitä.??
    Joo, maajoukkuematsi perinteisesti. Viime ottelussa tuli raskas tappio, nyt on revanssin aika. Kosto elää ja voi hyvin. *
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  3. #33
    Lainaa (xanthic @ Elo. 15 2005,21:39) kirjoitti
    Hyvä että viimevuodesta on toivuttu.. =)

    Mutta missään nimessä ei tätä reissua voi väliin jättää, eli messissä samalla ryminällä kun viimevuonna...

    Bluesman, kai me tääs lauletaan karaokee siel torilla?-)

    Missähän mun tonttulakki on..
    Äläkä unoha niitä housuja!!! Mä saatan ehkä pölliä ne...
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  4. #34
    Ai perkele! Tämäkin reissu...Noh, siitä onkin pitkä aika kun on viimeks luut katkenneet

    Eli ilmeisesti pitäisi Wanna-B Porvoolainen ja Pohjanmaalainen vahvistus ilmoittautua taas...? Se toinenkin Porvoon Ihme taitaa vissiin olla lähdössä?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  5. #35
    Lainaa (Sumppa @ Elo. 19 2005,14:32) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Elo. 19 2005,14:29) kirjoitti
    Lainaa (basic @ Elo. 18 2005,14:48) kirjoitti
    No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.
    Pystyykö enempää juoda, mihin nyt on varaa. Itse en pysty.
    Ei se tainnu pystyä parkanossakaan... Tai sit sillä loppu rahat
    No voi vittu, oksennappa kerran kahdessakymmenessä vuodessa niin siitä sitten vitsiä väännetään... saakeli...

    Toisaalta, juonpa nekin rahat mitkä Tusarissa "säästyi" tuolla ulkomaalla...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  6. #36
    Lainaa (GriZzLy @ Elo. 28 2005,13:42) kirjoitti
    Ai perkele! Tämäkin reissu...Noh, siitä onkin pitkä aika kun on viimeks luut katkenneet *

    Eli ilmeisesti pitäisi Wanna-B Porvoolainen ja Pohjanmaalainen vahvistus ilmoittautua taas...? Se toinenkin Porvoon Ihme taitaa vissiin olla lähdössä?
    Koko Porvoon komppania on vissiin tulossa, vapise Tallinna...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  7. #37
    Liinulle ja miksei muillekin tiedoksi: vaikka Viro & muut Balttian maat ovatkin nykyisellään EU:ssa, oliko se kuitenkin niin että ne eivät kuulu Schengen -sopimuksen piiriin. No oli sen madonluvun nimi mikätahansa, näissä uusissa EU -maissa passi on yhä pakollinen asiakirja. Ilman passia jäät armotta laivaan.



  8. #38
    Lainaa (duracl @ Elo. 29 2005,09:42) kirjoitti
    Ilman passia jäät armotta laivaan. *
    Ilman passia jäät jo satamaan, koska et pääse edes laivaan.
  9. #39
    Lainaa (Köpi @ Elo. 29 2005,10:08) kirjoitti
    Lainaa (duracl @ Elo. 29 2005,09:42) kirjoitti
    Ilman passia jäät armotta laivaan. *
    Ilman passia jäät jo satamaan, koska et pääse edes laivaan.
    EU-maissa matkustettaessa (sekä uudet että vanhat EU-maat, Schengen tai ei) täytyy olla vähintään se uusi virallinen kuvallinen EU-henkilökortti (Ei ajokortti, koska siinä ei ole mainintaa kansallisuudesta. Suomalaisen ajokortin saa kuka vaan, joka täällä sen kortin suorittaa.) Jos ei ole tuota uutta henkilökorttia, täytyy olla passi.

    Schengen taas merkitsee vain sitä, että yllämainitsemiani henkilötodistuksia ei tarkisteta rajoilla (mutta niiden täytyy olla mukana) kuin satunnaisesti.

    Toivottavasti soppa selkeni. *



    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  10. #40
    Onko tuohon passin voimassaoloon joku rajoitus eli kauanko pitää olla voimassa eteenpäin (esim Intiassa kuulemma puoli vuotta)?

    Menee meinaan vanhaksi 17.11.
    Sotiminen rauhan puolesta on kuin rakastelu neitsyyden säilyttämiseksi.
    -Cottonismi-
  11. #41
    hö, eikä vieläkään näy mun nimeä maksaneiden listalla.... tosin, sen välii, kunhan vain reissuun pääsee
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  12. #42
    HUOM!!! MATKAN ERÄPÄIVÄ ON PERJANTAI 30.9. SIIHEN MENNESSÄ MAKSUN OLTAVA TILILLÄ 800021-17142553 TÄMÄN JÄLKEEN PERUUTAMME YLIMÄÄRÄISET HUONEET JA KAIKKI HENKILÖT JOIDEN MAKSUA EI TILILLÄ NÄY.
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  13. #43
    Köyhällä ei olis varaa, mutta kyllä se kausi pitää päättää kunnolla
  14. #44
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Zia @ Syys. 07 2005,12:41) kirjoitti
    HUOM!!! MATKAN ERÄPÄIVÄ ON PERJANTAI 30.9. SIIHEN MENNESSÄ MAKSUN OLTAVA TILILLÄ 800021-17142553 TÄMÄN JÄLKEEN PERUUTAMME YLIMÄÄRÄISET HUONEET JA KAIKKI HENKILÖT JOIDEN MAKSUA EI TILILLÄ NÄY.
    Sen verran pelästyin että piti heti maksaa - eihän se sovi että alat minua henkilönä peruuttamaan
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #45
    Lainaa (Jassu @ Syys. 09 2005,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Syys. 07 2005,12:41) kirjoitti
    HUOM!!! MATKAN ERÄPÄIVÄ ON PERJANTAI 30.9. SIIHEN MENNESSÄ MAKSUN OLTAVA TILILLÄ 800021-17142553 TÄMÄN JÄLKEEN PERUUTAMME YLIMÄÄRÄISET HUONEET JA KAIKKI HENKILÖT JOIDEN MAKSUA EI TILILLÄ NÄY.
    Sen verran pelästyin että piti heti maksaa - eihän se sovi että alat minua henkilönä peruuttamaan
    Uhkaus, kiristys, lahjonta.. ihan mitä vaan et saadaan maksut kasaan ajoissa
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  16. #46
    Reissu maksettu. Ei kylläkään heti näkyny mut näkynee aikanaan ja nyt tienpäälle reissua odotellessa
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  17. #47
    meinas mennä ohi........nyt on maksettu
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  18. #48
    Maksettu, kaikki pitää jättää aina viimetinkaan
  19. #49
    Mäki sit ilmottauduin. Maksan tossa iltasella, kuhan kotiin pääsen.

    Edit: Maksettu!



  20. #50
    Maksantaminen suoritettu. Enää jää toi jännityksellä matkan odotus.
    ©
  21. #51
    Joo, ilmoittauduttu ja maksettu, vihdoin....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  22. #52
    Maksettu kertaan kaksi
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  23. #53
    Me ollaan kaikki kolme maksett reissu noin viikko sitten, mutta eipä näy vielä maksaneiden listalla? Missä vika?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  24. #54
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 28 2005,19:55) kirjoitti
    Me ollaan kaikki kolme maksett reissu noin viikko sitten, mutta eipä näy vielä maksaneiden listalla? Missä vika?
    Se yks tyyppi, joka kuittaa ne maksetuiks on mun hatarien tietojeni mukaan ulkomailla... Odota kärsivällisesti, tuskin te laivasta jäätte!
  25. #55
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    No ihan hyvä et eräpäivät siirty, olin ihan tyystin unohtanu koko maksun. Mut maksoin nyt jo kuitenkin varmuuden vuoksi.
  26. #56
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jokos safkapaikka tonne on päätetty? Toivottavasti ei Maikraaviin mennä enää
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #57
    Lainaa (Jassu @ Loka. 03 2005,15:54) kirjoitti
    Jokos safkapaikka tonne on päätetty? Toivottavasti ei Maikraaviin mennä enää
    miks? meinaan vain et ne tuntee meitit siellä jo Osaavat asennoitua meihin, meille kuuluvalla arvokkuudella
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  28. #58
    Lainaa (Bluesman @ Loka. 05 2005,07:13) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 03 2005,15:54) kirjoitti
    Jokos safkapaikka tonne on päätetty? Toivottavasti ei Maikraaviin mennä enää
    miks? meinaan vain et ne tuntee meitit siellä jo Osaavat asennoitua meihin, meille kuuluvalla arvokkuudella *
    Saa nähdä huoliiko ne meitä sinne kun asiakkaat kuvaili tarjoilioiden hameiden alle.. *puistatus*
    Vai oliko se edes Maikraavissa.. ei voi muistaa kun filmi oli katkennut jossain vaiheessa
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  29. #59
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Loka. 05 2005,07:13) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 03 2005,15:54) kirjoitti
    Jokos safkapaikka tonne on päätetty? Toivottavasti ei Maikraaviin mennä enää
    miks? meinaan vain et ne tuntee meitit siellä jo Osaavat asennoitua meihin, meille kuuluvalla arvokkuudella
    Jooh, samanlaisella arvokkuudella kuin viimeks

    Keskiaikainen meininki: Asiakas joutuu pitämään turnajaisia tarjoilijoita vastaan että saa ruokaa itselleen pöytään... Ei enää kiitos
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  30.  
  31. #60
    Hei....silloinhan ollaan Valenciassa!!
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen