Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 80:een 80:sta
  1. #61
    Lainaa (NewmanRS @ Marras. 02 2005,14:45) kirjoitti
    Jep just siihen verrattuna. Soundit muuttu siten että semmonen sbooaus jäi pois. Tilalle tuli ärhäkämpi kähinä, vaikea selittää.
    Virityshän on onnistunut jos tehot ei hävinnyt?
    -Eikös sun pyörästä kuitenkin liekki ja äänet kadonnu?

    Olikos sun pyörä toi keskimmäinen? No ensi kesäksi uudet kujeet



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  2. #62
    ^ Joo, tehot ei ainakaan kauheasti hävinneet

    Mutta laihalla käyvät vehkeet yleensä liekittää ja paukuttaa putkessa. Mun vehje on sivistyny britti, ei pauku eikä turhia väläyttele.. Säädöissään kun on
    Ducati Diavel Dark
  3. #63
    Lainaa (NewmanRS @ Marras. 02 2005,19:50) kirjoitti
    ^ Joo, tehot ei ainakaan kauheasti hävinneet

    Mutta laihalla käyvät vehkeet yleensä liekittää ja paukuttaa putkessa. Mun vehje on sivistyny britti, ei pauku eikä turhia väläyttele.. *Säädöissään kun on
    Kiva video...

    Eikös ne laihalla käyvät kuitenkin yleensä paukuta ihan toiseen päähän konetta, eli imupuolelle?
  4. #64
    Lainaa (veeäm @ Marras. 03 2005,07:35) kirjoitti
    Lainaa (NewmanRS @ Marras. 02 2005,19:50) kirjoitti
    ^ Joo, tehot ei ainakaan kauheasti hävinneet

    Mutta laihalla käyvät vehkeet yleensä liekittää ja paukuttaa putkessa. Mun vehje on sivistyny britti, ei pauku eikä turhia väläyttele.. Säädöissään kun on
    Kiva video...

    Eikös ne laihalla käyvät kuitenkin yleensä paukuta ihan toiseen päähän konetta, eli imupuolelle?
    Tästäkin asiasta kaikki kahvanvääntäjät on erimieltä?

    -Periaatteessa kait se menee, että seos on laihalla eikä ehtinyt syttyä ennen putkea? ja paukahtaa kun syttymätöntä löpöä kertynyt tarpeeksi putkeen? ...mutta kun videolla pumpattii kaasua saiko kone liikaa löpöä eikä ehtinyt sytyttää kaikkea? vai johtuiko pauke vaan säästä koska kylmällä kelillä litraan ilmaa mahtuu ennemmän happimolekyylejä? Siksi suosittelenkin että sytkä/ruisku säädetään excelillä...


    voin olla väärässäkin??
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  5. #65
    Taitaa kaikki tehdä noin kun rajottaja lyö sytkän poikki. Bentsiiniä menee palamatta putkeen ja seuraava satsi sytyttää sen. Eikä seoksella ole mitään tekemistä asian kanssa, uskoisin...



  6. #66
    Lainaa (veeäm @ Marras. 03 2005,12:43) kirjoitti
    Taitaa kaikki tehdä noin kun rajottaja lyö sytkän poikki. Bentsiiniä menee palamatta putkeen ja seuraava satsi sytyttää sen. Eikä seoksella ole mitään tekemistä asian kanssa, uskoisin...
    Sama efekti ilmenee vaikka ei vedetä rajottajalle



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  7. #67
    Lainaa (maRk1 @ Marras. 03 2005,12:52) kirjoitti
    Lainaa (veeäm @ Marras. 03 2005,12:43) kirjoitti
    Taitaa kaikki tehdä noin kun rajottaja lyö sytkän poikki. Bentsiiniä menee palamatta putkeen ja seuraava satsi sytyttää sen. Eikä seoksella ole mitään tekemistä asian kanssa, uskoisin...
    Sama efekti ilmenee vaikka ei vedetä rajottajalle
    Vois sanoa, että melko normaalia on.. Oli seos sitten laihalla, rikkaalla tai kohdallaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #68
    no morjesta pitkästä aikaa! daytona on ollu tallissa jo 3 viikkoa !ajosta ei oo vielä kokemuksia mut eiköhän sitä ehdi enskesänä kurvailee tarpeeks.tilasin powecommanderin ja yoshimuran slipari, tulee nähtävästi ens viikolla sit pääsee dynoon paukuttelee.saas nähdä tipuuko tehot? pää asia et sais alas(2000-5000)lisää vääntöö.infoon siitä sit ku on homma tehty!ON MUUTE AIKA KYYKYN TUNTUNEN MÖHKÖN JÄLKEEN!!!
  9. #69
    Onnittelut ja tervetuloa joukkoon kummaan.

    elä huoli, ekat mutkat niin eipä tunnu liian kyykyltä.

    Mä päädyin ohjausiskariin (parin vesikelin sutaisun+ravistelun myötä) sekä TuneBoyhin, paljolti sen diagnoosi ominaisuuden takia. Sain siitä vielä tuoreen beta-version et saa 100151 base tunella tehdyn ECUn ladattua koneesta läppärille.
    Siitä pitäisi muutaman kuukauden sisällä tulle kokonaan uusi versio.

    Putki on toistaiseksi vakio,vaikka sitäkin pitäis miettiä kans jos sattuu jotain taskunpohjalle jäämään. Wolf/Blueflame/Telco ehkä. Telco ainakin olis edullinen ja ihan siisti. Valmistajan ilmoittamat käyrätkin vastaa Acraa niin tarkkaan kun niistä saa luettua.

    Jään odotteleen raporttia ja käyrää vedoista.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  10. #70
    Onkos kelään kokemuksia geeli satuloista? Onko hintasa väärtiä kamaa?Dytonan alkuperänen tuntuu aika kovalta.Oisko kellekään jään 955:n tarakaa hylyyn?
  11. #71
    Mulla on semmonen Trumpan oma geelisatula. Ei ole vakiota pehmeämpi.. Molemmilla olen ajellut pitkää että lyhyttä matkaa. Älä tuhlaa rahojas ellet tosi halvalla saa.

    On se ehkä vähän paremman näköinen, mutta siihen se sitten jää.



    Ducati Diavel Dark
  12. #72
    1300:sen dynokäyrät.(Siis 955i )

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0



    HD flht . KTM Adventure 1190 R
  13. #73
    Aika samanlaiset piirti mun -02, tosin ilman Power Commanderia. Kiinni on Trumpan oma hiilikuitu-vaimentaja. Meikäläisellä tuli numeroita paperille seuraavasti: Kone 155hv, takakumi 137(muistaakseni) ja väännöt kone 105nm ja rengas 94nm. Käyrät oli ihan siistit, ei mainittavia kuoppia.
    Olen mä ajatellu, että jos laittais PC:n kiinni. No ehkä takarengas lukemat vois olla jo yli 140hv ja vääntökin lähellä 100nm. Meneehän se ihan kivasti jo nykyisilläkin tehoilla ja väännöillä.

    Täytyykin käyttää keväällä uudestaan penkissä, kun laitoin K&N:n putsarin kiinni. Näkee sit todellisuudessa, että onko niistä mitään hyötyä.
  14. #74
    Ei se ainakaan huono pyörä ole tai sitten mä oon tositollo ,
    koska tänään tuli perheeseen toinen punanen !
  15. #75
    Lainaa (NewmanRS @ Joulu. 07 2005,12:36) kirjoitti
    Mulla on semmonen Trumpan oma geelisatula. Ei ole vakiota pehmeämpi.. Molemmilla olen ajellut pitkää että lyhyttä matkaa. Älä tuhlaa rahojas ellet tosi halvalla saa.

    On se ehkä vähän paremman näköinen, mutta siihen se sitten jää.
    Minusta taas geeli-satula on alkuperäistä huomattavasti mukavampi istuskella.

    Ainakin minun geeli-satula on pinnaltaan huomattavan karkea, verrattuna alkuperäiseen. Goreja kylmillä keleillä käyttäessä pysyy paikallaan, eikä seilaa penkin etu- ja takareunan väliä, kuten alkuperäisellä jakkaralla.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  16. #76
    Nostetaas vähän tätä topiikkia ylemmäs...
    Eli kiinnostais hiukka tietää Daytona 955 -01 ja -04 tai uuden Daytonan olennaisimmista eroista, jos täältä löytyy molempien käyttäjiä. Siis muut kuin ne ilmeisimmät, eli takahaarukka ja yläkate. Millaisia eroja/parannuksia kenties on, vai mahtuuko kaikki noihin kahteen yksityiskohtaan?
  17. #77
    Peilit on kai vaihtuneet kans vähän parempiin, muistelen lukeneeni.

    Toisiovälitys on vaihtunut jossain välissä tuossa. ketjut ja rattaat vaihtoon niin selviää sillä.

    Ruisku kartat on erilaiset, base tune johon pohjautuu on eri. Sehän tosin ei tietty paina jos sitä aikoo virittää. Paitsi et tuneja löytyy vanhempiin tietysti paremmin netistä. (Tune boy tuneja siis)

    Suurimmat muutokset runkoon ja mittoihin taisi tulla juurikin tuohon 01 versioon, tosin sit kun siirryttiin ykspuoleiseen haarukkaan kaikissa malleissa, tuli pientä säätöä, muistelen lukeneeni.

    Paremmin perillä olevat vois oikaista jos oon puhunut palturia.

    Suosittelen kaivamaan TWo lehden viime syksyltä, siinä on artikeli käytetyn 955:n ostamisesta.
    jos et löydä, niin pistä viestiä voin kuvata sen sulle.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  18. #78
    -04 lähtien takapenkin tilalla oleva skuuppa on erilainen. Lisäksi on hiilariset sivu- ja ohjaamon paneelit. Ilmanottoaukkojen ilmanohjaimet on myös "korin"väriset. Jalkatappien suojat on erilaiset. Mutta eipä nuo kovin olennaisia juttuja ole

    Sitten on vielä tuo ilmanruiskutussysteemi. En tarkkaan tiedä, mutta ainakin -04 se on asennettuna.

    Ja vielä -02 eteenpäin ilmanputsari on erilainen.



    Ducati Diavel Dark
  19. #79
    Ilmaruiskutussysteemi? Joku päästöjuttu vai? Senhän voi varmaan nykiä hemmettiin...
    Eli ilmanputsari ja ilmaboksi vaihtuneet mappien kera, eli kait sillä sitten on haettu jotain parempaa hengitystä/käytiä jollain kierrosalueilla tjsp.

    Lienee makuasia, mutta jotenkin nuo -01 kaksipuoli-takasvingiset ja -02 monosvingiset mutta yksilamppuiset on melkein parhaimman näköisiä, varsinkin se seat cowl paikoillaan. Tosin jos tekniikka on parantunut selvästi, niin sama kait se pienille kosmeettisille eroille on.
    Oiskohan näin ollen joku -02 malli jonkinlainen 'optimi' ulkonäön ja tekniikan suhteen?

    Tosin kyllähän tuo vanhempi T595 naisellisine muotoineen on livenä aika sexyn näköinen laite, varsinkin sinisenä ja ylösvedetyillä putkilla.
  20.  
  21. #80
    Lainaa (canepazzo @ Helmi. 21 2006,23:40) kirjoitti
    Oiskohan näin ollen joku -02 malli jonkinlainen 'optimi' ulkonäön ja tekniikan suhteen?
    Ehdottomasti kyllä!
    Tekniikan suhteen nämä kaksipuolisella swingillä olevat on ensimmäiset n. 150hv koneella. Aikasemminhan Daytona oli n. 130hv. Eli -02 ja osa -01 on "koekaniineja" sen tehon ja kestävyyden suhteen. Mut ei kai niissä mitään lasten tauteja ole ollut. Tai en ainakaan ole kuullut. Myös sen verran harvinaisia on nämä -02:set, että yhtään en ole liikenteessä nähnyt. Monohaarukalla olevia sitäkin enmmän. Tällä foorumilla ei taida olla kuin pari tyyppiä, joilla on kaksipuolisellla swingillä varustettu Daytona.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123