Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    juu, ihan uuvatti minäkin vielä 4 kesää sitte olin mutta ku omistin (JA OMISTAN VIELÄKIN) v.-80 1100gsx ni oli vähän pakko ruveta ite ropaamaan ja sitä kautta vähän oppinu duunaamaan ku oli vähän pakko
    Eka tuntu noi välykset ihan ufojutuilta mutku otin härkää sarvista ni huomasin et ihan helppoihan noi mitä ny kaasareita ruuvaan vieläkin uudessa banditissakin kantapään kautta
    Sitä vaa ku ite on köyhä ni pakko tehä parkkipaikalla kaikkee jäynää naapureille
    kivempihan se ois viedä pojille ja sanoo et laittakaa keulii
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun
  2. #32
    Eikös tossa ähwä mallin suizassa ole ruuvisäätöiset venat? Jos on, niin ostakaa nyt hyvät ihmiset haynesen manuaali ja säätäkää ite. Ei siitä ny kannata kenellekään kymmeniä euroja tunnilta maksaa, tai jos ootte sitä mieltä, ni tuokaa mulle laitettavaks
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  3. #33
    Lainaa (Siipiveikko @ Syys. 03 2005,21:28) kirjoitti
    Eikös tossa ähwä mallin suizassa ole ruuvisäätöiset venat? Jos on, niin ostakaa nyt hyvät ihmiset haynesen manuaali ja säätäkää ite. Ei siitä ny kannata kenellekään kymmeniä euroja tunnilta maksaa, tai jos ootte sitä mieltä, ni tuokaa mulle laitettavaks * *
    Se on vähän miten sen laskee - maksaa se omakin aika jos se on jostain tuottavasta pois...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  4. #34
    Perkele teijän kanssa *! Mänin sitten säätämään venttiilin välykset, kun kerran niin kehuttiin helpoksi ! No, siinä män enskertalaisella 7 tuntia PARKKIPAIKALLA auringossa tuunatessa.
    Just kävin lyhyellä koeajolla ilman katteita ja hyvinhän tuo toimii. Säädettävää oli kyllä jonkin verran.

    Onpahan sitten tehty ja säästetty euroja !
    Raportoin tarkemmin vaikka huomenna, nyt en jaksa



    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  5. #35
    Lainaa (Jyppendaal @ Syys. 07 2005,21:04) kirjoitti
    Perkele teijän kanssa ! Mänin sitten säätämään venttiilin välykset, kun kerran niin kehuttiin helpoksi ! No, siinä män enskertalaisella 7 tuntia PARKKIPAIKALLA auringossa tuunatessa.
    Just kävin lyhyellä koeajolla ilman katteita ja hyvinhän tuo toimii. Säädettävää oli kyllä jonkin verran.

    Onpahan sitten tehty ja säästetty euroja !
    Raportoin tarkemmin vaikka huomenna, nyt en jaksa
    no seuraava kerta on paljon helpompi kato ne tekee jotka osaa ne jotka ei,ryhtyy opettamaan



    elä ja anna muiden roudata
  6. #36
    Lainaa (Jyppendaal @ Syys. 07 2005,21:04) kirjoitti
    Perkele teijän kanssa *! Mänin sitten säätämään venttiilin välykset, kun kerran niin kehuttiin helpoksi ! No, siinä män enskertalaisella 7 tuntia PARKKIPAIKALLA auringossa tuunatessa.
    Just kävin lyhyellä koeajolla ilman katteita ja hyvinhän tuo toimii. Säädettävää oli kyllä jonkin verran.

    Onpahan sitten tehty ja säästetty euroja !
    Raportoin tarkemmin vaikka huomenna, nyt en jaksa
    Toisaalta, tuli nyt sitten tuokin tehtyä että pääsee kehumaan
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  7. #37
    Lainaa (MikaL @ Syys. 07 2005,22:36) kirjoitti
    Toisaalta, tuli nyt sitten tuokin tehtyä että pääsee kehumaan
    Nimenomaan *
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  8. #38
    Lainaa (Jyppendaal @ Syys. 07 2005,21:04) kirjoitti
    Perkele teijän kanssa ! Mänin sitten säätämään venttiilin välykset, kun kerran niin kehuttiin helpoksi ! No, siinä män enskertalaisella 7 tuntia PARKKIPAIKALLA auringossa tuunatessa.
    Just kävin lyhyellä koeajolla ilman katteita ja hyvinhän tuo toimii. Säädettävää oli kyllä jonkin verran.

    Onpahan sitten tehty ja säästetty euroja !
    Raportoin tarkemmin vaikka huomenna, nyt en jaksa
    Heh, minä kirosin keväällä,kun meni koko päivä venttiiien säätämisessä, kaasareiden synkkauksessa, ketjun+rattaiden vaihdossa, öljynvaihdossa+pikkuvikojen fiksaamisessa. No pääasia, että hommat onnistuu, eikä se paljonko aikaa siihen tuhraantuu. Huoltotestejä lukiessa tajusin jo aikaa sitten, että minä olen ainoa tyyppi, joka on todella kiinnostunut moponi huolellisesta huollosta.l
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  9. #39
    Pittää vielä mainita, että kyllä tuon välyksien säädön ja kaasareiden synkkauksen huomaa. Käy kone erittäin tasaisesti, ennen liikennevaloissa tyhjäkäynnillä tärisi ja kolisi koko rottelo. Nyt käy niin hyvin että vaan hymyilyttää *
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  10. #40
    Ja kun nyt aiheesta taas innnostuin, niin kyselläänpäs viisaammilta vielä hieman....

    Hassu yksityiskohta, minkä takia nuo venttiilien jouset menee vaaleanpunaisiks yläpäästään ? Öljy ? Kuumuus ? Sekä että ? Joku muu syy ?




    Ja mikä idea tuossa pulssigeneraattorin kopan tiivisteessä on ? Tuota kuvassa punaisella merkittyä yläkolmiota ei ole tiivistetty ollenkaan ja se menee parissa vuodessa täyteen hienojakoista hiekkaa...
    Ei mulla muuten siitä mitään, vaan kun meni koppaa avatessa osa siitä hiekasta tuonne alaosaan...Oli ilkeetä puhdistaa sitä sieltä pois. Osaahan tuota ens kerralla varoa, mutta ihme kolmio silti...



    Onko se vaan japanilaisten tapa säästää tiivisteen kustannuksissa vai onko tuolle ihan oikea syykin ? Jos leikkelen itse tiivisteen jossa tuokin tulee mukaan, niin hajooko mopo ?
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  11. #41
    Lainaa (Jyppendaal @ Syys. 15 2005,15:16) kirjoitti
    Ja kun nyt aiheesta taas innnostuin, niin kyselläänpäs viisaammilta vielä hieman....

    Hassu yksityiskohta, minkä takia nuo venttiilien jouset menee vaaleanpunaisiks yläpäästään ? Öljy ? Kuumuus ? Sekä että ? Joku muu syy ?




    Ja mikä idea tuossa pulssigeneraattorin kopan tiivisteessä on ? Tuota kuvassa punaisella merkittyä yläkolmiota ei ole tiivistetty ollenkaan ja se menee parissa vuodessa täyteen hienojakoista hiekkaa...
    Ei mulla muuten siitä mitään, vaan kun meni koppaa avatessa osa siitä hiekasta tuonne alaosaan...Oli ilkeetä puhdistaa sitä sieltä pois. Osaahan tuota ens kerralla varoa, mutta ihme kolmio silti...



    Onko se vaan japanilaisten tapa säästää tiivisteen kustannuksissa vai onko tuolle ihan oikea syykin ? Jos leikkelen itse tiivisteen jossa tuokin tulee mukaan, niin hajooko mopo ?
    ne venttiilin jouset on ollu vaaleenpunaset yläpäästään ku ne on sinne laitettu ovat varmaan jokin valmistajan merkkaustapa kertoo esim. jäykkyyden

    ei se tiiviste varmaan mitään siinä kopanvälissä haittaa toinen tapa avata se koppa useammin ja putsata hiekanmurut vex.
    elä ja anna muiden roudata
  12.  
  13. #42
    Lainaa (ande @ Syys. 16 2005,20:28) kirjoitti
    ne venttiilin jouset on ollu *vaaleenpunaset yläpäästään ku ne on sinne laitettu ovat varmaan jokin valmistajan merkkaustapa kertoo esim. jäykkyyden
    Tuohan oliskin ihan järkeenkäypää. (Huolestuin jo, kun pyörästä löytyi noin neitimäistä väriä, hyi ! )

    Lainaa (ande @ Syys. 16 2005,20:28) kirjoitti
    ei se tiiviste varmaan mitään siinä kopanvälissä haittaa toinen tapa avata se koppa useammin ja putsata hiekanmurut vex
    Jep
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12