No niin. Eli asia koskee Honda vtx 1800:sta. Olen koittanut hakea vanhoja juttuja ja olen myös löytänyt jotakin (en ehkä kaikkia). Onko kyseisessä pyörässä ehkä jotain tyyppivikoja? Minkälaisia putkia olette vaihtaneet että saisi kunnon pakoäänet. Itse olen ajatellut Vance & Haynes *Big Shots putkia . Niin ja olis tarkoitus ostaa uusi mopo ellei jotain vähän ajettua löydy. (tämän hetkinen pyörä olis muuten myytävänä nettimoto:ssa ID 275446 jos jotakin kiinnostaa)
Onko tilanne niin että tällä foorumilla ei kenelläkään ole vtx 1800:sta? meinaan vaan kun ei ole tullut yhtäkään vastausta!!!!
Ei ole tullut vastaan mutta odotellaan jos vaikka tulisi
Appivanhemmilla tollanen mörkö. Äijä puhu että putken pään saa vaihdettua johonkin josta lähtis paremmat pörinät. Älä kysy mistä ja minkä. Enkä myöskään soita ja kysy äijältä ihan pienestä syystä *
Kertoili tankin menevän vaihtoon melkein koko tuontierästä. Oli huonosti tehty kuljetusboxi ja kaikissa pieni klommo.
Jutustasi päätellen heidän pyörä on uusi? Kurja juttu et tankki täytyy vaihtaa... Yleensä siin käy niin et on eri sävyinen kuin alkuperäinen.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku VTX 1800:en omistaja voisi laittaa jotain faktaa tästä pyörästä... Pakkohan jollain foorumilaisella on olla tällainen pyörä. Kaikki omistajat vaan rohkeasti vastauksia tänne
Mulla on kans tänvuotinen 750 Shadow ja oon katellu ja koeajanutkin tota vtx:ää. Kaverilla on sellanen ja sanoi että ei ikinä vaihda pois. oli vaihtanut putkia ja käyttänyt pajalla ja sai vielä lisää puhtia. mun mielestä ihan kaupastahaettunakin ihan super custom. vääntöö ja tehoo juuri sopivasti niin et vaimonkin kanssa pääsee autoista ohi muttei silti kortti lähde vahingossa jos sattuu tutkaan ohituksessa. ajoasento hiukan sporttisempi, kädet edempänä - mutkatiellä selvästi mukavamman oloinen kuin toi mun 750 shadow. Painava tietty ja kun lähin ajaan niin sai olla aika kieli keskellä suuta. pleksi on nykyisessä ja se ja laukut pitäis hommata. kuulemma noi laukut vaikeeta saada, kaveri oli tarvinnu hommata rautoja ja laukkuja sieltä täältä ja jopa teettää jotain erikoispultteja. ja hondan pleksi sikakallis. Ite ajattelin panostaa noihin jenkkinettikauppoihin jos tuohon vtx:ään päädyn.
Pitäis vaan saada toi oma VT750 hukattua, ei ketään kiinostais? Kaikki mausteet on mutta putki/kaasarihommia en oo ruvennu tekeen kun melkein 4v takuuta jäljellä :-)
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
No ni. menin sit ostaan pari viikkoo sit moisen pelin kun oli vantaalla laitetumpi versio tarjolla. V&H:n putket ja sisukalut revitty pois - kuulemma uutena bikeworldissa laitettu. lisäks oli kaatumarautaa ja lisävaloa. pyörässä oli pidetty laukkuja ilmeisesti ilman rautoja joten takaiskarit ja lokari hiukan kulahtaneet ja paikattu tarroilla
Ei powercommanderia ja normi ilmanputsari.
Kommentit viikon ajelun jälkeen: tehoa ja vääntöä löytyy vihdoinkin tarpeeksi VT750 jälkeen. Namua kääntää kahvaa ravakasti kakkosella ja cruisailla rauhallisesti vitosella :-) .
Putket liian äänekkäät kun on toi myöhempi murrosikä jo menossa - hommasin ne V&H quiet bafflet jenkeistä muttei vielä paikallaan. Lisäksi avoin putki syö bensaa lähes kympin satasella. saapa nähdä jos vaimentimet auttaa. Nyt kone on pajalla ja luultavasti pannaan powercommander & K&N filtterit. katsotaan nyt mitä se tekee.
Ajettavuus on kuten aiemmin kerroinkin - räyhäkkä peli sanan varsinaisessamerkityksessä.
Nyt jenkkinettikaupoissa isot tilaukset pleksistä yms bling blingistä...
Suosittelen lämpimästi
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Ohhoh, onpa sitten onnistuneen näköinen kustomi. Mutta onko tuo maavara oikeasti noin olematon mitä kuva kertoo? Ei näitä tietenkään mihinkään äärikanttailuun ole tehtykään, mutta pitääkö tuolla ajaa vain suoraa?(minä org @ Elo. 11 2005,17:52) kirjoitti
Jostain muistaisin lukeneeni et ei mitään suuria kanttailuja tehdä... Mut eihän customit olekaan mitään nopean mutkapätkän pelejä.
en oo ajanu juurikaan kyykyllä mutta kyllä tuo vtx1800 on ihan mannaa tuolla pikkuteilläkin kun vaan asvalttiteillä pysyy. Mutta ei se tietenkään mikään kyykky ole. mistä kukakin tykkää.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Moi. Pääsin taas pitkästä aikaa koneelle. Ostin 1800:sen keväällä ja nyt on melkein 19000 km kasassa ja vielä meinaan ainakin viikon ajella jos vaan säät antavat mahdollisuuden.
Tehtiin alkukesästä Kreikan ja balkanin kierros eukon kanssa kahdestaan, josta yritän saada jutun aikaiseksi.
Pyörään olen ollut erittäin tyytyväinen. Kyllä minulle tuo kallistusvara riitti, vaikka välillä oli jyrkkiäkin kiemuroita. kyllä kai se on myös ajotyylistä kiinni. Ainoa muutos jonka tein uutena, oli satulan madallus ja kavennus johtuen persjalkaisuudestani. Sain sillä muutaman sentin lisää varaa.
Kaatumaraudan hommasin usasta kun euroopasta ei löytynyt mieleistäni mallia. Pyörä on mielestäni suuresta painosta huolimatta kevyt ajaa myös mutkateillä. Ainoa asia mistä olen reklamoinut on suunnanvaihtovipu. Se toimii välillä normaalisti, välillä sitä saa vääntää tosissaan, että vinkkari syttyy. Ikäänkuin joku ottaa vastaan. Sitä on myyjä rempannut aina kun olen ollut töissä. Nyt sovittiin, että vaihdetaan se uuteen ensi kesäksi. Toinen jonkun verran harmittava asia oli pimeällä ajaessa. Kun pitkät on päällä, tankin päällä oleva sininen valo on niin voimakas, että se heijastuu häiritsevästi pleksin yläreunaan. Myöskin kaikki varoitusvalot kirkkaalla auringonpaisteella näyttivät aivan kuin ne olisivat päällä.
Koska meikäläisen sormet on kuin nippu joriininjuuria, ohjauslukon avaimen malli on anuksesta, lisäksi lukko sijaitsee erittäin ahtaassa paikassa. Tässä olisi suunnitteijoille purtavaa.
Kokonaisuudessan olen kuitenkin erittäin tyytyväinen vehkeeseen ja odottelen myös muiden käyttäjien kommentteja.
Lisää kommentteja kiitos Olen vielä ilman VTX 1800:sta koska omani on vielä myymättä... Mutta jos joku voisi vakuuttaa minut vielä vahmemmin ni voisin viedä oman hondani liikkeeseen vaihtoon ja päräyttää sieltä ulos ihka uudella VTX:llä!!!!
No käy ny koeajamassa jos et puhetta usko.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
VTX on vakiocustomiksi erittäin suorituskykyinen. Kallistusvara riittää nopeaan maantieajoon, radalla voi käydä ahtaaksi - jos sinne on tarvetta mennä. Itsellä on kokemusta vasta 3000mailin matkalta. Pyörä on voimakas ja mukava kaikessa ajossa. Riittävän ketterä myös hitaissa ja ahtaissa paikoissa. Moottori ja pyörä itsessään on toiminut 10-40 asteen lämpötiloissa moitteettomasti. Jos lähtee reissuun, kannattaa harkita ikkunan/tuuliohjaimen hankintaa vakavasti.
Varusteita VTX:ään saa todella hyvin ja taitaa olla amerikassa HD:n jälkeen suurimpia chopperin rakentelun kohteita. Yksi puutos C:ssä taisi olla kierroslukumittari?? F:ssä se on ja on osoittautunut ihan tarpeelliseksi.
Suorituskyvystä kertonee että pyörä kiihtyy helposti 120-130 mph. Palstoilla on kertomuksia yli 140mph mittarinopeuksista, mikä lienee tärkeää lähinnä saunan lauteilla.
Suomessa on vain tarjolla VTX1800C, kaiken kaikkiaan tarjolla on 5 erilaista mallia C, F, N, R ja S, ja jokaisesta 3 eri varustelutasoa.
Itse valitsin VTX1800F:n ennen V-Rodia ja 2000 Kawaa - suosittelen vertailua. *-Sopivan iso pyörä - *:cruising:
http://powersports.honda.com/motorcy....X18CF16
Terve taas. 5 viikkoa kului laivassa ettei mitään ja nyt pääsin koneelle.(kotka @ Loka. 16 2005,14:07) kirjoitti
Tuohon edelliseen asiaani liitän nyt sellaisen jutun jonka huomasin syksyllä, mutta se jäi sitten jutusta pois.
Jarruneste on tummentunut etenkin vasemmalla puolella varsin paljon. Asian huomasin näistä ikkunoista. Ilmoitin asiasta kauppiaalle, ja hän sanoi, että se johtuu jostakin värjäytymisestä, eikä asiasta tarvitse huolestua. Onko muilla samanlaista havaittuna ja mitä mieltä olette tästä vastauksesta ?
Joo kustomoinnin kohde hyvinkin. Vaikee olla koko ajan tilailematta kaikkee kivaa jenkkien nettikaupoista. Täällä mun
Noista vaihtoehdoista muuten nyt tuo Yamahan tuleva 1900 Midnight Star näyttää ja kuulostaa varteenotettavimmalta vaihtoehdolta VTX 1800:lle. Jenkeissä vehje on jo myynnissä ja nimellä Roadliner ja siellä tietty useampia malleja.
Edit: sorry, siis Road Liner -- Roadstar on eri kärry
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
seksikäs!!!!(jty @ Marras. 26 2005,23:33) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
jarruneste tummentunut vasemmalta puolelta? siis vasemman etujarrulevyn letkussako? outoa. "johtuu jostakin värjäytymisestä"?? mistähän se värjäytyminen johtuu ja mihin se ennenpitkää johtaa? korroosiota jarruissa? en uskoisi myyjien selityksiin ainakaan jarruasioissa. eiku nesteet vaihtoon ennen seuraavia ajoja ja sitten seurattava, jotta pysyykö neste normaalinvärisenä.(kotka @ Marras. 26 2005,22:57) kirjoitti
komioita pyöriä nääkin. kuulopuheiden mukaan eräs tyyppivika on takimmaisen sylinterin tulppienpolttelutaipumus. ei edes iridiumit taho kestää kunnolla.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Ööh siis tuota se jammu tuossa pari viestiä sitten oli siis Road Liner eikä Road Star. Upea design ja pesee tehoissa ja väännöissä VTX:tkin. Pakoputket on IMHO kamalat mutta nehän nyt kuitenkin vaihdetaan. Mutta uutta kärryähän ei kannata ostaa ennenkuin jenkkikustomointiputiikit saavat tuotetarjontansa kuntoon - siihen nyt menee varmaan pari vuotta. VTX on siis tässä mielessä kyllä ihan paras.
Niin että kuka topicin nyt alottikaan että kantsiiko ostaa VTX:
Hei, jos ei satu oleen akuuttia HD pistosta niin vaikee keksiä mikä pyörä ois parempi.
Ainakaan custom-osastolle .
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Ja while I am on it -- voisko joku ystävällinen kertoo, miten hitossa ton "kuvailevan tekstin" vasemassa reunassa nimen ja avattaren välissä saa vaihdettua. Mä en oo mikään Suzuki PV
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Se on muistaakseni sadan viestin jälkeen kun muuttuu VIP-jäseneksi ja sen jälkeen saa muuttaa itse haluamakseen.(jty @ Marras. 27 2005,09:56) kirjoitti
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
Ok, eikun viestejä generoimaan
Tästähän taas tuli yksi... sorry spam, taidan siirtyä harjoitteluosioon. sopivia perlscriptejä otetaan vastaan
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Kiitos vastauksesta. Jotain tällaista mie pikkuisen myös arvelen. Täytyy kylmästi vaatia uudet litkut, koska takuu on kuitenkin vielä voimassa.(kawabata @ Marras. 27 2005,03:20) kirjoitti
Ajoin kahdella dragstarilla kummallakin n.20000, eikä niissä nesteet värjäytyneet näillä kilometreillä.
Siitä tulppa hommasta ei ole kokemuksia, nyt ajettiin 19206 km, josta osa balkanin vuoristossa. Vielä ei ollut minkäänlaista ongelmaa.
Katselin mös tuota jammun uutta peliä. Onhan se hyvännäköinen peli monelta kantilta. Minua kuitenkin tökkii tuo lamppu, samoin kun myöskin kawan 2000:ssa. Miksei customissa voi olla customityyppinen lamppu?. Myös tämä vtx:n lamppu tuo mieleeni lapsuudesta soliferin merkkisen polkupyörälampun.
tämä on tietenkin vain minun oma mielipiteeni.
Jep, kotka, lamppuhomma on tyyliongelma. Mä kyllä tykkään sinänsä paljon VTX:n lampusta mutta lisävalojen ja vilkkujen kanssa on paha ei saa millään samaa tyyliä. Mulla on lisävalot joihin hommasin kunnon custom-lipat mutta en oo niitä vielä saanu kiinni mopoon. Valitettavasti ne ei ihan matchaa noihin vilkkuihin ja valoon. Muuten oon näiden uusien vilkkujen tyyliin kyllä aika tyytyväinen.
Pakko pistää kuva perään kun nyt opin miten sekin tehdään.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
On ihan tyylikkäät, mutta kyllä lamppu näyttää tuosta kulmasta ihan kuin olisi liian iso kypärä päässä. Vitsi, Vitsi!! *
Sie oletkin paljon modifioinut pyörää. Hieno juttu. Kaatumarauta on samanlainen kun itsellä. Omani tilasin USA:sta Honda direct shopista.
Joo ja lisää on tulossa. Tällä hetkellä ainoat paikat pyörässä missä on väriä on punainen nopeusmittarin neula ja hätätkatkaisija -- tarvii ainakin katkaisija vaihtaa... Noi vilkut tosiaan sojottaa oudosti kun ei oo lisävalot paikallaan, mutta korjaantuu kun saan ne pakettiin. ei vaan mahtunu ton pleksin kanssa joten tarvi tilata valojen siirtosarja. takapään valoista tulossa ylpeydenaihe: harmaat lasit kun ei oo virtaa, vilkuissa oranssit polttimot jossa hopeointi päällä ja ympärillä ledirengas jarruvaloa/ajovalo. Takavalossa ledimatriisi integroidulla vilkulla - puolet vilkkuu keltaisena. Lisäksi kromipalaa kaikkialle mihin nyt vaan voi ja vielä vähän lisääkin. Hondan laukut ja raudat sekä Memphisin 2-up näppärästi irroitettava pleksi. Kuryakynin kahvat, throttleboss, mustat koristerenkaat ja peilit. Ja tietty V&H BigShotit joihin kyllä pistettävä vaimentimet ja PowerCommander III bikedoctorin säädöillä. Katotaan vielä jos hommais kaatumarautoihin jalkatapit. Eiköhän tolla nyt jo ens kesänä kelpaa ajella (enää 5kk vappuun...). Jaa miten niin keulii...
Jenkeistä jos tilailee niin MeanCycles on parhaan palvelun paikka -- sinne saa lisäksi 5% alennuksen kun antaa Aero750 forumilta löytyvän alennuskoodin, en nyt muista mikä - oli joku aeroNNNN. Vertailuita oo tehny CruiserCustomizing joka on myös hyvä webkauppa -- websaitilla paljon arvosteluita.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Vaude!!!(jty @ Marras. 29 2005,20:57) kirjoitti
Hieno homma. Itse olen kanssa harkitsemassa noita big
shoteja. Nehän ei ole eu hyväksyttyjä, mitä se sitten meinaakaan käytännössä. Tuoltahan löytyy juttua ja erilaisia kokemuksia näistä putkista. Nehän ovat ainakin minun mielestäni ehdottomasti parhaan näköiset VTX:ään. Onko sitten niin, että big shotit tulevat vakiotilauksena suorina ilman mitään vaimennuksia,eli jos näin on, voiko vaimennuksia tilata putkien yhteydessä erikseen, vai onko vaan tungettava
teräsvillaa putken peräpäähän? (asun omakotialueella)
tiedosta kiitollinen tietämätön
Ohessa oma VTX1800 hiukan muunneltuna. Ulkonäkö jakaa mielipiteitä. VTX oma pieni etukate + pikakiinnikkeillä kiinnittyvä laminarlip-spoileri (ei kuvassa paikalla) toimii myös reipasvauhtisessa 75-90mph matka-ajossa, poistaen päähän/kypärään kohdistuvat pyörteet.
Suzuki GSX1300R
Honda VTX1800F
Suzuki TL1000S
Aprilia AF1 125