Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    TEhän ette koskaan ole TIETENKÄÄN kaataneet rakasta 1400nne oikealle kyljellensä naarmuttaen tankkia, lohkoa ja pakoputkea, mutta JOS näin olisi päässyt käymään, niin saakos noita lohkon uloimmassa osassa olevia kiiltäviä kansia jostakin noin niinkuin varaosina? Ts löytyiskö joltakulta joutilasta tahi räjäytyskuvaa jossa moisen kilkkeen varaosanumero..
    Itse osan vaihtaminenhan tätynee ajoittaa alakerran aukaisemisen yhteyteen ettei tule öljyjuttua..Vai kuinkas?
    Eihän tämä tietenkään mulle käynyt, vaan...Perkeleen töhö mä kyllä olen. Stana. Taitaa olla vakuutusyhtiökeikka...




    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  2. #2
    Löytyy ihan tarvike osana kaikki kopat varaosa liikkeestä! Hinnat alle sata euroa per koppa , riippuu puolesta!
  3. #3
    Voi voi voi. Toivottavasti löytyy suoraan varastoista, ettei tarvitse odotella.

    Kannattaisko hankkia kaatumaraudat suojaamaan konetta pikkulipoilta? Itse asensin raudat viikko sitten. Ne näyttääkin aika hyville ja varmasti suojaa koneen ko. tilanteissa.
  4. #4
    Lainaa (100cid @ Heinä. 31 2005,19:58) kirjoitti
    Voi voi voi. Toivottavasti löytyy suoraan varastoista, ettei tarvitse odotella.

    Kannattaisko hankkia kaatumaraudat suojaamaan konetta pikkulipoilta? Itse asensin raudat viikko sitten. Ne näyttääkin aika hyville ja varmasti suojaa koneen ko. tilanteissa.
    Noku...allrightin kuvastosta oli moiset jo tsekattuna, mutta en ehtinyt sitten kuin ajatuksen tasolle.
    Pistin myös vakuutusyhtiösedälle lappuset menemään.
    Tuttu maalari arvioi pelkän tankin maalamisen menevän lakkoineen joku 200 e ja siihen lohkon osat ja työt, niin 500n omavastuu alkaa olla selällään...
    Elämä on.
    Joku joskus muuten kertoili tilanneensa pyorä-accessoreja saksanmaalta. Mikäköhän se mesta olikaan...googleen...




    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  5. #5
    Kannattaa huomioida bonusmenetykset vakuutusyhtiöön ilmoittamisen kannattavuutta funtsiessa. Todellinen lasku on huomattavasti suurempi kuin se omavastuu.
    TL1000R
  6.  
  7. #6
    Hyvä ja oikea kommentti, joskin noita rahoitusyhtiön vakuutusmeininkejä ei bonussysteemit paljoa puristele.
    Valitettavasti.
    Tarkkanäköisyydestä kiitos.
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb