Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Popeye @ Elo. 10 2005,00:38) kirjoitti
    No ei tasantarkkaan tärise, Hondan funmoto nimittäin. Kyytihän on melkein silkinpehmeää, jokseenkin nelipyttyisiin verrattavissa.
    Tota... puhutaanko tässä varmasti samasta pelistä? Mulla oli tommonen yhden päivän tossa muutama viikko sitten, ja se tärisi niin että olin vähällä eksyä kun en saanut opasteteksteistä maantienopeudessa selvää.
    1000
  2. #32
    No niin, kertokaas nyt arvon raati miten tuo vehje on teillä toiminut eri ympäristöissä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #33
    Ompas komian näkönen mopo Jullella Mulla on samanlainen, mutta enduro-malli.

    Millanen papatus tuolla Akran setillä lähtee? Kehtasivat väittää mun vakio vaimentimista ruohonleikkuriks Vaikka kyllähän siinäkin ääni muuttuu kun nostaa kierroksia riittävästi Normaalisti kuitenkin ajelen aika rauhallisesti enkä kaipaa yhtään kovempaa ääntä, mutta hieman tylympää ja matalampaa mörinää vois kuulua. Akran slip-onia kovasti näyttävät noihin kauppaavan ja se olisi vielä jotenkin järjellisen hintainenkin.
  4. #34
    Lainaa (n00b @ Elo. 28 2005,23:02) kirjoitti
    Ompas komian näkönen mopo Jullella Mulla on samanlainen, mutta enduro-malli.

    Millanen papatus tuolla Akran setillä lähtee? Kehtasivat väittää mun vakio vaimentimista ruohonleikkuriks * Vaikka kyllähän siinäkin ääni muuttuu kun nostaa kierroksia riittävästi * Normaalisti kuitenkin ajelen aika rauhallisesti enkä kaipaa yhtään kovempaa ääntä, mutta hieman tylympää ja matalampaa mörinää vois kuulua. Akran slip-onia kovasti näyttävät noihin kauppaavan ja se olisi vielä jotenkin järjellisen hintainenkin.
    Kiitos kiitos! Kyllähän tuo ulkonäkö omaakin silmää miellyttää

    Mulla on tuossa Akran kokoputkisto ja mökää todellakin riittää. Kiihdytyksessä ja moottorijarrutuksessa meteli on kuulemma lähellä infernaalista. Kaikki on kylläkin kehuneet ääniä hyviksi, jopa polliisisedät -tosin samalla antoivat sakkolapun keulimisesta, joten ehkä halusivat vain lievittää pahaa mieltäni

    Perjantaina oltiin Kemorassa ajamassa ja kuulemma koko ratakierroksen kiihdytykset kuuluivat ratavarikolle saakka
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  5. #35
    Lainaa (Ande749 @ Elo. 09 2005,13:47) kirjoitti
    Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.
    Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.

    Eikös FCR ollut luistissa rullat? Se olisi ainut pieni etu verrattuna näihin halvempiin kaasareihin.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  6. #36
    nätti vehje
    ERRARE HUMANUM EST
  7. #37
    Lainaa (kwak750 @ Elo. 30 2005,10:38) kirjoitti
    Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.
    Kuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.
  8. #38
    Lainaa (kwak750 @ Elo. 30 2005,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Ande749 @ Elo. 09 2005,13:47) kirjoitti
    Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.
    Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.

    Eikös FCR ollut luistissa rullat? Se olisi ainut pieni etu verrattuna näihin halvempiin kaasareihin.
    Juu varmaankin saattaapi toimia samalla tavalla. KTM käyttää FCR:ää esim exc:ssä ym. malleissa ja mm. sen takia se ei vaikuta pyörän takuuseen, mutta Mikunin vaihtamalla takuu menee ainakin Racingbiken mukaan.

    FCR menee käsittääkseni lähes heittämällä paikalleen tuohon LC4:seen, Mikunin sopivuudesta en tiedä.

    FCR ulkomailta on hieman yli 700 euroa, Mikunin löytää varmasti halvemmalla.
  9. #39
    Lainaa (Ande749 @ Elo. 30 2005,13:43) kirjoitti
    Lainaa (kwak750 @ Elo. 30 2005,10:38) kirjoitti
    Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.
    Kuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.
    Ei hifistelyssä mitään pahaa ole, itsekin hifistelen mopon kanssa vähän liikaa

    njoo.. en oo aina ihan messissä, mutta ei se mitään



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  10. #40
    Täällä myös yritetään päästä eroon 12R:stä ja seuraavana hankinnassa on 525 Exc Racing.
  11. #41
    Lainaa (McTeme @ Syys. 01 2005,11:01) kirjoitti
    Täällä myös yritetään päästä eroon 12R:stä ja seuraavana hankinnassa on 525 Exc Racing.
    Oikein *
    Itse toki olen jo luopunut 525 ajatuksesta ja siirtynyt himoitsemaan 640:stä SM:ää



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  12. #42
    http://www.nettimoto.com/309679
    Nyt olis 525 moto myynnissä. Hinta halpa ja kunto hyvä!
  13. #43
    Lainaa kirjoitti
    Täällä myös yritetään päästä eroon 12R:stä ja seuraavana hankinnassa on 525 Exc Racing.
    Eilen vaihdoin R6:sen 525exc kotariin ja tyytyväinen olen
    Ei riemulla rajaa kun suzukilla ajaa...
  14. #44
    Moi!

    Meikäläinen vaihtoi viikko sitten 955 Daytonan 640 supermotoon ja ei kaduta yhtään.

    Tonni takana ja nyt pitäisi jostain hommata endurovanteet että sais nappulakumit alle. Oisko jollakin tietoa mistä löytyis...?

    Toni
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  15.  
  16. #45
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (suntsa @ Loka. 04 2005,21:35) kirjoitti
    Moi!

    Meikäläinen vaihtoi viikko sitten 955 Daytonan 640 supermotoon ja ei kaduta yhtään.

    Tonni takana ja nyt pitäisi jostain hommata endurovanteet että sais nappulakumit alle. Oisko jollakin tietoa mistä löytyis...?

    Toni
    Mun kaverilla olis enskavannesetti tollaseen ylimääräisenä. Soita sille ja kysy, laitan numeron privana.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12