Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Niin kun mulla on sellainen pikkuinen Bandit. Ja sit siinä ohjaustangon päässä on ne tanko painot niin sanotusti

    Nii mulla irtosi toinen niistä.
    Millä tavalla ne painot on kiinni tangossa ? Liimalla ne ei varmaan ole, ku nehä pitää joskus saada poiskin?

    Niiden kiinnitys jäi itselle epäselväksi vaikka sitä siinä tovin pohdinkin.

    Auttakaa kanssa motoristia ja kertokaa millä tavalla ne on kiinni ? Ja ihan orgis painot on... ei mitään tilulilua...
    - Face Yor Fears and Live Your Dreams -
  2. #2
    mulla on gixxerissä ainakin sellaset kumi möllykät sielä sisällä mikä ilmeisesti laajenee kun ruuvi menee läpi....irtos kanssa toinen jotenki lapsellinen systeemi.
  3. #3
    Jaba...

    Kaikki kunnossa. Sain IHAN ITTE laitettua ne kiinni....

    Kuinka suuri vaikutus muuten tankopainoilla on ajomukavuuteen???

    PS. EN OTA IRTI JA KOKEILE....
    - Face Yor Fears and Live Your Dreams -
  4. #4
    Siinä tosiaan ne ovat kiinni niin että painon läpi ja sellaisen kumipötkylän läpi menee ruuvi ja toisella puolella on mutteri. Ruuvia kiristämällä se vetää kumipötkylää kasaan joka sitten laajenee niin että se jää juntturaan tangon sisälle.

    Taistelin tänään viimeksi noiden painojen kanssa. Itselläkin ne löystyy jostain syystä gsx-r:ssä välillä. Ajelin jonkun matkaa ilman noita painoja ihan kokeilumielessä ja aika nopeasti itsellä puutui kädet tärinästä. Tästä vittuuntuneena asensin päätypallit takaisin paikalleen. Eli ainakin omassa mopossa niistä on hyötyä.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  5.  
  6. #5
    Juuh, tippu mullakin toinen enkä vielä ole jaksanut asentaa takas... Tosin, voi olla että tulee uuden hankinta eteen, kun on aikas pahasti ruostunut... (kyseessä vanha gsx ja tangon sisään päässyt vesi ruostuttanut ko. painon metalliosat...)
    Ilman painoja en aja. Kokeiltu meinaan on...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*