Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Näin pääs käymään

    Tänään vaihtui Kwaakku Suzukiksi

    Pitkän odotuksen (tai ainakin pitkältä tuntuneen) jälkeen SuperMotoa alle ja
    -Shut the F*ck Up!-
  2. #2
    Kerroppas ensi kokemuksia ko.pyörästä...
    On pyöriny mielessä,et viim. ens kesäksi voisin loikata Yamahan leiristä myös samaisen Suzukin puikkoihin..
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  3. #3
    Ensi kokemukset olis sellaset että pirun ketterä ja hauska pyörä * ainaki hurjien 80km:n jälkeen.

    Vähän aikaa voi kyllä mennä ennenku tottuu tohon tehojen putoomiseen mutta hauskalta tuo tuntuu.
    -Shut the F*ck Up!-
  4. #4
    Ja taitaa olla oikean värinenkin? Liityitkö joukkoon tummaan vai kananpoikiin?

    Oon lueskellut tämmösenä vasta-alkajana tätä voorumia ja ihmetelly noitten kyykkyyms.-miesten kauhukertomuksia, kun perä on lähtenyt luistoon. Mää luulin, että se on koko homman ydin. Kateellisena oon itseasiassa tuota puhetta kuunnellut, kun itse ei osaa/uskalla pyörää kunnon sladiin heittää.

    Vesku, 2 onnistunutta asfalttisladia...
  5. #5
    Oisko kenelläkään havaintoa,et missä tommosta vois koeajaa???
    onkohan missää 09-a liikkeessä tollasta mahollisuutta??
    Kauheesti tekis mieli,nimittäin tota pyörää
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  6. #6
    Lainaa (Pyöräkaista @ Heinä. 21 2005,22:36) kirjoitti
    Ja taitaa olla oikean värinenkin? Liityitkö joukkoon tummaan vai kananpoikiin?
    Joukkoon tummaan tuli liityttyä *

    Toi koeajohomma taitaa olla 09 seudulla ainaki sula mahottomuus... Ite en ainakaa saanu kaivettua testirupeemaa mistään *
    -Shut the F*ck Up!-
  7.  
  8. #7
    Loikkareita löytyy lisää(DR 650)! Kahden hondan katuvehkeen jälkeen olis tarkotus alottaa enskailuharrastus, kyllähän noita pikiteitä on tullut jo koluttua aivan tarpeeks!