Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Suunnilleen saman verran siitä sliparista on hyötyä kuin muissa vastaavissa pyörissä. Pikkasen paremmin vetää varsinkin ruisku säädettynä, ja vääntökäyrä tasoittuu. Muutama heppakin tulee lisää.

    Äänet on *

    Tuossa kuva, minkä näköinen se vaimennin on suunnilleen. Mulla on nyt tuo putki, mutta se titaanislipari on muuten ihan samannäköinen, mutta hieman tummemman väristä ja kevyempää kamaahan se titaani on.

    Eli kyseessä on lyhyt Tri-Oval mallinen slipari...

    Huomatkaa, että kuvassa ei ole mun pyörä. Siinä on "MPH":n pyörä, jolta ostin tuon kokoputken. Mulla on tuollainen kelta/musta kuten avatarissakin.





    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #32
    Muuttuiko äänet vrt. slipari/kokoputki?
  3. #33
    Lainaa (jarrarit @ Loka. 10 2005,11:30) kirjoitti
    Muuttuiko äänet vrt. slipari/kokoputki?
    Kyllä ne vähän muuttu.. Vähän kovemmat ja matalemmat tolla kokoputkella.. Paukkuu vielä enemmän moottorijarrutuksissa ja muuta hienoa..

    Kyllä se muuten karjuu sillä sliparillakin miehekkäästi!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #34
    näyttää jotenkin hassulta tuo perä. on helvetin korkeella, ainakin näyttää siltä
  5. #35
    Voi jumalauta miten hieno pyörä! Tää on melkein uskonnollinen tai ainakin pikkusen eroottinen kokemus aina kun näkee ton (mielestäni) parhaan värityksen. Pakko saada tommonen, kohta murtuu selkäranka... Ihan kohta... Ei sviddu... Tahtoo.

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  6. #36
    Lainaa (mikko2 @ Loka. 10 2005,14:27) kirjoitti
    Voi jumalauta miten hieno pyörä! Tää on melkein uskonnollinen tai ainakin pikkusen eroottinen kokemus aina kun näkee ton (mielestäni) parhaan värityksen. Pakko saada tommonen, kohta murtuu selkäranka... Ihan kohta... Ei sviddu... Tahtoo.

    br, Mikko
    Munkin silmään tuo musta väritys sopii parhaiten, tuossa omasta pyörästä muutama kuva:

    K5
    .
  7. #37
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 10 2005,09:59) kirjoitti
    Huomatkaa, että kuvassa ei ole mun pyörä. Siinä on "MPH":n pyörä, jolta ostin tuon kokoputken. Mulla on tuollainen kelta/musta kuten avatarissakin.

    On muuten todella hieno K5, noi vanneteipit sopii siihen ku nyrkki silmään! *
    Pitäisköhän sitä omaan sinivalkoseen K4 väkertää valkoiset teipit talven aikana...
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  8. #38
    Mun mielestä taas noi vanneteipit on hitusen kornit mutta nää on näitä makuasioita *
    .
  9. #39
    Lainaa (pr0gram @ Loka. 10 2005,19:44) kirjoitti
    Mun mielestä taas noi vanneteipit on hitusen kornit mutta nää on näitä makuasioita *
    Hitto, mulla olis valmiina keltaset vanneteipit.. Ehkä mä ainakin kokeilen niitä.. Jos on ihan speden näköset niin täytyy nypätä pois!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10.  
  11. #40
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 10 2005,19:48) kirjoitti
    Lainaa (pr0gram @ Loka. 10 2005,19:44) kirjoitti
    Mun mielestä taas noi vanneteipit on hitusen kornit mutta nää on näitä makuasioita *
    Hitto, mulla olis valmiina keltaset vanneteipit.. Ehkä mä ainakin kokeilen niitä.. Jos on ihan speden näköset niin täytyy nypätä pois!
    No pyörää on kumminkin kiva näpertää, joten ei muuta kuin asentamaan. Kuten sanoin niin makuasioitahan nämä. Keltainen saattaa sitä paitsi toimia paremmin kuin punainen. Jotenkin vaikutti tuossa punaisessa setissä hieman huolimattomasti asennetuilta lisäksi... saattaa olla että kuva jotenkin vääristi...
    .
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12