Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 80:sta
  1. #1
    Pyörään pitäs tehdä toi vähän "kattavampi" huolto.
    Onkos kukaan käyttänyt ton jv:n palveluksia ja millaisia on ollut kokemukset?
    Toi Lehmuskoskihan oli joskus brandilla...
    Life is hard, then you die...
  2. #2
    Pelkkää hyvää on puskaradiosta kuulunut. Itse vien paljon mieluummin jv-motorsportin kaltaiseen "pikkuhuoltoon", jossa nimenomaan tuo huolto on pääbisnes. Isommissa firmoissahan, joissa pyöriä myös kaupataan, tahtoo tuo huolto olla rahastusta ja valohoitoa. Siitähän on TM:n huoltovertailuissa saatu ihan faktaakin.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    Juuri hain pyörän JV-Motorsportista 12K km huollosta (kawa Z750), todella loistavaa työtä ja mua jopa pidettiin asiakkaana (tosin kun BikeWorldissa, kun näytän iha kakaralt ). Erittäin ystävällinen palvelu ja kun itse en moottoreista perusteita enemmän ymmärrä ni selittivät hyvin mitä oli tehty ja missä oli ollu vikaa. Pyörä pestykin
    Pieni firma mutta hoitaa hommansa kyllä viiden tähden arvosesti. Vien kyllä pyöräni huoltoon tonne seuraavankin kerran!!

    The walls we build around us to keep
    out the sadness also keeps out the joy.
    -Ghost-
  4. #4
    Lainaa (-Ghost- @ Heinä. 15 2005,13:40) kirjoitti
    Juuri hain pyörän JV-Motorsportista 12K km huollosta (kawa Z750), todella loistavaa työtä ja mua jopa pidettiin asiakkaana (tosin kun BikeWorldissa, kun näytän iha kakaralt ). Erittäin ystävällinen palvelu ja kun itse en moottoreista perusteita enemmän ymmärrä ni selittivät hyvin mitä oli tehty ja missä oli ollu vikaa. Pyörä pestykin
    Pieni firma mutta hoitaa hommansa kyllä viiden tähden arvosesti. Vien kyllä pyöräni huoltoon tonne seuraavankin kerran!!

    *
    Yhdyn edelliseen mielipiteeseen.

    Tulen käyttämään JV-Motorsportin huoltopalvelua myös jatkossa *

    Yleensä moottoripyörä korjaamot ovat valovuoden päässä asiakaspalvelussa ja huollossa. Verrattuna autoliikkeisiin.
    Tiedän 3 vuoden leasing auton käyttäjän kokemuksella.
    Mutta JV-Motorsport on harvinainen poikkeus *


    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  5. #5
    Hyvää kuullu ja taispa se olla kärkisijalla TM:n testissä keväällä
    Z1000 -08
  6. #6
    aiemmin kelkkaa käyttänyt jv:n huollossa tosi asiallista nyt myös hondan kanssa huollossa sitä samaa erittäin hyvää palvelua.
  7. #7
    Kahdesti olen käynyt. Erittäin ystävällinen ja rento palvelu. Pyörä pesty samantien, vaikka ei mielestäni kummallakaan kerralla edes kovin likainen ollut. Molemmilla kerroilla käytiin läpi, mitä juttuja voi tulla eteen, esim. paljonko ketjuilla ja rattailla huoltajan mielestä vielä pääsee. Eli tyytyväinen olen ollut.
  8. #8
    Itse vein juuri tänä kesänä pyöräni tuonne kun ei startannut. Vein sen juhannusta edeltävällä viikolla tiistaina sinne noin kahdeksan aikoihin illalla, porukka oli vielä paikalla, joten ei muuta kun avaimet sinne ja epämääräinen selitys mikä pyörässä vikana. Alunperin puhelimessa olivat varoitelleet että voi hyvinkin mennä vasta juhannuksen jälkeen tuon pyörän saanti, mutta kuinkas ollakkaan...seuraavana päivänä klo 16 soi puhelin ja pyörä valmis. Itse annan ainakin täydet 10 pistettä ja tulen toistekkin pyörän sinne viemään, on vielä kilometrin päässä kotoa. Ok ei vikakaan ollut iso loppujenlopuksi (hiilet vaihdettu), mutta silti...moni korjaamo olisi silti saattanut pyörää seisottaa tekemättä sille mitään.
    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  9. #9
    kolme-neljä huoltoa teettänyt, suosittelen.
    Rakastan Itseäni
  10. #10
    Kyseinen paja on tasan ainoa huolto, mikä saa koskea mun mopoon.
    Jätkillä pitää aikataulut ja hommat tehdään vähintäänkin niin kuin on sovittu!
    Täyden kympin arvoista toimintaa.
    Ja molemmathan on kisakuskeja...
  11. #11
    Jep, kaikki puhuvat täyttä asiaa! Todella hyvää palvelua ja työtä. Itse käytin 12R:n 12tkm huollossa JV:llä. KAverit ovat myös suosineet tätä pajaa.
    Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
  12. #12
    Asiallinen pulju. Pyörästä jopa tuntee, että huollossa ollaan oltu, toisin kuin eräissä muissa liikkeissä.
  13. #13
    Lainaa (vefari @ Huhti. 23 2006,20:39) kirjoitti
    Asiallinen pulju. Pyörästä jopa tuntee, että huollossa ollaan oltu, toisin kuin eräissä muissa liikkeissä.
    Täysin samaa mieltä. Asiallista ja asiantuntevaa palvelua!
    ...Höhlä...
  14. #14
    Ainaki ensivaikutelma hyvä, kun ottivat Zetorini täyteen päivään ylimääräisenä työnä huoltoon, ISOOOOO plussa
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  15. #15
    Sevenfiftystä putsattiin kaasarit, vaihdettiin öljyt, tulpat ja eturengas. Ero tuntui jo JV-Motorsportin pihasta lähtiessä. Nyt pelittää!! Kiitos pojille, jotka osaavat hommat ja asiakaspalvelun. En tule muualle viemään, ellei ole pakko.
    "Jos haluu saada on pakko antaa!"
  16. #16
    Iso kiitos jv-motorsportille ..just hain 12r 24000 huollost...Jumalauta et pelittää hyvin toi vehe...
    En aio muihin liikkeisiin täst lähtien sotkeutua....
    Suosittelen!...
  17. #17
    Mäkin käytin siellä huollossa customin, onneksi -ilmeni, että oli todella aika.

    Hyvä työ ja asiallinen palvelu, sekä kohtuullinen hinta. Oli pitkä jonotus, mutta se ompi ilmeistä, näiilä palautteilla...

    Lisätään kumminki: paskat TM:n testeistä



    ... jotain piti muistaa
  18. #18
    Kyllä ei pahaa sanottavaa ko. putiikista näin yhden huollon kokemuksella ole. Kohtapuoliin Strommi lähtee 18tkm:n huoltoon samaan paikkaan.

    En kertakaikkiaan voi muutakuin suositella...
  19. #19
    Ihan ok. Hieman jäi kaivelemaan, että koneeseen oli täytetty liikaa öljyä, ketju oli liian kireällä ja että kateruuvista oli mennyt kierteet. Annoin näistä puutteista palautteen, minkä seurauksena sain tölkin ketjurasvaa kaupan päälle. Tämä tapahtui siis Konalassa keväällä 2004. Eli ihan ok...
    ZZR 1200
  20. #20
    Jee jee ..... hyvää sanottaavaa löytyy täältäkin suunnalta , ainut kauneusvirhe oli , kun eivät huoltokirjaa siinä kiireessä muistaneet kysyä... tosin en muistanut sitä kyllä itsekään tarjota ... * Ps. Saiskohan siihen haettua vielä leiman näin puolen vuoden jälkeenkin ...???
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  21. #21
    *****-tähteä. Äijät tekevät hommansa viimesen päälle hyvin . Bandit kävi heillä 2 kertaa viime kesänä ja giksun viime huollossa (6000km) tehtiin monia pikku juttuja ilman sen suurempaa numeroa (kaasun klappi poistettu, kytkimen klappi poistettu, ketjut kiristetty, satulan pudonnut pultti lisätty, kaikkien muidenkin pulttien kireys tsekattu jne jne ... 10+) ja kaiken lisäksi heidän tuntihintansa on ihan kohtuullinen. Huollon maksun jälkeen on joka kerta jäänyt sellainen fiilis, että nyt maksoin ihan oikeasti hyvin tehdystä työstä
    ZZR-1400 2011 2014 -
    GSX-1250 FA 2011 2013 - 2014
    GSX-R1000 k8 -09 2011 - 2013
    ZX-10R -06 2010 - 2011
    Z750 -09 2009
    GSX-1300R k5 2007-2008
    GSX-R600 k5 -06 2006-2007
    Bandit 1200 S -04 2004-2005
    GS-500 2003 2003
  22. #22
    Kawa kun oli niin ei ollut epäselvyyttä siitä, minne pyöräni ensisijaisesti toimitin. Harmi vaan, ettei JV huolla myös noita italiaanovehkeitä. Huomionarvoisia juttuja JV:stä: Pyörä aina puhdas kun haet, kohtuullinen tuntiliksa, erittäin hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua, vinkkejä esim. ketjurasvoista (sanoivat esim. että vahat syövät ketjut alta aikayksikön), joustavaa maksupolitiikkaa ja muutoinkin mutkatonta meininkiä. Melko lailla täydet pongot siispä JV:lle!
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  23. #23
    Pakko kai se on jotain negatiivistakin sanoa EIVÄT HUOLLA KOTARIA

    Sen verran vakuuttunu olen bladen huoltojen jälkeen kavereiden taidoista että oikeen kerjäämällä yritin saada huoltaa mun kotarinkin, mutta ei niin ei..... ei kuulu ohjelmistoon eikä taida olla tulossakaan..... on kuulemma tarpeeksi tekemistä nykyisissäkin.



  24. #24
    Huollatin cebarin JV:llä. Asiallinen meininki enkä ainakaan toistaiseksi ole löytänyt mitään huomautettavaa. Ei öljyä katteiden sisällä tms., kuittikin oli asiallinen ja kustannusarvio & aikataulu piti.

    Kovasti varoittelivat eturenkaan olevan viimeisillä turvallisilla millin osilla ja ajettavuuden heikentyneen. On kyllä itselläkin tiedossa, mutta mielestäni tällainen huomautus kuuluu asiaan eli eipä siitä pahastua voi. Kun totesin etusen saavan luvan kelvata vielä jonkin aikaa tätä syksyä, niin toivottelivat, että pysyhän pystyssä.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  25. #25
    Itsekin olen huollattanut pyöräni heillä ja hyvin asia hoitui

    Nyt pitäisi löytää mahdollisimman hyvä paikka talvisäilytykselle. Onko kellään kokemusta heidän talvisäilytyksestä?
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  26. #26
    Lainaa (Tepe1 @ Syys. 21 2006,16:46) kirjoitti
    Itsekin olen huollattanut pyöräni heillä ja hyvin asia hoitui

    Nyt pitäisi löytää mahdollisimman hyvä paikka talvisäilytykselle. Onko kellään kokemusta heidän talvisäilytyksestä?
    JV:n talvisäilytys on ok kahden talven kokemuksella. Peli on pihalla ajovalmiina sovittuna päivänä keväällä .
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  27. #27
    Tulipa taas käytettyä pyörää tuolla ja jälleen sai loistavaa palvelua, täys kymppi kavereille.
    There shall in that time be rumors of things going astray, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment.

    At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight o'clock.
  28. #28
    Todellakin, sama täällä. Jälleen täys kymppi!!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  29. #29
    Huhu kertoo että muuttavat kevällä uusiin tiloihin...
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Köpi @ Loka. 21 2006,11:09) kirjoitti
    Huhu kertoo että muuttavat kevällä uusiin tiloihin...
    Kappas, no se tuskin aiheuttaa asiakkaille sen kummepia toimia. Varmuudella taso pysyy samana, on nimittäin ammattilaisista kyse. Keep on ROCKI´N boys!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen