Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 80:sta
  1. #31
    Kiitokset TAAS JV:n pojille.

    Homma toimii ja kahvi maistuu
  2. #32
    Ei voi tuo JV-Motorsport olla huono mesta, kun näin paljon löytyy tyytyväisiä asiakkaita. Taidan itsekkin viedä moponi huoltoon sinne!

    PS. Kaiken maailmaan CW:n perkeleet voisivat ottaa tällaisesta oppia!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  3. #33
    Harmittavasti muuttavat "jumalan selän taakse" eli Petikon peränurkkaan. Uuteen paikkaan on kulku vähän hankalampaa kuin ennen, mutta silti tulen mopoani siellä käyttämään.
  4. #34
    hmm, kuulostaa loistavalta
    Pitänee piikkistä käyttää tuolla elvytyshuollossa joskus, niin saavat tsekkailla tarkemmin kun itse tulee tehtyä.
  5. #35
    Lainaa (SeniliX @ Helmi. 12 2007,19:53) kirjoitti
    Harmittavasti muuttavat "jumalan selän taakse" eli Petikon peränurkkaan. Uuteen paikkaan on kulku vähän hankalampaa kuin ennen, mutta silti tulen mopoani siellä käyttämään.
    Eli lähemmäs muuttaa! Loistavaa
  6. #36
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Temex @ Helmi. 13 2007,10:48) kirjoitti
    Lainaa (SeniliX @ Helmi. 12 2007,19:53) kirjoitti
    Harmittavasti muuttavat "jumalan selän taakse" eli Petikon peränurkkaan. Uuteen paikkaan on kulku vähän hankalampaa kuin ennen, mutta silti tulen mopoani siellä käyttämään.
    Eli lähemmäs muuttaa! Loistavaa
    Joo, mullakin toi on kävelymatkan päässä kotoa

    Nyt vaihtu huoltopaikka kyl tonne.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #37
    Vielä lähempänä duunista
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  8. #38
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Yksi miinus : saitilla ei mailiosoitetta. Eli pitänee ottaa luuri käteen ja soitella
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #39
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 15 2007,19:50) kirjoitti
    Yksi miinus : saitilla ei mailiosoitetta. Eli pitänee ottaa luuri käteen ja soitella
    Mahtaako olla edes tietokonetta ko.pajalla?
    Taitaa olla muutenkin pojilla näpit kokoajan niin rasvassa ettei näppikseen kannata koskea. Ehkä tuonne uuteen paikkaan saadaan sihteerikin
  10. #40
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 15 2007,19:50) kirjoitti
    Yksi miinus : saitilla ei mailiosoitetta. Eli pitänee ottaa luuri käteen ja soitella
    Ei se JV-moottorspoortti olekaan mikään Ellos
    Pojat siellä rassaa mopoja, eikä ole sättimässä täällä interwebin ihmeellisessä maailmassa.
    Taitaa Jannella mennä päivät siellä uudella pajalla, että saisvat sen ajoissa auki.
  11. #41
    Jep, itse olen pari kertaa siellä huollattanut... enkä vaihda.
    Sijainti pysyy "samana" mulle onneksi!

    Ensimmäinen huolto kun tulee ZRX:ääni... -> sinne, muuta en edes mieti.
    Kiitos äijät hyvästä palvelusta ja hyvin hoidetuista huolloista.
    Mä ainakin maksan mielelläni hyvästä palvelusta!
  12. #42
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Juuri äsken varasin ajan, yllättävän lyhyt jono (1 viikko) oli.

    Palvelu puhelimitse oli ainakin asiallista ja jämptiä. Ensi viikolla voinkin sitten kertoa kokemuksia itse huollon jäljestä - mitä täältä olen lukenut niin varmasti asiallista sekin.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #43
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 26 2007,09:13) kirjoitti
    Juuri äsken varasin ajan, yllättävän lyhyt jono (1 viikko) oli.

    Palvelu puhelimitse oli ainakin asiallista ja jämptiä. Ensi viikolla voinkin sitten kertoa kokemuksia itse huollon jäljestä - mitä täältä olen lukenut niin varmasti asiallista sekin.
    Minä varasin just äsken JL-bikestä mun The Lehmälle tonnin huollon ja sain sen jo torstaiksi. Olen käyttänyt JL-bikeä sen jälkeen, kun he TM:n testissä "voittivat" huoltopaikkavertailun. Tyytyväinen olen ollut minäkin koko ajan heidän työhönsä. Saavat laittaa huollon yhteydessä Tomtomin sähköpiuhankin kiinni!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  14. #44
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 26 2007,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 26 2007,09:13) kirjoitti
    Juuri äsken varasin ajan, yllättävän lyhyt jono (1 viikko) oli.

    Palvelu puhelimitse oli ainakin asiallista ja jämptiä. Ensi viikolla voinkin sitten kertoa kokemuksia itse huollon jäljestä - mitä täältä olen lukenut niin varmasti asiallista sekin.
    Minä varasin just äsken JL-bikestä mun The Lehmälle tonnin huollon ja sain sen jo torstaiksi. Olen käyttänyt JL-bikeä sen jälkeen, kun he TM:n testissä "voittivat" huoltopaikkavertailun. Tyytyväinen olen ollut minäkin koko ajan heidän työhönsä. Saavat laittaa huollon yhteydessä Tomtomin sähköpiuhankin kiinni!
    Mä ny vaihdoin JL-Bikesta:stä juuri pois, edellisen huollon noudon yhteydessä saatu palvelu oli sen verta epämääräistä että koitetaan JV-Motorsportsia :tä nyt. On vielä lähempänäkin ja vielä lähenee kun muuttavat kuukauden päästä ihan kulmille.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #45
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 26 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 26 2007,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 26 2007,09:13) kirjoitti
    Juuri äsken varasin ajan, yllättävän lyhyt jono (1 viikko) oli.

    Palvelu puhelimitse oli ainakin asiallista ja jämptiä. Ensi viikolla voinkin sitten kertoa kokemuksia itse huollon jäljestä - mitä täältä olen lukenut niin varmasti asiallista sekin.
    Minä varasin just äsken JL-bikestä mun The Lehmälle tonnin huollon ja sain sen jo torstaiksi. Olen käyttänyt JL-bikeä sen jälkeen, kun he TM:n testissä "voittivat" huoltopaikkavertailun. Tyytyväinen olen ollut minäkin koko ajan heidän työhönsä. Saavat laittaa huollon yhteydessä Tomtomin sähköpiuhankin kiinni!
    Mä ny vaihdoin JL-Bikesta:stä juuri pois, edellisen huollon noudon yhteydessä saatu palvelu oli sen verta epämääräistä että koitetaan JV-Motorsportsia :tä nyt. On vielä lähempänäkin ja vielä lähenee kun muuttavat kuukauden päästä ihan kulmille.
    NOUTO? Kuuluuko moinen "yleensä" huoltopaikkojen palveluun? Uutta mulle....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #46
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 26 2007,09:57) kirjoitti
    NOUTO? Kuuluuko moinen "yleensä" huoltopaikkojen palveluun? Uutta mulle....
    Niin, minulla ainakin on tapana noutaa pyöräni huollosta.

    Muttajoo takasin asiaan, pyörä jätetty hetki sitten JV:lle huoltoon ja ensivaikutelma livenä oli todella asiallinen. Huomenna sitten nähdään lisää...

    Olihan hankalassa paikassa tuo mesta, vaikka tiesin suunnilleen missä kyseinen huolto about sijaitsee niin tuli edestakas katua ajeltua kunnes tajusin mennä sieltä pihan perältä talon takaa katsomaan...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #47
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 02 2007,16:40) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 26 2007,09:57) kirjoitti
    NOUTO? Kuuluuko moinen "yleensä" huoltopaikkojen palveluun? Uutta mulle....
    Niin, minulla ainakin on tapana noutaa pyöräni huollosta.

    Muttajoo takasin asiaan, pyörä jätetty hetki sitten JV:lle huoltoon ja ensivaikutelma livenä oli todella asiallinen. Huomenna sitten nähdään lisää...

    Olihan hankalassa paikassa tuo mesta, vaikka tiesin suunnilleen missä kyseinen huolto about sijaitsee niin tuli edestakas katua ajeltua kunnes tajusin mennä sieltä pihan perältä talon takaa katsomaan...
    Mää tarkoitin/luulin, että joku Hemmo NOUTAA mopon asiakkaalta! Käärinväsitys! Pahoitteluni!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  18. #48
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nonnih, mopo haettu huollosta ja kyllä nyt pyörälleni löytyi uusi huoltopaikka selkeästi - toiminta todella asiallista.

    + Varaukset toimi hyvin
    + Pyörän vastaanotto ja luovutus asiantuntevaa, selkeästi selitettiin mitä pyörälle oli mm tehty ja vastailtiin kysymyksiin
    + Huoltokohteet ainakin pikaisella tutkinnalla vaikuttivat olevan hoidettu huolella
    + Muutama "ylimääräinen" homma huomattu ja korjattu veloituksetta
    + Vaikka huoltokohteet lisääntyivät alkup varauksesta (parilla tunnilla) hoitui kaikki hienosti ja vielä varattuna päivänä vaikka on sesonki
    + Lasku selkeä ja hyvin eritelty

    - ei mahdollista varata huoltoa sähköpostitse tai verkosta
    - Puhelinnumerosta vastaa yleensä faxi - voisi olla omassa numerossaan

    Hintataso ihan normaalia luokkaa.

    Ei harmita ollenkaan että muuttavat vielä lähemmäksi meikäläistä nyt 1.5. - toivottavasti tossa uudessa toimipisteessä olisi joku kaffenurkka jossa pikahuoltoa / huollosta kyytiä kotiin odotteleva voisi hörppästä vaikka kupin sumppia ettei tarvisi pihalla kiviä potkia ja bostailla.

    Toivottavasti tulevat vierailut JV:ssä ovat yhtä miellyttäviä kuin tämä oli.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  19. #49
    muutamia pikkujuttuja olen käynyt huollattamassa JV:llä ja kohdallani on ollut suorastaan esimerkillisen toimivaa heidän huoltonsa ja palvelunsa. JV ite ajaa kisaa supersporteissa ja sain eräänäkin kertana kivoja vinkkejä kawan jousituksen säätämiseen ylimääräisenä palveluna kun satuin kysäisemään. samoin JV on ollut sumekolla korjaamopomona, tuntuu tuntevan kawat kuin vain voi tuntea.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #50
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 03 2007,21:41) kirjoitti
    Nonnih, mopo haettu huollosta ja kyllä nyt pyörälleni löytyi uusi huoltopaikka selkeästi - toiminta todella asiallista.

    + Varaukset toimi hyvin
    + Pyörän vastaanotto ja luovutus asiantuntevaa, selkeästi selitettiin mitä pyörälle oli mm tehty ja vastailtiin kysymyksiin
    + Huoltokohteet ainakin pikaisella tutkinnalla vaikuttivat olevan hoidettu huolella
    + Muutama "ylimääräinen" homma huomattu ja korjattu veloituksetta
    + Vaikka huoltokohteet lisääntyivät alkup varauksesta (parilla tunnilla) hoitui kaikki hienosti ja vielä varattuna päivänä vaikka on sesonki
    + Lasku selkeä ja hyvin eritelty

    - ei mahdollista varata huoltoa sähköpostitse tai verkosta
    - Puhelinnumerosta vastaa yleensä faxi - voisi olla omassa numerossaan

    Hintataso ihan normaalia luokkaa.

    Ei harmita ollenkaan että muuttavat vielä lähemmäksi meikäläistä nyt 1.5. - toivottavasti tossa uudessa toimipisteessä olisi joku kaffenurkka jossa pikahuoltoa / huollosta kyytiä kotiin odotteleva voisi hörppästä vaikka kupin sumppia ettei tarvisi pihalla kiviä potkia ja bostailla.

    Toivottavasti tulevat vierailut JV:ssä ovat yhtä miellyttäviä kuin tämä oli.
    Juuri näin ....huolto toimii ,niinkuin sen pitääkin Ja eiköhän ne sinne Petikon toimipisteseen kaffekoneen saa järkättyä kunhan muuttokiireiltään vaan kerkeävät ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  21. #51
    Kyllä voi vaan plussia antaa.
    Jeppistä
  22. #52
    Ittellä ollut tonnin huolto siellä ja tyytyväinen oon ollu. Nytte pyörä on jv-motorsportin pihalla oottamassa kaatumiskorjausta (pannutin lauantaina). Toivottavasti pojilla irtoaa sen verran aikaa kiireiden keskellä siihen pyörääni.
  23. #53
    Tuli tuossa viime viikolla haettua pyörä jiiveeltä. Nopeaa toimintaa jv:n pojilta. Viiveet mitkä oli johtuivat vakuutusyhtiöstä ja osien toimituksessa (sumeko). Pyörä koottiin heti kun osat saapuivat.
    Kiitoksia
  24. #54
    Metura Motors/Lehmuskoski huolsi XX'ääni aiemmin eräässä toisessa liikkeessä ja hyvä palvelu jatkui eilen omassa putiikissaan. 2001'n etupää parani huomattavasti kun stefojen vaihdon yhteydessä putsattin pumput ja pantiin uudet öljyt. Aiemmin sisällä oli jo Öhlinsin jouset. Kalenterista löytyy vielä hyvin huoltoaikoja, suosittelen.

    http://www.metura-motors.fi/index.html
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  25. #55
    Kiitokset JV-Motorsportille minultakin! Omiin aikaisempiin ja muilta kuultuihin huoltokokemuksiin(muissa paikoissa) verrattuna oli erinomaista toimintaa. Pyörästä tosiaankin huomasi, että huollossa on käyty ja sellaisiakin asioita oli säädetty parempaan suuntaan, mihin ei itse aikaisemmin ole tullut kiinnitettyä huomiota.

    Huoltoajankin sai kaikesta kiireestä huolimatta vajaan viikon varoitusajalla. Eli jatkossakin huollatan pyöräni tuolla..
  26. #56
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt on taas viety mopo JV:lle odottamaan huomista 24tkm "isoahuoltoa". Palvelu oli mopoa vietäessä taas asiallista, huomenna sitten saa loppukuvan kokonaisuudesta.

    Onhan firma nostanut ainakin ilmeellisesti tasoaan kun pääsivät noihin uusiin tiloihin
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #57
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pyörä haettu JV:ltä ja homma toimi taas loppuun asti kuin rasvattu, täysi 10.

    Mopo oli asiallisesti huollettu, venojen mittausarvot tulivat kuin apteekin hyllyltä kysymättä, ohjausiskarista olivat löytäneet pientä väljyyttä + muita pikkujuttuja. Hinta-arviokin piti ja taisi jokusella eurolla tippuakin - myös lasku oli tuttuun tapaan hyvin eritelty ja selkeä.

    Harvemmin lähtee pyöränhuollosta suu muikeana, tuonne menee busa jatkossakin.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  28. #58
    Pyörä kävi taasen JV:llä huollossa ja jälleen täydet pisteet huollon ja asioinnin sujuvuudesta
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  29. #59
    Oma pyörä kävi JV:llä huollossa ja ei ole muuta kun hyvää sanottavaa palvelusta. Eipä tarvii miettiä missä huollattaa pyöräänsä tulevaisuudessa. Iso kiitos, pyörä toimii mahtavasti!
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  30.  
  31. #60
    JV:n toiminta on ollut erinomaista niinä muutamina kertoina kun on asiantuntevaa apua kaivannut. Pääsääntöisesti huollan laitteeni itse, mutta aina ei aika/vehkeet riitä. Huomionarvoista varsinkin on se että viitsivät soitella perään jos jotain muutakin kuin sovittu homma löytyy ja kyselevät tehdäänkö samalla ja mitä tulisi maksamaan. Kalustoa pois hakiessa tuntuu saavan hyviä vinkkejä vaikka ei aina tajuaisi niitä kyselläkkään. Huoltoliikkeenä yksi valopilkku (muutaman muun lisäksi) muuten aika harmaassa massassa. Suosittelen!
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen