Katso äänestykset tulokset: Vedätätkö kovempaa, kun kaveri on mukana? - (siis omalla pyörällään)

Äänestäjät
195. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä

    65 33,33%
  • En

    63 32,31%
  • Jaa-a, Hipoo rimaa.

    60 30,77%
  • En, En ja EN!

    7 3,59%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    Siinäpä se. Vedätättekö kovempaa, kun kaveri on mukana? Kyllä sitä jokaisella kannattaa miettiä, että "Minäkö?"
  2. #2
    Kylla sillon kun laumalla buelleja paivaksi ajamaan mennaan, niin kovaa ajetaan, itsekseen yleensa kovin rauhallisemmin.

    En pida huonona asiana, kun on kokeneemmat kuskit edessa, voi katsoa ajolinjoja yms, ja kun on kuitenkin sopimus etta odotellaan sitten hitaampaa jos on tarve. Ja etsitaan sitten kadonneita pitkin vuoristoa (tatakin kayny..)

    Mie oon oppinu tuolleen paljon


    Mut riippuu kylla kavereista, muut sit tuppaa olemaan harrikkakuskeja, niitten kans pitaa pysya jonon viimeisena niin voi vaikka pujotella etta pysyy hereilla
  3. #3
    Isommassa porukassa tulee kyllä kaahattua silloin tällöin. Syy löytyy yksinkertaisesti siitä, että isommassa porukassa voi "vähän kokeilla" ja riski saada sakot on isolla porukalla huomattavasti pienempi kuin yksin ajaessa. Niitä kuuluisia viimeisiä sanoja, ei ne mulle mitään anna kun ei ne huomaa mua sieltä viidenkymmenen pyörän seasta...

    Pienemmät porukat ovatkin sitten jonkinmoinen ongelma kun niissä monet ajavat todella kovaa, mutta itse en oikein viitsi ottaa riskiä kun pysäytystilanteessa kaikkien sakottaminen onnistuu kovin helposti kun pyöriä on vain muutama.
  4. #4
    Kyllä sitä varmaan tutussa porukassa tulee vedätettyä kovempaa, sillon ei parane kun ei tiedä millaisia kuskeja siellä edessä tai takana on.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
  5. #5
    kaverin kans reissatessa tulee ajettua lujaa, mut ollaanki vähän pöhköjä! yksinään ku ajelee niin paljon rauhallisemmin!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  6. #6
  7. #7
    Pakko myöntää et porukas tyhmyys tiivistyy, ja on välil vähän pakko näyttää kavereil et kui mennään, tai sit ottaa mallii muilta.
    Busa -03
  8. #8
    Tähän mennessä voisin melkein vastata, että en aja lujempaa kaverin läsnäollessa.. Ajan aina täysiä!!
    Tosin nyt ehkä vois jo rajottaa, laittaapi tuo kortittomuus nimittäin vähän miettimään ;)
    Pieru kertoo paskan laadun
  9. #9
    Nojoo se on siinä ja siinä, en omasta mielestäni aja lujempaa mutta tulee välillä tehtyä hommia mitä ei pitäisi tehdä Noh mutta kimpassa tyhmyys tiivistyy ja se pätee tähänkin. Tietenkin riippuu tilanteesta. Mennään saariselällä porukassa 11mopotinta. 10 Customia ja minä zetorilla ja olen kartan lukija. elikkäs eikös jono liiku aina etummaisen vauhtia
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
  10. #10
    Välillä rauhallisesti ja välillä vähän vähemmän rauhallisesti
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  11. #11
    Kyllä kylmä fakta vaan on että porukassa tyhmyys tivistyy onneks joskus se järki vaan voittaa.Sais tapahtua vaan vähän useamin *
  12. #12
    Yleensä joudun letkan hännille,kuulemma haisen pahalle *...ilmeisesti vihjailevat öljyn katkusta *...eipä ole ollut vielä sellaista reissua ettei ole joutunut ajamaan melko lujaa pysyäkseen mukana ,tosin syy vauhtiin on se kun joutuu toisinaan odottammaan ohituspaikaa jne...jos vaikka pari kaveria joutu odottammaan ohitus tilaisuutta,letkan vetäjä on kaukana,äkkiä vehähtää noin välimatkat.yleensä sovittu matkavauhti silti hännillä joutuu ajaan lujempaa...kuin yksin ajellessa.
  13. #13
    Eiköhän se vauhti porukassa nouse... Ellei sitten joku maltillinen kuski vedä letkaa.
    Pain is just weakness leaving the body
  14. #14
    Enpä juuri - kavereiden kans tulee ajettua yleensä melkolailla samoja nopeuksia kuin yksikseenkin. Ja jos jotakuta reissussa alkaa kutittaa mennä vauhdikkaammin niin siitä vaan, treffataan sitten jossain myöhempänä...

    Letka-ajoa en harrasta just siitä syystä, että siellä ajajilla on niin kova tarve vetää eniten, poislukien jotkut harvat kerrat customletkassa jossa samanmieliset ajajat... mutta hikipäässä tuupatessa multa menee nautinto. Ja menen muutenkin mieluiten omia polkujani...



  15. #15
    Tahti yleensä hiukka kiristyy Mutta yritän pitää järjen mukana....
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  16. #16
    jaa mää vai?
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  17. #17
    Välillä tulee nostettua vauhtia n. 10km/h mutta ei kuitenkaan kauheasti.
    RSV Mille
  18. #18
    tottakai, että pysyy kaverin perässä...
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  19. #19
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 12 2005,08:11) kirjoitti
    Eiköhän se vauhti porukassa nouse... Ellei sitten joku maltillinen kuski vedä letkaa.
    Näin käy. Molemmista vaihtoehdoista on kokemusta.

    "(very) high speed matkailua"
  20. #20
    Kylläpä se vauhti helposti nousee kaverin kanssa, on pieniä vetoja välillä, yksin tuolla maantiellä ei tulé kyllä vedäteltyä korkeintaan levikkeeltä lähdettyä tai rampilta ulos tullessa.
    Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
  21. #21
    Myönnetään et hiukan pitää koittaa. Mut ei pitkiä siivuja vaan sellasii pienii nykäisyjä
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  22. #22
    Pakko myöntää et kyllä sitä tulee väillä vähän kokeiltua
    elämä on yllätyksiä täynnä, aamulla on krapula!
  23. #23
    Kyllähän sitä velipojan kanssa tulee vedettyä välillä reippaamminkin mutta ei se kova meno edellytä että joku on mukana. Kyllä mä yksinkin osaan... *



    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
  24. #24
    En vedätä, kaverit vedättää mua.

    ...Vai vedätinköhän nyt..?
  25. #25
    osalla kavereista on vielä kevareita niin eivät poloiset pysy perässä jos kovempaa ajaa
  26. #26
  27. #27
    En ainakaan tietoisesti. Kai.
    Aika kuluu - niin minäkin
  28. #28
    Riippuu kyllä kaverista. Toki muutamien kanssa huomaa, että tulee vedettyä hieman kovempaa. Hillityn hallitun rajoissa tietenkin...
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  29. #29
    Pakkohan sitä on vähä vedättää et muiden mukana pysyy Sit jos on sellanen tilanne, et mä ajan edellä, niin aika nopeesti sieltä porukasta joku tulee ohi, oon vissiin liian hidas
  30.  
  31. #30
    Enska pätkällä se kaveri kyllä kummasti tuo turvallisuudentunnetta, ja se taas nostaa vauhtia.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen