Katso äänestykset tulokset: Vedätätkö kovempaa, kun kaveri on mukana? - (siis omalla pyörällään)

Äänestäjät
195. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä

    65 33,33%
  • En

    63 32,31%
  • Jaa-a, Hipoo rimaa.

    60 30,77%
  • En, En ja EN!

    7 3,59%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Josse kaveri ols kyytissä nii sitten vois hiastua vauhti, muuten sama matkavauhti ku yksinnii. YYA soppari on hjuva: jos kaveria sattuu v***ttaan liian hias matkafaartti, on hyvä ja menee ohitte ja painelee omaa vauhtiaan sovittua reittiä niin pitkälle, kun matka jatkuu suoraa linjaa - kun on tarkotus kääntyä jostain jonnekin, jäähään hitaampaa ootteleen, mikäli on tarpeen - näin molempaiset saa ajella itelle mieluisaa vauhtia, eikä ketuta, jos kivalla kurvipätkällä ei mimmi piä tarpeeksi vauhtia pikkusuzzulla

    Toiminu tähän asti ja saa toimia vastakin
    *s'on valuvika jos kypärä puristaa päätä*
  2. #32
    No, samaa tahtia mennään kun muutenkin. Eli kympin verran yli tai sinne suuntaan... Mulla kun ei taida ajokavereissakaan oikeen kaahareita löytyä.
  3. #33
  4. #34
    Kyllä. Kaikki kun ajaa kovempaa ku mä... Ja jotenki helpompi ajaa jonku perässä ku mennä keulilla... Ja perässä ku menee, ni pitää koittaa aina josko sitä pysyis ees näköetäisyydellä
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  5. #35
    Lainaa (-DaZuissi- @ Heinä. 12 2005,14:34) kirjoitti
    Kyllähän sitä velipojan kanssa tulee vedettyä välillä reippaamminkin mutta ei se kova meno edellytä että joku on mukana. Kyllä mä yksinkin osaan... *
    Tulin vastanneeks että siinä ja siinä mutta nyt ku tarkemmin miettii ni kyllä sitä tulee vedettyä sellasia sopivia kova vauhtisia rypäyskiä ku pitää näyttää tolle veljelle että mistä kawa kusee Mutta kyllä sitä ku sille päälle sattuu nii yksinkin päästää menemään.
    Kawa ZX-7R vm.02
  6. #36
    Kyllä se matkavauhti on ihan sama olin sitten yksin tai kaverin kanssa liikenteessä eli riittävä.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  7. #37
    Jokaisella kaverilla on pyörässä tuplaten heppoja omaan verratuna, joten eipä tarvii lähteä elvistelemään siinä joukossa, ihan samaa tahtia vedän yksin ja porukassa, ehkä porukassa jopa hieman hillitymmin.
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

    Honda Transalp XL 700V
  8. #38
    riippuu hyvin pitkälti kaverista mutta jos kaveri ajaa kovempaa niin eihän sitä jälkeen sovi jäädä
    somewhere out there
  9.  
  10. #39
    En myönnä, mutta mukana pysyn ...
    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12