Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tossa ois yksi suomalainen välittäjä tarjoomassa 98'a GSX-F 600:sta jolla on "mittarin" mukaan ajettu 32tkm, renkaat uudet ja ketjutkin kuulostaa olevan kunnossa ja muutenkin tää välittäjä kehuu pyörän olevan virheetön. Sama vanhan virsi, minä tuon saksasta vaan hyviä pyöriä...

    Toki tuo kaveri sitten hyviä tahi huonoja pyöriä, niin noista todellisista kilometreistähän ei voi tietää, kun on saksan tuontipyörästä kyse. Toisaalta eihän näistä soomi pyöristäkään aina voi täysin varma olla..

    Toi hinta siinä houkuttelis kovasti. Tax-freena hinta ois houkuttelevat 3000eur. Eli minun matikalla tuo pyörä maksais rekisteröitynä suomessa n. 4500 eur. Ne jotka ovat hioneet vastaavan laisia kauppoja välittäjien kanssa, niin mitä minun pitää varmistaa ja missä seikoissa olla muuten vaan tarkkana, jos rupeen tosta raaserista tosissaan kauppaa tekemään.

    Niin ja tuleeko mieleen mitä tuosta pyörästä kannattas pyrkiä selvittämään, ennen kuin se on pihassa.

  2. #2
    Tapauskohtastahan se.

    Itte ostin GSX-R 600 -97 24 tkm ja hyvin toimi. Kunnes piti mopoa vaihtaa, sillon huomaa eron mikä on saksatuotu ja mikä ei, ainakin joillain myyjillä...
    --
    jiji
  3. #3
    Lainaa (jiji @ Heinä. 09 2005,22:52) kirjoitti
    Tapauskohtastahan se.

    Itte ostin GSX-R 600 -97 24 tkm ja hyvin toimi. Kunnes piti mopoa vaihtaa, sillon huomaa eron mikä on saksatuotu ja mikä ei, ainakin joillain myyjillä...
    Joo, jotkut kauppiaat jopa pitää noita Saksa -pyöriä näitä "suomipyöriä" parempina.

    Ite tuonu ja tuotattanu omaan käyttöön 4 pyörää Saksanmaalta, eikä ole ikinä ollu mitää vaikeutta niitä kaupata eteenpäin.

    Eikä noi "suomipyörien" kilometrit sen paremmin pidä paikkaansa. Tuntuu jotkut "Sigmattaman" pyöränsä jottei tuu kilsoja tauluun....
  4. #4
    Saattaa noita helmiä joukostä löytyä. Esim. 8400 km ajettu vm. -95 pyörä. Alkuperäiset renkaat paikallaan ja pyörä uuden veroinen. Täydellinen huoltokirja. Hinta = lähes ilmainen Suomen 50 tkm ajettuihin vastaaviin verrattuna. Jälleenmyyntiarvo = enemmän kuin ostaessa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #5
    Minusta on kans alkanut tuntua siltä, kun olen näitä suomenpyöriä kolunnut läpi, että niiden kilometrit arveluttaa.. Onko tiedoss hyviä ja luotettavia välittäjiä?

  6. #6
    Mulla on -88 mallin GSX 600 F, tuotu Italiasta(?!) -90 luvulla Suomeen. Mistään muusta en ole huomannut ensirekisteröintimaata kuin rekisteriotteesta.

    Toki nyt mentiin jo aika kauas alkuperäisen kysyjän pyörästä, mutta että näinkin pitkän ajan jälkeen tuontipyörä pelaa ihan kuin mikä tahansa muukin.

    Ja miksi ei pelaisi?

    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  7. #7
    Olen tuossa käynyt läpi ison läjän näitä pyörien välittäjiä. Muutamista välittäjistä olen jo saanutkin kommentteja, mutta nyt löysin yhden välittäjän lisää. Eli onko kellään kokemuksia Imatralaisesta välittäjästä nimeltä mimoto.

  8. #8
    Mä tilasin Mimoton kautta pyörän Belgiasta. Toimitus oli nopeasti, mutta pyörä ei aivan vastannut odotuksia ( vaara aina kun ostaa sikaa säkissä / pyörää näkemättä). Halusin purkaa kaupan ja asian kanssa ei tullut mitään ongelmia, rahat takaisin ja uutta etsimään. Nettisivuilla kaveri lupaa mahdollisuuden kaupan purkuun ja pitää myös lupauksensa. Mulla jäi Mimotosta aivan positiivinen kuva, vaikka nykyinen pyörä onkin suomipyörä ja muualta ostettu, mutta jos olisin vaihtamassa ja Mimotolla olisi sopiva voisin aivan hyvin ostaa sieltä tuontipyörän. Enemmän minulla on ollut ongelmia "perinteisten" pyöräliikkeiden kanssa.
  9. #9
    Joo huomasin itsekkin, että liikkeellä on 7- päivän palautusoikeus pyörille. Mukava kuulla, että se toimii. Mikä muuten aiheutti sen pettymyksen, että pyörä jäi sillon sieltä mimotosta ostamatta?
  10. #10
    Jälkikäteen ajatellen varmaankin suurin vaikuttaja oli edellinen pyöräkauppani, jossa kyllä sain suut, korvat ja kourat täyteen sitä itteään. Tämän seurauksena olin tullut varmaankin jo ylivarovaiseksi pyörien suhteen. Mutta belgian pyörässä oli kaikenlaista pikkuongelmaa, josta ajattelin ettei se ollut "hyvästä" kodista kotoisin. Todennäköisesti pyörä oli seissyt pitkään belgiassa ja siitä johtui pikkuviat. Mutta yhden epäonnistuneen kaupan jälkeen olen päättänyt olla erityisen varovainen.
  11. #11
    Mulla ei ole epäonnistunutta kauppaa takana, mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen myös aika varovainen, koska en haluaisi kokea sitä ensimmäistä epäonnistunutta kauppaa, jossa kaikki vastustaa Mikä pyörä oli kyseessä, joka tuolloin jäi liikkeeseen?
  12. #12
    Lainaa (Suzuki GSX-F 600 @ Heinä. 09 2005,22:40) kirjoitti
    Toi hinta siinä houkuttelis kovasti. Tax-freena hinta ois houkuttelevat 3000eur. Eli minun matikalla tuo pyörä maksais rekisteröitynä suomessa n. 4500 eur.
    KALLIS!!!
  13. #13
  14. #14
    Velipojalla taitaa olla pikkurosmo -98 (GSF 600) vielä myytävänä jos vaikka kiinnostaisi ::: http://www.verkkotori.com/mporg/haku...lmoitusID=6754
    Numero selkään ja baanalle, Jawa on luotu miehille.....
  15. #15
    Olen pääasiassa etsinyt kyllä GSX-F:ä, mutta pitänee miettiä. Kommentoikaa nyt muutkin onko toi 4500 ekeä rekisteröitynä tollasesta edellä mainitusta GSX-F:stä paljon, vähän vai sopivasti? Pyörällä olikin ajettu jo 42tkm eikä ton ensimmäisen viestin 32tkm, niin kuin olin luullut..



  16. #16
    ootko käyny saksalaisilla sivuilla katsomassa mitä tollaset maksaa siellä? Noi välittäjien "tax free" hinnat on välillä aika reilusti yläkantissa, kun vertaa noihin saksan myyntihintoihin. Toki täytyy välittäjänkin leipänsä tienata, mut kohtuus sais kyl olla voiton tavoittelussakin. Vaan eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
  17.  
  18. #17
    Motoscout.de ja ylläri miten saisi uutta pyörää suhteessa sen hintaan.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>