Sivu: 1 / 36:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1053:sta
  1. #1
    No niin tuli hommattua kyseinen pyörä joten kertokaapa käyttö kokemuksia kyseisestä pyörästä, millainen peli on, huollon hintoja ja huollon toimivuus, kulutus, vikoja onko niitä, ja mitä nyt pyörästä mieleen tulee.

    Mistä kannattaisi ostaa Slip-On vaimentajat, (toisin sanoen mistä huokeasti) Akrapovicilta ainakin löytyy mutta hintakin on kohdallaan, kuvia olen nähnyt Devilin vaimentajista mutta valmistajan sivut eivät tunnistaneet uutta FZ mallia.
  2. #2
    Moi!

    Onnittelut pyörästäsi! Ostitko uuden vai käytetyn?

    Päivitin juuri kirjanpitoni polttoainekuluista. Mittavirheitä tietysti tulee yksittäisten tankkausten kohdalla, mutta koko kauden kulutus on tarkka. Eli mulla keskiarvo on 5,69 l/100km ja pienin kulutus 4,79 l/100km ja suurin 6,80 l/100km.

    Tutustu ihan rauhassa pyörääsi, sitä ehtii revitellä sitten myöhemminkin. Täähän ei kovin paljon hönkäile alle 8000 rpm, ja taas 10000 - 13000 repii aika kiitettävästi eli varovaisuutta ja malttia yhteisen taipaleen alkuhetkiin. Ongelma on tietty myös se, että stop-merkin takaa satasen rajoitustielle taitaa olla ainoa paikka, missä voi laillisesti tällä pyörällä kiihdytellä kovaa.

    Opettele käyttämään vaihteita: tämä ei ole mikään vääntöhirmu ja ohjusohituksiin on pakko tiputtaa pykäliä aika paljon. Mutta jos et haluaisi vaihdella vaihteita, niin sähän istuisit dösän takapenkillä, eikö totta?

    Ykkönen riittää mittarinopeutta n. 102 km/h, kakkonen n. 145 km/h ja kolmonen n. 189 km/h, nää nyt on jotenkin sinnepäin, en ole viitsinyt tarkistaa kuin tuon ykkösen ajamalla rajoitinta vasten, rajoittaja pätkii sitä nopeutta aika epämiellyttävästi töksäytellen. Toihan nopeusmittari ei aina ehdi pysyä mukana, mun ennätys on kun rajoittaja tuli ykkösellä vastaan km/h-lukemalla 90, ei ollut siis nopeus ehtinyt päivittyä. Pitäisi vissiin opetella sitä rundimittaria käyttämään, mutten ole vielä päättänyt, onko se kiekkomittari pelkästään surkea vai onko siinä muutakin huonoutta.

    Niin, eli siis jos ohittelet kutosella ja sitten kirjoittelet tänne: "eihän tää lehmä mihinkään kiihdy", niin sympatiaa ei heru!

    Eiköhän nuo huollot toimi, kannattaisi varmaan etsiä hyväksi tiedetty Yamaha-huolto paikkakunnaltasi ja yrittää pitää siihen sitten suhteita yllä.

    Turvallisia kilometrejä ja muista tarkistella ilmanpaineita ja renkaita!

    Ystävällisin terveisin "EilenKahdeksanMetallibiittiäRenkaistaanKaivan ut"



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #3
    Lainaa (crashpad @ Heinä. 08 2005,10:00) kirjoitti
    No niin tuli hommattua kyseinen pyörä joten kertokaapa käyttö kokemuksia kyseisestä pyörästä, millainen peli on, huollon hintoja ja huollon toimivuus, kulutus, vikoja onko niitä, ja mitä nyt pyörästä mieleen tulee.

    Mistä kannattaisi ostaa Slip-On vaimentajat, (toisin sanoen mistä huokeasti) Akrapovicilta ainakin löytyy mutta hintakin on kohdallaan, kuvia olen nähnyt Devilin vaimentajista mutta valmistajan sivut eivät tunnistaneet uutta FZ mallia.
    Leovincellä on erittäin aistikkaat ja tyylikkäät vaimentimet FZ6:een. Kyseessä on e-hyväksytyt vaimentimet, joista saa huilut poistamalla race-vaimentimet. Hintaa oli alkaen jotain 500-600 € paikkeilla muistaakseni.

    Titaanisia (kuvassa hiilarit) pyörittelin käsissäni ja näyttivät todella makeilta! *



    Toki muitakin on, mutta en tiedä niistä sen enempää.



  4. #4
    Mites muuten tuo kate tossa suojaa tuulelta?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  5. #5
    Lainaa (Ressa @ Heinä. 09 2005,14:34) kirjoitti
    Mites muuten tuo kate tossa suojaa tuulelta?
    No suojaahan se. Mihin se ilmavirta tulee, se on taasen eri asia...

    Mun pituudella (184 cm) ja kohtuuryhdikkäällä ajoasennolla (ei nyt ainakaan kyyristelyä tankin päällä) ilmavirta tulee rintakehään (yläosaan) tai kaulaan. Jos mä kohottaudun maantiellä vähäsen - ryhti "rautakankiasentoon" ja kaula "kurkiasentoon" - niin kaikki pyörteilyäänet lakkaa.

    Toi pleksin ilmavirta ei mua sinänsä haittaa (käytän korvatulppia), mutta äänitaso on tietysti korkeampi.

    Mutta ei mua haittaisi sekään, että pleksi olisi säädettävä: säätäisin tuon ilmavirran tulemaan noin 6 - 7 cm alemmaksi.

    Tuossa katteessa on peilin jalkojen vieressä tuommoiset väkäset, siinä ajovalojen "yläsilmäkulmassa". Ne on suunniteltu suojaamaan kädet stongalla ilmavirralta ja toimii kuin tauti: kädet on suojassa ajon aikana ja ajohanskoissa ei jälkiäkään hyttysistä.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  6. #6
    Hyvin pelittää... ehtis vaan ajamaan
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
  7. #7
    Oli se niin hyvä, että myin äkkiä pois! ( ja ei tarvi sitten aivan tosissaan taas tätä ottaa...)
    aina noit menee...noit menee aina.
  8. #8
    Käytettynä tuli ostettua viime vuoden malli, n. 2000km ajettuna, tänään pitäisi pyörä saada, kyllä kulku varmasti riittää kun Kawan KLE:n siihen vaihtaa, mutta ruokahaluhan kasvaa syödessä, kun hetken sillä kurvailee niin tottuuhan siihen, toivottavasti ei.

    Mistä noita LeoVincen vaimentajia saa ? Yritin pikkaisen etsiä netistä mutta ainakin täällä pääkaupunkiseudulla ei tuntunut olevan monella myynnissä, on nuo vaimentajien vaihto ihan tee-se-itse miehelle mahdollista ?
  9. #9
    Lainaa (crashpad @ Heinä. 11 2005,12:55) kirjoitti
    Käytettynä tuli ostettua viime vuoden malli, n. 2000km ajettuna
    Toi on siitä hyvä, että sisäänajo just tehty: mm. kytkin pitäisi olla iisimpi. Myös tietyt vibrat jne.

    Ohjekirja neuvoo säätämään kytkinkahvan pään vapaaliikkeen 10 - 15 millimetriin. Minun mielestäni kytkin on helpompi käyttää, jos sen vapaaliikkeen säätää noin 4 - 5 millimetriin. Se "ottava" liikealue on hyvin lyhyt ja toi säätö on tuntunut paremmalta. Kokeile itse (ja tietysti siinä pitää olla jonkin verran sitä "klappia", jottei kytkin luistele koko aikaa ).

    Tyhjäkäynnillä jos yrität laittaa kakkoselta ykköselle yli 20 km/h:n nopeudessa, niin laatikko saattaa potkaista takaisin, eli vaihde meneekin vapaalle. Kerran meinasin kaatua, kun korttelin kulman taitossa ei vaihdetta ollutkaan silmässä...
    ... eli joko määrätietoinen kakkonen -> ykkönen polkaisu alle 20:n nopeudessa tai sitten jos nopeutta yli 20 km/h, niin kaasulla kierrokset kohdalleen. Tää nyt oli itsestään selvä asia, mutta ei vara venettä kaada, laatikko tuntuu nääs muuten tosi sulavalta ja helpolta.

    Kirjoittele tähän threadiin tuntumuksiasi sitten kun satulasta maltat laskeutua...


    PS. Ai niin, jos ostit sen nopeamman värin, niin meillä on samanlaiset prätkät!



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  10. #10
    No niin pyörä saatiin ja hyvältä tuntuu, ainoastaan näillä epätavallisilla helteillä vaimentajat kuumenevat aikalailla kaupunkiliikenteessä. Pyörä tuntuu tosi vakaalta ajaa ns. normaalissa ajossa, jarrut on hyvät, kone tuntuu myös tosi mutkattomalta ja kulkee aivan riittävästi "tällä hetkellä".
    Viikonloppuna lähden pyörällä K-Suomeen kilometrejä tulee noin 700-850km joten silloin ollaan taas vähän viisaampia.

    Vaimentajissahan on katalysaattorit joten jos ne vaihtaisi ns. Sport vaimentajiin niissähän ei ole katalysaattoreita joten vaimentajien ei pitäisi kuumeta noin paljon?

    Aino kauneus virhe pyörässä on naarmu pleksissä mutta ei se ajoa haittaa täytyy hakea mustaa teippiä kaverilta ja teipata se kokonaan mustaksi.

    PS. Mikä on nopeampi väri ?
    Pyörä on sellainen Graffitin sininen kaiketi, värin nimeä en tiedä.
  11. #11
    Vaimentimessa ei oo katalysaattoria, vaan se on pakoputkessa siinä takarenkaan etupuolella mistä putki nousee ylös.

    Mutta silti se vaimennin kannattaa vaihtaa. Ite vaihdoin Devilin Magnumit ja rupes kuulostamaan moottoripyörältä. Eikä tarttenu laittaa edes power commanderia kun käytin pyörän penkissä niin oli jopa hiukan liian rikkaalla, niin ja takarenkaalta lähti 98hp eli sama mikä vakiona koneelta.

    -Nick



  12. #12
    Lainaa (Nick @ Heinä. 12 2005,11:15) kirjoitti
    takarenkaalta lähti 98hp eli sama mikä vakiona koneelta.
    Ei sulla olisi käyriä heittää?

    Toi 98 heppaa moottoritehoa on valmistajan ilmoittama paperiarvo, mittauksissa tästä on löytynyt vakiona 106 - 108 heppaa.

    Takarenkaalta yleisin mittaustulos vakiopeleihin on ollut 88 -89 heppaa näkemistäni, joten toi 98 heppaa takapyörältä on


    Mitä kustansi ja onko naapurit repinyt jo pelihousunsa?

    Edit: kyllä toi muistelemani 88 - 89 heppaa on alakanttiin muisteltu



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  13. #13
    ei prkl, pitäskö tästä lähtee kauppaan hommaamaan tollanen laitos kun kerran nuin hyväksi kehutaan. Rahaa taas kyllä alkaa palaa
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  14. #14
    Lainaa (koris66 @ Heinä. 12 2005,18:51) kirjoitti
    Lainaa (Nick @ Heinä. 12 2005,11:15) kirjoitti
    takarenkaalta lähti 98hp eli sama mikä vakiona koneelta.
    Ei sulla olisi käyriä heittää?

    Toi 98 heppaa moottoritehoa on valmistajan ilmoittama paperiarvo, mittauksissa tästä on löytynyt vakiona 106 - 108 heppaa.

    Takarenkaalta yleisin mittaustulos vakiopeleihin on ollut 88 -89 heppaa näkemistäni, joten toi 98 heppaa takapyörältä on


    Mitä kustansi ja onko naapurit repinyt jo pelihousunsa?
    En pysty nyt skannaamaan käyrää.

    Devilit oli Richan listahinnan verran eli 749€

    Ei ainakaan vielä oo tullu mitään sanomista, vaikka ne on aika kovaääniset, ja saahan niihin noise killerit kiinni jos haluaa, niittenkin kanssa äänet ihan ok.
  15. #15
    Olenko nyt ymmärtänyt oikein ? Jos hommaan esim. Slip-On vaimentimet niin peli pitää vielä säädättää kuntoon vaimentimien vaihdon takia ? vai onko se vain jos haluaa maksimoida vaihdosta tulevan hyödyn ?

    Kyselin eräästä huollosta joka myy Akran Slip-On vaimentajia niin ilmoittivat että asennus onnistuisi mutta kaasarin tai tässä tapauksessa pruutan säätö voi olla hankala tee-se-itse miehelle joten aika paljon jäi taas mietittävää. ?!

    Hintoja Slip-On vaimentajille

    LeoVince Slip-On alu 585 €
    Akrapovic Slip-On 795 €
    Laser Extreme (koko putkisto!) 730 €



  16. #16
    Lainaa (Nick @ Heinä. 12 2005,23:55) kirjoitti
    En pysty nyt skannaamaan käyrää.
    No skannaa sitten kun pystyt ja laita tähän threadiin, kiinnostaisi kovasti (noin niin kuin teoreettisessa mielessä ).

    Hyvää kannattaa odottaa...
    ... joten laita sitten jakoon, kun joudat!



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  17. #17


    Tossa vain tehokäyrä vääntökäyrä ja kierrokset puuttuu kun ei saanut mitattua kierroksia.
    Ton lopussa olevan kuopan sais pois PowerCommanderilla ja vielä tulis muutama hepo lisää.

    -Niko



  18. #18
    Lainaa (Nick @ Heinä. 13 2005,13:26) kirjoitti
    Ton lopussa olevan kuopan sais pois PowerCommanderilla ja vielä tulis muutama hepo lisää.
    Ne taitaa ne viimeiset hummat olla aina ne kalleimmat...

    PC n. 300 €
    Säätö 150 €
    Tehoa lisää 3 HP
    Yhden HP:n hinta = 150 €

    No ei se nyt niiin paha ollut.

    Tunteeko ton kuopan 11 - 13 tonnin välillä?
    Yleensä noilla kierrosluvuilla on aika kiirus pistää sitä isompaa pesään...
  19. #19
    Lainaa (koris66 @ Heinä. 14 2005,22:11) kirjoitti
    Tunteeko ton kuopan 11 - 13 tonnin välillä?
    En olis huomannu koko kuoppaa, jos en olis käyttäny penkissä.
  20. #20
    Lainaa (crashpad @ Heinä. 11 2005,12:55) kirjoitti
    Käytettynä tuli ostettua viime vuoden malli, n. 2000km ajettuna, tänään pitäisi pyörä saada, kyllä kulku varmasti riittää kun Kawan KLE:n siihen vaihtaa, mutta ruokahaluhan kasvaa syödessä, kun hetken sillä kurvailee niin tottuuhan siihen, toivottavasti ei.

    Mistä noita LeoVincen vaimentajia saa ? Yritin pikkaisen etsiä netistä mutta ainakin täällä pääkaupunkiseudulla ei tuntunut olevan monella myynnissä, on nuo vaimentajien vaihto ihan tee-se-itse miehelle mahdollista ?
    Mäkin vaihdoin kleeni tuommoiseen fz6:seen. Alkuun vääntöä on myös matalilla kierroksilla mukavan tuntuisesti kleen verrattuna. Oikeastaan vääntökäyrä on kaksiosainen, isoimmalla vaihteella selviää 3000-4000 kierroksilla hienosti, 5000rpm alueella tulee monttu väännössä, jonka jälkeen noin 7000rpm alkaa vääntö taas nousta. Montun huomaa kiihdytettäessä noin 100kmh nopeudesta isoimmalla vaihteella. Sitten taas 70 - 80 nopeudesta tuntuu lähtevän reippaammin isoimmalla vaihteella, kuten myös 140 nopeudesta, jos sellaista olisin joskus ajanut.

    Mutkia fz:lla on tietysti ihan eri asia ajella kuin kleella, pitoa ja kallistusvaroja tuntuu riittävän, mutkan aikaisesta hallittavuudesta puhumattakaan. Ainoa mitä kleesta jäin kaipaamaan, on se alusta hiekkateitä ajatellen. Jos mökille mielin, on mun ajettava aina sellanen 30km keskisuomalainen pikataival. Toi fz säälittää kun tuntuu et se hajoaa alle siinä, missä kle oli vielä kuin kotonaan. Kai mä joskus tartten vielä sen matkaenskan (bmw r1200gs / ktm 950 adv.). Jos nyt kysyttäisiin, en haluaisi mielellään tehottomampaan vaihtaa, alavääntöisempään ehkä. Mutta tosiaan, hyvä peli toi fz on kokoisekseen ja hintaisekseen.
  21. #21
    Taoin just 2004 malliin alppireisulla 6 tkm. Pyörä toimi kuin ajatus. Yhden vian huomasin. Kun oli mukana ”ankkuri” omalla fillarilla, ni matkanopeudet pysy vaatimattomina. Siinä itteä huvitellessa tuli kaarreajokiihdyttelyä, et oli niinku, viihdyttelyä. Totesin, että pyörä on jopa liian helppo ajaa. Yhden jos toisen kerran meinas sivuttaispito todella loppua.

    On näköjään jonkinlainen turvallisuusnäkökohta sekin, että ajaa painavilla matkavessoilla, joilla tietää ajo-ominaisuuksien loppuvan. FZ6 ajovakavuus tuottaa sellaisen turvallisuuden tunteen, että kyvyt on syytä olla riittävät, jos niitä huippuväännön kierroksia koneelta kysyy.



    ... jotain piti muistaa
  22. #22
    Lainaa (nickle @ Heinä. 17 2005,11:16) kirjoitti
    Mäkin vaihdoin kleeni tuommoiseen fz6:seen. Alkuun vääntöä on myös matalilla kierroksilla mukavan tuntuisesti kleen verrattuna. Oikeastaan vääntökäyrä on kaksiosainen, isoimmalla vaihteella selviää 3000-4000 kierroksilla hienosti, *5000rpm alueella tulee monttu väännössä, jonka jälkeen noin 7000rpm alkaa vääntö taas nousta. Montun huomaa kiihdytettäessä noin 100kmh nopeudesta isoimmalla vaihteella. Sitten taas 70 - 80 nopeudesta tuntuu lähtevän reippaammin isoimmalla vaihteella, kuten myös 140 nopeudesta, jos sellaista olisin joskus ajanut.

    Mutkia fz:lla on tietysti ihan eri asia ajella kuin kleella, pitoa ja kallistusvaroja tuntuu riittävän, mutkan aikaisesta hallittavuudesta puhumattakaan. Ainoa mitä kleesta jäin kaipaamaan, on se alusta hiekkateitä ajatellen. Jos mökille mielin, on mun ajettava aina sellanen 30km keskisuomalainen pikataival. Toi fz säälittää kun tuntuu et se hajoaa alle siinä, missä kle oli vielä kuin kotonaan. Kai mä joskus tartten vielä sen matkaenskan (bmw r1200gs / ktm 950 adv.). Jos nyt kysyttäisiin, en haluaisi mielellään tehottomampaan vaihtaa, alavääntöisempään ehkä. Mutta tosiaan, hyvä peli toi fz on kokoisekseen ja hintaisekseen.
    Minulla on aivan samanlainen tilanne kun mökille menee niin pitää ajaa hiekkatietä jonkin verran (n. 12km) ja pyörähän ei oikein ole sinne tehty, mutta ajattelin että kuitenkin ajan suurimmaksi osaksi pikitiellä ja KLE ei oikein ollut pikitien peli ja yllättävää kyllä oli vaikeampi ajaa (huterampi), mutta hiekkatiellä mainio peli. KLE:llä kun ajoi yli sataa niin peileihin ei tarvinnut enää katsella, pyörä tärisi niin paljon että niistä ei mitään nähnyt.

    "Ihastuin" myös FZ.ssä moottorin hienoon toimintaan, ei tarvitse aina olla "oikea" vaihde päällä kone jaksaa kakistelematta vetää, ohituksissa maantiellä ei tarvitse juurikaan pienempää vaihdetta hakea, jarrut on KLE:n verrattuna aivan loistavat mutta onhan pyörän teknisessä suunnittelussa lievästi sanottuna yli kymmenen vuoden ero.

    Polttoaineen kulutus aluksi vähän mietitytti mutta kävin viikonloppuna K-Suomessa kulutus oli koko reissun osalta 4.6 L/100km eli ihan kohtuullinen kulutus.

    FZ on myös tosi helppo ajaa ihan missä vaan, motarilla olisi hyvä olla korkeampi plexi, FZ6S:sään saa 90mm korkeampaa plexiä joten täytyy miettiä jos sellaisen hommaisi, viikon kokemuksella en oikein negatiivista löydä, kuin ehkä kaupungissa kun ajelee näillä helteillä niin jalat meinaa sulaa, ja kun nyt oikein rupeaa ajattelemaan niin jousitus voisi olla aavistuksen jäykempi, ainahan sitä jotain löytyy mitä voisi parantaa.
  23. #23
    Lainaa (Ressa @ Heinä. 12 2005,19:09) kirjoitti
    ei prkl, pitäskö tästä lähtee kauppaan hommaamaan tollanen laitos kun kerran nuin hyväksi kehutaan. Rahaa taas kyllä alkaa palaa *
    Osta multa 2004 malli, ajettu 6000, alkuperänen, ei tärvelty eikä kolhittu. Hinta 8700,-

    Ahti
    050-3872544
    XJR1300 -06
  24. #24
    No kuule, ostin juuri 2004 mallisen, ajettu 2000km, täysin vakio, (naisella kuulemma ollut) mukaan tuli alakate ja ns. ankanpyrstö ja hintahan oli pikkaisen yli 9000,-

    Että sellaista.
  25. #25
    Multa lähtee vm 2005 nakuversio hintaa 8800€ jos jollain tarvetta. Vakio, täysin kondiksessa ja mittarissa 6 tkm. Väri punainen.

    0407225638
  26. #26
    Adios!Mulla on FZ6N ja olen kyllä ollut tyytyväinen pyörään noin yleisellä tasolla.Mulla vaan alkoi kuulua jotain kummallista siritystä tietyillä kierroksilla,pyöräni on ajettu n.4500km joten ei kyllä pitäisi ylimääräisiä ääniä vielä kuulua.Onneksi on takuu voimassa jos siritys on jotain vakavaa.
    Pyörähän on ollut loistava ajettava ja suorituskykykin on riittänyt ainakin tähän asti,mulla oli aiemmin xj 600 Diversion -92 ja onhan tämä uusi aivan toista luokkaa.
    Itsekkin olen putkien vaihtoa suunnitellut,mutta eikös se tarkoita että takuu loppuu siihen paikkaan? Äänet saisivat olla miehekkäämmät eikä vääntöalueen muutoskaan olisi pahasta.
    Olen netistä katsellut erillaisia putkivaihtoehtoja ja mun silmää miellyttää kyllä ylivoimaisesti eniten Laserin X-treme putket(allright myy)neljä krominväristä pilliä..huh kun on makeet.Myös Devilillä on putket jotka passaa silmään ja pyörään..hinnat on kyllä mielestäni vielä aika korkeat!Mahtaakohan jollain olla Laserin pillit perseen alla? Otan mielelläni vastaan kaiken tiedon hyvistä putkista,noin tulevaisuutta ajatellen.
  27. #27
    Lainaa kirjoitti
    Mistä kannattaisi ostaa Slip-On vaimentajat, (toisin sanoen mistä huokeasti) Akrapovicilta ainakin löytyy mutta hintakin on kohdallaan, kuvia olen nähnyt Devilin vaimentajista mutta valmistajan sivut eivät tunnistaneet uutta FZ mallia.
    Tässä vasta olin zoomailemassa kun devilin slipareilla varustettu fasu vingahti penkissä, oli muuten kertakaikkisen makeet äänet!
    Eikai niitä halvalla saa mistään.. mut kaikki hauskahan maksaa. Termignonin sliparin sais vanhaan fasuun jollai kolmella ja puolella sadalla. Tiiä sit niistä äänistä...
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  28. #28
    Alkukesästä vaihdoin Leovincet, ainakin äänet parani 100% ja tehtaan mukaan 7% tehoa?? varmaan vaikuttaa se kun katti jäi pois. Voisin myydä hyvän pyörän pois -04 mallia FZ6N ylä ja alakatteella, ajettu 9500km, yksi omistaja, huoltokirja.

    sami.kontto@pp.inet.fi
  29. #29
    -04 omistajille (tai haltijoille, niin kuin mä ):

    Ennen kuin käyn räyhäämään Kone-Keskolle naama punaisena, niin onkos teillä kaasukahvan päässä oleva kuusiokoloruuvi ruostunut?

    Ei nyt sikäli, että se huutooni vaikuttaisi, olin vain järkyttynyt tuon näyn kohdatessani, pitäisi ilmeisesti hopeanuolta joskus pestä tai muuten tarkistella.

    En usko tuon olevan tyyppivika, mutta kertokaa, jos samaa on tullut vastaan.

    Ystävällisin terveisin Antti
  30.  
  31. #30
    Lainaa (koris66 @ Elo. 08 2005,00:18) kirjoitti
    -04 omistajille (tai haltijoille, niin kuin mä *):
    Ylpeä omistaja Mutta haltijat ja muut satuolennot on aina kivoja *

    Lainaa kirjoitti
    Ennen kuin käyn räyhäämään Kone-Keskolle naama punaisena, niin onkos teillä kaasukahvan päässä oleva kuusiokoloruuvi ruostunut?
    On, ruosteessahan se. Kytkinkahvan puolella ihan uudenveroinen. Samoin tankin kiinnityspultit ovat ruosteiset, mutta noihin onkin jo tulossa uudet tilalle. Tankin kiinnityksiä on joskus availtu huollossa, kaasukahvasta en tiedä. Onko toi sitten niin, etteivät kestä normaalia avaamista vaan pinta rikkoontuu ja menee sitten ruosteeseen..? Mikäs neuvoksi, putsaus ja maalaus vai jotain öljyä pintaan niin ei ruostu enempää...



    Köy.
Sivu: 1 / 36:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen