Sivu: 32 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1053:sta
  1. #931
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Mistä vois hankkia ton pienemmän pleksin? Oon nyt metsästellyt ja alkuperäisenä se olis 250euroa.. Mun pyörässä on tosi kauhee tuulilasi ja se näyttää ihan pappamopolta.

    Tahtoisin myös linjakkaammat peilit, olisko ideoita mistä ja mitä niistä kannattaa maksaa?
    Katoppa tommonen http://www.ebay.com/itm/Puig-Racing-...198c9d&vxp=mtr
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  2. #932
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Mistä vois hankkia ton pienemmän pleksin? Oon nyt metsästellyt ja alkuperäisenä se olis 250euroa.. Mun pyörässä on tosi kauhee tuulilasi ja se näyttää ihan pappamopolta.
    Multa löytyis vakio ja yammun oma touringpleksikin josta luovun kohtuu korvauksella?
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  3. #933
    Mulla olis ihan vakkariputket jouten, kun on kans noi akrapovicin vaimentajat omassa pyörässä.

    Löysin itseasiassa sittenkin ihan tsägällä pleksin. Ostin yhden alkuperäisen ja yhden tollasen mustan. Saa nähdä kumpi menee kii ja joutuuko ne johonkin modaukseen vai kelpaako sellasenaan.

    Oon vasta tokaa kautta A-kortillinen, eka kesä jäi vähän lyhyeksi ja viime kesänä olin raskaana kesäkuun loppuun asti, niin eipä siinäkään kauheesti ehtinyt ajella. Nyt sitten ilo irti ja pyörä on jo otettu talvisäilöstä.

    Alunperin mun haaveena oli ostaa isompi pyörä, mutta nyt kun jo ekat kyyneleet vuodatin fazuni kanssa, nii ehkä jää haaveeks. Pyörä oli talvisäilössä sellasessa paikassa missä sitä olis pitäny taluttaa loivaa ylämäkeä upottavassa hiekassa. Itkin, poljin jalkaa ja kiukkusin kun ei vaan oikeesti voimat riittäny. Täytyy kai alkaa harjottelemaan jotain voimanostoa kohta, että pärjään itse!
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  4. #934
    Sain pienemmän pleksin kiinni, nyt näyttää mopo tältä. Vielä kun keksis ne sirommat peilit ja nätimmät vilkut niin alkais olla jo parempi.



    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  5. #935
    [QUOTE=Dosifei;6270572]Mulla olis ihan vakkariputket jouten, kun on kans noi akrapovicin vaimentajat omassa pyörässä.

    Löysin itseasiassa sittenkin ihan tsägällä pleksin. Ostin yhden alkuperäisen ja yhden tollasen mustan. Saa nähdä kumpi menee kii ja joutuuko ne johonkin modaukseen vai kelpaako sellasenaan.

    Mistä löysit tuon pleksin ja paljonko kustansi. Alko vähän itteäki kiinnostaa.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  6. #936
    Lainaa wsakke kirjoitti Katso viesti
    Multa löytyis vakio ja yammun oma touringpleksikin josta luovun kohtuu korvauksella?
    Kuinka pitkä wsakke oot. Meinaan, että mihin tuo sun tuplakupla puskee ajoviiman. Tuleeko kaulalle vai kypärään. Pitkässä matkassa kun ei jaksa maata koko ajan tankilla. Meikä 180 ja tommonen alko vähän kiinnostamaan. Muutkin heittäkää kommenttia.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  7. #937
    Olisin tilannut netistä, mutta sit satuin löytämään tori.fi:ltä. Ebayn kautta noita oli aika paljon myynnissä ja olisin ostanut sellasen tosi tumman harmaan mikä näkyy kuitenkin vähän läpi jos olisin tilannut. Puig on merkki.
    Alle satasen maksoin tosta vakkaripleksistä ja mustasta yhteensä. Oli ihan muovissa ja uus.

    Nyt mä kyllä löysin mulle aiiiivan ihanan pyörän ja aloin haaveilemaan jos myiskin oman pois.
    http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Y...=18&w=3&last=1
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  8. #938
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Olisin tilannut netistä, mutta sit satuin löytämään tori.fi:ltä. Ebayn kautta noita oli aika paljon myynnissä ja olisin ostanut sellasen tosi tumman harmaan mikä näkyy kuitenkin vähän läpi jos olisin tilannut. Puig on merkki.
    Alle satasen maksoin tosta vakkaripleksistä ja mustasta yhteensä. Oli ihan muovissa ja uus.

    Nyt mä kyllä löysin mulle aiiiivan ihanan pyörän ja aloin haaveilemaan jos myiskin oman pois.
    http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Y...=18&w=3&last=1
    Oujee. Onpa tyylillä tehty ladybike. Tohon vielä siro kilpiteline ja pienemmät vilkut, ni iiiiiihana Täytyypi kaivella vielä kotimaan nettimyyntiviidakko läpitte ja jos ei löydy ni tilaan baystä. Hyvä tuuri ku löysit torista. Naiselta ei sais kysellä strategisia mittoja, mutta pituuttas kehtaan kysyä. Miten sun mittasella? tulee ajoviima tuon pleksin takaa. Kaulalle vai kypärään noin normi ajosennossa.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  9. #939
    Oon noin 170 pitkä ja ton touring-pleksin kanssa oli ihan järkyttävä humina.
    Kypäränä mulla on Shoei xr-1000 eli ei tosiaan mikään ihan hiljaisin sekään.. Nyt ton uuden pleksin kanssa ajoviima ei ainakaan häirinnyt, mutta humina väheni huomattavasti. Ajelin kyllä aika tuulisina päivinä, että en nyt ihan tarkalleen osaa sanoa mikä tuuli tuli ja mistä.
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  10. #940
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Kuinka pitkä wsakke oot. Meinaan, että mihin tuo sun tuplakupla puskee ajoviiman. Tuleeko kaulalle vai kypärään. Pitkässä matkassa kun ei jaksa maata koko ajan tankilla. Meikä 180 ja tommonen alko vähän kiinnostamaan. Muutkin heittäkää kommenttia.
    Oon reilu 180 pitkä ja tuplakupla heittää viiman just tuohon kaulan ja kypärän alaosan tienoille. Rehellisesti sanottuna vakio pleksi toimii parhaiten, ainakin mulle ja sit tulee tuo Puigin tuplakupla. Käytän sitä lähinnä esteettisitä syistä. Tuo Yammun oma touring pleksi tulee just kypärän yläosaan ja täristää aivan tajuttomasti +80km nopeuksissa. Lyhyemmälle toimii varmaan hyvin.
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  11. #941
    Lainaa wsakke kirjoitti Katso viesti
    Oon reilu 180 pitkä ja tuplakupla heittää viiman just tuohon kaulan ja kypärän alaosan tienoille. Rehellisesti sanottuna vakio pleksi toimii parhaiten, ainakin mulle ja sit tulee tuo Puigin tuplakupla. Käytän sitä lähinnä esteettisitä syistä. Tuo Yammun oma touring pleksi tulee just kypärän yläosaan ja täristää aivan tajuttomasti +80km nopeuksissa. Lyhyemmälle toimii varmaan hyvin.
    Kävin varta vasten testaamassa ja pitää hieman korjata tuota muistikuvaa. Tuo Puigin tuplakupla heittää viiman just kypärän yläosaan että joku alle 170cm kuski voisi olla hyvinkin viimalta suojassa, mutta ei häiritse pahasti minuakaan. Yamahan touringpleksi taas on niin pysty ja korkea että se saa aikaan hirveän pyörteen pleksin taakse juuri kypärän ja ylävartalon kohdalle, ei toimi mulla.
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  12. #942
    Hei vaan tuli vaihdettua taas pyörää,eli nyt on Yamaha FZ6-N 2007 ajettu 12tkm valkoinen.
    Suzuki GSX 1400-04 Honda CB 900 hornet-03 Suzuki GSX 1400-07 Aprilia Mana 850-08
    Kawasaki ZR-7-99 Yamaha FZ6N-07
  13. #943
    Aattakkee. Käykö 07-10 vuosmallin pleksi 06 vuosmalliin?
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  14. #944
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Aattakkee. Käykö 07-10 vuosmallin pleksi 06 vuosmalliin?
    Ei passaa, S2 pleksi on erilainen. Korjatkoon joku jos olen väärässä...
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  15. #945
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Mites tuon takarattaan vaihto? Mutterit irti, vanha ratas irti/uus tilalle ja mutterit takas kiinni? Service manualin mukaan ne mutterit on mallia self-locking aiheuttaako jotain toimenpiteitä vai pyöritelläänkö ne vain normaalisti paikalleen ja kiristetään momenttiin?
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  16. #946
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Mites tuon takarattaan vaihto? Mutterit irti, vanha ratas irti/uus tilalle ja mutterit takas kiinni? Service manualin mukaan ne mutterit on mallia self-locking aiheuttaako jotain toimenpiteitä vai pyöritelläänkö ne vain normaalisti paikalleen ja kiristetään momenttiin?
    Juurikin näin. Ainoa juttu mikä aiheutti hieman ongelmia oli tuon takasatulan laippahärdellin saaminen takaisin samalla kun akseli työnnetään paikalleen. Meinas kädet loppuu kesken.
    Bandit 1200s
    ex- FZ6-S ABS
    ex- CBR 1100XX
    ex- FZS 600
  17. #947
    Olisko kellään hyviä ideoita peilien suhteen? Mä haluaisin sellaset alumiinisen väriset jotku sirovartiset peilit, mutta kaikki mitä oon katsonut näyttäis olevan vääränlaisella kiinnityksellä vaikka oliskin listattu sopivaks pyörään. Ei oikein tää kuvista hahmottaminen onnistu... Äsh.. ebay:sta meinasin tilata peilitkin..
    Mulla on nätit pyörään sopivat siniset kiinnityspultit pleksille, mutta ne ei näy kun noiden jättisuurien peilien kumit peittää pultit!

    Jotenkin toi pitäis saada persoonallisemmaks.
    Vielä en uskalla mitään muuta pyörää hankkia ennenkun opin ajamaan edes tolla yhdellä ja kääntämään sen kaltevallakin alustalla ilman itkupotkuraivareita. Veikkaan, että saan aika yksinäni harjotella, ku kukaan ei kestä "AAAAPPUUUUAAA"-tilanteita.
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  18. #948
    Heippa!

    Meiltä löytyy tallista Yamaha FZ6n s2 (2009) ja pyörän korkeutta olisi haaveissa saada madallettua muutamalla sentillä.. Oisko kellään antaa vinkkiä pyörän satulan modauksesta? Tai mistä niitä voisi tiedustella ja ostaa?
    Kesäisiä ajokelejä odotellessa...
  19. #949
    Perään tietääkseni saa stormilta madallussettiä ja keulasta saa alas pumpuista tiputtamalla. Aluksi helpoin varmaan tiputtaa takajousen esijännitys ykköselle eli pienimmälle ja pumpuista n. 5cm alaspäin. Tuntuu isolta erolta kun normaaliin vertaa.
  20. #950
    fz6-n -06 tuli ostettua

    Takalaukkutelinettä yrittänyt katsella, mistä löytyisi halvin vaihtoehto hyvin satunnaiselle käytölle?

    Kovin usein ei tuota pidä edes mukana, mutta aina välillä tarpeita tulee.. Kiinnityshärpykkeet vähän epäilyttää tilata kauempaa, jos eivät natsaakaan. Joten, kokemuksia?
  21. #951
    Laukuista en osaa sanoa, kun mulla oli givin laukku ja teline valmiina. Mutta asiasta moottorisahaan niin onko kukaan itse tarkistanut/säätänyt venttiileitä? Omalla olisi ajettu 56tkm eikä tietoa onko säädetty 40tkm kohdalla vai ei, niin olisi varmaan aihetta tarkistaa... Tuntuu vaan korjaamon ilmoittama 350e aika kalliilta moisesta operaatiosta... Sain muuten viimeviikolla teetettyä sen tehtaan TPS anturin vaihdon, kun oli kahdelta edelliseltä omistajalta jäänyt tekemättä...
  22. #952
    Täytyy vastata itselle, kun homman kerran tein. Ei tuo mitenkään kovin erikoinen homma lopuksi ollut: Tankki ja sen alta ilmanputsarinkotelo ja akku+akkuteline pois. Sitten saikin ottaa syylärin pois ja akkukotelossa kiinni olleet puolat. Nyt olikin ihan kohtuudella tilaa ja sai venttiilikopan pois ja pääsi mittaamaan välykset. Kaiken kruunasi, että kaikki venttiilit oli nätisti rajoissa: imu 0,15 mm ja pako 0,25mm kaikki tasaisesti. Ei muuta kun baanalle! Samalla vaihdoin ilmansuodattimen ja uudet tulpat. Aikaa sain kulumaan noin 5 tuntia kun pidin kahvitunnin ja ruokatunnin välissä.
  23. #953
    Ostin tuossa pari viikkoa sitten Yamaha FZ6-S S2 vuosimallia 2008. Ajettu reilut 20k kilometriä. Tosi hyvä pyörä, mutta pari pientä ongelmaa on pistänyt silmään nyt pari tuhatta kilometriä ajettuna.

    Osaako joku sanoa että mistä voisi johtua, kun ajan vaikka liikennevaloihin ja pudotan vaihteita ykköselle asti, niin joskus vaihde ei menekään ykköselle asti vaikka miten poljen vaihdevipua. Vaihde jääkin kakkoselle, eikä se siitä liiku enää alemmas. Tämä on melko harvinainen ongelma, mutta todella tympeä kun kone sitten sammuu. Jostain syystä vaihde kyllä sitten sammumisen jälkeen menee ykköselle kun polkasen kerran.

    Toinen semmonen vähän vähemmän häiritsevä asia on tuo kytkin, kun tunnostaa että se on tosi tarkka alue missä sen pitää olla kun lähden liikkeelle. Voisiko sitä jotenkin säätää niin, että liikerata olisi laajempi tavallaan. Tuo kytkinvipu kyllä liikkuu pitkästikin, mutta tunnostaa että siinä on tosi pieni alue missä se jotain tekee oikeasti.
  24. #954
    Tuo vaihteen "jumittaminen" kakkoselle oli tuttua ainakin omassa yksilössä. Siihen auttoi kun pikkasen päästi kytkintä ja pyörä liikahti vähän. Sen jälkeen ykkönen meni kivasti päälle. Ilmiö esiintyi satunnaisesti riippumatta moottorin lämpötilasta, ympäristön lämpötilasta ja öljyn ajomäärästä. Eli kait tuo "jumitus" on ominaisuus.

    Myös tuo kytkimen käytön tarkkuus liikkeellelähdössä oli tuttua omassa yksilössä. Voihan sitä vaijeria yrittää säätää kahvasta tai moottorin päältä (vähän hankalassa paikkaa), mutta paras säätö lienee oman kytkinkäden säätö Vähän tuo kytkin tuntui olevan enemmänkin laukaisulaite.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
  25. #955
    Lainaa FazerinMusta kirjoitti Katso viesti
    Ostin tuossa pari viikkoa sitten Yamaha FZ6-S S2 vuosimallia 2008. Ajettu reilut 20k kilometriä. Tosi hyvä pyörä, mutta pari pientä ongelmaa on pistänyt silmään nyt pari tuhatta kilometriä ajettuna.

    Osaako joku sanoa että mistä voisi johtua, kun ajan vaikka liikennevaloihin ja pudotan vaihteita ykköselle asti, niin joskus vaihde ei menekään ykköselle asti vaikka miten poljen vaihdevipua. Vaihde jääkin kakkoselle, eikä se siitä liiku enää alemmas. Tämä on melko harvinainen ongelma, mutta todella tympeä kun kone sitten sammuu. Jostain syystä vaihde kyllä sitten sammumisen jälkeen menee ykköselle kun polkasen kerran.

    Toinen semmonen vähän vähemmän häiritsevä asia on tuo kytkin, kun tunnostaa että se on tosi tarkka alue missä sen pitää olla kun lähden liikkeelle. Voisiko sitä jotenkin säätää niin, että liikerata olisi laajempi tavallaan. Tuo kytkinvipu kyllä liikkuu pitkästikin, mutta tunnostaa että siinä on tosi pieni alue missä se jotain tekee oikeasti.
    Kannattaa kokeilla löysätä vaihdepolkimen kiinnitysruuvia hieman. Ainakin omassa ongelma poistui tämän jälkeen.
  26. #956
    Lainaa markushuh kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa kokeilla löysätä vaihdepolkimen kiinnitysruuvia hieman. Ainakin omassa ongelma poistui tämän jälkeen.
    Kävin tuossa tsekkaamassa kireyttä. Se on vähän väljä jo ennestään niin en uskalla enempi ruuvata auki. Jää vielä koko poljin jonnekin risteykseen. Paremminkin voisin yrittää kiristää sitä ja seurata muuttuuko tilanne. Säädin tuota kytkinkahvaa ihan siitä pyöritettävästä säätimestä mikä on kahvan vieressä. Tunnostaa äkkiseltään että kytkin on nyt jo paljon parempi. Liikerata on aavistuksen lyhyempi, joten tuo lyhyt kytkintuntuma ei tunnosta enää niin lyhyeltä. Helpottaa liikkeellelähtöä huomattavasti.

    En tiedä, tuota alasvaihtamisongelmaa voisi yrittää "korjata" niin, että jos asentaisi vaihdenäytön. Tai paremmin ennaltaehkäistä kun sitten voisi nopeasti vaan tsekata silmällä että onko se nyt oikeasti ykkönen vai kakkonen silmässä. Paljonkohan moinen kustantaisi, vinkkejä millainen olisi hyvä?
  27. #957
    Lainaa FazerinMusta kirjoitti Katso viesti
    Kävin tuossa tsekkaamassa kireyttä. Se on vähän väljä jo ennestään niin en uskalla enempi ruuvata auki. Jää vielä koko poljin jonnekin risteykseen. Paremminkin voisin yrittää kiristää sitä ja seurata muuttuuko tilanne. Säädin tuota kytkinkahvaa ihan siitä pyöritettävästä säätimestä mikä on kahvan vieressä. Tunnostaa äkkiseltään että kytkin on nyt jo paljon parempi. Liikerata on aavistuksen lyhyempi, joten tuo lyhyt kytkintuntuma ei tunnosta enää niin lyhyeltä. Helpottaa liikkeellelähtöä huomattavasti.

    En tiedä, tuota alasvaihtamisongelmaa voisi yrittää "korjata" niin, että jos asentaisi vaihdenäytön. Tai paremmin ennaltaehkäistä kun sitten voisi nopeasti vaan tsekata silmällä että onko se nyt oikeasti ykkönen vai kakkonen silmässä. Paljonkohan moinen kustantaisi, vinkkejä millainen olisi hyvä?
    Tuohan on ihan ominaisuus, ei vika. Oppii jarruttamaan moottorilla ja säästää jarrupaloja. Eli risteykseen tultaessa tuli itellä käytyä ainakin 3->2 vaihteet kytkintä nostaen ennen pysähdystä. Sit jos tuli yllättävämpi tilanne ja joutu polkemaan useamman vaihteen alas ni liikkeellelähtö tapahtui kakkosella. Kakkoselta ei tainnu näissä tilanteissa ikinä tiputtaa ykköselle ilman kytkimen nostamista välissä.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  28. #958
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Tuohan on ihan ominaisuus, ei vika. Oppii jarruttamaan moottorilla ja säästää jarrupaloja. Eli risteykseen tultaessa tuli itellä käytyä ainakin 3->2 vaihteet kytkintä nostaen ennen pysähdystä. Sit jos tuli yllättävämpi tilanne ja joutu polkemaan useamman vaihteen alas ni liikkeellelähtö tapahtui kakkosella. Kakkoselta ei tainnu näissä tilanteissa ikinä tiputtaa ykköselle ilman kytkimen nostamista välissä.
    Jeh, kiinnostas silti ihan tekniseltä kannalta tietää että mikä ihme siinä on. Voisiko sille mahdollisesti tehdä jotain.
  29. #959
    Tunnostaa tosiaan että jos ihan maltilla tulee risteykseen, nostaen välillä kytkimen ylös kun podottelee vaihteita, niin ongelma ei esiinny. Pakko kait tuohon joku looginen syy on olla.
  30.  
  31. #960
    Itsellä tullut myös tuo vastaan, mutta olen huomannut että mono on ollut koko ajan jännitteessä vaihdevivussa. Tossu reilusti irti ja uudestaan, niin on ykkönen mennyt silmään hyvin. Olisko ykkösen kytkentärata karvan verran pidempi??
    Gsx-r 1000 k8
Sivu: 32 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen