Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435
Tulokset 1021:stä 1024:een 1024:sta
    Lainaa Rane77 kirjoitti Katso viesti
    Sillä punaisella avaimella koodataan uuteen mustaan avaimeen ajoneston koodi.
    Eli jos puunaista avainta ei ole mukana/tallessa tai sen hukkaa ja pitäisi saada uusi avain teetettyä, niin voi voi.
    Kiitos tiedosta.
    Onko muilla samanlaista oiretta eli ABS jarrutuksella takarengas vähän luikertelee eli joutuu jalkajarrua hieman höllentämään? Johtuisko jarruihin liittyvistä osista? Mulla ei ole mitään tietoa, että onko jarrusylintereitä ym osia koskaan vaihdeltu. Kyseessä on 2006 malli katteilla. Ostin pyörän 2015 eli jos jarrusylinterit ja letkut vaihdettiin 2014 (ohjekirjan mukaan uusinta neljän vuoden välein) niin tänä vuonna ne täytyy uusia. Aiemmin oon tyytynyt jarrupalojen tarkistuksiin ja nesteiden vaihtoon.

Oon muuten tyytyväinen ollut pyörääni. Jätti vain kerran, kun tasasuuntaaja vioittui. Oon pikkuhiljaa miettynyt seuraajaa, mutta samoilla spekseillä ja abs jarruilla on vaikea löytää kompromissia tälläiselle 170cm mittaiselle miehelle. Myös budjetti ratkaisevana tekijänä.
    Viimeksi muokannut: Ripe76; 25.05.2018 klo 13:48.
    Yamaha FZ6-S ABS 2006
    Viime kesänä selviteltiin abs-ongelmaa juuri tuollaisesta fz6s:stä, ja siinä oli abs-pumpussa jotain jumissa sekä etupyörän että takapyörän osalta. Etupyörän olivat saaneet huollossa toimimaan pakkokäyttämällä pumppua nesteenvaihdon kera, mutta takapyörä oli jäänyt samaan tilaan kuin sinulla.

http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6538221
  4.  
    Kiitti. Onneksi etupyörä toimii kuten pitääkin. Muuten oisin varmaan lentänyt yli ohjaustangon. Aluksi epäilin rengasta, mutta ei se sillä vaihdolla ja kulutuksella oikein miksikään muuttunut. Pitänee varmaan tottua tohon, että se on tyyppivikainen ominaisuus. Autokoulun hornetissa absit toimi kuin ajatus.
    Yamaha FZ6-S ABS 2006
Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435