Sivu: 3 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1021:sta
  1. #61
    Mites mites, kumminkin on porukka laittanut slipareita fasuun, niin onko tarvinut laittaa PC:tä vai onko pysynyt seokset suurinpiirtein kohdallaan?

    Onko kukaan kokeillut tuota korjausmanuaalissa olevaa exhaus gas volumen säätöä?

    Kuume kasva...
    Voi veljet!
  2. #62
    Lainaa (JTTT @ Maalis. 13 2006,18:24) kirjoitti
    Onko kukaan kokeillut tuota korjausmanuaalissa olevaa exhaus gas volumen säätöä?
    Manuaali löytyi mistä? En ole itse löytänyt kuin saksankielistä painosta...
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  3. #63
    http://www.jsacustoms.builderspot.co...ge/1973195.htm tuolta aivan sivun alhaalta löytyy Yamaha_FZ6-SS©_2004_Service_Manual_(ENG).pdf

    Kunhan saan fasu kaupat tehtyä ja vielä seosmittarin hankittua, niin sitten kokeilen, että mitä vaikutusta noilla säädöillä on. Tuolla sportbikes foorumissa tuosta on ollut juttua enemmänkin, mutta eihän sitä mitään varmaksi tiedä ennenkuin ite kokeilee

    Voi veljet!
  4. #64
    Jesh kiitokset. Kiitettävän laaja opus
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  5. #65
    Lainaa (wount @ Maalis. 13 2006,18:03) kirjoitti
    Ostinpa sitten kuitenkin
    Onneksi olkoon!


    Iisisti sitten aluksi...

    ...FZ6:n kiihtyvyys ei ole lineaarista vaan kiihtyvää...


    Kirjoittele sitten myöhemmin tähän ketjuun kokemuksiasi!
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  6. #66
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 02 2006,21:56) kirjoitti
    [url="http://forums.sportbikes.net/forums/forumdisplay.php?f=69"]Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.
    Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. *Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.
    Köy.
  7. #67
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 15 2006,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 02 2006,21:56) kirjoitti
    [url="http://forums.sportbikes.net/forums/forumdisplay.php?f=69"]Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.
    Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.
    Joko oot hommannut power commanderin, vai meinaatko edes hommata?
    Voi veljet!
  8. #68
    Lainaa (JTTT @ Maalis. 15 2006,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 15 2006,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 02 2006,21:56) kirjoitti
    Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.
    Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.
    Joko oot hommannut power commanderin, vai meinaatko edes hommata?
    En meinaa hommata. Tai en ainakaan nyt, katotaan kesän mittaan miten mieli muuttuu Eiköhän tuo ruisku kuitenkin vähän älyä hengityksen helpottuneen...
    Köy.
  9. #69
    Oma -04 musta-hopea fasu tuli tänään haettua kotiin! On se vaan näti peli

    Vielä pitänee kumminkin jaksaa odottaa pari-kolme viikkoa, että pääsee täällä pohjoisessa ajeleen. Sitä ennen onkin sitten hyvin aikaa puunata + vahailla sitä ja asentaa kahvalämppärit sekä 12v tupakansytytin ulosotto.
    Voi veljet!
  10. #70
    Heps,

    Tästäpä se lähtee. Ensimmäinen viesti tähän foorumiin ja ensimmäinen pyörä kiikarissa, vielä ei ole korttiakaan lompsassa, mutta jokakeväinen mopokuume kävi tällä kertaa niin pahaksi että pakko kai se on taipua *

    Speksailen tässä siis sopivaa ensimopoa ja alunperin suunnitelmissa oli hondan cebari, mutta nyttemmin on alkanut yamahan fazer kiinnostaa. Nakupyörässä olis vähemmän katteita rikottavana kun täytyyhän se kaatokin vähintään kerran parkkipaikalla taluttaessa kokeilla *

    Onko fazerissa tapahtunut jotain oleellista jossain tietyssä vuosimallissa että ei ehdottomasti sitä vanhempaa kannattaisi ostaa? 2002 lähtien on etumaski ainakin nätimpi, mutta en tiedä vielä riittääkö budjetti niin uuteen.

    Diversion on yksi mitä mopoliikkeissä aina tyrkytetään, mutta jostain syystä se ei vain sytytä niinkuin fazer, en tajua miksi. Onko noilla merkittävää eroa. Fazer vaikuttaa sporttisemmalta.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
  11. #71
    No 2004 koko pyörä vaihtui aivan uudeksi runkoa ja konetta myöten. Mutta ei muuta kuin netistä kahlaamaan kuvia eri vuosimallien vehkeistä.
    Voi veljet!
  12. #72
    Lainaa (Moposhark @ Maalis. 29 2006,21:54) kirjoitti
    Speksailen tässä siis sopivaa ensimopoa...
    Divari on aika rauhallinen kulkija. Ei nyt laiska, mutta semmoinen leppoisa.
    Fazer (-2003) on rivakampi.
    FZ6(-S) (2004-) on jo aika ärhäkkä, Kawa Z 750 kanssa sama suorituskyky.
    Cebari on varmasti erinomainen vaihtoehto.

    Jos pitäydyt perusmerkkien peruspyörissä, et voi mennä pahasti pieleen. Tietysti ajoasento, ulkonäkö yms. ovat henkilökohtaisia juttuja ja samanlaisten pyöräyksilöiden välillä teknisessä kunnossa erot voivat olla huimia.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  13. #73
    Mistä vuosimallista lähtien fazerissa on ollu ruiskukone? Onko normaalikäytössä suurta eroa kaasarikoneen ja ruiskukoneen välillä? Ruiskusta saa vähän enempi potkua, mutta onko muuta?
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
  14. #74
    Lainaa (Moposhark @ Huhti. 01 2006,12:41) kirjoitti
    Mistä vuosimallista lähtien fazerissa on ollu ruiskukone? Onko normaalikäytössä suurta eroa kaasarikoneen ja ruiskukoneen välillä? Ruiskusta saa vähän enempi potkua, mutta onko muuta?

    Lainaa (JTTT @ Maalis. 30 2006,14:00) kirjoitti
    No 2004 koko pyörä vaihtui aivan uudeksi runkoa ja konetta myöten. Mutta ei muuta kuin netistä kahlaamaan kuvia eri vuosimallien vehkeistä.
    Juu -04 muuttui pyörä ja mallimerkintä. Vanha on FZS 600 ja uusi on FZ6S (tai N) Normaalikäytössä tuskin on suurta eroa. Kaasareissa ei ole ollut ongelmia eikä kulutuskaan ole ruiskulla pienempi. Tuo uudempi kone on (kuulemma) yläkireisempi kuin vanhempi.
    Huono tie, parempi mieli
  15. #75
    Hah, muistimpa salasanani!
    Onkos kukaan (on tietenki) laittanut sitä korkeampaa "touring" pleksiä FZ6S:ään, vaikuttaaako paljon ilmavirtoihin? Olen sitä harkinnut viimekesän, mutta ei oikeen raaski ostaa jos ei sitte toimikkaan. Maksaa kai vajaa 100€.
  16. #76
    Ostin syksyllä kappaplexin, korkeempi mut viskoo samalla tavalla ku orkkis.
    Mikä sulla haussa?
    Pojat ajaa mopoilla
  17. #77
    Jee Jee! Ostin minäkin Fasun,eli -99 ajettu 43tkm,kullan värinen,sliparilla,alakatteella hieno! Tulis vaan ajokelit!
    yes its harley
  18. #78
    Lainaa (Pätkä @ Huhti. 02 2006,01:09) kirjoitti
    Hah, muistimpa salasanani!
    Onkos kukaan (on tietenki) laittanut sitä korkeampaa "touring" pleksiä FZ6S:ään, vaikuttaaako paljon ilmavirtoihin? Olen sitä harkinnut *viimekesän, mutta ei oikeen raaski ostaa jos ei sitte toimikkaan. Maksaa kai vajaa 100€.
    Mulla on tuossa hyllyssä Kapan "touring" pleksi. Itse olen 183 cm ja tuo nostaa ilmavirran juuri silmien korkeudelle...itse en siitä oikein pidä, pitäis olla vähän lyhyempi tai vähän pidempi niin se vois toimia vähän paremmin. Jos et halua uudesta maksaa niin multa tuon sais sanotaan vaikka 60 eurolla (siistissä kunnossa on)
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  19. #79
    Lainaa (fazer78 @ Huhti. 02 2006,16:19) kirjoitti
    Jos et halua uudesta maksaa niin multa tuon sais sanotaan vaikka 60 eurolla (siistissä kunnossa on)
    Ei oo paha hinta.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  20. #80
    Hmm.. Ite olen 10cm lyhyempi ja ilmavirta ravistelee kypärääni melkolailla. Tuosta vois olla apua mulle.
  21. #81
    Lainaa (Pätkä @ Huhti. 02 2006,21:19) kirjoitti
    Hmm.. Ite olen 10cm lyhyempi ja ilmavirta ravistelee kypärääni melkolailla. Tuosta vois olla apua mulle.
    Kannattaa kokeilla myös peilien asennon muuttamista. Oman kokemuksen mukaan niillä on aika suurikin merkitys noihin kypärän ympärillä oleviin pyörteisiin.
  22. #82
    Onko FZ6ssa ajonestoa..siis sellaista kuin Hondan HISS? ja mitäs kaikkea toimitoa on siinä mittaristossa..eli siis onko kulutuksen näyttö. En vaan ole löytänyt em. tietoa mistään.
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  23. #83
    Morkkista vaan kaikille, onko kukaan harrastanut etu/takaratas koon muuttamista? Pienempää ratasta eteen tai suurempaa taakse? Vanhemmassa FZS600:ssa on nyt 15/48 ja suunnitelmissa olis suurenta takaratasta. Onko kokemuksia?
    Samoten alakatteen hankintaan liittyvistä vinkeistä olisin kiitollinen!
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  24. #84
    Lainaa (Pätkä @ Huhti. 02 2006,21:19) kirjoitti
    Hmm.. Ite olen 10cm lyhyempi ja ilmavirta ravistelee kypärääni melkolailla. Tuosta vois olla apua mulle.
    Jos kiinnostaa tehdä kauppoja niin laita viestiä tulemaan vaikkapa sähköpostiin, lavonen_a@hotmail.com
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  25. #85
    Lainaa (Pätkä @ Huhti. 02 2006,01:09) kirjoitti
    Hah, muistimpa salasanani!
    Onkos kukaan (on tietenki) laittanut sitä korkeampaa "touring" pleksiä FZ6S:ään, vaikuttaaako paljon ilmavirtoihin? Olen sitä harkinnut viimekesän, mutta ei oikeen raaski ostaa jos ei sitte toimikkaan. Maksaa kai vajaa 100€.
    Ameriikan pojat näkyy käyttävän ja kehuvan aika paljon tuota Puigin tupla kuplaa. Siinä on muotoilu vähän eri, taitaa hiukan korkeampikin olla, ja on ainakin paremman näköinen, kuin spoileri pleksi!

    http://forums.sportbikes.net/forums/...chmentid=78793

    Tuon Puigin hinta tais olla Louisilla ~50-60e, ja siihen postikulut 20e päälle. Ja jos tilaa, niin kannattaa tilata kerralla kaikkea muutakin, kun paketin hinta näkyy olevan aina 20e, melkeen ihan sama mitä tilaa.

    Ite en vielä osaa sanoa, onko itellä puigille tarvetta, se selviää vasta kun pääsen ajeleen.

    Miten muuten, onko kukaan viritelly valot sille mallille, että molemmissa umpioissa palaa lyhyillä valo? Kyseessähän ei ilmeisestikään ole mikään iso toimenpide, mutta onko sitä kukaan teikäläisistä tehnyt?

    Niin, ja ootteko vaihtanut alkuperäistä stongaa? Jos ootte, niin mihin ja tuliko minkälainen ajettava sen jälkeen?



    Voi veljet!
  26. #86
    Patterille:

    Mittaristossa on muistaakseni ainakin nopeus, km, 2 kpl trippikm-lukemaa, lämpötila (ulko- ja jäähdytysneste) ja 2 kpl kierroslukua (graafinen ja numerolukema). Toinen trippi alkaa juosta nollasta kun kääntää varatankille.

    Lisäksi on ajonesto, jonka päälläolon näkee punaisesta vilkkuvasta ledistä (vilkkuu 24h, sammuu sen jälkeen). Nimeä en Yamahan versiolle muista.

    Täytyy käydä taas tallissa hypistelemässä.. Vielä kun pääsis ajamaan.

    Tähän väliin voin tietysti kysyä minkälainen riski on tällaisella pyörällä tai vastaavalla on tulla varastetuksi, jos seisoo kadulla autopaikalla, pelkällä rattilukolla ja ajonesto päällä?
    FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!

    FZ6-N -04, motoilua 9050 km
  27. #87
    Lainaa (JTTT @ Huhti. 04 2006,23:42) kirjoitti
    Lainaa (Pätkä @ Huhti. 02 2006,01:09) kirjoitti
    Hah, muistimpa salasanani!
    Onkos kukaan (on tietenki) laittanut sitä korkeampaa "touring" pleksiä FZ6S:ään, vaikuttaaako paljon ilmavirtoihin? Olen sitä harkinnut viimekesän, mutta ei oikeen raaski ostaa jos ei sitte toimikkaan. Maksaa kai vajaa 100€.
    Ameriikan pojat näkyy käyttävän ja kehuvan aika paljon tuota Puigin tupla kuplaa. Siinä on muotoilu vähän eri, taitaa hiukan korkeampikin olla, ja on ainakin paremman näköinen, kuin spoileri pleksi!

    http://forums.sportbikes.net/forums/...chmentid=78793

    Tuon Puigin hinta tais olla Louisilla ~50-60e, ja siihen postikulut 20e päälle. Ja jos tilaa, niin kannattaa tilata kerralla kaikkea muutakin, kun paketin hinta näkyy olevan aina 20e, melkeen ihan sama mitä tilaa.

    Ite en vielä osaa sanoa, onko itellä puigille tarvetta, se selviää vasta kun pääsen ajeleen.

    Miten muuten, onko kukaan viritelly valot sille mallille, että molemmissa umpioissa palaa lyhyillä valo? Kyseessähän ei ilmeisestikään ole mikään iso toimenpide, mutta onko sitä kukaan teikäläisistä tehnyt?

    Niin, ja ootteko vaihtanut alkuperäistä stongaa? Jos ootte, niin mihin ja tuliko minkälainen ajettava sen jälkeen?
    Mulla palaa molemmat lyhyillä. Edellisessä isossa huollossa kun käytin niin mainitsin että säätäisi samalla piuhaa sieltä keulilta. Pikkuhomma eikä maksanut paljon mitään.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  28. #88
    Juu, mitä itekin kurkin, niin siellä pitkän umpiossa näyttää olevan H4:nen, jonka lyhyelle puolelle ei vaan tuu johtoa, ja se johto varmaan on jossain suht helposti saatavilla. pääsetkö demonos kurkkaan omasta pyörästäs, mistä nipusta se kolmas johto sinne lampun liittimelle tulee ja minkävärinen se on?
    Voi veljet!
  29. #89
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 15 2006,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Matteus @ Maalis. 02 2006,21:56) kirjoitti
    [url="http://forums.sportbikes.net/forums/forumdisplay.php?f=69"]Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.
    Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. *Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.
    Minua kiinnostaa myös ne LeoVincen putket. Progettomoton hinta on tällä hetkellä 314€. Oliko hinta sama kun sinä ostit, vai onko se noussut?
    Tuliko myös katalusaattorin korvaava putki mukaan , vai ainoastaan pöntöt?
    FazerBoy
  30.  
  31. #90
    Mitäs öljyä olette tuonne työntäneet? Manuaali sanoi tyyliin että "laita joitain sopivaa". Mikä ois sopivaa sitten merkki, viskositeetti jne.. Mikä on teillä toiminut?

    Pyöräni on suht uusi (-04 n.2000km ajettu) ja tehty ensimmäinen eli 1000km huolto. Myyjä sanoi että huoltoväli olisi 10000km, joka kyllä kuulostaa aikas suurelta, tosin tämä luku on huoltokirjassakin. Voiko pitää kutinsa? Ajattelin öljyjä kyllä vähän useamminkin vaihdella..
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
Sivu: 3 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen