Sivu: 2 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1053:sta
  1. #31
    Penkitystulos hallussani olevaan -04 FZ6-S:ään:

    94,4 heppaa takapyörältä !!!



    Kävin Kyläsaarenkadulla penkittämässä, kuulemma paras FZ6-tulos oli ollut tähän mennessä 97,5 heppaa, jotkut e-laittomat sliparit ja ääni oli ollut aivan sairaan kova...
    ... olisi kiva joskus kuulla ton vehkeen kiihdyttävän, kunhan ei vaan joisi kuumaa kahvia samaan aikaan...

    Käyrä oli oikein nätti ja meni yllättävän korkealle. Ei siis tule ensi talvena PC:tä, eikä tule myöskään PC + sliparit tsydeemiä. Jos tehonpuute alkaa vaivata, pakko vaan vaihtaa pyörää, nyt ei virittelyt auta...

    Toi Kyläsaarenkadun mesta muuttanee piakkoin (kaupunki tyhjentää koko tontin) eli jos olet meinannut käydä siellä penkittämässä tai rengastamassa, käy nopeasti. Itse olen tyytyväinen puljuun.


    PS. Tänä iltana 94,4 humman kunniaksi




    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  2. #32
    Mites teillä on toi takavalon kiinnityksen kireys?

    Hopeanuolessani on uudesta asti takalamppu ollut kyllä sinänsä ihan prätkässä kiinni (ei ole tippunut ), mutta kun sormella painelee, niin heiluu ylös-alaisin.

    Tiedän kyllä noin periaatteellisella tasolla olevan mahdollista tutkailla korjaamokässäriä tai jopa omaa prätkää IRL, mutta ajattelin kokeilla tätä vaivatonta vaihtoehtoa ensin...




    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #33
    Mulla kanssa takavalo heiluu ihan reippaasti. Mun käsittääkseni se heiluu ihan tarkoituksella että polttimo kestäis paremmin tärinää.

    p.s. Laitahan käyrät tänne foorumiin näkyviin, munkin pyörä oli Kyläsaarenkadulla penkissä, siitä onkin käyrä tän topicin ekalla sivulla.
  4. #34
    Lainaa (Nick @ Syys. 01 2005,12:31) kirjoitti
    Mulla kanssa takavalo heiluu ihan reippaasti. Mun käsittääkseni se heiluu ihan tarkoituksella että polttimo kestäis paremmin tärinää.
    Kiitoksia kovasti tiedoistasi! Mun täytyisi käydä tässä joku päivä Yamaha-centerissä reklamoimassa mm. ruostuvista kahvanpäädyistä...
    Olin kyllä ajatellut tuossa lampunkiinnityksessä olevan mainitsemaasi ideaa, mutta kiva tietää!

    Lainaa kirjoitti
    p.s. Laitahan käyrät tänne foorumiin näkyviin, munkin pyörä oli Kyläsaarenkadulla penkissä, siitä onkin käyrä tän topicin ekalla sivulla.
    Mä tiedän sun pyörän olleen siellä... 1+1 on 2 ja et jäänyt edes liioittelusta kiinni: 97,5 heppaa on kahden numeron tarkkuudella 98 heppaa...

    ... arvaa miten mä ilmoittaisin mun prätkän tehot, jos tulos olisi ollut 94,4 sijasta 94,5...


    Käyrä nettiin? Laitan, kunhan olen vähän opiskellut sitä laittamista...



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  5. #35
    Lainaa (koris66 @ Syys. 01 2005,16:45) kirjoitti
    Mä tiedän sun pyörän olleen siellä... 1+1 on 2 ja et jäänyt edes liioittelusta kiinni: 97,5 heppaa on kahden numeron tarkkuudella 98 heppaa...
    Muistaakseni ihan tarkka teho oli 97,8hp .

    Saitko muuten vääntökäyrän kuvaan? Multa se jäi pois kun ei saatu kierroslukua mitattua.
  6. #36
    Lainaa (Nick @ Syys. 01 2005,23:11) kirjoitti
    Saitko muuten vääntökäyrän kuvaan? Multa se jäi pois kun ei saatu kierroslukua mitattua.
    Ei, en saanut.

    Olin aavistellut tuota kierroslukumittauksen vaikeutta ja olinkin kiinnostunut lähinnä huipputehosta ja tehokäyrän muodosta, kun ei näistä mitään 2000 rundin catepillareita saa.


    Siksi sovin kohtuuhinnan tuohon tehonmittaukseen ilman kierroslukuarvoja (ja silloin ei tietty tule vääntökäyrääkään), mulla motiivi oli kuitenkin (<span style='color:yellow'>näin meidän kesken brassailu takapyöräteholla</span>) ihan puhtaasti PC:n ja slipareiden hommaamisen mielekkyyden arviointi. Tuloshan siitä oli - sekä penkkiäijän että mun mielestä - ettei kannata, on sen verran hyvin optimoitu tehtaalla.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  7. #37
    Lainaa (koris66 @ Heinä. 08 2005,13:16) kirjoitti
    Täähän ei kovin paljon hönkäile alle 8000 rpm, ja taas 10000 - 13000 repii aika kiitettävästi
    Vaihdoin bemarin (lue: traktori) juuri fasuun ja 3 päivän ajokokemuksella voin jo allekirjoittaa nuo aikaisemmat lausunnot. Yksinkertaisesti: fasu on hyvä pyörä.
    Tosin se on vielä sisäänajossa, joten en ole vielä pahemmin päässyt testaamaan noita vetävämpiä kierroksia (tehtaan suosituksen mukaan 0-1000 km -> "vältä ajoa yli 7000 rpm" ja 1000-1600 km -> "vältä suuria nopeuksia ja ajoa yli 9000 rpm"). Mutta tulee niitä kilometrejä tällä köröttelylläkin ...

    Kone rakastaa kierroksia. Miten FZ6-S sitten pitemmän päälle kestää, se tulee nähtäväksi. Kokemuksia?
    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
  8. #38
    Lainaa (Vulcan @ Syys. 08 2005,10:04) kirjoitti
    Tosin se on vielä sisäänajossa, joten en ole vielä pahemmin päässyt testaamaan noita vetävämpiä kierroksia (tehtaan suosituksen mukaan 0-1000 km -> "vältä ajoa yli 7000 rpm" ja 1000-1600 km -> "vältä suuria nopeuksia ja ajoa yli 9000 rpm").
    Jos noudatat perinteistä sisäänajoa, niin muista kuitenkin jonkin verran kiihdytellä ja harrastaa kunnon moottorijarrutuksia. Tämä ideologia liittyy niihin männänrenkaiden tiivistymisasioihin.


    Lainaa kirjoitti
    Miten FZ6-S sitten pitemmän päälle kestää, se tulee nähtäväksi. Kokemuksia?
    Ei ole enkä ole lukenut. Mielenkiinnolla kuulisin, miten kestää. Alankomaissa on yli 40 tkm ajettuja pelejä, mutten seuraa niitä paikallisia palstoja, jenkkipalstojen kautta lukenut.

    Sanotaan näin: en ole mistään lukenut, että olisi kestävyysongelmia. TPS ja ohjauslaakerin ruostuminen ainakin tulee heti mieleen, mutta ne on jo uusien(kin) pyörien ongelma.


    OT: uusista pyöristä. 2006 mallit mustine motteineen ja runkoineen ei miellytä mua. Tää hopeanvärinen runkohan itsessään on jo taideteos ja sitä esteettisesti tukee ja visuaalisen harmonisesti hyväilee motin ja vaihdelaatikon harmaa kone-estetiikka. Ugh, olen puhunut.
  9. #39
    Mulla on 2005 FZ6N mustana.Runko ja motti on jo siinäkin jo musta..ja minä taas pidin näkemästäni heti.Koko mustana ja katteettomana oli minulle ainut vaihtoehto.Mutta makuasiat ovat makuasioita.
    Mulla on tullut mittariin yli 6000 km ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.Sisäänajon suoritin kunnolla ja mullekkin suositeltiin monipuolista ajoa moottorijarrutuksia ja kiihdyttelyjä myös..järki päässä tietenkin.
    Äänet ja alavääntö saisi olla tietenkin vähän muhkeempia,mutta sitä saa paikattua tietysti sliparilla..olen ajatellut Laserin Extreme putkia..Mahtaakohan kellään olla kokemuksia ko. putkista??Tarkoitan sitä neljän putken pakettia..vähän niin kuin Mv Agustassa.
  10. #40
    hyvältä kuulostaa nää puheet!!
    omaa kokemusta ei oo kuin pikku kokeilu FZ6S:llä ja toimii...
    vois olla merkin vaihto ens keväänä.. ilman S:ää kuiteski.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  11. #41
    Lainaa (Theodor @ Syys. 08 2005,18:08) kirjoitti
    Mulla on 2005 FZ6N mustana.Runko ja motti on jo siinäkin jo musta..
    Tuota(kaan) en tiennyt. Kiitos informaatiostasi!
    Jotenkin tuossa nakussa musta motti on ihan ok, -04 S mallissa harmaa puolikate vaatii eri väritystä.

    Lainaa kirjoitti
    ja minä taas pidin näkemästäni heti.Koko mustana ja katteettomana oli minulle ainut vaihtoehto.Mutta makuasiat ovat makuasioita.
    Olet aivan oikeassa. Ugh, olen hiljaa.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  12. #42
    Lainaa (koris66 @ Syys. 08 2005,13:52) kirjoitti
    Jos noudatat perinteistä sisäänajoa, niin muista kuitenkin jonkin verran kiihdytellä ja harrastaa kunnon moottorijarrutuksia. Tämä ideologia liittyy niihin männänrenkaiden tiivistymisasioihin. *
    Jep, erään jammu-dealerin "epävirallisen" lausunnon mukaan pahinta mitä sisäänajossa voi tehdä, on vedättää isolla vaihteella ja alhaisilla kierroksilla.

    Ohjekirjan suomenkielinen versio on sanamuodoltaan tiukempi kuin alkuperäinen teksti, jossa varoitetaan JATKUVASTA kierrossuosituksen ylittämisestä.
    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
  13. #43
    Sisäänajo, tuo ikuinen kinan aihe. Mulle sano kauppias että ne teköö nykyvään niin hyvää työtä tehtaalla ettei pahemmin ole hiottavaa enää ajon merkeissä... Vaihtelevaa ajoa vaan kuulemma. Emmää silti ekana 1000 kilsana pahemmin räväytelly, varmuuden välttämiseksi...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  14. #44
    Tässä nyt sitten lupaamani tehokäyrä. Prätkä on siis 2004 Yamaha FZ6-S.


    Pyörimisnopeutta ei siis mitattu, prätkän oman rundimittarin mukaan maksimikierrokset oli jotain 13.600 (ei siis edes sitä 14.000). 264 km/h oli muistaakseni maksiminopeus jossain vedossa.



  15. #45
    Kysymys koskien FZ6 ja FZ6-S malleja: mitä tankkilaukkuja olette käyttäneet?

    Hyviä/huonoja kokemuksia?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  16. #46
    Lainaa (koris66 @ Tammi. 13 2006,15:28) kirjoitti
    Kysymys koskien FZ6 ja FZ6-S malleja: mitä tankkilaukkuja olette käyttäneet?

    Hyviä/huonoja kokemuksia?
    Meikäläisellä käytössä Heldin Carry http://www.held-biker-fashion.de/ind...4320&lg=d&lg=d Istuu suht' hyvin FZ:n tankin muotoihin, ainoastaan aivan täyteen pakattuna ei tuntunut tukevalta. Laajennusvetoketju kiinni läppäri (IBM T30) menee sisään ja mukaan mahtuu vielä muutakin, joten toimii hyvin työmatkalaukkuna. Avaamalla vetoketjun sisään pakkautuukin tavaraa jo sen verran, että alkaa 174 cm pitkällä kuskilla osumaan kypärän leukaan jos täyteen pistää. Ei ole naarmuttanut tankkia, vaikka eipä sitä hopeanvärisessä tankissa helposti muutenkaan näy. Summasummarum: hyvin on toiminut kun en paremmastakaan tiedä, mutta eipä ole ainakaan suurien puutteiden takia tarvinnut vaihtaa.
    Köy.
  17. #47
    Jep, mukava pyörä pikkufazu on. Itselläni mallia -04 ja 15500 km ajettu kahden kesän aikana. Ekan kesän lopulla kävin ostamassa Devilin vaimentimet ja samalla hankin myös Power Commanderin....sen lisäksi, että vaikutus tuntui jonkin verran takapuolessa parempana ajettavuutena (keskialueen vääntö) niin kyllä dynokin oli sitä mieltä, että parempaan suuntaan mentiin. Mielestäni pyörä on hyvä niin matka-ajossa kuin kaupunkipyörityksessäkin, potkua tosiaan riittää n. 8000rpm ylöspäin ihan mukavasti ohituksia ajatellen....ja jos ei kiire ole niin alemmillakin kierroksilla
    Ensi kesäksi olisi kuitenkin tarkoitus vaihtaa pyörää vähän isompaan kun on tuo vaimo alkanut viihtyä pyörän päällä entistä enemmän...eli jos jotain tällainen fazu kiinnostaa niin myynnissä ois
    Yhteystiedot, kuvia jne. löytyy täältä

    edit. Niin ja äänet parani noilla Devilin pöntöillä x:een potenssiin *



    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  18. #48
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Ei oo kokemusta koko moposta, edeltäjästä vain. Mutta tohon putkiasiaan sen verran että muistan joskus kattoneeni tuohon olevan saatavilla aika veikeen näköstä putkistoa, elikkäs tollasta:



    Laser Extreme neljällä vaimentimella. Hyvän näköset mun mielestä.
  19. #49
    Lainaa (Karban @ Maalis. 01 2006,14:27) kirjoitti
    Ei oo kokemusta koko moposta, edeltäjästä vain. Mutta tohon putkiasiaan sen verran että muistan joskus kattoneeni tuohon olevan saatavilla aika veikeen näköstä putkistoa, elikkäs tollasta:



    Laser Extreme neljällä vaimentimella. Hyvän näköset mun mielestä.
    Morot! Just tollasia putkia mä olen suunnitellut vaihtavani omaan pyörään ja olenkin kysellyt kokemuksia ko.putkista mutta kukaan ei tunnu tietävän putkista muuta kun sen että niitä saa Allrightin kautta.Jos jollain on tollaset putket olis mukava kuulla miten on vaikuttanut ajettavuuteen..vääntöalueen muutoksesta,tehon lisästä ja tietysti ÄÄNISTÄ.
    Putket on minustakin aivan loistavan näköiset ja sopisi mustaan nakuun kuin hanska kouraan.
    Olen muuten ollut todella tyytyväinen pyörään mutta äänet näiden uusien määräysten myöten on kuin skootterissa.
  20. #50
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Theodor @ Maalis. 01 2006,17:51) kirjoitti
    Morot! Just tollasia putkia mä olen suunnitellut vaihtavani omaan pyörään ja olenkin kysellyt kokemuksia ko.putkista mutta kukaan ei tunnu tietävän putkista muuta kun sen että niitä saa Allrightin kautta.Jos jollain on tollaset putket olis mukava kuulla miten on vaikuttanut ajettavuuteen..vääntöalueen muutoksesta,tehon lisästä ja tietysti ÄÄNISTÄ.
    Putket on minustakin aivan loistavan näköiset ja sopisi mustaan nakuun kuin hanska kouraan.
    Olen muuten ollut todella tyytyväinen pyörään mutta äänet näiden uusien määräysten myöten on kuin skootterissa.
    Tossa nyt tollanen "myyntikäyrä".

    http://www.laserexhausts.com/dotcont...._04.pdf

    Toi kuoppa alakierroksilla hoituu varmaan ruiskun(kai tossa sellanen on?) säädöllä. Laserilta saa alkukäyrää myös.

    On ne äänet varmaan vakiota paremmat joka tapauksessa.
  21. #51
    Lainaa (Karban @ Maalis. 02 2006,12:19) kirjoitti
    Toi kuoppa alakierroksilla...
    Alakierroksilla? Noi vedot oli aloitettu noin 5600 rundista...

    Hyvä linkki oli, kiitoksia.

    Vähän ihmetytti noin voimakas "aalto" tuossa 8000 rundin kohdalla, yleensä näkemissäni käyrissä siinä on vain pieni "heitto" (mitätön kauneusvirhe) ja tuossa 6000 kohdalla on jo ihan aito "kuoppa". Toi 6000 rundia on pakko olla joku maaginen päästömittauskohta, taitaa myös ohiajomelumittaukset olla tuolla kohdalla.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  22. #52
    Sportbikes.netin FZ6 osiosta, etenkin "FZ6 Mods" puolelta löytyy eri putkien ääniä, ei vaan nyt nopealla etsimisellä sattunut silmään mutta sieltä niitä kaivoin ennen omaa putkien tilaustani.

    Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaa Maanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille. Tilasin tosiaan Ebayn kautta, hakusanaksi vaikka "leovince fz6" tai "fz6 auspuff" niin löytyy saksalaisiakin kauppoja. Laser X-tremet näyttää olevan halvimmillaan 560 e + postikulut.
    Köy.
  23. #53
    Selailin ebay:ta ja jenkeistä löytys aika siisti takavalo FZ6:seen... Sellanen led-härveli, jossa on myös vilkut samassa.. Tulis varmaan aika siisti yhdessä pienen rekkari telineen kera näyttäs perä huomattavasti sirommalta...

    Eli onks kellään tälläst takavaloo kellään omassa FZ6:saan? Hintaa sillä tais olla jotain 80$ Tai saas näitä Suomesta?

    <a href="http://stores.ebay.com/Xtreme-Discount-Cycle_Custom-Lights-YAMAHA-Sport_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ17QQftidZ2QQpZ2QQt

    Zkm" target="_blank">http://stores.ebay.com/Xtreme-....2QQtZkm</a>



  24. #54
    Netistä klipsaistu: Euroopan viiden eniten prätkiä ostaneiden valtioiden viisi suosituinta mallia vuonna 2005:
    ******************************
    Italy
    1. Yamaha 600 Fazer/FZ6 - 10,834
    2. Honda 600 Hornet - 8,217
    3. Kawasaki Z750 - 5,149
    4. Honda CBR 600 RR - 4,421
    5. BMW R1200GS - 4,095

    Germany
    1. BMW R1200GS - 6,779
    2. Honda CBF 600 - 4,859
    3. Suzuki Bandit 650 - 3,420
    4. Yamaha 600 Fazer/FZ6 - 3,286
    5. Suzuki GSX-R 1000 - 2,947

    France
    1. Kawasaki Z750 - 7,160
    2. Yamaha 600 Fazer/FZ6 - 6,474
    3. Suzuki Bandit 650 - 5,475
    4. Suzuki SV 650 - 3,420
    5. Honda Hornet 600 - 2,687

    UK
    1. Suzuki GSX-R 1000 - 2,534
    2. Kawasaki ZX-6R - 2,213
    3. Honda CBR 1000 RR - 2,083
    4. BMW R1200GS - 1,980
    5. Yamaha R1 - 1,936

    Spain
    1. Yamaha 600 Fazer/FZ6 - 5,421
    2. Suzuki GSX-R 600 - 2,988
    3. Honda CBR 600 RR - 2,893
    4. Honda CBF 250 - 2,778
    5. Suzuki Bandit 650 - 2,425

    Top 5 of the Top 5

    Which makes the top 5 of the top 5 countries:
    1. Yamaha Fazer/FZ6 - 26,015
    2. BMW R1200GS - 12,854
    3. Kawazaki Z750 - 12,309
    4. Suzuki Bandit 650 - 11,320
    5. Honda Hornet 600 - 10,904
    *********************************
    FZ6(-S) pärjäsi sangen mainiosti.

    Klipsaisu LINKKI_Lähde



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  25. #55
    Nyt ois viittä vaille oma FZ6S -04 tallissa (siis ei vielä tallissa, eikä vielä oma), viimeistä päätöstä vaille.. argh. Ostaako vei eikö ostaa...

    Vehkeellä ajettu ~2000km



    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  26. #56
    Itellä on kiikarissa vaihtaa 600 bandit -04:seen FZ6:seen. Kävin viimekesänä koeajamassa moista vekotinta, ja hyvältähän se tuntui. Mutta mutta mulla ei ole enää kovin tarkkaa muistikuvaa tuon pikku fasun iskareiden säädöistä. Eli onko niitä? Takapäässä nyt varmaan on ainakin esijännityksen säätö, mutta onko edessä/takana vaimennuksen säätöjä? Jos ei ole, niin oletteko vaihtaneet etupäähän minkälaisia jousia?

    Ja toinen kysymys liittyy siihen, että kuinka hyvin ruisku mukautuu, jos alkuperäisen putken tilalle vaihtaa sliparin? Eli vetääkö laihalle, vai osaaka ruisku kuinka hyvin säätää soppaa tarvittaessa rikkaammalle?

    Niin, ja laittakaas linkkejä hyville fasu sivuille, mikäli niitä on olemassa.



    Voi veljet!
  27. #57
    Lainaa (JTTT @ Maalis. 11 2006,22:22) kirjoitti
    Takapäässä nyt varmaan on ainakin esijännityksen säätö, mutta onko edessä/takana vaimennuksen säätöjä?
    Ainoa säätö on takana, esijännityksen säätö. Isot pojat on laittanut paljon palikkaa etupäähän R6:sta: iskaria, jousia, jarruja.

    Lainaa (JTTT @ Maalis. 11 2006,22:22) kirjoitti
    Niin, ja laittakaas linkkejä hyville fasu sivuille, mikäli niitä on olemassa.
    Mielestäni paras:
    LINKKI_FZ6_sivut_USA

    Ja kyllä täällä .ORGissakin on fasuilijoita...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  28. #58
    Juu,kyllähän täällä on. Aiemmin seurailin tuota fzs 1000 ketjua, jossa keskustelu on ollut hyvinkin vilkasta. Noh kilo suklaa jäi järkyttäväksi nousevien vakuutusmaksujen takia nyt vähäksi aikaa haaveeksi. Mutta pitää nyt ottaa pikku fasusta ilo irti ja keräillä vähän rahaa ja bonuksia lisää =). ootko koris66 laittanut itelle minkä sliparin, vai onko sulla vakio peli potkaissut nuo sigussa olevat lukemat takaselta?

    Eilen muuten löysin itekin tuon sportbikes.netin foorumin, ja muutama tunti vierähti ihan hetkessä, eikä varmaan tullut luettua vasta kuin pieni osa jutuista. =)

    Laitelkaas muuten kuvia omista modeista ja varusteista mitä ootte fasuihin laittanut. Itellä kauhea polte päästä laitteleen omaa. Jospa nämä kaupat sais tässä parin viikon aikana hierottua valmiiksi, niin sais fasun kotiin.
    Voi veljet!
  29. #59
    Lainaa (JTTT @ Maalis. 12 2006,09:44) kirjoitti
    ...vai onko sulla vakio peli potkaissut nuo sigussa olevat lukemat takaselta?
    Täysin vakiopeli. Penkitin, kun harkitsin PC:n ja slipareiden hankkimista, mutta totesin hyötyyn nähden (6 hepan lisäys käytännössä maksimilisä) liian kalliiksi meikäläisen monetaarisille varannoille.

    Taitaa olla tällä foorumilla tässä tai sitten siinä toisessa pitkässä FZ6-ketjussa juttua noista asioista.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  30.  
  31. #60
    Ostinpa sitten kuitenkin
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
Sivu: 2 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen