Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1053:sta
  1. #721
    Mulla on S2 malli ja olen 185/98, eikä ajoasento tai polvikulma ole tullut ensimmäisenä "ongelmana" ajaessa esille(perse puutuu). Tosin pisimmät ajolenkit on ollut kuitenkin vain 600km/pv. -07 mallissa on penkin etuosa kapeampi ja päällinen eri materiaalia.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  2. #722
    Oho, laZZan eka viesti voorumille.
    Noh, fz6sen parhaita puolia on miusta ajoasento. Kokeilin kaverin fz1stä enkä vaihtais, paitsi ehkä sen paremman väännön takia. Mutta en oo ihan varma siitäkään.
    Sanokaas, minkämoisia tyhjäkäyntikierroksia moponne kiertää. Manuaali taitaa sanoa 1250-1350? Mulla keikkuivat reilussa tonnissa, nostin n. 1200, vaikka hyvin kävi ennenkin. En oo käyny testaamassa, miten vaikuttaa.
    Ride On Josephine...
  3. #723
    Lainaa (laZZa @ Touko. 26 2008,20:50) kirjoitti
    Sanokaas, minkämoisia tyhjäkäyntikierroksia moponne kiertää. Manuaali taitaa sanoa 1250-1350? Mulla keikkuivat reilussa tonnissa, nostin n. 1200, vaikka hyvin kävi ennenkin.
    Sitten kun se on kunnolla lämmennyt, niin 1380 kierrosta.

    Alhaisista tyhjäkäyntikierroksista ei mielestäni ole mitään muuta kuin haittaa.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #724
    aamusella kun kylmän mopon starttaa , niin hakee hetken kierroksia edestakas ja jää sitten lämmittelemään tuonne 1800 kieppeille semmosen minuutin verran (suunnilleen..)

    Eli kun on saanut potan (med full wisperkitti...) tunkettua pohjaan asti , niin kierrokset tipahtelee tuohon 1300 paikkeille.

    Samalla käynti muuttuu semmoseksi öö.. röpöttäväksi (onko toi suomenkielen sana ? )

    Vaan kun hyppää puikkoihin ja lähtee baanalle, niin tottelee hyvin kahvaa ja röpötys häipyypi bois.

    Että semmosta kierrosta (-:
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  5. #725
    Kiitti näistä, väänsin ruuviaaa...
    Ride On Josephine...
  6. #726
    Lainaa (Koris @ Huhti. 02 2008,23:49) kirjoitti
    ... ja samalla voisi vaihtaa teräspunosletkut.
    Vaihdoitko Koris teräspunosletkut? Mimmonen tuli ja paljonko maksoi?
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  7. #727
    Pakko kysyä vielä että onko ABS mallit harmaatuotuja? Paikallinen Yamaha diileri(Motorman) ei tuntunut ABS mallia saavan eli ei virallisen maahantuojan tuontiohjelmassa? Ee-Speed taas sitten listaa ABS-mallin.

    Luulisi että tuo ABS malli myisi paremmin. Pitääkö tässä alkaa Hondaa kahteleen tai käytettyä sitten...
  8. #728
    Lainaa (zERopowa @ Touko. 29 2008,23:23) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Huhti. 02 2008,23:49) kirjoitti
    ... ja samalla voisi vaihtaa teräspunosletkut.
    Vaihdoitko Koris teräspunosletkut? Mimmonen tuli ja paljonko maksoi?
    En ole vaihtanut. Luultavasti tilaan tämmöisen:


    LINKKI_Tuotesivulle
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #729
    Lainaa (Kema @ Kesä. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Pakko kysyä vielä että onko ABS mallit harmaatuotuja? Paikallinen Yamaha diileri(Motorman) ei tuntunut ABS mallia saavan eli ei virallisen maahantuojan tuontiohjelmassa? Ee-Speed taas sitten listaa ABS-mallin.

    Luulisi että tuo ABS malli myisi paremmin. Pitääkö tässä alkaa Hondaa kahteleen tai käytettyä sitten...
    Ei oo.

    Mulla on 2007 rekisteröity vuoden 2006 FZ6-S ABS:llä.

    Elikkä huoltokirjan mukana on se Konekeskon kortti.

    Vuonna 2007 tuli jo se S2 malli , jossa on ABS vakiona.

    Tarkistin ostovaiheessa myyjältä , että on varmasti suomipyörä.

    Muista kysyä samaa ennen ostopäätöstä. Jälkikäteen vaikeempi valittaa , jos ei oo ollu puhetta asiasta.

    Yammu on hyvä pyörä 2500 km takana..
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  10. #730
    Lainaa (Ropaaja @ Kesä. 03 2008,10:50) kirjoitti
    Lainaa (Kema @ Kesä. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Pakko kysyä vielä että onko ABS mallit harmaatuotuja? Paikallinen Yamaha diileri(Motorman) ei tuntunut ABS mallia saavan eli ei virallisen maahantuojan tuontiohjelmassa? Ee-Speed taas sitten listaa ABS-mallin.

    Luulisi että tuo ABS malli myisi paremmin. Pitääkö tässä alkaa Hondaa kahteleen tai käytettyä sitten...
    Ei oo.

    Mulla on 2007 rekisteröity vuoden 2006 FZ6-S ABS:llä.

    Elikkä huoltokirjan mukana on se Konekeskon kortti.

    Vuonna 2007 tuli jo se S2 malli , jossa on ABS vakiona.

    Tarkistin ostovaiheessa myyjältä , että on varmasti suomipyörä.

    Muista kysyä samaa ennen ostopäätöstä. Jälkikäteen vaikeempi valittaa , jos ei oo ollu puhetta asiasta.

    Yammu on hyvä pyörä * * 2500 km takana.. *
    2007 s2 mallissa ABS vakiona?? En ole ainakaan huomannut. eikä missään ole merkintää ABSeista.
    Luulis ainakin rekisteriotteessa olevan merkintä niiden olemassa olosta. Tai ainakin voisin olettaa että jarrujen yhteydessä on jonkin sortin levy tai vastaava mistä pyörän liikkuminen mitataan.( mulla ei ainakaan ole). Ei levyä tai johtoa jarrujen viereen.(kuten edellisen vuoden mallissa)

    Tietääkseni (mutuna) Kesko lopetti ABS version tuomisen kun ei mennyt kaupaksi.(hinta)
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  11. #731
    Okei , tuossa kohdin olen valmis antamaan periksi, eli jos S2 mallissa ei oo vakiona ABS:ia niin sit ei oo.

    Mut mun 07/06 S-mallissa kuitenkin moinen löytyy ja mulle se kelpaa.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  12. #732
    Ok, eli ABS versiota ei sitten paikalliselta kauppiaalta saa.

    Ei tuntunut pahemmin olevan tinkivaraa pyörien hinnoissa. Tuntuu Konekeskon diilereillä olevan melkosen ohjeistettuja nuo ulosmyyntihinnat. Toimituskuluissa on sitten pieniä eroja suuntaan ja toiseen.
  13. #733
    Katoin just Vantaan yamahacenterin sivuja.

    Näyttäs tosiaan että tänvuoden S2:ssa ei oo niitä ABS:eja.

    Vuoden 2007 S2:ssa vielä oli ne ABS:it.

    Ikävää jos diileri ei myy sopuhintaan

    Koita vielä... Yammu on hyvä

    Tai etsi myydään palstoilta 2007 mallia.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  14. #734
    Tulipa käytyä koeajolla uudella FZ6-S S2:lla. Ensimmäinen fiilis oli että "eihän tämä paina mitään". Kevyt kuin höyhen YZF 600 R:ään verrattuna. Parkkiksella pyörittely oli kuin polkupyörällä olisi kikkaillut.

    Ajoasento oli erinomainen kaupunkiajelua varten. Aika hyvin oli jalat suojassa viimalta moottoritielläkin, vaikka kyseessä oli pelkällä yläkatteella varustettu yksilö. Käytös ruiskukoneessa oli jotenkin erilainen kuin kaasutinmoottorissa, ehkä vähän nykivä?

    Kun lähdin ´Catillani liikkeelle koeajon jälkeen, niin jestas kuinka raskaalta pyörä ja etenkin ohjaus tuntui...

    -------------------------------------------------------------

    Tämmöisiä ajatuksia/kysymyksiä jäi mieleeni:

    -Sääli että väritykset "Fazereissa" ovat vähän pliisuja. Punaistakaan ei ole tarjolla tänä vuonna. Olisipa väritykset kuten R6:ssa.

    -Onko Yamahan "alkuperäisestä" kokokatteesta oikeasti hyötyä? Kovin kaunis se ei ole.

    -Ilmeisesti pelkkää alaskuuppiakin saa lisävarusteena?

    -Miksi Yamaha ei tee pyörämallia R6:n ja FZ6:n väliin? Siis mallia jossa ei olisi polkupyörän tankoja, mutta olisi kokokate ja vähän löysempi ajoasento kuin R6:ssa.

    -Mikä ihmeen napsaus koneesta kuuluu kun päästää kytkinkahvan?

    -Ostaisiko tämmöisen, CBR 600 F:n, vai jonkin muun...
  15. #735
    Mulla ei oo vertailupohjaa kuin koeajettuun 600:n Hondaan , mutta juu , FZ on tosi kevyt.

    Mä en oo omastani (pelkkä S-versio) huomannu mitään naps ääntä.
    Oisko kyseessä jo aiemmin palstoilla mainittu kytkinkahvan säätölirpakkeen ( suomenkielensana ??) helinä ?

    Se pelkkä yläkate suojaa ihan hyvin suomen nopeusrajoitusten alueella....

    Noin 2500 ajetun km perusteella voin vain suositella pyörää.

    Ja se kaasukahva on aikasta on/off tyyppinen kunnes siihen pikkuhiljaa oppii , niin sitten löytyy jo tasasempaa käyttöaluetta.

    *



    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  16. #736
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 06 2008,19:30) kirjoitti
    Lainaa (aaargh @ Huhti. 06 2008,13:07) kirjoitti
    ...En tiedä mikä olisi fiksu paikka ottaa + tupakansytyttimelle?
    En minäkään kyllä vielä ole ehtinyt tutkimaan tuota parasta paikkaa sytkärille, kun on enemmän kiinnostanut tuo
    Nyt tuli vihdoin laitettua tuo tupakansytytinpistoke. Nakupyörässä ei muuta paikkaa ole kuin tuo penkinalunen.

    Kytkin tuon pistokkeen releen kautta, jotta se ei jää päälle kun virrat kytkee pois. Näin GPS:n, puhelimen laturin tms. voi jättää huoletta penkin alle ilman pelkoa akun tyhjenemisestä. Tietysti turvallisempaa muutenkin kytkeä tuo noin eikä suoraan.

    Korvallinen rele mahtui mukavasti muiden releiden seuraksi vasemman takaposkipalan alle - Alkuperäiset releet on kiinnitetty messinkiseen kiskoon. Kisko on puolestaan kiinnitetty kahdella ruuvilla, joista taaimmaista käytin uuden releen kiinnittämiseen.

    Samaisen posken alta kulkee kolmijohtiminen kaapeli takalampulle, josta ryöstin ohjausvirran ja maan releelle. Akulta tuleva virta puolestaan kulkee sulakkeen ja releen toisiopuolen kautta pistokkeen plus-napaan. Pistokkeelle tulee akulta myös miinusjohto suoraan.

    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  17. #737
    Lainaa (Ropaaja @ Kesä. 03 2008,16:45) kirjoitti
    Näyttäs tosiaan että tänvuoden S2:ssa ei oo niitä ABS:eja.

    Vuoden 2007 S2:ssa vielä oli ne ABS:it.
    Olihan nuo ABS:it valinnais varusteena jo vuonna -07 ei vakio.
    En tiedä olisko saanut tilaamalla, mutta silloin kun ostin omat niin ei ollut varastiossa yhtään jossa olis ollut.(enkä olis edes halunnut)
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  18. #738
    Lainaa (zed @ Kesä. 03 2008,17:57) kirjoitti
    -Onko Yamahan "alkuperäisestä" kokokatteesta oikeasti hyötyä? Kovin kaunis se ei ole.

    -Ilmeisesti pelkkää alaskuuppiakin saa lisävarusteena?

    :
    Olen ainakin ollut tyytyväinen kokokate sarjaan, jopa mielestäni hyvän näköinen (mielipide asia).Hyöty on asia josta voidaan olla montaa mieltä, mitä "hyötyä" hakee?

    Alakatteen saa moneltakin valmistajalta, myös hinta haitari on melkoinen.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  19. #739
    Juu saa alas muovia,itellä on ja mielestäni pirun hieno,oli kyl jo ostettaessa joten en voi auttaa enempää.Virran ulos oton sovelsin oik puolelle katteen suojaan,kun kyseessä on s-malli.
    Releelle herätteen saa myös akun + navan liittimestä(olisko etummainen johto)johon tulee virtalukon takainen virta.Itellä oli sieltä otettu auto commille sähkö ja nyt sieltä otettiin releen heräte.
    Rele ohjaa nyt autocommia,virran ulosottoa ja kaffa lämppäriä.

    Hakusessa olis ääntä,joten jos jollain on ylimääräisenä vaimenninta kyseiseen laitteeseen nii ei muuta kuin tarjousta tulemaan niin lunastetaan pois!

    edit:känni virheet..varmaan jäikin vielä sekä releen kytkentä hässäköitä



    **1100XX**
    Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
  20. #740
    Ei kellää sattuis olee nurkissa joutilaana korkeempaa pleksiä tuoho fz6-s malliin (vm-06).

    Vakio pleksi työntää kaiken ilmavirran ikävästi just tuoho leuan alle ja meteliä o aika paljo.

    yv:llä voi tarjota
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
  21. #741
    Lainaa (zed @ Kesä. 03 2008,17:57) kirjoitti
    -Mikä ihmeen napsaus koneesta kuuluu kun päästää kytkinkahvan?
    Huomasin omastani , että kyllä sieltä sellainen eh.. ääni kuuluu.

    Lähinnä parhaiten sen huomaa kun paikoillaan käyttää kytkintä.

    En mopon laatikon sielunelämää tarkemmin tunne , mutta arvelisin että kyseessä on ihan normaali ääni , kun laatikon akseli lähtee pyörimään.

    Asiantuntijat tarjotkoon paremman selityksen.

    Ajossa en moista ääntä ole huomannut (ajomelu) eikä laatikon toiminnassa mitään huomauttamista mulla ole.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  22. #742
    Onkos porukka vaihdellu fazuun (vm -06) etuplexejä, onko ollut vaikutusta? Itsellä pituutta 180cm ja melko leveä hartialinjakin, niin itsellä osuu ilmavirta ikävästi kypärään/kaulaan ja pitää melkoista huminaa, ja moottoritienopeuksien jälkeen ilmavirta muuttuu suorastaan repiväksi ja kypärä alkaa resonoimaan. Minkälaisia kypäriä on fazu kuskeillä käytössä?

    Itsellä suunnitelmissa olisi hankkia puigin etuplexi pyörään...touring plexiä en haluaisi hommata tökerömmän ulkonäön vuoksi...
    600cc
  23. #743
    Mä oon 179 lyhyt ja mulla ottaa ilmavirta just kaulan alle.

    Siis jos istun selkä suorana enkä yritä maata tankilla.

    Ajomelu ei oo hirveen paha , paitti pitemmällä matkalla kun selkä väsyy ja menee mutkille niin pääntaso laskee ja sit humisee.

    Kypäränä Shoein Raid II ja täys visperikitti.
    Ton kuiskaussetin takia kypärä on ahdas laittaa päähän ja poisotto joskus viel pahempi , mut suhinat pysyy siedettävinä.

    Pleksi on ihan vakio ja aikasemmin mietin vaihtoa korkeempaan mut aattelin et sitten ilmavirta nousee just naaman kohille.
    Ei kiva..

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  24. #744
    Dodiih..
    Pärrä penkitetty, devilin sliparit, K&N suodatin, pc3

    heppoja 97.66
    vääntöä 59.55

    Käyrän saan koht nettiin..
    Käyttäytyminen muuttu ihan kokonaan, osakaasulla ajo yms ei oo enään nykivää.. Very nice!!

    Penkityksen teki MJL-huolto, homma toimi hyvin!
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  25. #745
    Hyvät viriosat, ei menetetty paljoo.
    Vakiona 98 hp ja 63 Nm
  26. #746
    Noo.. ei kyl löytyny vakiona tuota 98.. Ei mitattu normina mut ilman säätöjä slipareil oli 96 ja sano et oli varmaan 93-94 vakiona.. mut eipä sitä huippuja haettukkaan vaan lähinnä toimivuutta kaasuun ja nykimiseen..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  27. #747
    Voihan se olla, että se 98 on liioteltu jo alunperin.
    Ja penkit näyttää mitä näyttää.
  28. #748
    Lainaa (puikkis @ Heinä. 03 2008,22:58) kirjoitti
    Voihan se olla, että se 98 on liioteltu jo alunperin.
    Ja penkit näyttää mitä näyttää.
    Taitaa toinen puhua konetehosta ja toinen takapyörätehosta!
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  29. #749
    joo.. jäi kyl kysymättä kumpaa tuo teho oli..

    Mut aivan sama, kaasuun vastaaminen muuttu täysin ja alakierrosten osakaasu/täyskaasu röpeltämiset hävis.. Oli kyl kuulemma tuol 8000-10000 säädöt aivan persiillään, lambda-anturin asteikkokaan riittäny...

    ja jos ois ottanu nuo omatekoiset sliparit irti niin ois saanu 2-4hp lisää.. Mut naapurisopua kunnioittaen niin pidetää ne nyt viel paikallaan..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  30.  
  31. #750
    Lainaa (puikkis @ Heinä. 03 2008,21:12) kirjoitti
    Vakiona 98 hp...
    Niin, vakiona moottoritehoa on 105 - 108 heppaa, takapyörätehoa vakiona on 91 - 94 heppaa.

    Tehtaan ilmoittamalla 98 hevosella ei ole tekemistä todellisten tehojen kanssa.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen