Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Itsellä Daytona Spirit XCR saappaat. On viimesen päälle hyvät; tukevat, mutta kevyet ja hengittävät. Hinta Louisilla 226€.
    H-D Electra Glide Standard -09
    Victory Hammer -10
    Triumph Speed Triple 1050 -06
    K6 BUSA, Yoshimura + K&N
    CBR 1000F -93
    CB900C -81
    CBR900F -82
    Yamaha YX600 Radian -86
  2. #32
    Taitaa olla niin, että jos haluaa Daytonan saappaat, niin on helpointa tilata ne netistä Saksanmaalta. Olisi mukavampi ostaa täältä, mutta kun ei ole myyjää niin minkäs teet.
  3. #33
    Lainaa (panman @ Elo. 12 2009,23:22) kirjoitti
    Taitaa olla niin, että jos haluaa Daytonan saappaat, niin on helpointa tilata ne netistä Saksanmaalta. Olisi mukavampi ostaa täältä, mutta kun ei ole myyjää niin minkäs teet.
    Kysyppä Bike Point Lahti. Kotisivuilla on Daytonan logo.
    Omani ostin sieltä v.2007 ja tyytyväinen olen ollut. Vettä pitää ja hengittää helteelläkin.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  4. #34
    Tilasin toissa talvena Journey Goretex lyhyey kengät saksalaisesta Biker-Landista. Kun kirjaudut, voit vielä tinkiä kenkien hinnasta, myös englannin kielellä Biker.Land .

    Kengät ovat mitä mainioimmat ja jalat pysyvät kuivina. En voi muuta kuin suositella.

    Tulipa mieleeni, että Englannista niitä voisi myöskin tilata, jos punnan kurssi on vielä alhainen. Hakua voi yrittää vaikka www.ebay.co.uk kautta tai sitten googlettamalla kuvahakuna. Esim. Daytona boots . Nopeasti vilkaistuna joissain malleissa hinta punnissa sama kuin euroissa.



    Aikuinen nainen nexusti
  5. #35
    Lainaa (ukkopekka @ Elo. 01 2005,19:54) kirjoitti
    Mullakin on *Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat. * *

    Nyt kun olen noita sovitellut, niin yksi kysymys heräsi: kahdesta vetoketjusta pitempi ulottuu melko pitkälle ulkosyrjälle, ts. vetoketju tekee mutkan. Tämän johdosta vetskaria ei tahdo saada kiinni. Onko kokemusta, "vertyykö" ketju käytössä ja toisaalta, voisiko ketju mennä rikki jos sitä joutuu murjomaan. Monessa muussa kengässähän on sisäsyrjällä suora ketju *
    Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.

    Yritäppäs löytää hesasta suutari joka vetskarit vaihtaisi, on niiiin vaikeeta joka paikassa...

    Mutta vesitiiviys on kyllä ensiluokkainen noissa.
    Triumph Rocket III Roadster
  6. #36
    Lainaa (El Tigre @ Elo. 13 2009,09:27) kirjoitti
    Lainaa (ukkopekka @ Elo. 01 2005,19:54) kirjoitti
    Mullakin on *Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat. * *

    Nyt kun olen noita sovitellut, niin yksi kysymys heräsi: kahdesta vetoketjusta pitempi ulottuu melko pitkälle ulkosyrjälle, ts. vetoketju tekee mutkan. Tämän johdosta vetskaria ei tahdo saada kiinni. Onko kokemusta, "vertyykö" ketju käytössä ja toisaalta, voisiko ketju mennä rikki jos sitä joutuu murjomaan. Monessa muussa kengässähän on sisäsyrjällä suora ketju *
    Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.

    Yritäppäs löytää hesasta suutari joka vetskarit vaihtaisi, on niiiin vaikeeta joka paikassa...

    Mutta vesitiiviys on kyllä ensiluokkainen noissa.
    Omilla Touring Star GTX:llä (Louis'in versio Road Starista) takana vajaan viiden kesän ajalta melko paljon eli 165.000 kilometriä eikä tosiaankaan ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen eikä minkään muunkaan kanssa. Pohjat alkoi ohenemaan ja 140.000 kilometrin kohdalla suutari laittoi uudet tosi taidokkaasti ettei pohjan paksuus kasvanut.
    Kovaa on käyttö jos parissa suvessa rikki saa.
    Suosittelen.
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
  7. #37
    soitin Bike Point Lahteen ja kysäsin noista saappaista.
    Heillä on muutamaa mallia, muttei juuri sitä mitä etsin: Sport Easy GTX. Tilaavat seuraavan kerran keväällä 2010.
    Tilataan sitten "taas" ulkomailta.
  8. #38
    Lainaa (Oltsu @ Elo. 13 2009,11:28) kirjoitti
    Lainaa (El Tigre @ Elo. 13 2009,09:27) kirjoitti
    Lainaa (ukkopekka @ Elo. 01 2005,19:54) kirjoitti
    Mullakin on *Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat. * *

    Nyt kun olen noita sovitellut, niin yksi kysymys heräsi: kahdesta vetoketjusta pitempi ulottuu melko pitkälle ulkosyrjälle, ts. vetoketju tekee mutkan. Tämän johdosta vetskaria ei tahdo saada kiinni. Onko kokemusta, "vertyykö" ketju käytössä ja toisaalta, voisiko ketju mennä rikki jos sitä joutuu murjomaan. Monessa muussa kengässähän on sisäsyrjällä suora ketju *
    Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.

    Yritäppäs löytää hesasta suutari joka vetskarit vaihtaisi, on niiiin vaikeeta joka paikassa...

    Mutta vesitiiviys on kyllä ensiluokkainen noissa.
    Omilla Touring Star GTX:llä (Louis'in versio Road Starista) takana vajaan viiden kesän ajalta melko paljon eli 165.000 kilometriä eikä tosiaankaan ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen eikä minkään muunkaan kanssa. Pohjat alkoi ohenemaan ja 140.000 kilometrin kohdalla suutari laittoi uudet tosi taidokkaasti ettei pohjan paksuus kasvanut.
    Kovaa on käyttö jos parissa suvessa rikki saa.
    Suosittelen.
    Mulla noi Roadstarit on alusta lähtien tuntuneet aika tiukoilta nilkan kohdalta ja vetoketju on ollut vaikea saada mutkasta läpi. Pienellä voimankäytöllä se on aina onnistunut, mutta harmikseni tosiaan johtanut vetoketjun ennenaikaiseen kulumiseen tosta kohdasta. *

    Muuten ei tosiaan ole pahaa sanottavaa noista popoista, mukavat ajossa ja kävellessä. Mielelläni korjaisin nuo, mutta aika kylmä linja on ollut suutareilla asiaa kysellessäni. *
    Triumph Rocket III Roadster
  9.  
  10. #39
    Korjautin Road Star GTX saappaani tehtaalla Saksassa, lähetin postitse ja liitin mukaan tarinan saappaista mitä
    haluan korjauttaa.

    Juuri palautuivat ja vaihdettu oli pyyntöni mukaan pohjat ja vaihdepoljinlaput. Olen tyytyväinen työn jälkeen- saappaathan on kuin uudet! Homma sujui muutenkin mukavasti- hintaa oli koko toimenpiteellä postikuluineen
    n. 150€ joten ei tää ihan halpaa ole. Siitä huolimatta tein itselleni selväksi jo etukäteen että korjataan koska
    saappaisiin olen muuten todella tyytyväinen, ovat vedenpitävät jne. Saappaat ovat olleet ahkerassa käytössäni n.4 vuotta ja uskoisin korjauksen jälkeen saman verran olevan edessä.

    Biketeam ainakin Suomessa Daytonaa myy mutta on tään merkin maahantuonti ollut vuosikaudet vaatimattomassa
    hoidossa. Mallistohan on maailmalla tosi laaja ja ainakin omat kokemukset Daytonasta ovat positiiviset monien
    merkkien kokeilujen jälkeen. Eihän nämä toki halvimmat ole. Melkoisen inhottavaa hommaa reissussa kastuneiden saappaiden kuivattelu ja valmiiksi märkien saappaiden jalkaanlaitto!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12