Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Dodiin mittarissa tältä kesältä 7134km gixxerillä ja kuin ihmeen kaupalla bridgestonen alkp. takarengas on kestänyt... tosin sakollahan se jo on... tän lisäks vaan yhet sakot! Tilauksessa jo Pirellin Diablo Corsat... kun vaan pääsis jo radalle...

    Mites muilla?
  2. #2
    Ex-pyörällä joku 1000-1500 ja nykyisellä 3500. 3 ratareissua, 0 sakkoa, 1 vauhdissa tapettu varis. Radalle olis kova hinku mutta kun ei töistä ehdi muuta kuin vloppuisin ja joskus arki-iltaisin. Diablo Corsat on loistava valinta. Kestää kilsoja ja pitää radalla kovemmassakin kyydissä kunhan alusta ja rengaspaineet ovat jotenkuten kohdallaan.
  3. #3
    Pyörällä on tullu ajeltua n. 4000km, josta pari tonnia diablo sorsilla. Ei voi kyllä moittia renkkuja ja radallakin on käyty muutman kerran. Sakotkin tuli hankittua tuossa aattona, mutta vaan autolla
    kyllä ne sudet sen sieltä syö
  4. #4
    Kahdella eri pyörällä yht. zabaut 5500km. Ei sakkoja, ei rata-ajoa, mutta yks öljynvaihto.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  5. #5
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    1500km Fasulla, yksi öljyn- ja tulppienvaihto ja yksi ratakeikka ja myyntitapahtuma takana.

    600km tohtorilla, yksi öljynvaihto takana.



  6. #6
    Keväthuolto: jakoketjunkiristin 74€, tulpat 80€, eturengas 157€, takarengas 180€, öljyt+suodatin 50€, jarrupalat+nesteet n.100€.
    1200km ja kansipahvi rupesi vuotamaan -> 3viikkoa tallissa rempassa. Kustannus itse tehtynä noin 200€!!
    2päivää ja 220km niin lähti kortti 1kk ja 528€ sakkkoja.
    Huomenna pitäs saada kortti takaisin.
    Ajettuihin kilometreihin nähden aika kallis kausi ollut tähän asti
  7. #7
    N.3000 km ajettu,itse tehty huolto(öljyt+suodatin 44€), eturengas pitää vaihtaa,samoin takarengas ennen kesälomia.Yhdet sakot 280€(pitipäs ohittaa... ).Muuten ihan hyvin mennyt tähän asti
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  8. #8
    4tkm 1000rr:llä saanut laskea, Diablo meni sileäksi/vaihtoo 7tkm kohdalla, öljynvaihdon tein juuri keskiviikkona.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #9
    noin 3500km, takanakki mez6, tuntunut hyvältä.
    ei sakkoja, ei lippoja, opettelin keuliin, tullu ajeltua tota ruukki raahe väli aika paljon.
    etu ratas pitää tänä kesänä vaihtaa. ihan mukava ollu ajella..
    olis vaan aikaa enemmän on meinaan tuolla töissä hieman kesä kausi luontoista tuo homma.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  10. #10
    7500 km ja ainoana murheena kerran räjähtänyt takanakki (220 egee uusi). Kohta 40 tkm huolto edessä ja siihen uppoo rahaa mutta kaikki hyvin tähän asti
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
  11. #11
    Ihan kivasti piti uuden kilo gixun orggis bridgestonet kunnes joku ku**pää pli vuotanut dieseliä tielle... 600 km..
    pyörä seissyt jo tälle ajokaudelle 2 kk..

    ps: ostettais ehjä käsi että pääsis ajamaan taas
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
  12.  
  13. #12
    Mulla noin 6600km takana tälle kesälle joista kolme päivää on ajettu radalla, ens maanantaina luku kasvaa yhdellä. Diablot olen kerran vaihtanut eteen ja taakse. Alejandron lähettämä takanen on valmiina odottamassa vaihtoa. Sakkoja on tullut yhdet (+ yksi kirjallinen huomautus), mutta pääasia, että kortti tuli polizai-setältä takapenkille - Toisin luulin, huoh.

    Ei kai tässä muuta ku lomaa odotellessa. *

    [NUOTTI] Kaksi päivää lomaan on, laskin aiwan itse eilen, kun näin siideritölkin... [/NUOTTI] Heh, kylläpä se alkaa jo laulattaa, ku lomareissu lähenee. *

    EDIT: Lisätty "kirjallinen huomautus".



    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw