Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    c32 Onko kellään tietoa mistä vika johtuu? yleensä alkaa noin kilsan ajon jälkeen fi vilkkumaan ja kone hetkellisesti röpöttää kolmella pytyllä.
  2. #2
    Täältä ,kun rullaat alaspäin...
    Don`t argue with idiots,they drag you down to their level and beat you with experience.
  3. #3
    En jaksa hakea ohjekirjaa.. Millä välillä kilogixerissä kuuluu vaihtaa tulpat? 12 tkm?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #4
    Tulppien vaihto on ainakin huoltokirjassa merkitty 12tkm:n kohdalle.
  5. #5
    Mulla lämpötilatieto on nyt viim. 500km ajossa välillä hävinny ja taas palannu näyttöön. Lämpötilan hävitessä näyttää joko -C00 tai sit se etuviiva ylälaidassa ja C00. Kiinnostava juttu ku tuolla on selityksenä vikakoodille C00 "no fault". Kai se on kontaktihäirä. Onko muilla tullu vastaan?
  6. #6
    Lainaa (juki @ Kesä. 22 2005,16:25) kirjoitti
    Mulla lämpötilatieto on nyt viim. 500km ajossa välillä hävinny ja taas palannu näyttöön. Lämpötilan hävitessä näyttää joko -C00 tai sit se etuviiva ylälaidassa ja C00. Kiinnostava juttu ku tuolla on selityksenä vikakoodille C00 *"no fault". Kai se on kontaktihäirä. Onko muilla tullu vastaan?
    On tullu. Lähti kolvaus irti, kun tein napin jolla saan vaikka ajossa vikakoodit mittariin. Eli kun johdot otti yhteen niin mittaristossa käväs vikakoodi C00, eli ei vikaa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Tyhjäkäynnillä pitäs sit olla -C00

    Jos toi viiva on alhaalla tai ylhäällä, niin kannattaa säätää TPS (throttle position sensor) tuon säätö auttoi mulla nykivään kaasuvasteeseen, joka ilmeni 4-5 krpm:n välillä. Service manuaalista löytyy ohjeet, helppo säätö: vaatii tankin noston ja sopivan kokoisen torx-ruuvaimen.

    edit: niin toi tulppien vaihtoväli on mun kokemusten perusteella reilusti aliarvioitu. 12tkm ajon jälkeen tulpat oli ihan hyvän näköset, mutta vaihdoin ne sitten kun kerran irti oli ruuvannut. Seuraavat vaihdan ehkäpä syksyllä, jossain 40tkm paikkeilla ellei ongelmia ilmene.



    --
    jiji
  8. #8
    Juu, mulla tyhjäkäynnillä viiva keskellä ja kierroksia kun on ni viiva ylälaidassa. Mun järjen mukaan TPS ei siten vaadi säätöjä ku tunnistaa asennon.. Tylyttäjä; lähtikö sulla mittariston kolvaus irti vai missä ne liitokset sulla oli?
    =muutenkin vinkit tuon kontaktihäiriön paikallistamiselle ovat tervetulleita, jottei koko mopoa tarttis purkaa= *
  9.  
  10. #9
    Lainaa (juki @ Kesä. 27 2005,11:30) kirjoitti
    Juu, mulla tyhjäkäynnillä viiva keskellä ja kierroksia kun on ni viiva ylälaidassa. Mun järjen mukaan TPS ei siten vaadi säätöjä ku tunnistaa asennon.. Tylyttäjä; lähtikö sulla mittariston kolvaus irti vai missä ne liitokset sulla oli?
    =muutenkin vinkit tuon kontaktihäiriön paikallistamiselle ovat tervetulleita, jottei koko mopoa tarttis purkaa= *
    Ei ku laitoin siihen takapenkin lukon viereen napin, johon vedin johdot siitä takapenkin alla olevasta liittimestä. Eli sain nappia painamalla vikakoodit mitaristoon. Ja se johto irtos siitä napin kannasta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***