Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1275:sta
  1. #1
    Moro,

    Olen miettinyt tässä pyörän vaihtoa, mielessä pyörii vaan toi suzukin dr 400 -05 supermoto koska on suht halpa vehje.

    Toinen vaihtoehto olisi hondan FMX 650, löysin foorumin haulla topicin missä kerrottiin dr olevan parempi/tehokkaampi.

    Nyt tarviisin vähän kokemuksia suzukista. *
    Eli risut ja ruusut kehiin..

    Pyörä tulisi kaupunki ajoon ja myös pieneen leikkimiseen.

    Riittääkö tehot mihinkään?
    Minkälaiset huoltovälit?
    ja muuta tärkeetä ja vähemmän tärkeetä

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  2. #2
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Voin kertoa perjantaina lisää.. Tein sen mitä just mietit, eli vaihdoin Fasun DRZ SM:ään.

    Et kyllä tuu saamaan mitään killeridiiliä jos meinaat päittäin vaihtaa. Ei liikkeet halua millään tonnin tms välirahoilla pelata.
    Myy yksityiselle _oikealla_ hinnalla ja marssi kauppaan, itse tein näin ja tippui käteishintakin aika hyvin pikkusadomasotohtorista.
  3. #3
    ootellaan perjantaita, toivottavasti on hyvä laite kun semmoisen ostit *

    Olen ajatellut sitä väliraha asiaakin, ja niinhän se on mitä sanoit.

    Täytyy huomenna käydä juttuttamassa myyntimiehiä ni sithän se selvii mitä ne haluu väliä. Varmaan kyllä ihan Vit**ti.

    Mutta kytö on KOVA

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  4. #4
    Lainaa (Karban @ Kesä. 15 2005,21:43) kirjoitti
    Voin kertoa perjantaina lisää.. Tein sen mitä just mietit, eli vaihdoin Fasun DRZ SM:ään.

    Et kyllä tuu saamaan mitään killeridiiliä jos meinaat päittäin vaihtaa. Ei liikkeet halua millään tonnin tms välirahoilla pelata.
    Myy yksityiselle _oikealla_ hinnalla ja marssi kauppaan, itse tein näin ja tippui käteishintakin aika hyvin pikkusadomasotohtorista.
    Onneksi olkoon! Jos sitä rahaa olisi niin...

    Kerro lisää kun saat pelin ajoon, kiinnostaa kovasti tietää millainen se on.
  5. #5
    Lainaa (Karban @ Kesä. 15 2005,21:43) kirjoitti
    Voin kertoa perjantaina lisää.. Tein sen mitä just mietit, eli vaihdoin Fasun DRZ SM:ään.

    Et kyllä tuu saamaan mitään killeridiiliä jos meinaat päittäin vaihtaa. Ei liikkeet halua millään tonnin tms välirahoilla pelata.
    Myy yksityiselle _oikealla_ hinnalla ja marssi kauppaan, itse tein näin ja tippui käteishintakin aika hyvin pikkusadomasotohtorista.
    Ooonnea onnea

    Ja mulle heti tyypit sit ku jos joskus nähään

    Saat sit verrata miten painavalta tollasen isoveli tuntuu ku on köykäsempään tottunu
  6. #6
    KLIKS eli tuollahan sitä asiaa puhuttiin, siis fmx:stä.

    Hyvä nyt että joku saamassa kyseistä pyörää alleen että saadaan vähän kokemusta, ite on tässä jo pitkän aikaa pitänyt mennä ajamaan tuota susnaa
    Karban, kerro sitten lisää pyörästä kun olet saanut sen ja muuten onnea uuden pyörän johdosta
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  7. #7
    Olen ajellut tuollasella Suzukin drz SM:llä pari viikkoa. Hauska peli, tosin eka pyörä nuoruuden trialin ja kevarin jälkeen, eli ei paljon vertailupohjaa.

    - Moottoritievauhdeilla tuo ei kyllä mikään ihannepeli ole, 100 km/h jälkeen tekee mieli ulos ensimmäisestä liittymästä.
    - Tankkaamassa saa olla koko ajan, näin ainakin autoiluun tottuneena. ;) Varatankille meni n. 150:n rauhallisesti ajetun km:n kohdalla.
    - Penkkiä joku tuolla toisessa foorumissa haukku kovaksi, mutta minusta ihan ok, jopa pehmeä. Tosin vertailukohtana mulla näin polkupyöräilijänä tämmönen.
    - Tehot tuntuu tosiaan loppuvan kesken, mutta omalla kohdallani ihan hyvä niin, katotaan sitten takuuajan jälkeen josko jotain keksis... Kaupungissa ainakin itselläni ei noilla tehoillakaan ole ollut vaikeuksia pysy liikennevirrassa, lähinnä on ollut vaikeuksia pysyä alle päiväsakkorajan...
    - Papan Kawan KLE 500:n, ainoa verrokkini, jousitukseen verrattuna drz:ssa paljon jämäkämmät jousitukset. Varsinkin keulan sisäänpäinvaimennus aivan eri planeetalta. Jousituksen säätöjä en ole vielä ruuvaillut.
    - Jostakin syystä sitä oikein odottelee, että mutkissa olisi soraa
    - Huoltoväli 5000 km
    - Kevyenä pööränä helppo käsiteltävä, taas verrataan KLE:hen.

    Toivottavasti edes jotain apua näistä, mitä nyt äkkiä tuli mieleen...

    Vesku



  8. #8
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Mä olen katsellut täältä jo kaikenlaista osaakin, 16 litran tankki olis kyllä ihan hyvä olla olemassa. Saa nyt nähdä mitä tuleman pitää - aika epätodennäköistä on että ihan vakiokuosissa pysyy. Thumpertalkin foorumilta löytää aika paljon erinäisiä viritysvinkkejä.

    Tietty pro-vaihtoehto on vaan köyttää viiden litran jerrykannu mopoon kiinni..



  9. #9
    Itelläkin on tuota hiilikuitumattoa ja epoksia nurkissa pyörimässä, grammanrunkkaus taitaa siirtyä polkupyöräosastolta mopoonkin

    Vesku
  10. #10
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Pyöräkaista @ Kesä. 16 2005,09:17) kirjoitti
    Itelläkin on tuota hiilikuitumattoa ja epoksia nurkissa pyörimässä, grammanrunkkaus taitaa siirtyä polkupyöräosastolta mopoonkin *

    Vesku
    Jos sulla on aikaa tehdä saman tien useampia kappaleita joitain osia niin mä voin ostaa niitä sulta pois.
  11. #11
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    http://www.gashand.de/drz400/ <--- tuolla oli eri tankkikokoja ym. varusteita.
    Näppärän näköinen peli.
  12. #12
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (peksu @ Kesä. 16 2005,09:40) kirjoitti
    http://www.gashand.de/drz400/ <--- tuolla oli eri tankkikokoja ym. varusteita.
    Näppärän näköinen peli.
    Toi acerbiksen tankki on sit vaan sellainen että ei voi S tai SM -malleihin laittaa. Tai sitten voi jos ottaa flektin pois. IMS tekee sopivia 16-litraisia.

    Tolta sivulta http://www.dirtbike.at/suzuki/dr400/dr4_tanks.html toi IMS:n 16-litrainen sopii myös S- ja SM-malleihin.
  13. #13
    Kuinkas iso tankki tossa DRZ on?

    Mulla on noin. 6.5-7l ja sillä ajaa aivan helvetisti, vaikka on 750cc mosa.

    Weekendiin oli n. 90km tankkasin ihan täyteen essolla vähän ennen lähtöä . Gasoa meni siellä lähimmällä huoltiksella vain vähän yli 2l !!!!

    Noi isommat tankit on kyllä matkamotoristeille! Kukas motolla ajaa matkaa, eiköhän ne oo tarkotettu taajamiin.

    Karban: Hyvän pyörän valitsit! Merkkikin on vielä oikea Sitten enään puuttuu muutto Kehä2 sisälle ni ajokausi on yhtä hupia!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  14. #14
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (kwak750 @ Kesä. 16 2005,11:49) kirjoitti
    Kuinkas iso tankki tossa DRZ on?

    Mulla on noin. 6.5-7l ja sillä ajaa aivan helvetisti, vaikka on 750cc mosa.

    Weekendiin oli n. 90km tankkasin ihan täyteen essolla vähän ennen lähtöä . Gasoa meni siellä lähimmällä huoltiksella vain vähän yli 2l !!!!

    Noi isommat tankit on kyllä matkamotoristeille! Kukas motolla ajaa matkaa, eiköhän ne oo tarkotettu taajamiin.

    Karban: Hyvän pyörän valitsit! Merkkikin on vielä oikea Sitten enään puuttuu muutto Kehä2 sisälle ni ajokausi on yhtä hupia!
    10l - ja muutto kehä2 sisällekin olis ilmeisesti tän vuoden to do -listalla.

    Meikällä olis vaan sellanen tarkoitus että jossain vaiheessa isot vanteet ja rupulikumit haen kanssa ja jos johonkin kunnon safarille lähtee niin bensaa sais mahtua enemmän ku se 10l. Mut toisaalta sit voi laittaa sivulaukuiks jerrykannut..
  15. #15
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Tosta tollanen kiva pikku video (33MB) DR-Z sm:stä. Sori vaan että on ranskankielinen.

    http://www.jersey-riders.com/video/d...ilm_suzuki.wmv
  16. #16
    HÄHÄÄÄÄÄ!!!!

    kävin sit tänään vaihtamassa fazerin uuteen drz400 sm:ään*

    JA TIETYSTI KELTAINEN kun musta oli jo loppu!!

    Oli kuulema viimenen euroopan varastossa *

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  17. #17
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    konkrätuleissöns.

    Suizan kuuluu olla keltainen. Koska saat?
  18. #18
    Pariviikkoo menee.

    Roiskeläpät heti vidduun, pienempää takavaloa ja vilkkua. muuta se ei varmaan kaipaa.
    Noh täytyy kattoo mihin toi 10l tankki riittää jos senkii sit vaihtais.

    Mut toi video on aivan helmi!!!
    Itse hieman ranskaa opiskeltuani en ymmärtänyt yhtään mitään, mutta silti aivan kirka pätkä

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  19. #19
    Muuten hyvä, mutta väärän värisen hommasit * Kato nyt, kun se on hieno mustana.

    Vesku
  20. #20
    Lainaa (kala-aapo @ Kesä. 16 2005,14:13) kirjoitti
    JA TIETYSTI KELTAINEN kun musta oli jo loppu!!
    No se musta on edelleenkin loppu.

    Ja keltainen on oikea väri *

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  21. #21
    Kyllä suzukin kuuluu olla keltanen Tohon vielä Yoshin putki kiinni niin rupee papattaan kunnolla!
    Pain is just weakness leaving the body
  22. #22
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (mekanik @ Kesä. 16 2005,14:37) kirjoitti
    Kyllä suzukin kuuluu olla keltanen * Tohon vielä Yoshin putki kiinni niin rupee papattaan kunnolla! *
    Saatanan kalliita ovat vaan täällä. Kuraveden toiselta puolen sais Yoshin kokoputken 450 dollarilla.



  23. #23
    Mulla on S-mallissa IMS:n 16 litranen. Se ei istu paikoilleen aivan 100%sesti joten ei ole ehkä kovin hyvännäköinen SuMo:ssa. Toimii tietenni OK. Yoshimura on hyvä ajatus, samalla kannattaa isontaa ilmanottoaukkoa ja vaihauttaa suuttimet+neula. Muzzyn putki on myös hyvä mutta halavempi. www.matkaendurot.net -foorumilta löytyy aikas paljon asiaa DRZsta.

    Pasi



    KTM950SE
  24. #24
    Karban, joko on jännäkakka housussa?

    Kerroppa sitten ku pyörän saat et miten se ruma roiskeläppä/valo on kiinni siinä takalokarissa.
    Onko vaan ruuvilla lokarin pohjassa että saa helposti irti vai joutuuko sen irti saamiseksi käyttämään dremeliä?

    oon jo katellu uutta takavalo härpäkettä, acerbis tekee suht hienoja ja siroja paketteja.
    Jos tiedät jotain hyviä sivuja mistä niitä ja muitakin nippeleitä löytyy ni pistäppä linkkejä.

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  25. #25
    Olipas muuten helvetin hyvä video tossa äsken!! Huh, toi jos ei nosta motokuumetta niin ei mikään. Oli itekkin pakko mennä motoilemaan, huh Tuli vedettyä kilpikin maahan (vahingossa )



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  26. #26
    Taitaa Karbaman olla tykittelemässä uudella dr:llä kujilla ku ei tule kommentteja *

    Päättelen tästä että DR on hyvä ostos *

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  27. #27
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (kala-aapo @ Kesä. 17 2005,17:42) kirjoitti
    Taitaa Karbaman olla tykittelemässä uudella dr:llä kujilla ku ei tule kommentteja *

    Päättelen tästä että DR on hyvä ostos *
    Täällä vähän satais.

    Yllättävän pirtee on, ja sarvet kasvoi heti päähän.

    Silti vähän tuntuu tukkoiselta mut ehkä se, että mittarissa on tällä hetkellä vasta 20km vaikuttaa hiukan asiaan. Jos sais ens viikolla ryntäytettyä kunnolla sisään niin toivottavasti se hiukan vielä piristyy.

    Takalokarisysteemit on helppo irrottaa. Ite en tosin aio ainakaan vielä muuta modata kuin laittaa rysterit ja ehkä siromman etulokarin. Mut ajetaan nyt ensin.

    Jaa niin pannaas kuva tuoreeltaan: http://kuparikaivos.linkkiasema.com/kuparik....033.JPG



  28. #28
    Nyt voi varmaan jo onnitella. On todella rouheen näkönen peli!
    Paljos siinä on sisäänajo?

    Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
  29. #29
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (kala-aapo @ Kesä. 17 2005,18:28) kirjoitti
    Nyt voi varmaan jo onnitella. On todella rouheen näkönen peli!
    Paljos siinä on sisäänajo?
    Jaa kai se jotain 1600km yhteensä olis ton ohjekirjan mukaan.

    Mut ilmainen vinkki kaikille: Älkää koskaan menkö koeajamaan ainoatakaan supermotoa. Siitä ei seuraa muuta ku pyörän vaihto.

    Mulla ei oo koskaan ollu kakspyöräsen kanssa niin hauskaa ku tänään.
  30.  
  31. #30
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    vaihdoin öljyt jo.

    On muuten tosi vittumainen tuo rattilukko. Arvatkaa vaan unohdinko koko homman ja lähdin pihasta näyttävästi.. Kumoon mentiin. Kädessä haava ja polvi kipeä, mopo selvisi säikähdyksellä.
Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen