Sivu: 12 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1275:sta
  1. #331
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 20 2005,14:59) kirjoitti
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 20 2005,09:20) kirjoitti
    Mulla on painoa noin 75kg ja olen ollut tyytyväinen S-mallini takaiskariin. SAG-mittauksen perusteella jousi on mulle aavistuksen verran tiukka.

    Mulla jousi on punainen, ilmeisesti 5.3 kg/mm vai miten se yksikkö nyt olikaan. Vaimennus ja paluuvaimennus on suurinpiirtein puolivälissä.

    Etukeulaan olen myös ollut tyytyväinen, säädöt tosi löysällä. Ässässähän on eri keula kuin SMssä.
    Juu unohin mainita että kyseessä on SM. Siinä jousen väri on valkoinen. Tossa vois olla ideaa laittaa E tai S-mallin jousi, koska jousen pituus pitäisi säilyä alkuperaistä vastaavana tai muuten tulee ongelmaksi paluuseen jäävä tyhjä liike.
    Mistä löysit SAG-taulukon?
    Edelleen mitvit, mulla on SM ja sen jousi on keltainen. Kts kuva (samassa näkyy myös ihka uus Avon Distanzia)

  2. #332
    Lainaa (Karban @ Loka. 20 2005,19:42) kirjoitti
    Edelleen mitvit, mulla on SM ja sen jousi on keltainen.
    Sulla on käyny tsägä, nyt posse luulee sitä ÖHLINSiks

    ihme paskanjauhamis fiilis mulla tänään..
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  3. #333
    Seuraavassa threadissa on tietoa DRZn eri versioiden takaiskareista:

    http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=301140

    Tämä "burned" tietää aika paljon mopoista yleensä ja DRZsta erityisesti joten hänen sanaansa voi aikas lailla luottaa.
    KTM950SE
  4. #334
    Lainaa (Karban @ Loka. 20 2005,19:42) kirjoitti
    Edelleen mitvit, mulla on SM ja sen jousi on keltainen. Kts kuva (samassa näkyy myös ihka uus Avon Distanzia)
    Sun mopohan kukkii! Pitäskö ruostesuojata?
  5. #335
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 20 2005,21:23) kirjoitti
    Seuraavassa threadissa on tietoa DRZn eri versioiden takaiskareista:

    http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=301140

    Tämä "burned" tietää aika paljon mopoista yleensä ja DRZsta erityisesti joten hänen sanaansa voi aikas lailla luottaa.
    Juuri samanlaisen vastauksen sain Suzuki-kauppiaalta. Eli SM-ään saa eri värisiä iskareita (ilm. jousen väri vaihtuu) mutta jäykkyys on sama. Ja jousen voi vaihtaa vain E-mallin iskariin ja siihen saa erikseen eri jousia.
    Karbanin kannattas oikeesti tehä tolle kukkimiselle jotain
  6. #336
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,08:25) kirjoitti
    Ja jousen voi vaihtaa vain E-mallin iskariin
    Uskon, että Suzuki-kauppias on väittänyt näin, mutta epäilen hänen puhuvan puppua.
    KTM950SE
  7. #337
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 21 2005,09:10) kirjoitti
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,08:25) kirjoitti
    Ja jousen voi vaihtaa vain E-mallin iskariin
    Uskon, että Suzuki-kauppias on väittänyt näin, mutta epäilen hänen puhuvan puppua.
    ? Mutta Burnedkin sanoi että "color means nothing" ja minä ainakin ymmärsin että tarkoitti asiaa juuri samoin kuin Suzuki-kauppias kertoi minulle. Eli SM:n jousen väri ei kerro jäykkyyttä ja keltasessa ja mustassa on eri väriset jouset.
    -06 keltaisessa on punainen jousi.
    Eiköhän tämä ole nyt tässä
  8. #338
    Edelleen olen sitä mieltä että painavamman kaverin kannattaa harkita jäykemmän jousen hommaamista versiosta riippumatta. Käsitykseni mukaan Burned ei maininnut että eri versioiden välillä olisi eroa itse takaiskarissa pl. että 00&01 S-malleista uupuu paluuvaimennuksen säätö.

    http://www.matkaendurot.net/gallery....0&pos=0



    KTM950SE
  9. #339
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 21 2005,11:02) kirjoitti
    Edelleen olen sitä mieltä että painavamman kaverin kannattaa harkita jäykemmän jousen hommaamista versiosta riippumatta. Käsitykseni mukaan Burned ei maininnut että eri versioiden välillä olisi eroa itse takaiskarissa pl. että 00&01 S-malleista uupuu paluuvaimennuksen säätö.

    http://www.matkaendurot.net/gallery....0&pos=0
    Juu juu kannattais, mut kun SM- ja S-mallissa ei ole purettava takaiskari ja jousta ei tällöin voi vaihtaa! Varma tieto. Omistan SM:n ja sen näkee jo silmallä että purkaa ei hajottamatta voi. Olen myös nähnyt S:n ja E:n korjaamokäsikirjat ja varaosakuvat ja niissä ON eroa.
  10. #340
    Tässä purkuohjeet (sori tämä outo murre)

    At the bottom,,, the spring seat is three parts.. outer ring, inner ring, and a circlip.

    You move the outer ring up,, you will find a circlip around the inner ring. Remove it and the outer ring will now slide down and off the inner ring.. The spring can now come off.

    check this pic http://www.ronayers.com/fiche/300_0...ck_absorber.bmp

    Number 8 is the outer ring.. the part below it is the circlip.. the inner ring is still on the shock rod,, and stays with it unless your taking the shock all the way apart.

    edit linkki ei toimi, yritän siirtää kuvan jonekin ja tehdä uuden linkin http://www.ronayers.com/fiche/300_03...k_absorber.bmp

    edit2 no tuon kun kopioi selaimeen niin pitäis näkyä



    KTM950SE
  11. #341
    Niinpä niin, toi kuva kun on siitä E-mallin takaiskarista.
    Edelleenkään S- ja SM-mallissa ei olt tota sokkaa ja stopparia kuvassa nro 8.
  12. #342
    Mulla on koneella kuva siitä iskarista mut en osaa liittää sitä tähän viestiin?
  13. #343
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,14:00) kirjoitti
    Mulla on koneella kuva siitä iskarista mut en osaa liittää sitä tähän viestiin?
    Laita vaikka tänne: http://imageshack.us/ ja laita sitten linkki tänne.
  14. #344
    Noh, mitäs jos kuva on .doc
    Image shack ei huoli sitä.
  15. #345
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,17:35) kirjoitti
    Noh, mitäs jos kuva on .doc
    Image shack ei huoli sitä.
    Kuinka iso file se on? Paa mulle meilillä se, voin tunkee sen intter nettiin.

    keerola@iki.fi



  16. #346
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,13:41) kirjoitti
    Niinpä niin, toi kuva kun on siitä E-mallin takaiskarista.
    Kas kun mun perusväite on, että eessä ja ässässä on sama iskari (pl 00 ja 01 joista puuttuu _nopea vaimennus_).

    Saattasin ehkä taipua hyväksymään, että SMssä on erilainen, joskin sekin pitkin hampain.
    KTM950SE
  17. #347
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 21 2005,21:03) kirjoitti
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 21 2005,13:41) kirjoitti
    Niinpä niin, toi kuva kun on siitä E-mallin takaiskarista.
    Kas kun mun perusväite on, että eessä ja ässässä on sama iskari (pl 00 ja 01 joista puuttuu _nopea vaimennus_).

    Saattasin ehkä taipua hyväksymään, että SMssä on erilainen, joskin sekin pitkin hampain.
    Kiitos Karban avusta. Sain onnistumaan toista kautta.
    Eli tässä faktat:
    E-malli
    S-malli
    SM-malli



  18. #348
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Ainakin S:ssä ja SM:ssä on eri osanumerot takaiskareilla. Lähde(Tuolta muuten löytyy SM:n microfiche jos kiinnostaa): http://www.bellssuzuki.com/fiche_s....lection
  19. #349
    Lainaa (Karban @ Loka. 22 2005,10:19) kirjoitti
    Ainakin S:ssä ja SM:ssä on eri osanumerot takaiskareilla. Lähde(Tuolta muuten löytyy SM:n microfiche jos kiinnostaa): http://www.bellssuzuki.com/fiche_s....lection
    Juu pitää paikkansa, mutta näistäkin kuvista ilmenee että jousta ei saa vaihdettua. Tämä oli mun pointti. Voisko iskarin ero johtua takarenkaan kokoerosta...
  20. #350
    Terve!

    Eilen päättyi ajokausi saman liikkeen pihaan, kuin mistä se keväällä alkoi. Välissä oli 19500 onnellista kilometriä Bemarin matkaendurolla! Pyörä jäi liikkeeseen ja uusi DR-Z 400 SM lähti tilaukseen. Mustana tietenkin! Olen uusi tällä foorumilla, muutaman kerran lukenut, tähän topikkiin lähinnä perehtynyt. Matkaendurofoorumilla olen kirjoitellut aktiivisesti, ketkä teistä muuten löytyy sieltäkin?? Mutta muutama newbie-tyyppinen kymysys olisi, jos jaksaisitte vastata, niin olis apua...

    Aikomus oli tilata pyörään samantien Yoshinmuran kokoputki, K&N pestävä filtteri ja varmaankin suutinsarja (putken ja suunnitellun 3*3 modin takia). Nämä meinasin ottaa asennettuna kun ei se pihalla rakentelu kuitenkaan keväällä kiinnosta.

    Lisäksi mielessä oli Suzukin omat kahvasuojat (taitavat olla polisportin alihankintaa), Suzukin peilit ja ehkä akseleiden päihin kaatumatapit. Niin ja alkuperäiset renkaat vaihtuvat jo liikkeessä Pirellin MT60 motokumeihin. Pääsee sit sorallakin hieman pidemmälle.

    Mutta kymysys olis noista putki+suutin jutuista. Putkea saa kahta mallia. Halvempi, monesti tässä pyörässä nähty on Yoshin RS-3. Toinen ja samalla kalliimpi malli olis yyber makea komioputki mallia "vain japanin markkinoille". Kysymys on, onko teillä ollut ongelmia melut vs. poliisi kanssa? Kallimmalle putkelle luvataan 94dB, RS-3 menee yli 100dB. Onko RS-3 mökä järjetön ja tuleeko ongelmia poliisin kanssa?

    Ja toiseksi, millaista suutinsettiä kannattaisi miettiä ihan vakiokaasariin, tolla putkella, ensin ilman 3*3 modia, myöhemmin sen kanssa? Entä säädön tarve? Olette kirjoitelleet eri variaatioita aiheesta mutta selvä kuva puuttuu silti.

    Olen lukenut aiempia keskusteluita ja tiedän ettei alkuperäiseen kaasariin kannata satsata hirveästi, putkea on turha vaihtaa jne. Itse haen näin alkuu makeata saundia, piristynyttä alavääntöä ja tasaista kulkua. Kaasarin vaihdot ym ovat sitten seuraavien talvien juttu.

    Kiitos jos jaksatte vastata!

    Tomi

    PS: Saa kommentoida valintaa...
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  21. #351
    Onnittelut hyvästä valinnasta!

    Itse olen ihan tyytyväinen RS-3:een, ei ole liian kovaääninen eikä ole ollut virkavallan kanssa ongelmia.
    Japanin Tri-Conen edut suhteessa hintaeroon (Tri-Cone svh. 1095,- RS-3 695,-) ovat mun mielestä hyvin pienet. Makeemman näkönen, titaani alkukäyrä ja läpäisee tiukemmat normit kun siinä on katti. Elkuperänen suodatinkin on pestävä. K&N edut tulevat uskoakseni esiin vasta suoravetokaasarilla. Olen saanut vakiokaasarin omasta mielestäni riittävän hyviin säätöihin -> 150 pääsuutin, ilmaruuvi 2,5 auki ja neula #4.
  22. #352
    Mie ja ne ameriikalaiset S-mallin omistajat, jotka ovat jo vaihtaneet takajousen, lienevät väärässä koskapa räjjäytyskuvat selkeästi osoittavat että takajousta ei voi vaihtaa. No samapa tuolle, mun takajousi on suurinpiirtein painolleni sopiva...

    Mutta Tomin kysymykseen putkista ja suuttimista. Yoshin putkeen saa lisähuilun joka sieventää äänen hyvinkin kohtuulliseksi. Sitä kannattaa harkita jos äänet häiritsee. Olen hermezetaksen kanssa samaa mieltä K&Nstä, ei maksa vaivaa ja on suorastaan haitallinen jos ajaa soralla. Varsinkin letkassa ajaessa soratie pölisee niin vietävästi ja K&N päästää hienoa pölyä läpi enemmän kuin öljyttävä vaahtomuovisuodatin. Asvaltilla se on kai OK.

    Mikunin kaasari piristyy kun sinne sijoittaa dynojetin suutin+neula+jousi -sarjan, sellainen on matkaenduot-foorumin Ilkalla muuten myynnissä. Viritysohjeita löytää www.drz.info tai http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=25

    Onnittelen loistavasta pyörävalinnasta
    KTM950SE
  23. #353
    Lainaa (hermezetas @ Loka. 22 2005,12:28) kirjoitti
    Olen saanut vakiokaasarin omasta mielestäni riittävän hyviin säätöihin -> 150 pääsuutin, ilmaruuvi 2,5 auki ja neula #4
    Lainaa (drzjar1 @ Loka. 22 2005,17:22) kirjoitti
    Mutta Tomin kysymykseen putkista ja suuttimista. Yoshin putkeen saa lisähuilun joka sieventää äänen hyvinkin kohtuulliseksi. Sitä kannattaa harkita jos äänet häiritsee. Olen hermezetaksen kanssa samaa mieltä K&Nstä, ei maksa vaivaa ja on suorastaan haitallinen jos ajaa soralla. Varsinkin letkassa ajaessa soratie pölisee niin vietävästi ja K&N päästää hienoa pölyä läpi enemmän kuin öljyttävä vaahtomuovisuodatin. Asvaltilla se on kai OK.

    Mikunin kaasari piristyy kun sinne sijoittaa dynojetin suutin+neula+jousi -sarjan
    Kiitokset vastauksista ja onnitteluista. Koeajo oli lyhyt mutta vakuuttava! Nyt kun emäntä ei ole ihan heti tulossa kyytiin sain luvan hankkia leikkikalun. Ton pitäis täyttää vaatimattomat tarpeeni... *

    Pasille jo laitoinkin yv:n takas. Tässä osittain samaa...

    En tiennyt tuon filtterin pestävyydestä. Mulle jäi k&n pesusetti edellisestä pyörästä, joten ajattelin päästä jatkossa halvalla kun hankin uuden filtterin. Mutta toi vaahtomuovinen voisi olla parempi, sen pesu tuli mopoaikoina jo tutuksi. Tuossa pyörässä filtterin pesu näyttäisi olevan helppo homma. Edellisessä piti purkaa puoli pyörää, että pääsi pesemään filsua...

    Putki on näillä näkymin RS-3. Hinta puhuu puolestaan. Olkoon sitten meluisampi, tuskin se haittaa... *

    Mutta siis tuo Hermezetaksen setuppi olisi putken ja 3*3 modin jälkeen??

    Innostus on nyt järkeä suurempi. Siispä otan rauhassa ja yritän perehtyä asiaan lisää...

    Tomi
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  24. #354
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (TomiKoo @ Loka. 22 2005,12:05) kirjoitti
    Matkaendurofoorumilla olen kirjoitellut aktiivisesti, ketkä teistä muuten löytyy sieltäkin?? Mutta muutama newbie-tyyppinen kymysys olisi, jos jaksaisitte vastata, niin olis apua...

    Aikomus oli tilata pyörään samantien Yoshinmuran kokoputki, K&N pestävä filtteri ja varmaankin suutinsarja (putken ja suunnitellun 3*3 modin takia). Nämä meinasin ottaa asennettuna kun ei se pihalla rakentelu kuitenkaan keväällä kiinnosta.

    Lisäksi mielessä oli Suzukin omat kahvasuojat (taitavat olla polisportin alihankintaa), Suzukin peilit ja ehkä akseleiden päihin kaatumatapit. Niin ja alkuperäiset renkaat vaihtuvat jo liikkeessä Pirellin MT60 motokumeihin. Pääsee sit sorallakin hieman pidemmälle.

    Mutta kymysys olis noista putki+suutin jutuista. Putkea saa kahta mallia. Halvempi, monesti tässä pyörässä nähty on Yoshin RS-3. Toinen ja samalla kalliimpi malli olis yyber makea komioputki mallia "vain japanin markkinoille". Kysymys on, onko teillä ollut ongelmia melut vs. poliisi kanssa? Kallimmalle putkelle luvataan 94dB, RS-3 menee yli 100dB. Onko RS-3 mökä järjetön ja tuleeko ongelmia poliisin kanssa?

    Ja toiseksi, millaista suutinsettiä kannattaisi miettiä ihan vakiokaasariin, tolla putkella, ensin ilman 3*3 modia, myöhemmin sen kanssa? Entä säädön tarve? Olette kirjoitelleet eri variaatioita aiheesta mutta selvä kuva puuttuu silti.

    Olen lukenut aiempia keskusteluita ja tiedän ettei alkuperäiseen kaasariin kannata satsata hirveästi, putkea on turha vaihtaa jne. Itse haen näin alkuu makeata saundia, piristynyttä alavääntöä ja tasaista kulkua. Kaasarin vaihdot ym ovat sitten seuraavien talvien juttu.

    Kiitos jos jaksatte vastata!

    Tomi

    PS: Saa kommentoida valintaa... *
    Hei vaan ja onnittelut valinnasta.

    Suutinsarjasta; SM:ään on omansa, Dynojetin S-malliin tarkoitetun kitin kanssa ainakin saa harmaita hiuksia. Tai ainakin minä sain. SM:n kitti on FMF:n merkillä vaikkakin dj:n tekemä.

    Et vissiin ajanut noilla MT60 (Corsilla?) vielä? Kiinnostais tietää paljonko jäi varaa taakse, nuohan on kuitenkin 160 leveet. Tosin omaani kun Avon Distanzian asensin 150 leveänä niin tilaa jäi mielestäni sen verran että 160 sinne mahtuisi myös. Tuota MT60R:ääkin mietin mutta päädyin kuitenkin Avoniin. Eteen vaihdan myös Avonin kunhan tuo orggis tuosta pois kuluu.

    Suzukin lisähärpäkkeistä; mun mielestä ylihintaisia. Kahvasuojat jos laittaa niin mielestäni kannattaa ottaa sellaiset joissa on metalli sisällä ihan siitä syystä että kun vedät asvaltilla lipat niin pelkät muoviset ei välttämättä kestäkään. Akseleiden päihin tein ihan itse kaatumatapit. Rullalaudan renkaat ja kierretankoa plus muutama holkki ja hyvä tuli, toimivuuskin on kokeiltu kolmeen kertaan...

    matkanskavoorumilta mut löytää nikillä "karmolis"
  25. #355
    Lainaa (TomiKoo @ Loka. 24 2005,08:52) kirjoitti
    Mutta siis tuo Hermezetaksen setuppi olisi putken ja 3*3 modin jälkeen??
    Juu n. 3x3 modi on tehty

    PS. ja vielä ollaan liikenteessä
  26. #356
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Tollanen osu silmään toisaalla. Nää on siis ABP-racingin kittejä.

    Stufe 1:
    K+N Luftfilter
    Mikuni Flachschieberkit
    ABP Leistungskrümmer *
    Akrapovic Schalldämpfer
    Gesamtpreis 892,- Euro
    Drehmoment 44,4 Nm bei 6118 U/min
    44,0 PS bei 8301 U/min

    Stufe 2
    K+N Luftfilter
    Mikuni Flachschieber
    Modifizierte Airbox
    Fussdichtung
    Nockenwelle (Satz)
    Zylinderkopfbearbeitung
    Akrapovic Komplettanlage

    Gesamtpreis 1781,- Euro

    47,0 Nm bei 6665
    48,5 PS bei 8406

    Vergleich Serie:
    39,9Nm bei 59933
    39,6 PS bei 8359

    (Alle Angaben aus Drift 6-2005)

    Ekassa setissä ei olla airboksia silvottu, eli vois kuvitella sieltä vielä lisähepoja löytyvän. Kaasari, ilmapoksi, putsari ja kokoränni tois siis about 5-6 hepoa lisää.



  27. #357
    Lainaa (Karban @ Loka. 24 2005,10:15) kirjoitti
    Et vissiin ajanut noilla MT60 (Corsilla?) vielä? Kiinnostais tietää paljonko jäi varaa taakse, nuohan on kuitenkin 160 leveet. Tosin omaani kun Avon Distanzian asensin 150 leveänä niin tilaa jäi mielestäni sen verran että 160 sinne mahtuisi myös. Tuota MT60R:ääkin mietin mutta päädyin kuitenkin Avoniin. Eteen vaihdan myös Avonin kunhan tuo orggis tuosta pois kuluu.

    Suzukin lisähärpäkkeistä; mun mielestä ylihintaisia. Kahvasuojat jos laittaa niin mielestäni kannattaa ottaa sellaiset joissa on metalli sisällä ihan siitä syystä että kun vedät asvaltilla lipat niin pelkät muoviset ei välttämättä kestäkään. Akseleiden päihin tein ihan itse kaatumatapit. Rullalaudan renkaat ja kierretankoa plus muutama holkki ja hyvä tuli, toimivuuskin on kokeiltu kolmeen kertaan...
    Koeajoin pyörän alkuperäisillä kumeilla. Idean renkaanvaihtoon sain aiemmalta soratiesurauttelulta, kun mukana oli pari pyörää MT60 kumeilla. En älynny tarkemmin mallia katsella.

    Tossa kuva idean isistä, tunnistaako kukaan omakseen... Ajeluseura

    Nyt halusin tollaset itsellekin. En vaan taas tajunnut, että radial kumia ei ole sopivaa kokoa. Kooksi ajattelin siis ihan vakiota 120 ja 140 leveetä settiä. Mutta eihän niitä edes ole saatavilla... Onko pyörä pilalla tuolla 160 kumilla. Aika leveeltä kuulostaa. Mitä muita renkaita tohon nyt kannattais tarjota? Avon? Joku muu??

    Noi kahvasuojat ei ollu mun mielestä ylihintaisen oloiset. Setti reilu 30€. Ovat mielestäni polisportin kopiot joita kaupataan 40€ hintaan Duellin kuvastossa. Että onko noissa alumiinia sisällä, niin en 100% varmuudella tiedä. Tapit akselin päihin meinasin tehdä jotakuinkin samaan tyyliin. 120€ valmiista tapeista on paljon...

    Tomi
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  28. #358
    Tomikoo: minkä verran tuli hintaa tolle setille?

    Ja noista renkaista. Susnassahan 4,5" takavanne kuin normaalisti ne 160 leveet laitetaan 5" vanteelle mikä taas taitaa olla se "oikea" supermoton takavanne. Mitä itse olen kuullut ja lukenut niin 160 rengas 4,5" vanteelle on aika pallomainen. Eli itellä on ainakin 150 suunnitelmissa seuraavaksi, tuskin 160 leveys tohon mopoon tuo muuta kuin kankeemman fiiliksen. Noita 160 renkaita on muuten eri levyisiä, eli toiset menee helpolla ja toiset ei ilman höyläämistä sovi.
  29. #359
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (TomiKoo @ Loka. 24 2005,12:48) kirjoitti
    Tossa kuva idean isistä, tunnistaako kukaan omakseen... Ajeluseura
    OMG, kenen tuo lähempi sm on ja mistä on hankkinut tuon tri-conen?

    Siinä on ainakin tuo takanen 160/60. Toi Distanzia vois olla ihan hyvä tollanen jokapaikanrengas, tän sivun ylimpänä on kuva sellaisesta ja niitä saa 150/60-17 -koossa. Eteen sitten joko MT60 Corsa tai Distanzia jos siis haluaa ajella hiukan sorallakin. Minä ainakin haluan, pitäs siis uus etukummikin pikkuhiljaa vaihtaa. En vaan oo vielä päättänyt otanko Distanzian, MT60 Corsan vai jonkun sadekelin renkaan eteen.



  30.  
  31. #360
    Lainaa (Karban @ Loka. 24 2005,13:40) kirjoitti
    OMG, kenen tuo sm on ja mistä on hankkinut tuon tri-conen?

    Siinä on ainakin tuo takanen 160/60. Toi Distanzia vois olla ihan hyvä tollanen jokapaikanrengas, tän sivun ylimpänä on kuva sellaisesta ja niitä saa 150/60-17 -koossa. Eteen sitten joko MT60 Corsa tai Distanzia jos siis haluaa ajella hiukan sorallakin.
    En sattunut ottamaan kavereiden tietoja paremmin ylös. Täytyy kysellä tuolla matkaendurofoorumissa. Pojat (tai siis aikuiset miehet) oli vaihtanu matkapyörät leikkikaluihin ja hauskaa näytti olevan!

    Tri-Conen saa kai kaupasta, siitä tuolla jo aiemmin kirjoittelin yybermakeana putkena... Hintaa vaan on!

    Mitä tuo 150 takanen toi pyörään. Pitoa, ketteryyttä, kankeutta vai jotain muuta??
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
Sivu: 12 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen