Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 136:een 136:sta
  1. #121
    Suosittelen C-130 kuljetuskoneissa käytettävia lisämoottoreita, joilla saadaan kone ilmaan lyhyellä tai pehmeällä kiitoradalla. Kyseessä on 100 kN (10 tonnia) rakettimoottori jossa riittää puhtia 45 sekunniksi. Jos loppuu tehot kesken, niitä voi kiinnittää useamman.

    Nimim "ostanko top-fuel kaaran kun mun Fiat 127 hyytyy vastatuulessa"
  2. #122
    Antakaa äijän ostaa se turpopusa! Turha täältä käsin sitä on neuvoa ja varoitella. Väsytätte vaan itsenne ihan turhaan. Itsepähän päätökset tekee ja ostakoot minkä haluaa. Mulle on yks lysti miten äijän käy.
    Luulis nyt riskit tietävän jos hypätään n. 15hv:sta 550hv:aan.
  3. #123
    Lainaa (666F @ Kesä. 05 2005,19:22) kirjoitti

    jaah,ei varmaan tarvitse ensvuona laittaa omaa mopoa vakutuksiin ollenkaan,kun tämmöset heeeeebot nostaa niitä taas 50% kiitos jo etukäteen
    Latehan (kenenköhän kakkosnicki tämä on?) nyt vain trollaa, mutta sinällään olisi toivottavaa, että nämä kovat jätkät hankkisivat riittävän tehokkaan pyörän nimenomaan meidän muiden vakuutusmaksujen takia.

    Nyt nämä räkänokat ostavat Gixereitä yms. leluja, jotka kyllä lähtevät kädestä, mutta kuski jää liian todennäköisesti henkiin. Nämä ovat niitä todellisia vakuutusmaksujen nostajia. Se ei ole halpaa kun täytyy ruokkia jotakin 18-kesäistä loppuikä pillin kautta neliraajahalvauksen takia.

    Sen sijaan jos nämä vesipäät hankkisivatkin pyörän josta löytyy se 550 pollea niin se olisi henki pois laakista ja se jos mikä vähentäisi vakuutusyhtiöiden kuluja. Pitkällä aikavälillä tämä voisi alkaa näkyä jopa vakuutuksien hinnoissa.



  4. #124
    Lainaa (opa82 @ Kesä. 05 2005,22:26) kirjoitti
    Ai toimiiko 600 heppaiset "busan" koneet tavallisella 95:lla. Mitä luulisit?

    En ymmärrä miksi kaikilla iskee kauhea paniikki, jos joku on ostamassa tehokasta pyörää. Pelottaako ettei suurimman idolinne, Ghostriderin busa olekaan enää tehokkain?

    Itse ainakin olisin kiinnostunut näkemään tuon tehoisen katumopon lähempää
    Ei hän tossa pyörässä mitään vikaa ole,vikaa löytyy sen ostajasta come on,jätkä ajellu jollain nsr:llä ja siitä suoraan yli 500 hv tehokkaampaan pyörään.etkö haista mitään omituista asiassa??? mä vaihdoin hiljattain cbr 600 F:n 900:seen firebleidiin ja huomaan kyllä tehoissa huomattavaa eroa,ja olen sentään ajanu katupyöriä yli 10 vuotta.. motocrossia vielä pitempään...
    tyhmä voi olla mutta supertyhmä on jo jotakin taidetta

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  5. #125
    Lainaa (Lauri- @ Kesä. 02 2005,17:35) kirjoitti
    Ensimmäisiä kertoja tällä foorumilla kirjoitan, en tiennyt olisiko tämmöinen valmiskin topicci ekan ison pyörän hankinnasta niin tein uuden. :S

    Elikkä nyt on tullut 2 vuotta piikillä ajettua ja isompaa, 600 hondan cbr:kin tyypittänyt. Nyt vaan olisi tutun kautta saksasta tulossa tuommoinen hayabusa, tehokkaimmalla turbosarjalla. ~550hv takapyörältä, tiedän että se on todella paljon, mutta uskon että pystyisin aloittamaan rauhallisesti. Älkää antako muita vaihtoehtoja, koska tuon pyörän olen ostamassa, neuvoja käyttöä varten taasen voi antaa, koska turbopyörällä en ole koskaan ennen ajanut.
    V.... mikä JUHO
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  6. #126
    Lainaa (kepparik4 @ Kesä. 06 2005,11:09) kirjoitti
    V.... mikä JUHO :mitäänottanu:
    Nono! Eipä avauduta siälä noista etunimistä! ;)

    Jos peikko on just päässy kevari-iästä niin pitää kuristaa turbio <25kW mopoks vielä kahdeksi vuodeksi jos tekee mieli ajella ensimmäisen poliisipysäytyksen jälkeenki. :D

    Märällä kelillä meinaa mikä tahansa takarengas sutia kiihdyttäessä. Stadin keskustan mukulakivillä hieman liian herkästi (eikös tampereella oo kans noita mukulakivennäisiä) ja ratikkakiskoilla sutii tasakaasullakin. Piu pau. Paljon on ainakin keskustelua herättänyt. Turboa minäkin himoitsen, mutta mutta... ei tällaista. Naurattaa. Kiitos tästä. Hyvää maanantaita kaikille. =)
    "If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
    if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
    that nine times!"
    -Patrick Stewart
  7. #127
    Lainaa (opa82 @ Kesä. 05 2005,22:26) kirjoitti
    Itse ainakin olisin kiinnostunut näkemään tuon tehoisen katumopon lähempää *
    Juuh, niin mäkin - ja samalla voisin käydä koputtaa Lauri-:n päätä. Kop kop!

    Tässähän on nyt kyse vaan pikku pojan huomion hausta eikä mistään muusta. Multa et * saa - eihän sulla oo ikääkään. Ihan vinkkinä vaan: Aja vakio motskareilla ja kasva ainakin pari vuotta, mieti sitten tilannetta uudelleen. Mistä sä edes tiedät onko sillä kiva ajaa? Ootko ajanut edes vakio Busaa? Ai niin, eihän sulla oo ikää... *
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  8. #128
    Älä osta, vakiopyörissäkin on aivan tarpeeksi tehoa.
    Voi nimittäin karata mopo käsistä...
  9. #129
    Tää aihe herättää ihme kitinää porukoissa. Miks .
    Ihan niinku tällä olis jotain merkitystäkin jollekin. Outoa.
    TL1000R
  10. #130
    Viddu nyt mä sen hokasin. Sit kun voitan lotossa ja mulla on ylimääräistä rahaa niin ostan samanlaisen turbo-busan kuin Latella ja vien sen Viaberille josko ne vois rajoittaa sen 25kw ilman että turbo otetaan pois *
    Sit mä kehun kaikille runkkareille että ostin ehkä tehokkaimman pyörän maailmassa ja rajoitin sen 25kw vaan huvikseni, koska en uskalla ajaa täystehoista. Tosi väsynyttä kateellisten paneskelua *



    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  11. #131
    Onneksi luonnon valinta hoitaa nää hommat :>
  12. #132
    Lainaa (Simbad @ Kesä. 05 2005,09:32) kirjoitti
    Lainaa (Paolo @ Kesä. 04 2005,10:50) kirjoitti
    Ai niin: Kun ekan kerran tyyppäät tuota busaa niin pyydäppä että
    kaverisi kuvaa tapahtuman videolle. Sitä on sitten vanhana mukava
    katsella ja ehkä voit jakaa tuon hienon tilanteen myös meidän kanssa!
    Eikös täällä ollut jossakin linkki sellaiseen videoon jossa kaveri tyyppää toisen pyörää?

    Edit: Linkki
    Tää keskustelu on muuten aika mutta tuo videolinkki oli ihan kuningas. Kohtuu rauhallisesti ottivat homman, oisko sitten taskussa muutakin kuin reikä
  13. #133
    En kyllä ymmärrä miksi kaikki on niin paniikissa, jos joku haluaa tehokkaan pyörän. Ymmärrän toki, että parempiakin vaihtoehtoja olisi, mutta ainakin itse kyrpiinnyn jos muut tulevat neuvomaan
    RSV Mille
  14. #134
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Ihmiset on niin kateellisia..

    Jos toisella on muutama hevosta enemmän..
  15. #135
    Heheheheeeee ei helvata johan pomppas hehhee Ei muuta kuin turvallista matkaa turpopusan kanssa! *
  16.  
  17. #136
    *Siirretty*
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345