Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kävin tekemässä vaihtokaupat kyseisessä kaupassa pari viikkoa sitten. Itse olen Helsingistä ja Rapidilta löytyi sopivan tuntuinen 9 Kawa, ei muuta kun vanhasta Vfr:ästä kuvia Vaasaan sähköpostitse ja kyselyä välirahasta. Nopeasti saapui varsin houkuttelevan tuntuinen tarjous takaisinpäin, melkeinpä kuullosti liian hyvältä. Ei muuta kun soitto Vaasaan ja Kawa varaukseen. Parin päivän kuluttua jyräsin Hondalla Vaasaan asti, pieni jännitys päällä; että pitääköhän se väliraha vielä paikkansa, kun pääsen paikanpäälle. Perillä Kawa näytti juuri siltä kun odotinkin ja välirahakin oli juuri se mitä oltiin sähköpostitse sovittu, joten ei muuta kun papereiden tekoon ja sen jälkeen Kawalla takaisin Stadiin. *

    Kaikki meni siis oikein mallikkaasti joten en voi muuta kun suositella ko. puljua muillekkin. Näytti muuten olevan aika hyvin vielä käytettyjä pyöriä Rapidilla tarjolla, joten kannattaa lähtea vähän kauempaakin katsomaan.
  2. #2
    Samansuuntaiset kokemukse kyseisestä puodista. Hommasin sieltä nykyisen Guzzini pari vuotta sitten ja homma pelasi paremmin kuin hyvin. Syksymyöhällä kun ostin ja vielä suoralla kaupalla niin alennuksetkin oli aika hyvät.
    Ostohetkellä tuli vielä lisäalennus kytkimen kilkatuksen takia kun sovittiin että korjaan itse. Olivat selvittäneen Moto Italiasta osien hinnat+muut. Hävettää vähän kun ostajan ja myyjän asiantuntemus petti tällä kohtaa minun edukseni. Se kalina on kuivakytkimen ominaisuus, ei vika joten säästyi sekin raha.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  3. #3
    Tänään kävin koeajamassa uutta R1 ja 2004 Firebladea. Hienoja pyöriä olivat, molemmat hyviä vaihtoehtoja. Mutta asiaan: palvelu on liikkeessä parantunut uusien myyjien myötä.

    Miikkael niminen myyjä oli asiallinen, laittoi vajaan tunnin koeajo aikaa per pyörä, siinä ehti jo vähän jopa tutustua pyörään, ja etsiä eroavaisuuksia toiseen pyörään verrattuna. Pyörävalikoimat ovat hyvät nyt syksyllä tuolla. Varustevalikoimat ovat runsaat, mutta valitettavasti näin syksylläkin hinnat tuntuvat olevan aikasen apteekin hinnat.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  4. #4
    itse oon kaikki pyöräni tuolta ostanu, eikä suurempia ongelmia oo vielä tullu.. paitsi viime pyörän kanssa oli vaikeaa päästä sopuun hinnasta; olin käynyt edellisellä viikolla näyttämässä vanhaa pyörääni ja kysynyt paljonko pitäis maksaa väliä jos vaihtaisin nykyiseen (eli lopulta sain sen ostettua), sanoi hinnan joka kuulosti erittäin sopivalta. Palasin liikkeeseen ensi viikolla papereiden kanssa valmiina ostamaan pyörän, etsin saman myyjän ja ruvettiin hieromaan kauppoja. Kaikki menikin hyvin, kunnes puljun omistaja käski myyjän luokseen. Hetken neuvottelujen jälkeen myyjä tuli takas ja kappas, pyörästäni sain väliä 700e vähemmän! Muutaman tunnin neuvottelujen jälkeen jouduin tyytymään 400e pienempään välirahaan, kumpikaan ei jaksanu enää väitellä.. Omistaja kävi neuvottelujen aikana muutaman kerran avautumassa kuinka niille tulvii puhelinsoittoja siitä pyörästä ja yhtäkkiä kaikki haluaa sen samana päivänä, kun se on ensin seissyt pari kuukautta liikahtamatta... just joo..
    pyörän kuitenkin sain, ja tyytyväinen olen liikkeeseen ja myyjiin omistajasta huolimatta. Kaikki mitä ostan tulee alennuksella yleensä edes tinkimättä, ja yleensä palvelu pelaa paremmin kuin hyvin.. pitää vaan osata silloin ostaa kun omistaja on muualla
    "Eikä liene rangaistus, jos käymme hetken yhtä matkaa"
  5. #5
    Lainaa (GynZi @ Loka. 21 2005,11:11) kirjoitti
    itse oon kaikki pyöräni tuolta ostanu, eikä suurempia ongelmia oo vielä tullu.. paitsi viime pyörän kanssa oli vaikeaa päästä sopuun hinnasta; olin käynyt edellisellä viikolla näyttämässä vanhaa pyörääni ja kysynyt paljonko pitäis maksaa väliä jos vaihtaisin nykyiseen (eli lopulta sain sen ostettua), sanoi hinnan joka kuulosti erittäin sopivalta. Palasin liikkeeseen ensi viikolla papereiden kanssa valmiina ostamaan pyörän, etsin saman myyjän ja ruvettiin hieromaan kauppoja. Kaikki menikin hyvin, kunnes puljun omistaja käski myyjän luokseen. Hetken neuvottelujen jälkeen myyjä tuli takas ja kappas, pyörästäni sain väliä 700e vähemmän! Muutaman tunnin neuvottelujen jälkeen jouduin tyytymään 400e pienempään välirahaan, kumpikaan ei jaksanu enää väitellä.. Omistaja kävi neuvottelujen aikana muutaman kerran avautumassa kuinka niille tulvii puhelinsoittoja siitä pyörästä ja yhtäkkiä kaikki haluaa sen samana päivänä, kun se on ensin seissyt pari kuukautta liikahtamatta... just joo..
    pyörän kuitenkin sain, ja tyytyväinen olen liikkeeseen ja myyjiin omistajasta huolimatta. Kaikki mitä ostan tulee alennuksella yleensä edes tinkimättä, ja yleensä palvelu pelaa paremmin kuin hyvin.. pitää vaan osata silloin ostaa kun omistaja on muualla *
    Kuulostaa samalta kuin oma kokemukseni (tosin CW:stä) jokunen vuosi sitten. Viikkoa aikaisemmin sovittu väliraha pompsahti 500€:lla kun olin tarjouksen perusteella menossa tekemään kauppaa.



  6. #6
    Lainaa (pakemppa @ Loka. 21 2005,12:50) kirjoitti
    Lainaa (GynZi @ Loka. 21 2005,11:11) kirjoitti
    itse oon kaikki pyöräni tuolta ostanu, eikä suurempia ongelmia oo vielä tullu.. paitsi viime pyörän kanssa oli vaikeaa päästä sopuun hinnasta; olin käynyt edellisellä viikolla näyttämässä vanhaa pyörääni ja kysynyt paljonko pitäis maksaa väliä jos vaihtaisin nykyiseen (eli lopulta sain sen ostettua), sanoi hinnan joka kuulosti erittäin sopivalta. Palasin liikkeeseen ensi viikolla papereiden kanssa valmiina ostamaan pyörän, etsin saman myyjän ja ruvettiin hieromaan kauppoja. Kaikki menikin hyvin, kunnes puljun omistaja käski myyjän luokseen. Hetken neuvottelujen jälkeen myyjä tuli takas ja kappas, pyörästäni sain väliä 700e vähemmän! Muutaman tunnin neuvottelujen jälkeen jouduin tyytymään 400e pienempään välirahaan, kumpikaan ei jaksanu enää väitellä.. Omistaja kävi neuvottelujen aikana muutaman kerran avautumassa kuinka niille tulvii puhelinsoittoja siitä pyörästä ja yhtäkkiä kaikki haluaa sen samana päivänä, kun se on ensin seissyt pari kuukautta liikahtamatta... just joo..
    pyörän kuitenkin sain, ja tyytyväinen olen liikkeeseen ja myyjiin omistajasta huolimatta. Kaikki mitä ostan tulee alennuksella yleensä edes tinkimättä, ja yleensä palvelu pelaa paremmin kuin hyvin.. pitää vaan osata silloin ostaa kun omistaja on muualla *
    Kuulostaa samalta kuin oma kokemukseni (tosin CW:stä) jokunen vuosi sitten. Viikkoa aikaisemmin sovittu väliraha pompsahti 500€:lla kun olin tarjouksen perusteella menossa tekemään kauppaa.
    niin siis wasa auto rapidista kyse.. aina ennen toiminta ollut kyllä todella asiallista, ja ostan pyöräni tuolta tulevaisuudessakin..
    "Eikä liene rangaistus, jos käymme hetken yhtä matkaa"
  7. #7
    Niinno. Kun olin hankkimassa ensimmäistä pyöräni, niin yksi vaihtoehto oli siellä. Soitin Warapidille ja kysyin vähän tietoja pyörästä. Sen jälkeen soitin entiselle omistajalle, ja sain vähän eriäviä tietoja häneltä. Kilometrit oli hävinnyt, mutta edellisen omistajan toimesta, ja siitä hän oli ilmoittanut Warapidille, mutta sitä ei muistettu kertoa. Suuttimet porattu ja öljynkulutus aika rankkaa, mutta tekniikka toimi kuulemma täydellisesti. Ok, wanha raato oli kyseessä, mutta se kaunisteleminen ja "totuuden kiertäminen" ei mielestäni anna kovin hyvää kuvaa paikasta, oli paikka sitten mikä tahansa. Kauppaa ei tietysti syntynyt.
    En nyt halua tuomita paikkaa ihan täysin, ja voi hyvinkin olla että joskus hankin pyörän sieltä, mutta ei se jättänyt positiivisia ajatuksia minulle jälkeenpäin.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  8. #8
    keväällä meinasin kyseisestä firmasta r1 thunderaceni vaihtaa,mut minä ainakin sai kaikkea muuta kun kunnon palvelua joku vanhempi kääkkä oli myynti miehenä ja useassa kohtaa yritti silmään viilata.04 vähän ajettua myymäs uuden hinnalla katsoinkin parhaaksi käpytellä tie toiselle puolelle aj-bike ja homma toimi,ku rasvattu liikkees mukaan tarttuki musta hopee k5 ja kyllä o sen jälkeen hymyilyttäny.rapidin touhuista jäi vai paskan maku suuhun.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  9. #9
    Lainaa (daddy @ Marras. 29 2005,17:07) kirjoitti
    keväällä meinasin kyseisestä firmasta r1 thunderaceni vaihtaa,mut minä ainakin sai kaikkea muuta kun kunnon palvelua joku vanhempi kääkkä oli myynti miehenä ja useassa kohtaa yritti silmään viilata.04 vähän ajettua myymäs uuden hinnalla katsoinkin parhaaksi käpytellä tie toiselle puolelle aj-bike ja homma toimi,ku rasvattu liikkees mukaan tarttuki musta hopee k5 ja kyllä o sen jälkeen hymyilyttäny.rapidin touhuista jäi vai paskan maku suuhun.
    Itsekin tein AJ-Bike:ssa kaupat ja kokonaisuudessaan jäi hyvä maku suuhun. Jatkossakin mahd. pyörän vaihdot hoitunee tuolla ja huollot totta kai...
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports
  10. #10
    Lainaa (mursu @ Marras. 30 2005,08:35) kirjoitti
    Lainaa (daddy @ Marras. 29 2005,17:07) kirjoitti
    keväällä meinasin kyseisestä firmasta r1 thunderaceni vaihtaa,mut minä ainakin sai kaikkea muuta kun kunnon palvelua joku vanhempi kääkkä oli myynti miehenä ja useassa kohtaa yritti silmään viilata.04 vähän ajettua myymäs uuden hinnalla katsoinkin parhaaksi käpytellä tie toiselle puolelle aj-bike ja homma toimi,ku rasvattu liikkees mukaan tarttuki musta hopee k5 ja kyllä o sen jälkeen hymyilyttäny.rapidin touhuista jäi vai paskan maku suuhun.
    Itsekin tein AJ-Bike:ssa kaupat ja kokonaisuudessaan jäi hyvä maku suuhun. Jatkossakin mahd. pyörän vaihdot hoitunee tuolla ja huollot totta kai...
    AJ:sta ei pahaa sanottavaa. Keväällä käytin pyöräni siellä penkissä ja säädettävänä, ja erittäin lyhyeellä aikataululla ja varoituksella onnistui hommat, joustavuutta ja hyvää palvelua, Kiitokset siitä AJ:lle . Tuloskin oli hyvä
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  11. #11
    Ööö... kyllä mun mielestä ihan kaikkein yksinkertaisimpiin kaupanteon herrasmiessääntöihin kuuluu se, että kun kerran on joku tarjous tehty, niin ei sitä saa enää huonompaan suuntaan vedättää! Löytyisikö asiasta jopa jotain lakipykäliä? Ainakin asuntokaupoissa ko. toiminnasta mäjähtää aika mukavat rapsut.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12.  
  13. #12
    Risuja tulee: pyörästä joka myytiin huoltokirjallisena ei huoltokirjaa ikinä löytynyt.
    Älkäätten ainakaan lyökö pesetoja tiskiin ennen kuin kaikki sovitut asiat on hoidettu, tuntuu että mielenkiinto asiakkaan asioihin tipahtaa varsin pian rahatukun saamisen jälkeen.