Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Oon muistaakseni kysellyt aiheesta ennenkin, MUTTA, ois mukava tietää mahdollisista ratapäivistä tyyliin missä ja milloin koska kovin usein saa lukea niistä vasta jälkikäteen. Rata-ajot 2005 sivu ei oo kovin kattava. (tällä en en halua mitenkään solvata sen ylläpitäjää, paljon ajoja sieltäkin löytyy)

    Eli laittakaa rataketut ja järjestäjät ajoja vaikka tänne?
  2. #2
    Mp Tuki ry

    Tuossapa erään järjestäjän tiedot.. sieltä selaat jutut läpi ja kirjoittelet päivämäärät talteen
  3. #3
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,20:39) kirjoitti
    Mp Tuki ry

    Tuossapa erään järjestäjän tiedot.. sieltä selaat jutut läpi ja kirjoittelet päivämäärät talteen
    Meinasin laittaa ettei noita mp-tuen ajoja tarvitse laitaa; Keskiryhmässä ajetaan jonossa ympyrää hirveessä tungoksessa ja nopeessa kilvettömien kanssa. Toiset tykkää, toiset ei.

    Mutta tänks enivei...
  4. #4
    monet mp kerhot järjestää. RaMP seuraava päivä on 20.6. alastarolla klo 18-20. kahdessa ryhmässä ajetaan, nopeammat ja ei vielä niin nopeat. kilvettömät ovat kiellossa ja "einiinnopeassa" ryhmässä joku on perinteisesti näyttänyt linjoja vaikka hänet saa toki ohittaa jos siltä tuntuu. ohituskieltoa ei ole kummassakaan ryhmässä ja kaikennäköisestä sikailusta liputetaan varikolle keskustelemaan. tästä lystistä veloitamme 25€cua per lätty. ambulanssi päivystää paikalla koko ajoajan ja käytämme noin kolmea lippumiestä kentällä. ryhmään otetaan max 20 pyörää jottei tule kovaa sumaa. eilen olleella alastaron ratakeikalla molemmat ryhmät olivat täynnä.
    lisätietoa vaikka allekirjoittaneelta privamesidsinä.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  5. #5
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 31 2005,21:26) kirjoitti
    Meinasin laittaa ettei noita mp-tuen ajoja tarvitse laitaa; Keskiryhmässä ajetaan jonossa ympyrää hirveessä tungoksessa ja nopeessa kilvettömien kanssa. Toiset tykkää, toiset ei.
    Niin tämän vuoden tilanteesta ei ole kokemusta, viimevuonna ei ainakaan jonossa tarvinut ajaa keskiryhmässä niillä kerroilla kun siellä olin säätämässä porukan tukkona

    Ja kilvettömäthän on pyöriä siinä missä muutkin.. mitäpä se peltiläpyskä perässä vaikuttaa niiden toimintaan.. itse ainakin menen niiden sekaan nopeaan, onko se sitten ryhmäRämä?
  6. #6
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,23:08) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 31 2005,21:26) kirjoitti
    Meinasin laittaa ettei noita mp-tuen ajoja tarvitse laitaa; Keskiryhmässä ajetaan jonossa ympyrää hirveessä tungoksessa ja nopeessa kilvettömien kanssa. Toiset tykkää, toiset ei.
    Niin tämän vuoden tilanteesta ei ole kokemusta, viimevuonna ei ainakaan jonossa tarvinut ajaa keskiryhmässä niillä kerroilla kun siellä olin säätämässä porukan tukkona

    Ja kilvettömäthän on pyöriä siinä missä muutkin.. mitäpä se peltiläpyskä perässä vaikuttaa niiden toimintaan.. itse ainakin menen niiden sekaan nopeaan, onko se sitten ryhmäRämä?
    Kilvettömien *seassa *ajelu on ihan normimeininkiä. Kyllä niistäkin ohi pääsee

    Meininki tänä vuonna MP-tuen nopeassa ryhmässä on ollut käytännössä sama kuin viime vuonna, jos ei huomioi peltilätkää pyörän perässä. Noita kilvettömiähän on aina ollut eri ratojen vapaat harjoitukset väärällään, ja siellä on ollut joukossa "hitaan ryhmän vauhteja ajaviakin", eli kyllä MP-tuen homma on yhä rock.

    Kaikenkaikkiaan rata-ajelu kannattaa aloittaa MP-tuen järjestämissä tapahtumissa, koska niissä tasoerot on huomioitu, ja riskin ottoon puututaan. Lujaa saa toki ajaa, muttei yli taitojensa Ja neuvoja saa kokeneimmilta.
  7. #7
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,23:08) kirjoitti
    Ja kilvettömäthän on pyöriä siinä missä muutkin.. mitäpä se peltiläpyskä perässä vaikuttaa niiden toimintaan.. itse ainakin menen niiden sekaan nopeaan, onko se sitten ryhmäRämä?
    Pointtina oli mulla vakuutukset. Eri suunnilta tulee niin erilaista infoa. Onko vakuutukset voimassa kun kilvettömät ovat seassa? Muuten sillä ei oo väliä...
  8. #8
    Lainaa (tommipommi @ Kesä. 01 2005,01:13) kirjoitti
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,23:08) kirjoitti
    Ja kilvettömäthän on pyöriä siinä missä muutkin.. mitäpä se peltiläpyskä perässä vaikuttaa niiden toimintaan.. itse ainakin menen niiden sekaan nopeaan, onko se sitten ryhmäRämä?
    Pointtina oli mulla vakuutukset. Eri suunnilta tulee niin erilaista infoa. Onko vakuutukset voimassa kun kilvettömät ovat seassa? Muuten sillä ei oo väliä...
    On ja ei. Luultavasti ei. Mutta vaikka kilvettömät olisi poissa, ei vakuutukset olisi luultavasti voimassa. Ne tän vuoden uudet ehdot...

    Aika klassinen kysymys. Selviäisköhän se sieltä vakuutusyhtiöstä? Tai katso bajahillin sivuilta, muistaakseni huhtikuun uutiset.

    Sinänsä kilvettömien mukanaolo ei tarkoita "kilvanajon harjoittelua". Jos kuskilla ei ole kisalisenssiä, ajanottolaitteita, jne.

    Ja tyhmänä kommenttina; älä kaadu
  9. #9
    Lainaa (Är3 @ Kesä. 01 2005,01:21) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Kesä. 01 2005,01:13) kirjoitti
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,23:08) kirjoitti
    Ja kilvettömäthän on pyöriä siinä missä muutkin.. mitäpä se peltiläpyskä perässä vaikuttaa niiden toimintaan.. itse ainakin menen niiden sekaan nopeaan, onko se sitten ryhmäRämä?
    Pointtina oli mulla vakuutukset. Eri suunnilta tulee niin erilaista infoa. Onko vakuutukset voimassa kun kilvettömät ovat seassa? Muuten sillä ei oo väliä...
    On ja ei. Luultavasti ei. Mutta vaikka kilvettömät olisi poissa, ei vakuutukset olisi luultavasti voimassa. Ne tän vuoden uudet ehdot...

    Aika klassinen kysymys. Selviäisköhän se sieltä vakuutusyhtiöstä? Tai katso bajahillin sivuilta, muistaakseni huhtikuun uutiset.

    Sinänsä kilvettömien mukanaolo ei tarkoita "kilvanajon harjoittelua". Jos kuskilla ei ole kisalisenssiä, ajanottolaitteita, jne.

    Ja tyhmänä kommenttina; älä kaadu
    Soitto riittävän korkealle tahoon vakuutusyhtiöön luulisi selvittävän tilannetta, V********n korkeinta päättäjää en saanut kiinni, jätin kyllä soittopyynnön ja sihteeri lupasi et pomo tai hän soittaa, olikohan seuraava päivä kun hän soitti ja tiesi aika hyvin

    Koska en aja kisaa niin miksi harjoittelisin kisaa varten, voihan nopeassa ajella vaan omaksi iloksi ja vakuutuksien ollessa voimassa korotetulla omavastuulla

    Puoli vuotta on porukka pähkäillyt muuttuuko ehdot vaiko ei.. ottaisi ajallaan asiasta selvää niin nyt voisi ajella aivan rauhassa, miettimättä korvaako vaiko ei
  10. #10
    Suurin reunaehto on ajanottolaitteet... Niitä ei saa olla ainakaan käytössä... Jos laitteet ottavat actiivisesti aikaa niin voi tulla sanomista... Muuten kilvettömiä ei ole erikseen kielletty... Toki jokainen ratalippa käsitellään erillisenä tapahtumana vakuutusyhtiöissä...
  11. #11
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 31 2005,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,20:39) kirjoitti
    Mp Tuki ry

    Tuossapa erään järjestäjän tiedot.. sieltä selaat jutut läpi ja kirjoittelet päivämäärät talteen
    Meinasin laittaa ettei noita mp-tuen ajoja tarvitse laitaa; Keskiryhmässä ajetaan jonossa ympyrää hirveessä tungoksessa ja nopeessa kilvettömien kanssa. Toiset tykkää, toiset ei.

    Mutta tänks enivei...
    Tuleeko kilvettömistä pöpöjä?
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Kesä. 06 2005,12:54) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 31 2005,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Eetu @ Touko. 31 2005,20:39) kirjoitti
    Mp Tuki ry

    Tuossapa erään järjestäjän tiedot.. sieltä selaat jutut läpi ja kirjoittelet päivämäärät talteen
    Meinasin laittaa ettei noita mp-tuen ajoja tarvitse laitaa; Keskiryhmässä ajetaan jonossa ympyrää hirveessä tungoksessa ja nopeessa kilvettömien kanssa. Toiset tykkää, toiset ei.

    Mutta tänks enivei...
    Tuleeko kilvettömistä pöpöjä?
    Todennäköisesti.. omakin mopo saattaa muuttua kilvettömäksi
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012