Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Kaikki ketkä tulee Ranuan lähistölle, niin suosittelen reittiä Kuha - Kelankylä - Saariharju.

    Itse ajan Saariharju - Kuha - Kelankylä - Saariharju, jolloin matkaa tulee n. 70km. Lyhyt, mutta hyvä reitti. Kelankylä - Saariharju on heikkatietä n. 20km, mutta todella hyvä- Kuha - Kelankylä on todella mukava ajaa ja kesällä siellä näkyy muitakin motoristeja.

    Myös Kuha - Telkkälä - Pudasjärvi on mukava ajaa, vaikka onkin heikkatietä.

    Annan tässä vähän mainontaa. Ylläpito pistäköön mulle yv viestiä, jos pitää poistaa. Saariharjun kaupalta saa bensaa, jos sattuupi reitin varrelle Ja samalla voipi moikata minua, jos satun olemaan kassalla myymässä, pitää neuvotellla, jos ORGgilaisille sais jonkun hinnan alennuksen. (1-3%)

    Kuha - Kelankylä on hyvä reitti ja siitä pääsee sitten syöteelle.


    Toinen reitti mitä suosittelen on Saariharju - Ranua - Vanttaus - Posio - Saariharju. Vanttaus - Posion on todella mukava ajaa. Tänä kesänä kokeilen ajaam myös Vanttaus -Rovaniemi ja pistän tähän topicciin minkälainen on ajaa.
    Hiljaiseloa.
  2.  
  3. #2
    Lainaa (s-saasko @ Touko. 27 2005,00:24) kirjoitti
    Saariharjun kaupalta saa bensaa, jos sattuupi reitin varrelle Ja samalla voipi moikata minua, jos satun olemaan kassalla myymässä, pitää neuvotellla, jos ORGgilaisille sais jonkun hinnan alennuksen. (1-3%)
    Täytyypä tulla juhannuksen paikkeilla sinne tankkaamaan vaikka suoran tien varressa melkeen onkin
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *