Horisenpa ny joutavia minäkin tähän.
Tänä ajokautena olen lainannu kikotinta kolme kertaa. Hintaa en ole sanonu, mutta kyllä he ovat aina jotain pientä korvaukseksi antaneet. Viimeksi ketjut kirrattu ja tankki oli täynnä (lähtiessä löysät ja tyhjä).
Ja jos sen metalli+muovikasan nyt sattuu pöpelikköö vaikka ajamaan, en kiellä etteikö tuo minua vituttaisi, mutta luulen että ko. henkilöä vituttaa vielä enemmän. Siis oletuksella ettei käy immeisille muuta kuin mustelmia.
Ja miksikö lainaan? Itse en kerkeä paljo ajamaan, mutta vakuutuksia maksan koko ajan. Jipii. Ja pääsepähän kaverit vähän tuulettamaan hikisiä kainaloitaan ja herättämään pahennusta ja kaahaamaan ja keulimaan ja polttaa kumia ja ja ja muut jesseilyt.
Joo ajetaan vaa kaikki ja nautitaa ja annetaa välillä mopottomienkin nauttia ;)
On sulla kriteerit pyörän hankinnalle...(Sjuggen @ Kesä. 06 2005,20:18) kirjoitti
Ei vaan, hienoa kun joku lainailee. Itse en lainaa, olen niin tyhmä että ketuttais liikaa jos kaveri lippais vaikka kuinka maksais korjuut.
en lainaisi pyörääni kovin monelle, edes kaverille.
mitäs ''kun'' sattuu hienosti että kaveri ajaa ittesä sairaalakondikseen ja pärrä tuhannen v-tun paskana ojassa.
onnee jotka lainaa / vuokraa.
''vuokraamon kautta mopoajelua vailla-olevat jos ei omaa''
hondat
vf1000, cbx 750
En lainaa.
Aikanaan lainasin kevarii kaverille ja lopputulos oli lunastukseen...
Ainoastaan siskolle olen lainaillut, joka kesä yhdeksi viikoksi.
Nyt se on ruvennut himoitseen tota gixerii, ei oikein vaan yltä jalat maahan.![]()
Purkaan sen joutuu kumminkin...