Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olen nyt jonkun aikaa ajellut GS:llä Ja olen alkanut kaipaamaan vähän piristystä siihen. Olisko jollain jotain kikkoja/vinkkejä millä sais vähän lisää potkua kyseiseen laitteeseen? Ja tietysti vähän pörinää lisää...
  2. #2
    Laserin prof. race kokoputkisto, isommat suuttimet, vapaavirtaussuodatin yms.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  3. #3
    Sen sijaan, että yrittää tuollaisesta matalaviritteisestä peruspyörästä taikoa vähän lisätehoa satojen eurojen osilla, kannattaisi ehkä laittaa ne rahat suosiolla isompaan pyörään.. Ääntä varmasti saa putkella, ja säädätys parantanee koneen käytöstä, mutta pieneksi se pyörä silti jää, jos siihen on jo kyllästynyt.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  4. #4
    Lainaa (Earthend @ Touko. 24 2005,09:04) kirjoitti
    Sen sijaan, että yrittää tuollaisesta matalaviritteisestä peruspyörästä taikoa vähän lisätehoa satojen eurojen osilla, kannattaisi ehkä laittaa ne rahat suosiolla isompaan pyörään.. Ääntä varmasti saa putkella, ja säädätys parantanee koneen käytöstä, mutta pieneksi se pyörä silti jää, jos siihen on jo kyllästynyt.
    Totta tuokin. Itse hankkiuduin kys. laitteesta eroon nopeasti käytyäni koeajolla isommalla ... Sen jälkeen oma pyörä tuntui ihan lussulta ja onnettomalta . Gs:n jälleenmyyntiarvo säilyy hyvin, joten varmasti saanet sijoituksesi takaisin vaihtaessasi isompaan. Välirahaa luultavasti joutuu maksamaan.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #5
    Juu näinhän se on ettei siitä ihmeitä tehdä, mut vähän toi laser prof.race putkisto kiinnoistais onko kellään kokemuksia?
  6.  
  7. #6
    Suosituimmat "tein itse ja säästin"-modit tuohon vehkeeseen taitavat olla:
    -Neulojen nosto
    -Sytkän säätö (click)
    -Piikkiä pienempi eturatas

    Noilla saat jo pientä parannusta aikaan.
    Jos lontoo sujuu niin tuolta löytyy paljon hyviä vinkkejä
    GStwin