Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Mistäpä saisi sukkelaan toimitukseen Yoshimuran sliparin -05 kilokiksuun, vaikkapa jostain Saksa / Englanti suunnalta ?
  2. #2
    Vaikkapa tuolta...
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  3. #3
    Ihan mallikas ratkaisu, montakin kuvaa aiheesta...
    http://www.bos-exhausts.com/cat/0520510TS-eng.html
  4. #4
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 01 2005,13:20) kirjoitti
    Ihan mallikas ratkaisu, montakin kuvaa aiheesta...
    http://www.bos-exhausts.com/cat/0520510TS-eng.html
    Lyhyesti: *
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  5. #5
    Ei sovi Gixxuttimeen tollanen perseenlämmitin ei... IMHO...
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  6. #6
    Tuplaputket olis paremmat jos penkin alta tulevat. Tollanen yks on vähän kuin persereikä.

    Eikä sitte herneitä...
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  7. #7
    En tässä verranutkaan muiden merkkien perseenlämmittimiin,vaan -05 gixun alkuperäiseen. Eipä ole vielä paremman näköistä vaihtoputkea tullut vastaan...
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  8. #8
    Itseasiassa Yoshilla on aivan uskomattoman hieno ja lyhyt vaimennin K5 gixuun.

    Vähän niinku ao. mutta pitäs olla hiilikuitusena

    Pain is just weakness leaving the body
  9. #9
    Lainaa (jakez @ Kesä. 01 2005,17:41) kirjoitti
    Tuplaputket olis paremmat jos penkin alta tulevat. Tollanen yks on vähän kuin persereikä.

    Eikä sitte herneitä...
    Aamen. Sellaset röörit kun agustassa on olis hienot, siis ne neljä putkee perseen alta. Muut on vaan surkeaa kopiointia.
    Jälleen suzukisti
  10. #10
    Lainaa (mekanik @ Kesä. 01 2005,22:23) kirjoitti
    Itseasiassa Yoshilla on aivan uskomattoman hieno ja lyhyt vaimennin K5 gixuun.

    Vähän niinku ao. mutta pitäs olla hiilikuitusena

    Tuommosen sitten laitoin ja hyvin tuntuu motori tuulettuvan.
  11. #11
    mistä ostit vaimentimen ja mitä makso.ovh hinta on aika kova 740e.muuttuks äänet paljon kovemmaks.mäkin olen harkinnut kyseistä putkea jos meinaa joskus vaihtaa
  12. #12
    Lainaa (nikke 1122 @ Kesä. 02 2005,15:22) kirjoitti
    mistä ostit vaimentimen ja mitä makso.ovh hinta on aika kova 740e.muuttuks äänet paljon kovemmaks.mäkin olen harkinnut kyseistä putkea jos meinaa joskus vaihtaa
    http://www.shop.motorrad-suzuki.de/

    Tuolta löytyy monenlaista kamaa, hajuvesistä alkaen.
    Näppärä ostaja saa jopa Sakemannilta alennusta.
  13. #13
    Lainaa (nikke 1122 @ Kesä. 02 2005,15:22) kirjoitti
    mistä ostit vaimentimen ja mitä makso.ovh hinta on aika kova 740e.muuttuks äänet paljon kovemmaks.mäkin olen harkinnut kyseistä putkea jos meinaa joskus vaihtaa
    Bike Doctorilla tuo putki on hiilikuitusena 645e
    Pain is just weakness leaving the body
  14. #14
    Ei ole sama vaimennin toi on n.15cm pitempi
  15. #15
    ja toi mikä on tossa kuvassa ylhäällä on ns. Suzukin "oma" vaimennin. on kyllä yoshin tekemä mutta suzuki myy sitä niitten omana alkuperäisosana. ja toi säilyttää set-venttiilin, elikkä se on melkein turha ostos mun mielestä ja siksi ostinki tän putken
  16. #16
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 01 2005,13:20) kirjoitti
    Ihan mallikas ratkaisu, montakin kuvaa aiheesta...
    http://www.bos-exhausts.com/cat/0520510TS-eng.html
    Hyi saatana.

    Se ihan orggis mikä on K5ssä on hieno.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  17. #17
    Lainaa (MPH @ Kesä. 05 2005,19:22) kirjoitti
    ja toi mikä on tossa kuvassa ylhäällä *on ns. Suzukin "oma" vaimennin. on kyllä yoshin tekemä mutta suzuki myy sitä niitten omana alkuperäisosana. ja toi säilyttää set-venttiilin, elikkä se on melkein turha ostos mun mielestä ja siksi ostinki tän putken * *
    Mites tuo sitten on vähempi " melkein" turha ostos?
  18. #18
    no toi on kokoputki kylläkin. Mutta mielipidekysymyshän se on, mutta mun mielestä ei oo järkee ostaa putkea mikä on vaan "vähän" vaapaammin virtaava ku orkkis, viitaten siihen että toi toinen säilyttää set:in ja on jonkun normien mukanen että äänet olis lailliset. Ainaki mä oon ollu tyytyväinen tähän omaan, helvetin lujat äänet, ja tais sitä tulla jokunen heppakin lisää kanssa.
  19.  
  20. #19
    Hieman offtopic mutta HERRAMUNSIUNAAJAVARJELE siinä möllöttää eniten kaunis moottoripyörä tässä universumissa. Noi vanneteipit ja toi äänenkovennin kruunaa koko paketin.