Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Termos tietäjät!
    Paljonkohan on mahdollista isoa rosvoa madaltaa ilman ettei ajo-ominaisuudet muutu kovin paljoa. Onko takaiskarissa mitään säätöä, vai onko ainoa vaihtoehto vaihtaa koiranluut. Itsellä ei oo kokoa kuin 160/60.
  2. #2
    Pidemmät koiranluut on ainoa todellinen madalluskeino. Samalla sitten maltillisesti tipauttaa keulaputkia kolmioiden läpi. Jousen esijännitystä voi säätää löysimmälle, mutta ei se juuri tipahda.
    Koiranluut voi tehdä itsekin, mutta ei sitten senttitolkulla pidempiä, itse madalsin juuri jatkettua gixxeriä 1,3 senttiä pidemmillä luilla, niin hanuri tipahti n. 15cm. On matala...
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

    OUTLAW BIKE # 99
  3. #3
    Lainaa (v025ylr @ Touko. 20 2005,16:30) kirjoitti
    hanuri tipahti n. 15cm. On matala...
    Voitko pistää kuvan näytille?
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  4. #4
    Minulla oli ison rosmon satula madallettavana ja täytyy sanoa et tuli tosi hyvä nyt ylettyy tassut hyvin maahan ja penkkiin jäi viellä paljon pehmusteita.
  5.  
  6. #5
    Lainaa (PUPUMAKI @ Touko. 21 2005,23:18) kirjoitti
    Minulla oli ison rosmon satula madallettavana ja täytyy sanoa et tuli tosi hyvä nyt ylettyy tassut hyvin maahan ja penkkiin jäi viellä paljon pehmusteita.
    Sama täällä että penkistä pehmustetta pois niin parempi istua ja ei hakkaa munat tankkia vasten