Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olen kuullut että power commander on tarpeeton suzukeihin koska niiden boksia pystyy säätämään suoraan. Mitäköhän tällä tarkoitetaan?
  2. #2
    Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!
    Fun is not a straight line
  3. #3
    yosikalta saa "työkalun" jolla suzukin boxin saa säädettyä ihan kohdalleen...ja asiaan perehtyneistä korjaamoista sellainen löytyy
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  4. #4
    niinkuin esim korpiaholta!!!!!
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  5. #5
    Lainaa (Sebu @ Touko. 19 2005,20:59) kirjoitti
    Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!
    Miksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä? Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.
    Ezekiel 25:17

    The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    - GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
  6.  
  7. #6
    Lainaa (gsxr2004 @ Touko. 20 2005,01:06) kirjoitti
    Lainaa (Sebu @ Touko. 19 2005,20:59) kirjoitti
    Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!
    Miksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä? *Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.
    siksi koska orkkisboksia voi säätää 4:lle eri säädölle ( tietääkseni ja korjatkaa jos olen väärässä), pc:tä voi taas hinkata ees sun taas ja joka kohtaa pilkuntarkasti! Suzuki on nyt vaan ollut viisas ja ajatellut asiakkaitaan antaessaan mahd. säätämiseen, sillä uskoisin tavallisen katukuskin pärjäävän noilla muutamalla säädöllä...mene ja tiedä...minä ainakin pärjään loistavasti
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "