Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
  1. #1
    Nyt pääsi SMoto-kärpänen purasemaan aika pahasti . Tommosta otsikon mukaista laitetta olen kattellu sillä silmällä . Mites toi yksmukisten mäntien elinikä? Ja muutenkin huollot sun muut?

    Auttakee!!
  2. #2
    Off Topickia, mutta ! Hyvään suuntaan olet menossa...
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  3. #3
    Ähää!!!
    Yksilö jota kattelin on myyty . Mitenkäs muuten 1muki vs. 2mukia noissa enskoissa? Täytyykö sitä 1 mukista huoltaa ja korjata koko ajan vai pelotteleeko kaverit turhaan?
    Hondan SLR 650 vm. 95-96 supermotona kiinnostais kans, siitä jos jollain olis kokemuksia/mielipiteitä...
  4. #4
    Missäpäin tuo yksilö oli myynnissä? Ettei vaan olis samainen yksilö joka on mulla tallissa moottori purettuna.
  5. #5
    Lainaa (Guest @ Kesä. 01 2005,20:12) kirjoitti
    Missäpäin tuo yksilö oli myynnissä? Ettei vaan olis samainen yksilö joka on mulla tallissa moottori purettuna.
    Olisko ollu jossain Helsingin suunnalla. En muista tarkalleen enää. Mitäs koneesta kilkkas?
  6. #6
    Mulla on tommonen 610. Oon kesän aikana ihastunut pyörään täysin. Ongelmien määrä on ollut zero ja hauskaa on ollut niin tattarisuon radalla kuin maantielläkin.
    Kannataa muuten huomata, että noita on kahta mallia 610e sm ja pelkkä 610sm. Itsellä on jälkimmäinen ja siinä on tismalleen sama kone kuin 2005 mallissa. Kyseinen kone on rakennettu kadulle ja sen huoltoväli on 5000km.
    Kulkupuoli on motoksi kohdallaan - lähimpänä on varmaan KTM duke2. Kulutus on naurettavat 4,5 litraa sadalla.
    Äänien puolesta pyörää ei voi olla huomaamatta Kannatta ehdottomasti käydä koittamassa jossain, jos on mahdollisuus.
  7. #7
    Minkä hintasia nuo ovat?? Tahtoo, tahtoo kovasti tollasen 610SM...
    Keväällä voipi gixu lähtee vaihdossa tollaseen jos vaan hinta on kohillaan.

    Onko '05 ja '06 mitään eroa??









    Pain is just weakness leaving the body
  8. #8
  9. #9
    Joo aika tyylikäs toi on mut....





    Aprilia is to reveal two new twins at the Paris Bike Show – the RXV 450 enduro and the SXV supermoto.

    Both bikes use the 450cc 77-degree V-twin the firm has been working on for the last two years. It is the first time the engines have seen the light of day in production bikes.

    They make around 65bhp and more powerful 550cc versions are on their way.

    They have alloy and steel trellis frames.

    The SXV carries 180-section rear rubber (compared to the RXV’s 140-section). It gets a bigger front disc brake, too.



  10. #10
    Ei älkää, muutenkin kova pyöränvaihtokuume päällä!

    Pitääkö moton olla 1-pyttynen? * Toi Aprilia on kyllä saakelin siisti, hinnasta mitään tietoa?

    Vesku
  11. #11
    Lainaa (Pyöräkaista @ Syys. 30 2005,07:58) kirjoitti
    Pitääkö moton olla 1-pyttynen? Toi Aprilia on kyllä saakelin siisti, hinnasta mitään tietoa?

    Vesku
    Jaa-a... Kaipa se riippuu ihan mistä tykkää Offroad Pro:ssa oli tommonen Aprilia testissä joku aika sit... Äänen puutetta ihmettelivät, mutta muuten kehuivat.

    Veikkaisin että Aprilia tulisi kilpaileen Kotarin ja Hussen kans markkinoista, eli hinta varmaan asettuu 10-12t € väliin.
    Pain is just weakness leaving the body
  12. #12
    Lainaa (mekanik @ Syys. 30 2005,08:06) kirjoitti
    Lainaa (Pyöräkaista @ Syys. 30 2005,07:58) kirjoitti
    Pitääkö moton olla 1-pyttynen? * Toi Aprilia on kyllä saakelin siisti, hinnasta mitään tietoa?

    Vesku
    Jaa-a... Kaipa se riippuu ihan mistä tykkää * Offroad Pro:ssa oli tommonen Aprilia testissä joku aika sit... Äänen puutetta ihmettelivät, mutta muuten kehuivat.

    Veikkaisin että Aprilia tulisi kilpaileen Kotarin ja Hussen kans markkinoista, eli hinta varmaan asettuu 10-12t € väliin.
    ei perkele... mä ku luulin olevani varma et mä ostan zx6r:n keväällä... täytyypä miettiä uudestaan
    Don't hate the player, Hate the game
  13. #13
    Täällä lisää juttua noista Aprilioista. Kuinkahan pitkälle 7,8 litran tankilla pääsee?!?!

    Vesku
  14. #14
    tuo husqvarna on kyllä siisti ja ee-speedissä kohtuu hintainen.

    Toisaalta mikään ei pudota arvoaan niin nopsasti kuin supermoto.

    Houkuttais kyllä, varsinkin kun nyt sain tietää, että motti on rakennettu kadulle. Eli voisi kestää
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  15. #15
    Eipä ole kallis toi Husse... MP-Racingin sivuilla ilmottivat OSH: 11000e + tk
    Pain is just weakness leaving the body
  16. #16
    Lainaa (mekanik @ Loka. 01 2005,14:23) kirjoitti
    Eipä ole kallis toi Husse... MP-Racingin sivuilla ilmottivat OSH: 11000e + tk
    Kävin kyselemässä tuossa paikalliselta kauppiaalta Huskya, hintaa jäisi suoralla kaupalla 10300€, ja tuo mattamustahan on erikoisväri. Taisi olla +200€...
    Perkele kun kaverikin kävi perjantaina Turussa vaihtamassa 600Cebarin LC4 Supermotoon... aika mielenkiintoinen laite kyllä!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  17. #17
    Lainaa (jaket @ Loka. 01 2005,10:25) kirjoitti
    tuo husqvarna on kyllä siisti ja ee-speedissä kohtuu hintainen.

    Toisaalta mikään ei pudota arvoaan niin nopsasti kuin supermoto.

    Houkuttais kyllä, varsinkin kun nyt sain tietää, että motti on rakennettu kadulle. Eli voisi kestää
    Joo toi Husky on enemmänkin "Streetmoto" ku Supermoto... tai semmoseen kategoriaan sitä on lehdistössä laitettu. Se on tehty enemmän katukäyttöön ku esim. Kotarin LC4:it.
    Esim. koneessa on tasapainotus-akseli -> vähemmän tärinää + pehmeämpi penkki(toisen lehden mielestä pehmeä, toisen lehden mielestä taas kova,eli pitäis omalla perseellä testata! ) + digimittaristo(kiekkamittari,tripit,kello)+bensava lo, 12l tankki.
    FastBikesin testissä kiiteltiin suorituskykyä, ja pesihän se noi muut motot mennen tullen kiihytyksissä ym. pitäisi kulkea sen 170km/h,
    eli ihan riittävästi!
    Mukana testissä oli myös Duke II, FMX, XT660X, Aprilian Pegaso.
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  18. #18
    Nyt ois vaimolta melkein jo lupa tuohon SM 610:een. Muija laskeskeli, että jos olen 4 vuotta kaljatta, mopon väliraha olisi maksettu. 4 vuotta ilman bissee tuntuu kyllä aika pitkältä. Mitä mä teen? Siirrynkö väkeviin?

    Hinta taitaa olla ainoa asia mikä 05/06 malleissa erona? 500 euroa tulee ovh:n lisää...
  19. #19
    Jos tosissaan haluaa moton niin kehottaisin vartoomaan Aprilian malleja ,jos on vaan toimiva peli niin 1-pyttysellä ei mitään jakoa moiselle ,käyttömukavuus on vähän eri luokkaa ,ja voit tosissaan ajaa mutka tiellä lujaa .KTM 625 SXC -05 itellä motovarusteisena ,kiva ajaa mutta kone pyytää kyllä armoa mutkaisella asvaltti tiellä + 6000 rpm jatkuvasti(max 8500 rpm), ei tunnu ihan oikealta paikalta papattimelle (välitykset,180 km/h max),soratie ja metsä huudatusta kyllä *suoritan surutta mutta ei niissä ole kiekat tapissa kuin jonkun sekunnin,motolla tosi vikea löytää niin mutkaista asfalttipätkää jossa mopo olis kotonaan.
    Nakkilasta lähtee äijät Englantiin uuden Aprilian huotokursseille parin viikon sisällä ,joten sen jälkeen pitäis jotain kuulua ja pyörien pitäis olla naytillä prätkänäyttelyssä .
  20. #20
    Kevääseen asti tässä on aikaa, kerkii vielä miettiä, jos vaikka gold wing tai rupeen tuhlaan rahoja sittenkin siihen bisseen.

    Aprilian 7,8 litran tankki viittaa enemmänkin kisapelistä olevan kyse kuin "touringpyörästä". Ois hauska tietää huoltoväli ja kuinka pitkän takuun uskaltavat antaa. Ja hinta. Helkutin hieno peli kyllä joka tapauksessa.
  21. #21
    Aprilia on kieltämättä herkullisen näköinen ja todella innovatiivinen pyörä, mutta itse en välttämättä haluaisi noin pientä ja kevyttä pyörää maantielle. Olen huomannut 125cc ja 250cc kaksitahdeilla, että sivutuuli riepottelee pyörää älyttömästi ja keula on (jos mahdollista) liiankin herkästi ilmassa.
    Tietysti jotkut haluavat supermotoltaan juuri näitä ominaisuuksia, mutta omasta mielestäni myös tietty rauhallisuus on katumotossa suotavaa.
    En varmasti ole puolueeton, koska omistan SM610S, mutta itse olen katellut uutta 610 ensi kesäksi. Hieman erikoinen, tehokas, 2v takuu ja... MOTON ÄÄNET.
  22. #22
  23. #23
    Kiitos linkeistä. Varsin mielenkiintoista juttua vaikka toisaalta tiesin suurimman osan, koska pyörä ei ole hirveästi muuttunut muutamassa vuodessa.
    Ei näköjään toimi kovin hyvin vakio suuttimilla, mutta eiköhän se ole sanomattakin selvää. Istelläni on samanlaisia kokemuksia KTM 250 EXC racingistä. Vakiona kaasuttimen säädöt olivat pahasti mestsässä!
    Kannattanee vaihtaa avarampaa putkea ja suuttimia.
  24. #24
    Onko täällä jengillä muuten kokemusta miten 2t-vehje toimii supermotona ?
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  25. #25
    Joo on, 250cc gasgasin moto alla ollut kaks kesää ja kyllä tykkään! Kokeillut olen muitakin, siis nelareita, mutta jotenkin tää peli sopii ainakin meikäläisen (kieroon)makuun
  26. #26
    Kovasti on ollu aaameriikan miehillä onkelmia hussen kanssa: http://www.thumpertalk.com/forum....-1&f=79 LEMON on avain sana...

    En ole vieläkään saanut omaani ostettua, kolmesta firmasta oon koittanut, pitäskö alkaa empimään? Ostaa suosiolla SMR 510? Tai joku KTM?

    Jos näin vaikeeta, kun mulla on ollut OSTAA Hussee, niin mitähän sen huolto on Suomessa? Tietoa?
  27. #27
    Lainaa (Pyöräkaista @ Tammi. 25 2006,21:40) kirjoitti
    En ole vieläkään saanut omaani ostettua, kolmesta firmasta oon koittanut, pitäskö alkaa empimään? Ostaa suosiolla SMR 510? Tai joku KTM?
    Ootko tota EE-speedin RM-Z SM miettinyt? Muistaakseni siellä oli myös joku KX-F SM tjsp.

    alurunko ja kaikkea! Älä kotaria osta, se on vähän turhan yleinen!

    lainaus jostain foorumista:
    KX450F H/P:

    52.7 at the Rear Wheel...STOCK! (8500 RPM)

    Blo-Me, Honda!

    All on a nice long pull...NO SPIKES!!!

    ...then, when you FMF it?

    A longer pull with a slip on -AND- with their Header?

    53.6...DAM!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  28. #28
    miten mahtaa nuo rm-z sm:ät ja kx:ät kestää verratuna vaikkapa dr-z sm:ään tai lc4 kotariin itse en välttämättä moisella pelillä uskaltaisi vaikkapa parinsadan kilometrin päähän radalle ajelemaan mitä ainakin dr-z:lla voi tehdä ja kotarillakin jos ei tärinä haittaa. tietty jos intoa riittä huoltaa ja ei ole matka-ajo tarvetta niin mikä ettei
  29. #29
    Lainaa (vuohi @ Tammi. 26 2006,16:37) kirjoitti
    miten mahtaa nuo rm-z sm:ät ja kx:ät kestää verratuna vaikkapa dr-z sm:ään tai lc4 kotariin itse en välttämättä moisella pelillä uskaltaisi vaikkapa parinsadan kilometrin päähän radalle ajelemaan mitä ainakin dr-z:lla voi tehdä ja kotarillakin jos ei tärinä haittaa. tietty jos intoa riittä huoltaa ja ei ole matka-ajo tarvetta niin mikä ettei
    niinpä.. mulle ei oo tolla kestolla oikein ikinä ollu väliä? Mistäköhän johtuu oikeasti?

    Ihan sama kauan on hauskaa kunhan sitä on täysillä! Sittenkun vehkeet hajoo, niin voi muistella miten hauskaa oli ja siitä saa voimia taas laittaa laitteen kuntoon!

    Eiköhän tollanen KX-F kestä rauhallisessa ajossa aika hyvin = pienillä kierroksilla, kierroksethan on noille 1-mukisille poisonia!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  30.  
  31. #30
    ei smotolla voi ajaa rauhallisesti aina tulee leikittyä ja kiihdyteltyä vaikka kuinka olis vaan shortseissa lähetty kilsan päähän siwaan ja ei ne kierrokset niitä moottoreita tapa. matalilla kierroksilla ainakin vääntö rasittaa ihan erilailla paikkoja kuin korkeilla kierroksilla.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen